All about CRF1000 Africa Twin

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η απλή είναι μουν@ρα πάντως...


Κι εγώ προσωπικά νομίζω πως είναι ειδικά σε αυτή την έκδοση αυτό το χρώμα τούμπανο. Σχεδόν αναρωτιέμαι αν είναι honda.

Και ρε μλκς μη με κάνετε να υποστηρίζω τα honda δηλαδή θα βγάλω αλλεργικό! Ούτε εγώ τρελαίνομαι με τα honda μάλλον το αντίθετο για πολλούς λόγους σε πολλά μοντέλα αλλά το πακέτο που έφτιαξαν εμφάνιση απόδοση στην africa είναι πολύ δυνατό. Και είναι επιτυχία να λες ένα honda πιο όμορφο από κατεμ. Κάπου ωπα με τους σχεδιαστές της κατεμ. Αν είχαν τσίπα όπως ο μηχανικός της daihatsu στη διαφήμιση εποχές που όποιος δικαιούται μέχρι A2 δεν έζησε, θα έκαναν αυστριακό χαρακίρι με κοφτερό λουκάνικο όταν φτάσαμε να προτιμάμε το honda σε εμφάνιση!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όμορφο ήταν από πάντα, ειδικά η 1100AS και μόνο λευκή σπέσιαλ.
Πλέον, όπως ξέφυγαν οι άλλοι σε τιμή, είναι και φτηνό (το απλό AS) για την κατηγορία. Το μηχανάκι είναι καλό, πάντα ήταν. Τώρα είναι, λόγω τιμής, καλύτερο vfm.

Όλο το υπόλοιπο φανμποϊλικι... Έλα Βαγγέλη, αγκάλιασε την σκοτεινή πλευρά, βγάλε τον χοντάκια που κρύβεις μέσα σου.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ενημερωνω αυτο το νημα καθως την περασμενη βδομαδα που ειμουνα Ελλαδα, και βοηθουντος και του βροχερου καιρου, ελυσα το CRF για να κοιταξω για δευτερη φορα βαλβιδες. Την πρωτη φορα το ειχα δωσει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο του οποιου ξερω και εμπιστευομαι τον μηχανικο, αλλα αυτη τη φορα καθως ειχα χρονο αποφασισα να το κανω μονος μου. Οπως αποδειχτηκε εκ των υστερων δε χρειαζοτανε, δηλ ολες οι βαλβιδες ητανε εντος οριων, αλλα ειδα τι χρειαζεται αυτη η δουλεια και καταλαβα γιατι πολλα συνεργεια χρεωνουν σχετικα ακριβα, καθως χρειαζεται να λυθουν πολλα πραγματα για να φτασει κανείς στο καπακι των βαλβιδων.

Αρχικα πρεπει να βγει το ρεζερβουαρ, το οποιο εχει τη δυσκολια οτι πρεπει να αποσυνδεθει το σωληνακι τροφοδοσιας υψηλης πιεσης το οποιο εχει ενα πολυ ιδιαιτερο κλιπ - ευτυχως υπαρχει ενα αρκετα διαφωτιστικο βιδεο στο σωληνα (το βαζω στο τελος). Μετα πρεπει να βγει το φιλτροκουτι, το οποιο δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο αλλα μετα αρχιζουν τα πιο δυσκολα. Πρεπει να βγουν τα μπεκ του ψεκασμου και το coil tray δηλ. ο "δισκος" που κραταει τους πολλαπλασιαστες και τις μπουζοπιπες. Τα δυο αυτα εχουν αρκετη δυσκολια καθως υπαρχουν ενα σωρο φισες και σωληνακια που θελουν μεγαλη προσοχη στην αποσυνδεση και συνδεση και πολλες φωτο για να θυμαται καποιος τη σειρα και τη διαδρομη καλωδιων και σωληνακιων.

Οταν φτασει κανεις εκει φαινεται το καπακι των βαλβιδων αλλα για να βγει απο δεξια οπως λεει το service/workshop manual χρειαζεται να λυθει το δεξι ψυγειο απο τη βαση του. Ακομα και ετσι, η προσβαση ειναι σχετικα δυσκολη για τη ρυθμιση των βαλβιδων, εγω αδειασα το ψυκτικο υγρο και εβγαλα τελειως το δεξι ψυγειο. Ετσι η προσβαση γινεται πολυ ευκολη για το βγαλσιμο/βαλσιμο του καπακιου και για τη ρυθμιση των βαλβιδων.

