All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ανοιγω αυτο το νημα ωστε να συγκεντρωθουν γνωμες/εμπειριες/εντυπωσεις κατοχων, συντηρηση, πληροφοριες για αξεσουαρ και οτι αλλο. Θα μπορουσε να λεγεται και CRF1000 Africa Twin's corner αλλα θαπρεπε να πληρωσουμε copyright στον @Λευκάδιος :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η καινουργια Αφρικα ερχεται απο το εργοστασιο με μια ειδικη εκδοση των Dunlop Trailmax που εγινε αποκλειστικα γι'αυτη. Στα φορουμ του εξωτερικου εχουν γραφει απο πολλους αρνητικα σχολια για τη συμπεριφορα τους στο βρεγμενο και καποιοι τα αλλαζουν σχεδον με το καλημερα. Για πεστε οι κατοχοι πως τα βρηκατε (πριν τ'αλλαξετε)..
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Καταρχήν θα γράψω την γνώμη για τα Dunlop Trailmax που φοράει το Africa ύστερα από 5000 χλμ.

Έχοντας οδηγήσει την μοτοσυκλέτα στα πρώτα της χλμ, Απρίλη με τον καιρό σχετικά κρύο ακόμα διαπίστωσα ότι η πρόσφυσή τους είναι μέτρια, ειδικά σε όχι άριστη άσφαλτο, χωρίς να δίνουν απόλυτη εμπιστοσύνη στον οδηγό.
Πριν ζεσταθούν ήταν απαράδεκτα ...

Στην συνέχεια με τον καιρό πιο ζεστό και αρχίζοντας το ψάξιμο στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων τα πράγματα έγιναν πολύ καλύτερα, χωρίς όμως πάλι να μπορώ να τα εμπιστευτώ 100% (πχ όπως τα Sahara στο Transalp και τα Tourance Next στο Varadero).
Η βασική αλλαγή που τα έκανε σαφώς καλύτερα εκτός από την άνοδο της θερμοκρασίας, είναι η αλλαγή της γεωμετρίας με την αύξηση της προφόρτισης πίσω που άλλαξε την κατανομή βάρους προς το μπροστινό.

Πιστεύω οι λόγοι το κρύο και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων έφεραν και την διχογνωμία στο εξωτερικό.
Το εργοστασιακό σετάρισμα των αναρτήσεων είναι απαράδεκτο για άσφαλτο, οπότε όσοι ψάχτηκαν ήταν οκ ενώ οι υπόλοιποι γκρίνιαξαν ...

Να πω κιόλας ότι είναι εξαιρετικά ευαίσθητα σε ότι αφορά την πίεση και με μικρή απώλεια της τάξης των 2-3psi η συμπεριφορά τους επιδεινώνεται αρκετά.

Με την αλλαγή τους κάποια στιγμή στα Pirelli MT90 θα έχω καλύτερη άποψη...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιαννη ενδιαφερουσα η αποψη σου και τελικα δεν υπαρχει "καπνος χωρις φωτια", γι'αυτο και τα λαστιχα εχουν παρει φοβερα διφορουμενες κριτικες σε φορουμ του εξωτερικου. Εγω τα ειχα πανω για 6000χμ και τα αλλαξα για το ταξιδι στην Ασια με Pirelli MT90 καθως ηθελα κατι λιγο πιο χωματινο (που κι'αυτα δεν ητανε τελικα αρκετα κρινοντας απο την αμμο και λασπη που βρηκαμε, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα).

Στα χιλιομετρα που εκανα εγω σε ευρωπαϊκες ασφαλτους (και περιπου 800 στην Ελλαδα πριν τ'αλλαξω) δεν ειχα πουθενα θεμα στο στεγνο αλλα γενικα οδηγω επιθετικα και τα ζεσταινα σχετικα γρηγορα. Εκει που ειχανε σιγουρα θεμα ητανε σε αλλαγες στεγνο-βρεγμενο και στο βρεγμενο οπου θελουν προσοχη και ηπιο δεξι χερι. Τα λαστιχα μου τα φοραει τωρα ο Θενος @thenos o katemis στο 950 - ταβαλε πανω προσφατα για το AdvONride - και παραπονεθηκε οτι του γλυστρισανε και τα δυο μαζι σε μια στροφη :eek: χωρις ομως ναχουν ζεσταθει με οδηγηση με γκαζι πριν - θα μας πει περισοτερα μετα το ερχομενο σ/κ. Απο την αλλη, τα φοραει και ο Μανωλης @πυξιδας990 στο 990 και εχει γραψει θετικα σχολια.

