Χωρίς παρεξήγηση, το καλό πηρούνι δεν έχει να κάνει με το αν είναι closed ή open. Αλλά έχει να κάνει με την ποιότητα του πηρουνιού. Και επαναλαμβάνω, ένα πηρούνι ενός 640 Adventure του 2002 με ελατήρια είναι κλάσης ανώτερο απο ένα 4CS του 2016. Αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους, ο βασικός το κόστος που είπε o Pumba. Για να πετύχεις σωστές ανοχές για εξαιρετική λειτουργία το κόστος ανεβαίνει δυσανάλογα. Γι αυτό και τα καλά πηρούνια έχουν το κόστος που έχουν. Όλες οι μοτοσυκλέτες που αναφέραμε θέλουν δουλειά στα πηρούνια, απλά ίσως το 701 να θέλει την λιγότερη. Προβλήματα που μπορεί να προέρχονται και απο ένα πίσω κακό αμορτισέρ μην ξεχνάμε (μιας και ενα κακό πίσω, επηρεάζει το μπροστά). Σίγουρα, πάντως κανένα απο τα τρία δεν σου δίνει out of the box, την σιγουριά των παλιών. Μπορεί στα χέρια ενος καλού αναβάτη να πάνε με τις πόρτες? Προφανώς. Για εμένα το ζήτημα είναι πόση σιγουριά δίνουν στον μέσο αναβάτη (που με θεωρώ). Και απο τα τρία, για χώμα, κανένα δεν μου έδωσε την εμπιστοσύνη να το πάω πιο γρήγορα απο το 640 Adv που το θεωρώ απο τα πιο καλοστημένα μονοκύλινδρα, ιδίως αυτά με το ένα δισκόφρενο, πριν αρχίσουν να χαμηλώνουν. Τα LC4 που έβγαζε κάποτε η ΚΤΜ ήταν σημείο αναφοράς για πολλά πράγματα, απλά τώρα πιστεύω, όπως κάθε μεγάλη εταιρία, στοχεύει σε μεγαλύτερο εύρος κοινού. (cornering ABS, ηλεκτρονικά κλπ).