Οπως εχω ξαναγραψει σ'αυτο το νημα, οι βαλβιδες εισαγωγης ειναι με καπελοτα ενω της εξαγωγης με κοκκορακια (οχι αυγολεμονο), οποτε αν χρειαστουνε ρυθμιση αυτες της εισαγωγης πρεπει να βγουνε οι εκκεντροφοροι. Οι εισαγωγης εχουν προδιαγραφη 0.16+-0.03 και την προηγουμενη φορα που τις ειχαμε κοιταξει τις βρηκαμε ολες στο 0.17. Αυτη τη φορα τις βρηκα στο 0.17/0.18 του αριστερου κυλινδρου και 0.18/0.17 του δεξιου κυλινδρου, δηλ ελααχιστα ανοιχτες μεσα στο οριο, οποτε δεν ασχοληθηκα. Οι εξαγωγης εχουν προδιαγραφη 0.23+-0.02 και την προηγουμενη φορα ειχαμε βρει καποιες λιγο πιο ανοιχτες και καποιες λιγο πιο κλειστες αλλα μεσα στα ορια, και τις ειχαμε βαλει ολες στο πανω οριο 0.25 μηπως κλεισουν. Αυτη τη φορα τις βρηκα ολες ακριβως στο 0.23, που σημαινει οτι ειχανε κλεισει λιγο και ηρθανε ακριβως στα ισα. Επειδη η ρυθμιση τους ειναι πανευκολη, τις ξαναβαλα ολες στο πανω οριο 0.25.

Με την ευκαιρια αλλαξα και τα δυο εσωτερικα μπουζι πριν την ωρα τους, καθως η προσβαση σ'αυτα ειναι το ιδιο δυσκολη μ'αυτη του καπακιου των βαλβιδων. Θυμιζω οτι το μηχανακι εχει 2 μπουζι / κυλινδρο και τα δυο εξωτερικα εχουν πολυ ευκολη προσβαση. Επισης βρηκα ολες τις μπουζοπιπες σε αριστη κατασταση, το γραφω αυτο γιατι την περασμενη φορα ειχαμε βρει μια μπουζοπιπα ασχημα ταλαιπωρημενη απο φαινομενο arc και αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση (η δουλεια ειχε γινει σε εξουσιοδοτημενο ακριβως στα 2 χρονια, ελαχιστα πριν τη ληξη της εγγυησης).

Και κανα δυο φωτο, αρχικα βγαλσιμο του ρεζερβουαρ..




..και αφου ειχανε ρυθμιστει η βαλβιδες εξαγωγης, αλλαγη των εσωτερικων μπουζι (σφιξιμο με ροποκλειδο, μιας και χωραει ανετα εκει).




Και ενα βιδεακι στο σωληνα που εχει αρκετες οδηγιες για ρυθμιση βαλβιδων οταν χρειαζεται να βγουν οι εκκεντροφοροι, αλλα λεει λιγα πραγματα για το λυσιμο/δεσιμο ολων αυτων που χρειαζεται για βγουν/μπουν. Τουλαχιστο δειχνει ακριβως πως πρεπει να λυθει το περιεργο κλιπ στο σωληνακι τροφοδοσιας.

 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ενημερωνω αυτο το νημα καθως την περασμενη βδομαδα που ειμουνα Ελλαδα, και βοηθουντος και του βροχερου καιρου, ελυσα το CRF για να κοιταξω για δευτερη φορα βαλβιδες. Την πρωτη φορα το ειχα δωσει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο του οποιου ξερω και εμπιστευομαι τον μηχανικο, αλλα αυτη τη φορα καθως ειχα χρονο αποφασισα να το κανω μονος μου. Οπως αποδειχτηκε εκ των υστερων δε χρειαζοτανε, δηλ ολες οι βαλβιδες ητανε εντος οριων, αλλα ειδα τι χρειαζεται αυτη η δουλεια και καταλαβα γιατι πολλα συνεργεια χρεωνουν σχετικα ακριβα, καθως χρειαζεται να λυθουν πολλα πραγματα για να φτασει κανείς στο καπακι των βαλβιδων.

Αρχικα πρεπει να βγει το ρεζερβουαρ, το οποιο εχει τη δυσκολια οτι πρεπει να αποσυνδεθει το σωληνακι τροφοδοσιας υψηλης πιεσης το οποιο εχει ενα πολυ ιδιαιτερο κλιπ - ευτυχως υπαρχει ενα αρκετα διαφωτιστικο βιδεο στο σωληνα (το βαζω στο τελος). Μετα πρεπει να βγει το φιλτροκουτι, το οποιο δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο αλλα μετα αρχιζουν τα πιο δυσκολα. Πρεπει να βγουν τα μπεκ του ψεκασμου και το coil tray δηλ. ο "δισκος" που κραταει τους πολλαπλασιαστες και τις μπουζοπιπες. Τα δυο αυτα εχουν αρκετη δυσκολια καθως υπαρχουν ενα σωρο φισες και σωληνακια που θελουν μεγαλη προσοχη στην αποσυνδεση και συνδεση και πολλες φωτο για να θυμαται καποιος τη σειρα και τη διαδρομη καλωδιων και σωληνακιων.

Οταν φτασει κανεις εκει φαινεται το καπακι των βαλβιδων αλλα για να βγει απο δεξια οπως λεει το service/workshop manual χρειαζεται να λυθει το δεξι ψυγειο απο τη βαση του. Ακομα και ετσι, η προσβαση ειναι σχετικα δυσκολη για τη ρυθμιση των βαλβιδων, εγω αδειασα το ψυκτικο υγρο και εβγαλα τελειως το δεξι ψυγειο. Ετσι η προσβαση γινεται πολυ ευκολη για το βγαλσιμο/βαλσιμο του καπακιου και για τη ρυθμιση των βαλβιδων.

Οπως εχω ξαναγραψει σ'αυτο το νημα, οι βαλβιδες εισαγωγης ειναι με καπελοτα ενω της εξαγωγης με κοκκορακια (οχι αυγολεμονο), οποτε αν χρειαστουνε ρυθμιση αυτες της εισαγωγης πρεπει να βγουνε οι εκκεντροφοροι. Οι εισαγωγης εχουν προδιαγραφη 0.16+-0.03 και την προηγουμενη φορα που τις ειχαμε κοιταξει τις βρηκαμε ολες στο 0.17. Αυτη τη φορα τις βρηκα στο 0.17/0.18 του αριστερου κυλινδρου και 0.18/0.17 του δεξιου κυλινδρου, δηλ ελααχιστα ανοιχτες μεσα στο οριο, οποτε δεν ασχοληθηκα. Οι εξαγωγης εχουν προδιαγραφη 0.23+-0.02 και την προηγουμενη φορα ειχαμε βρει καποιες λιγο πιο ανοιχτες και καποιες λιγο πιο κλειστες αλλα μεσα στα ορια, και τις ειχαμε βαλει ολες στο πανω οριο 0.25 μηπως κλεισουν. Αυτη τη φορα τις βρηκα ολες ακριβως στο 0.23, που σημαινει οτι ειχανε κλεισει λιγο και ηρθανε ακριβως στα ισα. Επειδη η ρυθμιση τους ειναι πανευκολη, τις ξαναβαλα ολες στο πανω οριο 0.25.

Με την ευκαιρια αλλαξα και τα δυο εσωτερικα μπουζι πριν την ωρα τους, καθως η προσβαση σ'αυτα ειναι το ιδιο δυσκολη μ'αυτη του καπακιου των βαλβιδων. Θυμιζω οτι το μηχανακι εχει 2 μπουζι / κυλινδρο και τα δυο εξωτερικα εχουν πολυ ευκολη προσβαση. Επισης βρηκα ολες τις μπουζοπιπες σε αριστη κατασταση, το γραφω αυτο γιατι την περασμενη φορα ειχαμε βρει μια μπουζοπιπα ασχημα ταλαιπωρημενη απο φαινομενο arc και αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση (η δουλεια ειχε γινει σε εξουσιοδοτημενο ακριβως στα 2 χρονια, ελαχιστα πριν τη ληξη της εγγυησης).

Και κανα δυο φωτο, αρχικα βγαλσιμο του ρεζερβουαρ..




..και αφου ειχανε ρυθμιστει η βαλβιδες εξαγωγης, αλλαγη των εσωτερικων μπουζι (σφιξιμο με ροποκλειδο, μιας και χωραει ανετα εκει).




Και ενα βιδεακι στο σωληνα που εχει αρκετες οδηγιες για ρυθμιση βαλβιδων οταν χρειαζεται να βγουν οι εκκεντροφοροι, αλλα λεει λιγα πραγματα για το λυσιμο/δεσιμο ολων αυτων που χρειαζεται για βγουν/μπουν. Τουλαχιστο δειχνει ακριβως πως πρεπει να λυθει το περιεργο κλιπ στο σωληνακι τροφοδοσιας.

Πόση ώρα σου πήρε να τα κάνεις αυτά ?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχει βάλει κανεις μικροτερο γραναζι μπροστα ?
To βαζουν πολλοι αμερικανοι που πανε αρκετο χωμα, δηλ 15/42 αντι για το στανταρ 16/42. Ετσι κονταινει η τελικη μεταδοση κατα 6.2%, δηλ αρκετα. Εγω στο δικο μου δουλευω μονιμα 16/43 δηλ 1 δοντι μεγαλυτερο πισω / 2.3% κοντυτερη μεταδοση. Εχω δοκιμασει και 16/44, δηλ 4.5% κοντυτερη μεταδοση, αλλά το παρακονταινει στην ασφαλτο για ταξιδια σε ανοιχτους δρομους, σε επαρχιακους ειναι ok. Και ολα αυτα με speedohealer αλλιως το κοντερ (που κλεβει 10% απο μαμα) κλεβει πλεον ασυστολα.

Παντως στο χωμα η κοντυτερη τελικη μεταδοση ειναι ολα τα λ7 γιατι η 1η ειναι μακρουτσικη. Επισης 1 δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω φτιαχνει και την 6η που παραειναι overdrive.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πόση ώρα σου πήρε να τα κάνεις αυτά ?
Το ρυθμισμα των βαλβιδων ελαχιστα, δηλ κανενα μισαωρο, καθως οι εξαγωγης που ρυθμισα ειναι με rocker arm και κοντρα παξιμαδι. Το λυσιμο και δεσιμο κανενα 5ωρο καθως ητανε η πρωτη φορα που τοκανα και πηγα πολυ προσεκτικα, τραβωντας πολλες φωτο και σημειωνοντας τη σειρα του βγαλσιματος/βαλσιματος.

Πληροφοριακα, αυτη η δουλεια εγινε πριν ακριβως ενα χρονο.
 

Lioulios

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Crf 1000
Εχω δοκιμασει σε 950adv ολους τους συνδιασμους εκτος μικρο μπροστα μόνο .
Εκτος απο μαμα (17/42) ,ειχα κοντυνει μπρος -πισω 16-45 ...γ@μ@γε χαμηλα και μεχρι τα 150 με τελικη 170χλ/ω και χωμα ηταν σουπερ ...και μονο πισω 17-45 που θα κραταγα τελικα ,αλλα με προλαβε η πωληση της μοτο.
Στο Αφρικα τωρα ...Εχω 15αρι μπροστινο στην καβατζα και το σκεφτωμαι να το πεταξω πανω ,γιατι αυτα τα χαζοσκορτσαρισματα χαμηλα μου την ψιλοσπανε .
Ελεγα να ρωτησω εδω μηπως το φοραει κανεις (μονο μπροστα 15) , να μου πει για την συμπεριφορα της μοτο γιατι μονο μπροστα μικροτερο ,δεν ειχα ποτέ.
Οχι πως δουλευει με την μεταδοση .Λεω για το πως συμπεριφερεται γενικα σαν βημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lioulios

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Crf 1000
Ηallo again .
Ξερει κανεις να μου πει πως βγαινει η πισω χειρολαβη ?
Θελω να φτασω στη βιδα-ες που σφιγγουν την βαση της πινακιδας τις απο μεσα ...(γιατι σιγουρα υπαρχουν νομιζω δηλ) αφου οι δυο απο κατω απο την ουρα ειναι οκ και εξακολουθει να παιζει ενα μικρο κλικ ολη η βαση με τετοιο τροπο που μου δινει να καταλαβω πως εχει και απο μεσα και αλλες .
Εδω εχω κολήσει .
Πως βγαινει το καπακι αυτο ?
Ειναι αυτο που γραφει στο πλαι crf




* Δεν ανεβαινει φωτο . Κατι κανω λαθος
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ηallo again .
Ξερει κανεις να μου πει πως βγαινει η πισω χειρολαβη ?
Θελω να φτασω στη βιδα-ες που σφιγγουν την βαση της πινακιδας τις απο μεσα ...(γιατι σιγουρα υπαρχουν νομιζω δηλ) αφου οι δυο απο κατω απο την ουρα ειναι οκ και εξακολουθει να παιζει ενα μικρο κλικ ολη η βαση με τετοιο τροπο που μου δινει να καταλαβω πως εχει και απο μεσα και αλλες .
Εδω εχω κολήσει .
Πως βγαινει το καπακι αυτο ?
Ειναι αυτο που γραφει στο πλαι crf




* Δεν ανεβαινει φωτο . Κατι κανω λαθος
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Ηallo again .
Ξερει κανεις να μου πει πως βγαινει η πισω χειρολαβη ?
Θελω να φτασω στη βιδα-ες που σφιγγουν την βαση της πινακιδας τις απο μεσα ...(γιατι σιγουρα υπαρχουν νομιζω δηλ) αφου οι δυο απο κατω απο την ουρα ειναι οκ και εξακολουθει να παιζει ενα μικρο κλικ ολη η βαση με τετοιο τροπο που μου δινει να καταλαβω πως εχει και απο μεσα και αλλες .
Εδω εχω κολήσει .
Πως βγαινει το καπακι αυτο ?
Ειναι αυτο που γραφει στο πλαι crf




* Δεν ανεβαινει φωτο . Κατι κανω λαθος
Πριν αρχίζεις να "σκαλίζεις", να ξέρεις ότι στα Άφρικα υπάρχει ένας μικρός τζόγος εκεί από το εργοστάσιο (και στο 1100 το ίδιο).

Δεν έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα που να έχει ακουστεί.

Και θα προσθέσω ότι ίσως εξυπηρετεί κάτι που δεν το έχουμε σκεφτεί ;)
 

Lioulios

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Crf 1000
Γενικα , οποτε παρω κατι ετσι κανω απο παλια ....
Παιρνουν φωτια οι καστανιες .Ολο και κατι βαζω ,κατι βγαζω σε δουλει να βρισκομαι μεχρι να βαρεθω.
Τωρα ειμαι στο σημειο που δεν θα κανω κατι αλλο . Ειναι ετοιμο οπως το θελω.
Καποια στιγμη ομως κοιταξα και εχει εναν μικρο τζογο .Μικρος μεν ,υπαρκτος δε .
Αν ειναι νορμαλ να το αφησω .
Θελω ομως να δω και πως φευγει το πισω μαγουλο ...ετσι για το γαμωτο .
1η φορα χοντα και απο οτι βλεπω για να βγαλεις κατι , πρεπει να βγαλεις και κατι αλλο στανταρ ...
Οχι πως δεν ειχα ακουσει και δει ,αλλα Οταν ειδα που ειναι τα φιλτρα Πονεσα !
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Γενικα , οποτε παρω κατι ετσι κανω απο παλια ....
Παιρνουν φωτια οι καστανιες .Ολο και κατι βαζω ,κατι βγαζω σε δουλει να βρισκομαι μεχρι να βαρεθω.
Τωρα ειμαι στο σημειο που δεν θα κανω κατι αλλο . Ειναι ετοιμο οπως το θελω.
Καποια στιγμη ομως κοιταξα και εχει εναν μικρο τζογο .Μικρος μεν ,υπαρκτος δε .
Αν ειναι νορμαλ να το αφησω .
Θελω ομως να δω και πως φευγει το πισω μαγουλο ...ετσι για το γαμωτο .
1η φορα χοντα και απο οτι βλεπω για να βγαλεις κατι , πρεπει να βγαλεις και κατι αλλο στανταρ ...
Οχι πως δεν ειχα ακουσει και δει ,αλλα Οταν ειδα που ειναι τα φιλτρα Πονεσα !
δες και την τιμη των φίλτρων για παραπάνω πόνο
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
1η φορα χοντα και απο οτι βλεπω για να βγαλεις κατι , πρεπει να βγαλεις και κατι αλλο στανταρ ...
Οχι πως δεν ειχα ακουσει και δει ,αλλα Οταν ειδα που ειναι τα φιλτρα Πονεσα !
Έλα δε θέλω τέτοια...:p
Παλιός κατεμας είσαι...
 

Lioulios

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Crf 1000
Φοραει Twin air πλενομενο


**
Μολις τωρα καταλαβα πως κανεις παραθεση και που πατας κτλ .
Δυσκολο φορουμ .
Noτ νιουμπι ουσερ φριεντλυυ
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φοραει Twin air πλενομενο


**
Μολις τωρα καταλαβα πως κανεις παραθεση και που πατας κτλ .
Δυσκολο φορουμ .
Noτ νιουμπι ουσερ φριεντλυυ
Δεν υπάρχει πιο εύκολη και γρήγορη πλατφόρμα.
Θα την μάθεις και θα δεις ότι είναι πραγματικά πολύ ευκολη
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ηallo again .
Ξερει κανεις να μου πει πως βγαινει η πισω χειρολαβη ?
Θελω να φτασω στη βιδα-ες που σφιγγουν την βαση της πινακιδας τις απο μεσα ...(γιατι σιγουρα υπαρχουν νομιζω δηλ) αφου οι δυο απο κατω απο την ουρα ειναι οκ και εξακολουθει να παιζει ενα μικρο κλικ ολη η βαση με τετοιο τροπο που μου δινει να καταλαβω πως εχει και απο μεσα και αλλες .
Εδω εχω κολήσει .
Πως βγαινει το καπακι αυτο ?
Ειναι αυτο που γραφει στο πλαι crf
Αυτο τα δυο μαμημενα πλαϊνα πισω καπακια εχουν μεγαλη δυσκολια και θελουν ιδιαιτερο τροπο να βγουν στο CRF1000 καθως εχουν αρκετα tabs που πιανουν σε διάφορα σημεια. Αναγκαστηκα να τα βγαλω για να βαψω την πισω σχαρα οι χειρολαβες της οποιας ειχανε γδαρθει απο ολων των ειδων τα φορτωματα στην πισω σελα, σε ασφαλτο και χωμα. Ταλαιπωρηθηκα αρκετα θυμαμαι να βρω πως βγαινουν και παρα το οτι ειμουνα εξαιρετικα προσεκτικος, εσπασα τελικα ενα απο τα tabs του αριστερου καπακιου το οποιο εβγαλα πρωτο - ευτυχως το συγκεκριμενο δεν παιζει σχεδον κανενα ρόλο στην σταθεροτητα του πλαϊνου.

Βαζω παρακατω τις οδηγιες που εχει το σερβις manual για το τι πρεπει να βγει, οι οποιες ομως δεν ειναι αρκετες.
a. 2 screws for plastic strip, remove plastic strip from front
b. 2 screws in the inside plastic, 1 top-back, 1 front-inside
c. 2 inside clips
d. 3 front-side under fairing clips, 2 front-under fairing clips

Να αναφερω επισης οτι τα ιδια καπακια στο 1100 (οπως και τα μπροστινα πλαϊνα) βγαινουν ΠΟΛΥ πιο ευκολα, η σχεδιαση εχει σαφως απλοποιηθει.

Βαζω και δυο φωτο απο οταν ειχα κανει τη δουλεια τον Νοεμβρη του 2022, δηλ 1.5+ χρονο πριν (ειχα βγαλει και τα πλαϊνα καγκελα να τα βαψω κι'αυτα).





 

Lioulios

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Crf 1000
Αυτο θελω να κανω και γω καποια στιγμη .
Να βαψω δηλ την χειρολαβη .
Για 'υτο θελω να δω πως βγαινουν ,γιατι απο οτι ειδα ,αν δεν βγουν τα καπακια δεν παιρνεις χειρολαβη στο χερι .
 
Top Bottom