Νομιζω οτι τα λαστιχα αυτα θελουν επιθετικη οδηγηση και να δειξουν τι μπορουν να κανουν. Απο την αλλη, τα Pirelli MT90 με τα οποια τα αντικατεστησα ζεσταινονται και κρατανε ..με το καλημερα :)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γιαννη ενδιαφερουσα η αποψη σου και τελικα δεν υπαρχει "καπνος χωρις φωτια", γι'αυτο και τα λαστιχα εχουν παρει φοβερα διφορουμενες κριτικες σε φορουμ του εξωτερικου. Εγω τα ειχα πανω για 6000χμ και τα αλλαξα για το ταξιδι στην Ασια με Pirelli MT90 καθως ηθελα κατι λιγο πιο χωματινο (που κι'αυτα δεν ητανε τελικα αρκετα κρινοντας απο την αμμο και λασπη που βρηκαμε, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα).

Στα χιλιομετρα που εκανα εγω σε ευρωπαϊκες ασφαλτους (και περιπου 800 στην Ελλαδα πριν τ'αλλαξω) δεν ειχα πουθενα θεμα στο στεγνο αλλα γενικα οδηγω επιθετικα και τα ζεσταινα σχετικα γρηγορα. Εκει που ειχανε σιγουρα θεμα ητανε σε αλλαγες στεγνο-βρεγμενο και στο βρεγμενο οπου θελουν προσοχη και ηπιο δεξι χερι. Τα λαστιχα μου τα φοραει τωρα ο Θενος @thenos o katemis στο 950 - ταβαλε πανω προσφατα για το AdvONride - και παραπονεθηκε οτι του γλυστρισανε και τα δυο μαζι σε μια στροφη :eek: χωρις ομως ναχουν ζεσταθει με οδηγηση με γκαζι πριν - θα μας πει περισοτερα μετα το ερχομενο σ/κ. Απο την αλλη, τα φοραει και ο Μανωλης @πυξιδας990 στο 990 και εχει γραψει θετικα σχολια.

Νομιζω οτι τα λαστιχα αυτα θελουν επιθετικη οδηγηση και να δειξουν τι μπορουν να κανουν. Απο την αλλη, τα Pirelli MT90 με τα οποια τα αντικατεστησα ζεσταινονται και κρατανε ..με το καλημερα :)
Να υπογραμμίσω οτι η διαδρομή πριν το γλύστρημα που αναφέρει ο Γιώργης ήταν περίπου 23km ευθείας με χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.
Μετά απο εκεί και για το επόμενο στροφιλίκι δεν κάναν το παραμικρό...
Ίσως και ενας άλλος λόγος να είναι οτι πρίν απο αυτά φορούσα TKC οπότε με τα Dunlop που "κρύβουν" αρκετά την ταχύτητα μας ενδεχομένως να το παράκανα λίγο...:)
Πάντως στην ίδια στροφή και τα TKC και τα ΜΤ90 μπαίνανε με όσα...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Λιγα περι συντηρησης, καθως εχω κανει 20000χμ με το μηχανακι. Η αλλαγη λαδιου/φιλτρου ειναι πανευκολη για τον DIYer και αυτο ειναι ουσιαστικα το τι χρειαζεται το μηχανακι. Η Χονδα δινει λαδια καθε 12000χμ και φιλτρο καθε 24000χμ αλλα εγω τα αλλαζω στα μισα διαστηματα, δηλ, στα ιδια διαστηματα οπως και στα αλλα μηχανακια μου. Η προσβαση στα φιλτρα αερα - εχει δυο, ενα σε καθε πλευρα - ειναι αρκετα ευκολη, πρεπει απλα να βγουν τα πλαϊνα πλαστικα που ειναι δουλεια 10 λεπτων (την εκανα σημερα για αλλο λογο) και μετα η επιθεωρηση/αλλαγη ειναι πολυ ευκολη - μπορει ανετα πχ να γινει στην ακρη του δρομου σε Ασια ή Αφρικη (αλλαγη φιλτρων αερα καθε 24000χμ).

