Airoh commander

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Το airoh commander φαίνεται ότι φοράει αυτός που χαζεύω σωλήνα και ίνσταγκραμ ο οποίος κάνει όλα τα βίντεο στην έρημο, οπότε φαντάστηκα ότι θα είναι δροσερό κράνος. Ο γνωστός; Βούλγαρος ταξιδιώτης δεν ήταν ευχαριστημένος από την ποιότητα.


Το BELL όντως "μπάζει" υπερβολικά για χειμώνα και ασφάλτινο τουρισμό. Εννοείται ότι καλοκαίρι και στο χώμα ο αερισμός είναι πλεονέκτημα.


Το Xwed πρέπει να είναι το "μητρικό καλούπι" του τουρατεκ αβεντούρο και αφήνει πολύ μεγάλο κενό στο πλάι του κεφαλιού μου (έχω βάλει το τουρατεκ).


Το agv ax9 το θυμήθηκα γιατί το φορούσε η girl on a bike σε αυτό το βίντεο. Σαν βάρος 1,45 κιλά το ανθρακόνημα και 1,55 το "απλό" composite.

Το icon variant pro έχει καλές μαρτυρίες από το φόρουμ αλλά υψηλό βάρος.


Για ls2 explorer (701 carbon fiber) έχει εμπειρία κάποιος, όσο περιμένουμε και την γνώμη του Srider για το commander?

Έχω μια απορία για το αν θα βγουν νέα τον Ιούλιο λόγω ce,2206


H hjc έχει "κράνος περιπέτειας" το C80
Ωραίο γκομενάκι το girl on bike...
Το xwed αν αφήνει κενό στα πλάγια πρέπει να το δοκιμάσω..
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
Kle 500
Το airoh commander φαίνεται ότι φοράει αυτός που χαζεύω σωλήνα και ίνσταγκραμ ο οποίος κάνει όλα τα βίντεο στην έρημο, οπότε φαντάστηκα ότι θα είναι δροσερό κράνος. Ο γνωστός; Βούλγαρος ταξιδιώτης δεν ήταν ευχαριστημένος από την ποιότητα.


Το BELL όντως "μπάζει" υπερβολικά για χειμώνα και ασφάλτινο τουρισμό. Εννοείται ότι καλοκαίρι και στο χώμα ο αερισμός είναι πλεονέκτημα.


Το Xwed πρέπει να είναι το "μητρικό καλούπι" του τουρατεκ αβεντούρο και αφήνει πολύ μεγάλο κενό στο πλάι του κεφαλιού μου (έχω βάλει το τουρατεκ).


Το agv ax9 το θυμήθηκα γιατί το φορούσε η girl on a bike σε αυτό το βίντεο. Σαν βάρος 1,45 κιλά το ανθρακόνημα και 1,55 το "απλό" composite.

Το icon variant pro έχει καλές μαρτυρίες από το φόρουμ αλλά υψηλό βάρος.


Για ls2 explorer (701 carbon fiber) έχει εμπειρία κάποιος, όσο περιμένουμε και την γνώμη του Srider για το commander?

Έχω μια απορία για το αν θα βγουν νέα τον Ιούλιο λόγω ce,2206


H hjc έχει "κράνος περιπέτειας" το C80
Το οποίο hjc είναι σπαστό και βαρύ.
Δεν βλέπω τον λόγο για σπαστό τέτοιο κράνος αλλά δατς μι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Το οποίο hjc είναι σπαστό και βαρύ.
Δεν βλέπω τον λόγο για σπαστό τέτοιο κράνος αλλά δατς μι.
Πες τα στην σουμπερθ με το 1800 γραμμάρια Ε1.

Συμφωνώ, έχουν όμως το κοινό τους τέτοιες κατασκευές..
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro LR | 2020
Εγω σκεφτομαι για shoei hornet τι λετε? ή Arai ενα απο τα 2
Να σου πω μιας και έχω shoei hornet adv και πάντα shoei κράνη είχα.
Νόμιζα πως το Arai δεν θα μου καθόταν καλά, αλλά τελικά το Arai Tour-X4 κάθεται εξίσου καλά όπως το shoei hornet.
Ο πωλητής επέμενε να το δοκιμάσω γιατί μου είπε πως είναι διαφορετικό από τα νορμαλ Arai κράνη.
(όπως και μου είπε πριν το δοκιμάσω ότι το ΚLIM θα με χτυπήσει, αφού μου κάθεται σωστά το Arai και το airoh που δοκίμασα εκεί)

Τελικά κατέληξα σε airoh commander, αλλά βλέπω πως αν δεν το βολευτώ θα πάω σε Arai Tour-X4.

Λέω ότι αν μπορείς οικονομικά να χτυπήσεις ένα από τα 2, θα κάνεις καλή επιλογή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σιγά μωρέ,ούτε δύο κιλά δεν είναι :ha
Η περικεφαλαία του Λεωνίδα, ήταν.... 1985 γραμμάρια..... (χωρίς μαξιλαράκια βέβαια τότε :ha )!!!!!
Αν το συγκρίνουμε με αυτό, τότε αγγίζει την ..... τελειότητα, θα ελεγα!!!! :laugh:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha T7
Εγω σκεφτομαι για shoei hornet τι λετε? ή Arai ενα απο τα 2
Έχω το hornet. Κορυφαία ποιότητα και πολυ ήσυχο αλλά εντελώς μέτριος αερισμός και δυσκολία στο να ταιριαξεις μάσκα για χώμα αν θες.
 

giamar

οn-offας
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
-Vstroma -astrea c100
1800 γραμμάρια κράνος :eek:........
Άμα βάλεις γείσο + ενδοεπικοινωνια + εσωτερικό αλεξηλιο + πινλοκ και φυσικα ότι είναι σπαστό (δλδ έξτρα μηχανισμός )εκεί ειναι το βάρος συνήθως

Λέω συνήθως γιατί σε μεγαλύτερα μεγέθη -το δικό μου είναι Μ- αναβαινει κιαλλο
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Να συμπληρώσω το αστείο κούμπωμα των εσωτερικών επενδύσεων που αν τα βγάλεις μια φορά πιθανόν να μην ξανακουμπωσουν ποτέ σωστά.
Καλό κράνος για 150€ που είχε όταν το πήρα αλλά χωρίς απαιτήσεις ιδιαίτερες.
Εκείνη η hjc γιατί δεν έχει βγάλει ακόμα τέτοιο κράνος γμτ.....
Τι είπες τωρα, ρε Ακη ... :ok:
Είμαι φαντικός HJC εδώ και 10 χρόνια, και περιμένω κι εγώ πως και πώς ...

amyroukai Γιάννη, εγώ τουλάχιστον, περιμένω κάτι καλύτερο από την HJC την οποία θεωρώ κορυφαία πλέον.
Το C80 μου φαίνεται σαν ασχημο AGV ...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άμα βάλεις γείσο + ενδοεπικοινωνια + εσωτερικό αλεξηλιο + πινλοκ και φυσικα ότι είναι σπαστό (δλδ έξτρα μηχανισμός )εκεί ειναι το βάρος συνήθως

Λέω συνήθως γιατί σε μεγαλύτερα μεγέθη -το δικό μου είναι Μ- αναβαινει κιαλλο
Πάρα πολλά τα γραμμάρια Τζον, πάρα πολλά για κράνος!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Η κατηγορία έχει μείνει αστεία στάσιμη σε σχέση με το μέγεθος της αγοράς adventure μοτοσικλετών παγκοσμίως.

Arai και SHOEI είχαν πρωτοφορεθεί στην άλωση της τροπολιτσάς και το βάρος τους είναι κοντά στην περικεφαλαία του Γέρου (1650 και 1600).
Σε συνδυασμό με τα ευρώ που ζητάνε, από εμένα είναι όχι.

To ΑΧ9... Η ιταλική φινέτσα φαίνεται ότι πήγε για τσιγάρα και δεν γύρισε ποτέ. Μπορεί να είναι καλό κράνος, δεν μπορώ να φανταστώ να το φοράω. Εννοείται ότι YMMV.

Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί δεν βρίσκεται εύκολα κράνος περιπέτειας χωρίς "γυαλιά" με βλακώδεις μηχανισμούς.


Ο Ιούλιος δεν είναι μακριά. Φαντάζομαι ότι το 2206 πρότυπο θα βγάλει νέες σειρές στα ράφια.
 

giamar

οn-offας
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
-Vstroma -astrea c100
Πάρα πολλά τα γραμμάρια Τζον, πάρα πολλά για κράνος!!!
Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος Νικ:cool:

Η κατηγορία έχει μείνει αστεία στάσιμη σε σχέση με το μέγεθος της αγοράς adventure μοτοσικλετών παγκοσμίως.

Arai και SHOEI είχαν πρωτοφορεθεί στην άλωση της τροπολιτσάς και το βάρος τους είναι κοντά στην περικεφαλαία του Γέρου (1650 και 1600).
Σε συνδυασμό με τα ευρώ που ζητάνε, από εμένα είναι όχι.
Στην άλωση της Τριπολιτσάς ,έκλαψα να ξες :pointu:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Η περικεφαλαία του Λεωνίδα, ήταν.... 1985 γραμμάρια..... (χωρίς μαξιλαράκια βέβαια τότε :ha )!!!!!
Αν το συγκρίνουμε με αυτό, τότε αγγίζει την ..... τελειότητα, θα ελεγα!!!! :laugh:
Τού Λεωνίδα τού δικού μας...:thinking:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro LR | 2020
Επανέρχομαι σχετικά με το Airoh Commander μιας και έγραψα 480 ΚΜ μαζί του το Σαβ/κο.
Η σύγκριση γίνεται με το Shoei Hornet Adv.

  • Πεδίο όρασης λίγο πιο μεγάλο/ευρύ από το Hornet.
  • Η ζελατίνα ανοιγοκλείνει πιο εύκολα γιατί η ειδική προεσοχή για να την ανοιγοκλείνεις δεν είναι μόνο αριστερά όπως στο Hornet αλλά σε όλο το μπροστά κομμάτι της ζελατίνας.
  • Ο αεραγωγός στο πιγούνι πράγματι λειτουργεί και κάνει δουλειά.
  • Θόρυβος στα ίδια επίπεδα με το Hornet, αλλά φοράω πάντα καλές ωτοασπίδες, οπότε μπορεί να μην είναι τόσο έγκυρο αυτό το σχόλιο.
  • Από άποψη τριξιμάτων δεν διαπίστωσα κάτι, περισσότερο στο γείσο του Hornet διαπιστώνω κάποια τριξίματα, αλλά μπορεί να συμβαίνει γιατί έχει παλιώσει.
  • Το νιώθω πιο ελαφρύ από το Hornet.
  • Στο κούνημα του κεφαλιού για να κοιτάξω πίσω, δεν έβρισκα αντίσταση για να γυρίσει το κεφάλι μπροστά πάλι (με το Hornet θέλει περισσότερο δύναμη).
Ένα αρνητικό διαπίστωσα:
- Μετά από 1 με 1.5 ώρα άρχισε να με χτυπάει στο πάνω μέρος των αυτιών. Κατά τα άλλα κάθεται εξαιρετικά στο κεφάλι.
Τη δεύτερη μέρα με ενοχλούσε και πάλι αλλά λιγότερο, μπορεί να θέλει λίγο χρόνο για να ανοίξει και να πάρει φόρμα.
Θα το παρατηρήσω και θα ενεργήσω ανάλογα. Πολύ πιθανό να κόψω λίγο από το μαξιλαράκι εκεί που έχει την αναμονή για τα ακουστικά ενδοεπικοινωνίας. Είδα στο youtube οτι αρκετοί το σφάζουν σε αυτό το σημείο.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Επανέρχομαι σχετικά με το Airoh Commander μιας και έγραψα 480 ΚΜ μαζί του το Σαβ/κο.
Η σύγκριση γίνεται με το Shoei Hornet Adv.

  • Πεδίο όρασης λίγο πιο μεγάλο/ευρύ από το Hornet.
  • Η ζελατίνα ανοιγοκλείνει πιο εύκολα γιατί η ειδική προεσοχή για να την ανοιγοκλείνεις δεν είναι μόνο αριστερά όπως στο Hornet αλλά σε όλο το μπροστά κομμάτι της ζελατίνας.
  • Ο αεραγωγός στο πιγούνι πράγματι λειτουργεί και κάνει δουλειά.
  • Θόρυβος στα ίδια επίπεδα με το Hornet, αλλά φοράω πάντα καλές ωτοασπίδες, οπότε μπορεί να μην είναι τόσο έγκυρο αυτό το σχόλιο.
  • Από άποψη τριξιμάτων δεν διαπίστωσα κάτι, περισσότερο στο γείσο του Hornet διαπιστώνω κάποια τριξίματα, αλλά μπορεί να συμβαίνει γιατί έχει παλιώσει.
  • Το νιώθω πιο ελαφρύ από το Hornet.
  • Στο κούνημα του κεφαλιού για να κοιτάξω πίσω, δεν έβρισκα αντίσταση για να γυρίσει το κεφάλι μπροστά πάλι (με το Hornet θέλει περισσότερο δύναμη).
Ένα αρνητικό διαπίστωσα:
- Μετά από 1 με 1.5 ώρα άρχισε να με χτυπάει στο πάνω μέρος των αυτιών. Κατά τα άλλα κάθεται εξαιρετικά στο κεφάλι.
Τη δεύτερη μέρα με ενοχλούσε και πάλι αλλά λιγότερο, μπορεί να θέλει λίγο χρόνο για να ανοίξει και να πάρει φόρμα.
Θα το παρατηρήσω και θα ενεργήσω ανάλογα. Πολύ πιθανό να κόψω λίγο από το μαξιλαράκι εκεί που έχει την αναμονή για τα ακουστικά ενδοεπικοινωνίας. Είδα στο youtube οτι αρκετοί το σφάζουν σε αυτό το σημείο.
Αν σε χτυπαει τωρα θα σε χτυπαει παντα.Θα σου προτεινα να το γλυκανεις λιγο με την πισω μερια απο στυλο bic η με ενα κουταλακι.Σιγα σιγα φυσικα.
 

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Επανέρχομαι σχετικά με το Airoh Commander μιας και έγραψα 480 ΚΜ μαζί του το Σαβ/κο.
Η σύγκριση γίνεται με το Shoei Hornet Adv.

  • Πεδίο όρασης λίγο πιο μεγάλο/ευρύ από το Hornet.
  • Η ζελατίνα ανοιγοκλείνει πιο εύκολα γιατί η ειδική προεσοχή για να την ανοιγοκλείνεις δεν είναι μόνο αριστερά όπως στο Hornet αλλά σε όλο το μπροστά κομμάτι της ζελατίνας.
  • Ο αεραγωγός στο πιγούνι πράγματι λειτουργεί και κάνει δουλειά.
  • Θόρυβος στα ίδια επίπεδα με το Hornet, αλλά φοράω πάντα καλές ωτοασπίδες, οπότε μπορεί να μην είναι τόσο έγκυρο αυτό το σχόλιο.
  • Από άποψη τριξιμάτων δεν διαπίστωσα κάτι, περισσότερο στο γείσο του Hornet διαπιστώνω κάποια τριξίματα, αλλά μπορεί να συμβαίνει γιατί έχει παλιώσει.
  • Το νιώθω πιο ελαφρύ από το Hornet.
  • Στο κούνημα του κεφαλιού για να κοιτάξω πίσω, δεν έβρισκα αντίσταση για να γυρίσει το κεφάλι μπροστά πάλι (με το Hornet θέλει περισσότερο δύναμη).
Ένα αρνητικό διαπίστωσα:
- Μετά από 1 με 1.5 ώρα άρχισε να με χτυπάει στο πάνω μέρος των αυτιών. Κατά τα άλλα κάθεται εξαιρετικά στο κεφάλι.
Τη δεύτερη μέρα με ενοχλούσε και πάλι αλλά λιγότερο, μπορεί να θέλει λίγο χρόνο για να ανοίξει και να πάρει φόρμα.
Θα το παρατηρήσω και θα ενεργήσω ανάλογα. Πολύ πιθανό να κόψω λίγο από το μαξιλαράκι εκεί που έχει την αναμονή για τα ακουστικά ενδοεπικοινωνίας. Είδα στο youtube οτι αρκετοί το σφάζουν σε αυτό το σημείο.
Στο ίδιο ακριβώς σημείο με χτυπάει και εμένα, οχι να γίνεται ενοχλητικό αλλά δεν νομίζω να στρωσει από μόνο του

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom