AJP RP7 2021 Πανέμορφη καλλονή!

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Μητσε swm είναι..... Αλλά δεν νομίζω να είναι αυτό το θέμα, μας , γιατί για travel enduro θα ναι τρομερό.... Αλλά κρίμα να μην έρθει Ελλάδα, έστω να το βλέπαμε

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οντως είναι SWM, άλλο ενα μείον ... κάποια πρώτα μοντέλα, αν θυμαμαι καλά είχαν μοτέρ 660 ...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
οντως είναι SWM, άλλο ενα μείον ... κάποια πρώτα μοντέλα, αν θυμαμαι καλά είχαν μοτέρ 660 ...
Nαι ισχύει.... Το αθάνατο το καλό το κόντρα δικό

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: dtz

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
To pr7 εχει closed cartridge μπροστινο. Κανενα της κατηγοριας δεν εχει τετοιο πηρουνι.
τι ειπες τωρα , τωρα ειδα τις διαφορες open με close...... To ειδες στα τεχνικα χαρακτηριστικα;;;;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα twin chamber πηρουνια εχουν πλεονεκτηματα περισσοτερο θεωρητικα, μιας και δεν παρουσιαζουν cavitation οπως (θεωρητικα) τα συμβατικα (αν και αμφιβαλω αν καποιος εχει αντιμετωπισει τετοιο θεμα). Τα πηρουνια σε τελικη αναλυση ειναι οσο καλα ειναι το σεταρισμα που εχουν.

Κατι ομως που ειναι σιγουρα αρνητικο, ειναι πως σε αυτα τα πηρουνια, το σερβις δεν μπορεις να το κανεις μονος σου, προβληματα στο βαλβινγκ ειναι αρκετα πιο δυσκολο να τα φτιαξεις, και γενικα τα πλεονεκτηματα τους στην πραξη ειναι αμελητέα σε σχεση με τα μειονεκτηματα τους.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πολυ χαιρομαι για το πηρουνακι του 701. Επιτελους.

pumba
Ουτε 701 χρειαζομαστε, ουτε και pr7. Και με xr την κανουμε την δουλεια μας. Αλλα οταν ενα μονοκυλινδρο κοστιζει 12κ τοτε αλλαζει το πραμα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πολυ χαιρομαι για το πηρουνακι του 701. Επιτελους.

pumba
Ουτε 701 χρειαζομαστε, ουτε και pr7. Και με xr την κανουμε την δουλεια μας. Αλλα οταν ενα μονοκυλινδρο κοστιζει 12κ τοτε αλλαζει το πραμα.


Το προβλημα δεν ειναι τι απαιτησεις εχεις για δεδομενα χρηματα, απλα αμφισβητω τη χρησιμοτητα ενος cc πηρουνιου, ειδικα οταν σε περιοριζει τοσο σε επιπεδο σερβις/σεταρισματος.

Σε καθε περιπτωση, το ajp ειναι εξαιρετικη περιπτωση για οποιον θελει ενα ονοφφ ραλλυ, και προφανως καλυτερη επιλογη απο το να παρεις ενα εντουρο και να το φτιαξεις απο την αρχη.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το προβλημα δεν ειναι τι απαιτησεις εχεις για δεδομενα χρηματα, απλα αμφισβητω τη χρησιμοτητα ενος cc πηρουνιου, ειδικα οταν σε περιοριζει τοσο σε επιπεδο σερβις/σεταρισματος.
Εχω μικρη εμπειρια με τετοιου τυπου πηρουνι πλην ομως η αισθηση του ηταν πολυ ξεχωριστη. Σου μεταφερεται ενα "δεσιμο" (το λαδι σε πιεση γαρ) που μονο σε τελελεβερ το εχω νοιωσει. Αν χρειαζεται? Οχι μαλλον, εκτος κι αν εχεις πολυ ψηλο οδηγικα επιπεδο, αλλα το καταλαβαινεις και το εκτιμας ακομα κι αν δεν εχεις. Απο σερβις δεν ξερω τι παιζει σε θεμα κοστους, αλλα υποθετω πως το κλειστο φυσιγγιο θα θελει και πιο αραια σερβις. Το λαδι παντως του ανοιχτου θαλαμου αλλαζει κατα τα γνωστα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εχω μικρη εμπειρια με τετοιου τυπου πηρουνι πλην ομως η αισθηση του ηταν πολυ ξεχωριστη. Σου μεταφερεται ενα "δεσιμο" (το λαδι σε πιεση γαρ) που μονο σε τελελεβερ το εχω νοιωσει. Αν χρειαζεται? Οχι μαλλον, εκτος κι αν εχεις πολυ ψηλο οδηγικα επιπεδο, αλλα το καταλαβαινεις και το εκτιμας ακομα κι αν δεν εχεις. Απο σερβις δεν ξερω τι παιζει σε θεμα κοστους, αλλα υποθετω πως το κλειστο φυσιγγιο θα θελει και πιο αραια σερβις. Το λαδι παντως του ανοιχτου θαλαμου αλλαζει κατα τα γνωστα.

Η αισθηση που αντιληφθηκες ειχε να κανει περισσοτερο με το συγκεκριμενο πηρουνι και το μαλλον εξαιρετικο σεταρισμα του, παρα με το ειδος του.

Στα sm που εχω δοκιμασει πολλα back to back σε πιστα, η λειτουργια ειχε να κανει με το βαλβινγκ αποκλειστικα, οχι με το ειδος του πηρουνιου. Οσο για συντηρηση, αλλαγες στα λαδια θελουν ολα το ιδιο συχνα, με το σερβις ομως στο κλειστου τυπου να ειναι πολυ πιο απαιτητικο απο αυτο του συμβατικου.


ΥΓ: δεσιμο-αισθηση-τελελεβερ ειναι μια τριπλετα λεξεων που δε χωρανε στην ιδια προταση :p
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η αισθηση που αντιληφθηκες ειχε να κανει περισσοτερο με το συγκεκριμενο πηρουνι και το μαλλον εξαιρετικο σεταρισμα του, παρα με το ειδος του.

Στα sm που εχω δοκιμασει πολλα back to back σε πιστα, η λειτουργια ειχε να κανει με το βαλβινγκ αποκλειστικα, οχι με το ειδος του πηρουνιου. Οσο για συντηρηση, αλλαγες στα λαδια θελουν ολα το ιδιο συχνα, με το σερβις ομως στο κλειστου τυπου να ειναι πολυ πιο απαιτητικο απο αυτο του συμβατικου.


ΥΓ: δεσιμο-αισθηση-τελελεβερ ειναι μια τριπλετα λεξεων που δε χωρανε στην ιδια προταση :p

Οκ συμπερασμα.....αν κατι δεν το αντιλαμβανεται ο pumbas, δεν υπαρχει ;)

ΥΓ. Τραγικο λαθος να βγαζεις συμπερασμα για την λειτουργια του c.c. απο οδηγηση στο δρομο. Που θα συμβει το cavitation που σωστα αναφερεις παραπανω σε πιστα καρτ? Για να συμβει cavitation που θα καταλαβεις θελει διαδοχικες μεγαλης διαδρομης και ταχυτητας συμπιεσεις και εκτασεις του πηρουνιου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οκ συμπερασμα.....αν κατι δεν το αντιλαμβανεται ο pumbas, δεν υπαρχει ;)

ΥΓ. Τραγικο λαθος να βγαζεις συμπερασμα για την λειτουργια του c.c. απο οδηγηση στο δρομο. Που θα συμβει το cavitation που σωστα αναφερεις παραπανω σε πιστα καρτ? Για να συμβει cavitation που θα καταλαβεις θελει διαδοχικες μεγαλης διαδρομης και ταχυτητας συμπιεσεις και εκτασεις του πηρουνιου.


Ο πουμπα δεν ειπε οτι αν δεν το εχει καταλαβει δεν υπαρχει, ειπε οτι εχει δοκιμασει πολλα τετοια πηρουνια και δεν αντιληφθηκε κατι. Επισης πολλες σμ πιστες εχουν χωματινα κομματια και αλματα, οποτε δεν μιλαμε για συνθηκες motogp. Ο πουμπα ομως αμφιβαλλει κατα ποσο μπορει κανεις να αντιληφθει την ανωτεροτητα της λειτουργιας του τυπου ενος πηρουνιου με μια 10λεπτη συντομη βολτα. Ωστοσο ακριβα πηρουνια ειναι κατασκευασμενα με μικροτερες ανοχες και βαρος, υλικα χαμηλοτερων τριβων κλπ οποτε η διαφορα στη λειτουργία φαινεται ακομα και με μια απλη βολτα, αλλα αυτο ειναι αλλο πραγμα, μιας και συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια τωρα.

Οσο για το cavitation, αναφερονται οσοι αναφερονται σε αυτο αποκλειστικα σε συνθηκες μοτοκρος, σε competition επιπεδο, και μαλιστα ακομα και σε αυτες τις συνθηκες οι περισσοτεροι απορουν για το αν η υπαρξη του φαινομενου υφισταται στην πραξη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Χωρίς παρεξήγηση, το καλό πηρούνι δεν έχει να κάνει με το αν είναι closed ή open. Αλλά έχει να κάνει με την ποιότητα του πηρουνιού. Και επαναλαμβάνω, ένα πηρούνι ενός 640 Adventure του 2002 με ελατήρια είναι κλάσης ανώτερο απο ένα 4CS του 2016. Αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους, ο βασικός το κόστος που είπε o Pumba. Για να πετύχεις σωστές ανοχές για εξαιρετική λειτουργία το κόστος ανεβαίνει δυσανάλογα. Γι αυτό και τα καλά πηρούνια έχουν το κόστος που έχουν. Όλες οι μοτοσυκλέτες που αναφέραμε θέλουν δουλειά στα πηρούνια, απλά ίσως το 701 να θέλει την λιγότερη. Προβλήματα που μπορεί να προέρχονται και απο ένα πίσω κακό αμορτισέρ μην ξεχνάμε (μιας και ενα κακό πίσω, επηρεάζει το μπροστά). Σίγουρα, πάντως κανένα απο τα τρία δεν σου δίνει out of the box, την σιγουριά των παλιών. Μπορεί στα χέρια ενος καλού αναβάτη να πάνε με τις πόρτες? Προφανώς. Για εμένα το ζήτημα είναι πόση σιγουριά δίνουν στον μέσο αναβάτη (που με θεωρώ). Και απο τα τρία, για χώμα, κανένα δεν μου έδωσε την εμπιστοσύνη να το πάω πιο γρήγορα απο το 640 Adv που το θεωρώ απο τα πιο καλοστημένα μονοκύλινδρα, ιδίως αυτά με το ένα δισκόφρενο, πριν αρχίσουν να χαμηλώνουν. Τα LC4 που έβγαζε κάποτε η ΚΤΜ ήταν σημείο αναφοράς για πολλά πράγματα, απλά τώρα πιστεύω, όπως κάθε μεγάλη εταιρία, στοχεύει σε μεγαλύτερο εύρος κοινού. (cornering ABS, ηλεκτρονικά κλπ).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Χωρίς παρεξήγηση, το καλό πηρούνι δεν έχει να κάνει με το αν είναι closed ή open. Αλλά έχει να κάνει με την ποιότητα του πηρουνιού. Και επαναλαμβάνω, ένα πηρούνι ενός 640 Adventure του 2002 με ελατήρια είναι κλάσης ανώτερο απο ένα 4CS του 2016. Αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους, ο βασικός το κόστος που είπε o Pumba. Για να πετύχεις σωστές ανοχές για εξαιρετική λειτουργία το κόστος ανεβαίνει δυσανάλογα. Γι αυτό και τα καλά πηρούνια έχουν το κόστος που έχουν. Όλες οι μοτοσυκλέτες που αναφέραμε θέλουν δουλειά στα πηρούνια, απλά ίσως το 701 να θέλει την λιγότερη. Προβλήματα που μπορεί να προέρχονται και απο ένα πίσω κακό αμορτισέρ μην ξεχνάμε (μιας και ενα κακό πίσω, επηρεάζει το μπροστά). Σίγουρα, πάντως κανένα απο τα τρία δεν σου δίνει out of the box, την σιγουριά των παλιών. Μπορεί στα χέρια ενος καλού αναβάτη να πάνε με τις πόρτες? Προφανώς. Για εμένα το ζήτημα είναι πόση σιγουριά δίνουν στον μέσο αναβάτη (που με θεωρώ). Και απο τα τρία, για χώμα, κανένα δεν μου έδωσε την εμπιστοσύνη να το πάω πιο γρήγορα απο το 640 Adv που το θεωρώ απο τα πιο καλοστημένα μονοκύλινδρα, ιδίως αυτά με το ένα δισκόφρενο, πριν αρχίσουν να χαμηλώνουν. Τα LC4 που έβγαζε κάποτε η ΚΤΜ ήταν σημείο αναφοράς για πολλά πράγματα, απλά τώρα πιστεύω, όπως κάθε μεγάλη εταιρία, στοχεύει σε μεγαλύτερο εύρος κοινού. (cornering ABS, ηλεκτρονικά κλπ).
Συμφωνώ και προσθέτω πως πολλοί κάτοχοι σύγχρονων εντούρο ΚΤΜ που σημειωτέον κοστίζουν καινούργια κοντά στα 10.000, βγάζουν τα 4cs και βάζουν παλιά open cartridge αλλά προσθέτουν με κάμποσο κόστος καποιο επώνυμο cartridge ή κιτ, adreani, dal soggio κτλ. Οπότε το ready to race είναι λίγο παραμύθι πια, δε νομίζω πως ισχύει. Οι περισσότεροι φιλοι με ΚΤΜ έχουν κάνει κάμποσα revalving για να φερουν τις αναρτήσεις σε αξιοπρεπές επίπεδο..

Το κόκκινο closed cartridge marzocchi που φοράει το ajp θέλει συχνή συντήρηση και έχουν ακουστεί παράπονα για πολλές στατικές τριβές σε εντούρο με το ίδιο πιρούνι, που λύνονται με κάποιες αναβαθμίσεις μετα από έρευνα κάποιων ψαγμένων τεχνικών αναρτήσεων.

(Επίσης κάποια εντούρο της ajp είχαν σοβαρά θέματα αξιοπιστίας).
 
Top Bottom