Η Χονδα συνιστα επισης επιθεωρηση βαλβιδων καθε 24000χμ και αυτη ειναι αρκετα δυσκολη δουλεια καθως πρεπει να βγουν αρκετα πραγματα για να φτασει κανεις στι καπακι των βαλβιδων. Αλλα οι εισαγωγης ειναι με καπελοτα, που σημαινει οτι θελουν πολλα χιλιομετρα για να βγουν εκτος οριων (τουλαχιστο 100000 αν κρινουμε απο αλλα Χονδα με καπελοτα) και οι εξαγωγης που ειναι με κοκορακια συνηθως ανοιγουν αντι να κλεινουν, οποτε κρινοντας και απο αλλα Χονδα, κοιταγμα καθε 50000-60000χμ ειναι μια χαρα. Εγω τουλαχιστο δεν σκοπευω να τις κοιταξω στα 24000χμ παρα το οτι το μηχανακι μου ειναι ακομη στη εγγυηση, εχω απλα εμπιστοσυνη οτι ο κινητηρας δεν θα παρουσιασει κανενα θεμα εφ'οσον δεν το κανω. Πληροφοριακα, οσοι κατοχοι κοιταξανε βαλβιδες στα 24000χμ τις βρηκανε εντος οριων. Τα μπουζι ιριδιου θελουν αλλαγη καθε 48000χμ και η προσβαση τους ειναι σχετικα δυσκολη αλλα το διαστημα σχετικα μεγαλο (και κρινοντας απο αλλα Χονδα, μπορει να γινει και μεγαλυτερο χωρις προβλημα).

In summary που λεμε κι'εδω, η βασικη συντηρηση (λαδια/φιλτρο/φιλτρα αερα) ειναι λιγη/φτηνη και ευκολη για τον DIYer.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
1.τα λαστιχα αυτα,καταρχην βγαζουν χλμ...σαφως πιο πολυ απο το μτ90...
οντως θελουν επιθετικη οδηγηση....στο χαλαρο βγαζουν κατι ασαφειες...
τωρα βροχη δεν εχει κατσει να τα ταξιδεψω...
τα εβαλα απο σποντα που τα εδινε ενα παιδι...
το θεμα ειναι οτι συζηταμε για ενα λαστιχο που ειναι δυσευρεστο στην αγορα...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
το θεμα ειναι οτι συζηταμε για ενα λαστιχο που ειναι δυσευρεστο στην αγορα...
Καλημερα Μανωλη, οι αποψεις γι'αυτα τα λαστιχα εδω εχουν σκοπο να βοηθησουν κυριως μελλοντικους κατοχους CRF1000. Οταν ξεκινησα ζητωντας αποψεις για τα λαστιχα δεν ειχα παρει ακομη το μηχανακι και ειχα "τρομαξει" μ'αυτα που διαβαζα σε ξενα φορουμ, οποτε σκεφτομουνα να τ'αλλαξω πιθανα με το καλημερα. Αλλα τελικα τα κρατησα και δεν ειχα κανενα θεμα. Το θεμα παντως εχει καλυφθει κατα το δυνατον, ευχαριστουμε για τις αποψεις!
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καλημερα Μανωλη, οι αποψεις γι'αυτα τα λαστιχα εδω εχουν σκοπο να βοηθησουν κυριως μελλοντικους κατοχους CRF1000. Οταν ξεκινησα ζητωντας αποψεις για τα λαστιχα δεν ειχα παρει ακομη το μηχανακι και ειχα "τρομαξει" μ'αυτα που διαβαζα σε ξενα φορουμ, οποτε σκεφτομουνα να τ'αλλαξω πιθανα με το καλημερα. Αλλα τελικα τα κρατησα και δεν ειχα κανενα θεμα. Το θεμα παντως εχει καλυφθει κατα το δυνατον, ευχαριστουμε για τις αποψεις!
καλημερα γιωργο....οι αποψεις πανω στα λαστιχα το ξερεις οτι διαφερουν...εγω τα πηρα και ο προηγουμενος ηθελε να τα πεταξει διοτι δεν το ειχε βρει με τιποτα...εγω απο την αλλη δεν εχω θεμα...και για την ιστορια...
με ασφαλτινα τελειως ντανλοπ δεν υπηρχε το γνωστο παιξιμο στα 75-85χλμ που κανουν τα 990 στην μπροστα ζαντα....με αυτο που λεμε επανηλθε..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τα δικά σας γραπτά... αν κάποιος έχει τη μηχανή για εκδρομές και γουστάρει να τη "στρίβει" και γενικώς η έξοδος να ισοδυναμεί με παιχνίδι είναι οκ. Κάποιος όμως που έχει τη μηχανή για να πηγαινοέρχεται ΚΑΙ στη δουλειά του -χειμώνα/καλοκαίρι- απλά δεν κάνουν.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τα δικά σας γραπτά... αν κάποιος έχει τη μηχανή για εκδρομές και γουστάρει να τη "στρίβει" και γενικώς η έξοδος να ισοδυναμεί με παιχνίδι είναι οκ. Κάποιος όμως που έχει τη μηχανή για να πηγαινοέρχεται ΚΑΙ στη δουλειά του -χειμώνα/καλοκαίρι- απλά δεν κάνουν.
καπως ετσι stef
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Γενικά οι παρατηρήσεις μου μέχρι σήμερα με 6000 χιλιόμετρα στο κοντέρ:

Χώμα έχω οδηγήσει σχετικά λίγο με τα στάνταρ λάστιχα (ξερούς χωματόδρομους με λίγη πέτρα και νεροφαγώματα) και σίγουρα η μοτοσυκλέτα είναι υπέροχη και πολύ πάνω από τις δυνατότητές μου.

Αυτό που μου αρέσει είναι ότι ακόμα και σε νορμάλ περιηγητικούς ρυθμούς όπου συνήθως άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας είναι σκληρές απόλυτες και δύστροπες το Africaαπό «εργαλείο» μετατρέπεται σε απολαυστικό όχημα αναψυχής.

Στην άσφαλτο ύστερα από μερικές πρόσφατες ημερήσιες βόλτες ασχολήθηκα πιο σχολαστικά και σέταρα τις αναρτήσεις στα γούστα μου και....
πέρασα την πόρτα του παραδείσου!

Το ζητούμενο ήταν να γίνει λίγο πιο γρήγορη η γεωμετρία του μπροστινού και να φορτιστεί επαρκώς με βάρος ο μπροστινός τροχός.
Με τα 100 κιλά μου με πλήρη ατομικό εξοπλισμό και χωρίς άλλο φορτίο οι ρυθμίσεις μου είναι πίσω στο +14 +4 και +4 κλικ προφόρτιση και αποσβέσεις σε σχέση με τις στάνταρ, ενώ μπροστά έχω μειώσει τρείς στροφές την προφόρτιση.

Το τελευταίο που έκανα ήταν η 3η στροφή μείωση στην προφόρτιση μπροστά και πλέον βρίσκω και τα στάνταρ ελαστικά της Dunlop εξαιρετικά... (είχα γράψει πιο πάνω ότι δεν τους είχα 100% εμπιστοσύνη).
Μάλλον έχω ξεπεράσει λίγο το θεωρηριτικό 30% στο sag των αναρτήσεων, αλλά η μοτοσυκλέτα είναι ισορροπημένη και σταθερή σε οποιαδήποτε ταχύτητα την οδήγησα και έστριψα. Το κέρδος μειώνοντας μπροστά την προφόρτιση είναι ότι πέτυχα επιθυμητό αποτέλεσμα στην κατανομή του βάρους μπρος – πίσω έχοντας αφήσει αρκετό «απόθεμα» στην προφόρτιση πίσω για όταν η μοτοσυκλέτα φορτωθεί.

Είναι πιθανώς και ένας δρόμος για να ψαχτούν κοντίτεροι αναβάτες καθώς η μοτοσυκλέτα κάθεται λίγο χαμηλότερα. Έτσι θα διατηρήσουν την σέλα στην ψηλή θέση της για καλύτερη οδήγηση στο χώμα.

Η βύθιση του μπροστινού κατά το φρενάρισμα που αναφέρουν κάποιοι ξένοι στα forumεπιλέγοντας να το σφίξουν με τις ρυθμίσεις αρκετά, μπορεί να αποφευχθεί με την κλασική μέθοδο, φρενάροντας με τσίμπημα και του πίσω φρένου ταυτόχρονα με το μπροστά.


Θα ακουστεί κουφό αλλά το σετάρισμα των αναρτήσεων ίσως τελικά να είναι και η μοναδική εξήγηση που δεν έχω πια καθόλου στροβιλισμούς στο κράνος μου (AraiTourX4) ακόμα και χωρίς tank bag... :thumbsdown:
Ίσως με το ελαφρό χαμήλωμα του μπροστινού μέρους της μοτοσυκλέτας λειτουργεί καλύτερα αεροδυναμικά το φέρινγκ και εμποδίζεται η είσοδος του πολύ αέρα στο κανάλι των μπροστινών καλαμιών που δημιουργούσε το πρόβλημα.

Το μοτέρ το βρίσκω απολαυστικό!
Παραπάνω άλογα δεν χρειάζομαι και αυτά που έχει είναι 100% αξιοποιήσιμα με τον τρόπο που τα αποδίδει.
(παρένθεση εδώ, γνώμη μου ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε μόνο 10W 30 λιπαντικό)

Από εργονομία χωρίς να ασχοληθώ με κάτι γενικά είμαι οκ (ακόμα και την κόρνα σχεδόν την συνήθισα).
Σίγουρα αποστάτες τιμονιού και αλλαγή μαρσπιέ θα βελτιώσουν πολύ την μοτοσυκλέτα στο χώμα.

Ενοχλητικό βρίσκω τον λαιμό της εξάτμισης που περνά ακριβώς δίπλα στον δεξί μαρσπιέ και ενοχλεί το πάτημα του ποδιού σε ορισμένες θέσεις. Μάλλον με μεγαλύτερους μαρσπιέδες το πρόβλημα λύνεται και ίσως γιαυτό Γιώργο η Sw Motechέχει φτιάξει τους μαρσπιέδες της έτσι...


Να είμαστε καλά να τα τσουλάμε!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@jon t: Γιαννη, εξαιρετικη συνοψη και πολυ καλη η πληροφορια για την αποφορτιση του μπροστινου. Εγω δεν τοχω πειραξει καθολου μπροστα καθως το βρισκω τελειο αλλα εχω περισοτερη προφορτιση απο σενα πισω η οποια φορτιζει παρομοια το μπροστινο (θα μετρησω ποσο ακριβως και θα γραψω). Στο πισω ειμαι στο +4 συμπιεση και +6 επαναφορα απο τις μαμισιες ρυθμισεις.

Εχω βρει την αναρτηση καταπληκτικη σε λειτουργια με μονο θεμα την σκληροτητα του πισω ελατηριου: φουλ φορτωμενος με δυο βαλιτσες και μια πολυ βαρια τσαντα το καλοκαιρι στο ταξιδι στην Ασια, ειχα την προφορτιση στο τερμα και το πισω παλι δεν ειχε την στιβαροτητα που ηθελα για γρηγορη χωματινη οδηγηση σε δρομους με συνεχεις λακουβες, νεροφαγωματα, χασιματα, κλπ. Απο την αλλη, φουλ φορτωμενο στην ασφαλτο ειναι (just) ok για μενα και τη συνεπιβατηδα μου - βαρος και των δυο μαζι 150 κιλα. Σε καποια φαση θα ψαχτω για πιο στιβαρο ελατηριο πισω.

Αυτο που γραφεις για το λαιμο της εξατμισης διπλα στο δεξι μαρσπιε δεν το παρατηρησα γιατι αλλαξα τους μαρσπιεδες με το καλημερα μ'αυτους της Motech. Και παρ'ολο που στην αρχη το μεγεθος τους με ξενισε και σκεφτομουνα να τους μεταποιησω/αλλαξω, αφ'οτου συνηθισα το γεγονος οτι εξεχουν περισοτερο τους βρισκω καταπληκτικους, "αρχοντικους" απο πατημα και φοβερα ξεκουραστους, τους συνιστω ανεπιφυλακτα.

Επισης οι εντυπωσεις σου για τον κινητηρα ειναι ..to the point, μπορει να μην εχει λυσαλεα δυναμη ψηλα (95 αλογα στο στροφαλο, 88 στον τροχο) αλλα η ροπη, ευστροφια, ευχρηστια, η "αισθηση" και ο ηχος του ειναι ολα τα λ7! Δοκιμασα προσφατα, για δευτερη φορα, ενα Crosstourer στη εξορμηση στο Μαυροβουνι και μου φανηκε "ψηλοροπο" καθως εχω πια συνηθισει την "κλωτσια ροπης" απο τις 2000σαλ που δεν την εχω δει σε αλλο μεγαλο on-off. Και κατι αλλο: η καταναλωση ειναι πολυ μικρη, για παραδειγμα στο ταξιδι στην Ασια εκαψε 4.8λτ/100χμ σε 8500χμ και σε προσφατο καταδρομικο ταξιδι δικαβαλος διβαλιτσος Βαρσοβια-Αθηνα εκαψε 5.9λτ/100χμ σε 2300χμ.

Εχω κανει 21000χμ με το δικο μου και θα γραψω λεπτομερεις εντυπωσεις εδω σε καποια φαση αλλα θελω να το δοκιμασω και στο χωμα με τακουνατα, κατι που δεν εχω κανει ακομη.

Καλους δρομους και εξερευνησεις σε ολους, οτι μηχανακι και να καβαλανε!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Α
@jon t: Γιαννη, εξαιρετικη συνοψη και πολυ καλη η πληροφορια για την αποφορτιση του μπροστινου. Εγω δεν τοχω πειραξει καθολου μπροστα καθως το βρισκω τελειο αλλα εχω περισοτερη προφορτιση απο σενα πισω η οποια φορτιζει παρομοια το μπροστινο (θα μετρησω ποσο ακριβως και θα γραψω). Στο πισω ειμαι στο +4 συμπιεση και +6 επαναφορα απο τις μαμισιες ρυθμισεις.

Εχω βρει την αναρτηση καταπληκτικη σε λειτουργια με μονο θεμα την σκληροτητα του πισω ελατηριου: φουλ φορτωμενος με δυο βαλιτσες και μια πολυ βαρια τσαντα το καλοκαιρι στο ταξιδι στην Ασια, ειχα την προφορτιση στο τερμα και το πισω παλι δεν ειχε την στιβαροτητα που ηθελα για γρηγορη χωματινη οδηγηση σε δρομους με συνεχεις λακουβες, νεροφαγωματα, χασιματα, κλπ. Απο την αλλη, φουλ φορτωμενο στην ασφαλτο ειναι (just) ok για μενα και τη συνεπιβατηδα μου - βαρος και των δυο μαζι 150 κιλα. Σε καποια φαση θα ψαχτω για πιο στιβαρο ελατηριο πισω.

Αυτο που γραφεις για το λαιμο της εξατμισης διπλα στο δεξι μαρσπιε δεν το παρατηρησα γιατι αλλαξα τους μαρσπιεδες με το καλημερα μ'αυτους της Motech. Και παρ'ολο που στην αρχη το μεγεθος τους με ξενισε και σκεφτομουνα να τους μεταποιησω/αλλαξω, αφ'οτου συνηθισα το γεγονος οτι εξεχουν περισοτερο τους βρισκω καταπληκτικους, "αρχοντικους" απο πατημα και φοβερα ξεκουραστους, τους συνιστω ανεπιφυλακτα.

Επισης οι εντυπωσεις σου για τον κινητηρα ειναι ..to the point, μπορει να μην εχει λυσαλεα δυναμη ψηλα (95 αλογα στο στροφαλο, 88 στον τροχο) αλλα η ροπη, ευστροφια, ευχρηστια, η "αισθηση" και ο ηχος του ειναι ολα τα λ7! Δοκιμασα προσφατα, για δευτερη φορα, ενα Crosstourer στη εξορμηση στο Μαυροβουνι και μου φανηκε "ψηλοροπο" καθως εχω πια συνηθισει την "κλωτσια ροπης" απο τις 2000σαλ που δεν την εχω δει σε αλλο μεγαλο on-off. Και κατι αλλο: η καταναλωση ειναι πολυ μικρη, για παραδειγμα στο ταξιδι στην Ασια εκαψε 4.8λτ/100χμ σε 8500χμ και σε προσφατο καταδρομικο ταξιδι δικαβαλος διβαλιτσος Βαρσοβια-Αθηνα εκαψε 5.9λτ/100χμ σε 2300χμ.

Εχω κανει 21000χμ με το δικο μου και θα γραψω λεπτομερεις εντυπωσεις εδω σε καποια φαση αλλα θελω να το δοκιμασω και στο χωμα με τακουνατα, κατι που δεν εχω κανει ακομη.

Καλους δρομους και εξερευνησεις σε ολους, οτι μηχανακι και να καβαλανε!!

Αν θελετε να αλλαξετε την κατανομη του βαρους, με αύξησή της στο μπροστινο, μπορειτε να κατεβασετε τιμονοπλακες 2-3 mm και παραλληλα να ρυθμισετε την αποσβεση συμπιεσης 2 κλικ πιο αργη (+).
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Α



Αν θελετε να αλλαξετε την κατανομη του βαρους, με αύξησή της στο μπροστινο, μπορειτε να κατεβασετε τιμονοπλακες 2-3 mm και παραλληλα να ρυθμισετε την αποσβεση συμπιεσης 2 κλικ πιο αργη (+).
αλλάζει η γεωμετρία όμως, έτσι δεν είναι?
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Α



Αν θελετε να αλλαξετε την κατανομη του βαρους, με αύξησή της στο μπροστινο, μπορειτε να κατεβασετε τιμονοπλακες 2-3 mm και παραλληλα να ρυθμισετε την αποσβεση συμπιεσης 2 κλικ πιο αργη (+).
Το ειχα κανει σε transalp 650 και εγινε αλλο μηχανακι, πολυ καλυτερο, βεβαια το 650 ειναι αρκετα πιο σοφτ και επιβαλοταν καθως με λιγο φορτωμα καθοταν πισω
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βέβαια, ή γωνία καστερ θα γίνει ελαφρώς μικρότερη. Μία δοκιμή θα δείξει τι και πώς.
Ενταξει, με 2-3χλ κατεβασμα η αλλαγη θα ειναι ελαχιστη και δε νομιζω οτι θα υπαρξει σοβαρο θεμα σε ευσταθεια η οτιδηποτε, να πω πληροφοριακα οτι κατοχοι VFR 800 FI που εχουν "πισταδορικες" διαθεσεις το κατεβαζουν κατα 8-10χλ χωρις θεματα αλλου.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το ειχα κανει σε transalp 650 και εγινε αλλο μηχανακι, πολυ καλυτερο, βεβαια το 650 ειναι αρκετα πιο σοφτ και επιβαλοταν καθως με λιγο φορτωμα καθοταν πισω
Γιαννη, οι περισοτεροι κατοχοι ΤΑ650 δεν ρυθμιζουν ποτε την προφορτιση πισω γιατι ειναι λιγο "μανουρα" (πρεπει να τραβηχτει η μπαταρια προς τα εξω), αν ανεβασει κανεις την προφορτιση ακομα και στο μαμισιο ελατηριο - ακομα καλυτερα σε στιβαροτερο αφτερμαρκετ - δεν χρειαζεται κατεβασμα μπροστα. Ουσιαστικα αυτο εχω κανει κι'εγω στο Αφρικα 1000 σε συγκριση με τον @jon t που αντιστροφα αποφορτισε το μπροστινο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom