Ενημερωνω αυτο το νημα καθως την περασμενη βδομαδα που ειμουνα Ελλαδα, και βοηθουντος και του βροχερου καιρου, ελυσα το CRF για να κοιταξω για δευτερη φορα βαλβιδες. Την πρωτη φορα το ειχα δωσει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο του οποιου ξερω και εμπιστευομαι τον μηχανικο, αλλα αυτη τη φορα καθως ειχα χρονο αποφασισα να το κανω μονος μου. Οπως αποδειχτηκε εκ των υστερων δε χρειαζοτανε, δηλ ολες οι βαλβιδες ητανε εντος οριων, αλλα ειδα τι χρειαζεται αυτη η δουλεια και καταλαβα γιατι πολλα συνεργεια χρεωνουν σχετικα ακριβα, καθως χρειαζεται να λυθουν πολλα πραγματα για να φτασει κανείς στο καπακι των βαλβιδων.
Αρχικα πρεπει να βγει το ρεζερβουαρ, το οποιο εχει τη δυσκολια οτι πρεπει να αποσυνδεθει το σωληνακι τροφοδοσιας υψηλης πιεσης το οποιο εχει ενα πολυ ιδιαιτερο κλιπ - ευτυχως υπαρχει ενα αρκετα διαφωτιστικο βιδεο στο σωληνα (το βαζω στο τελος). Μετα πρεπει να βγει το φιλτροκουτι, το οποιο δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο αλλα μετα αρχιζουν τα πιο δυσκολα. Πρεπει να βγουν τα μπεκ του ψεκασμου και το coil tray δηλ. ο "δισκος" που κραταει τους πολλαπλασιαστες και τις μπουζοπιπες. Τα δυο αυτα εχουν αρκετη δυσκολια καθως υπαρχουν ενα σωρο φισες και σωληνακια που θελουν μεγαλη προσοχη στην αποσυνδεση και συνδεση και πολλες φωτο για να θυμαται καποιος τη σειρα και τη διαδρομη καλωδιων και σωληνακιων.
Οταν φτασει κανεις εκει φαινεται το καπακι των βαλβιδων αλλα για να βγει απο δεξια οπως λεει το service/workshop manual χρειαζεται να λυθει το δεξι ψυγειο απο τη βαση του. Ακομα και ετσι, η προσβαση ειναι σχετικα δυσκολη για τη ρυθμιση των βαλβιδων, εγω αδειασα το ψυκτικο υγρο και εβγαλα τελειως το δεξι ψυγειο. Ετσι η προσβαση γινεται πολυ ευκολη για το βγαλσιμο/βαλσιμο του καπακιου και για τη ρυθμιση των βαλβιδων.
Οπως εχω ξαναγραψει σ'αυτο το νημα, οι βαλβιδες εισαγωγης ειναι με καπελοτα ενω της εξαγωγης με κοκκορακια (οχι αυγολεμονο), οποτε αν χρειαστουνε ρυθμιση αυτες της εισαγωγης πρεπει να βγουνε οι εκκεντροφοροι. Οι εισαγωγης εχουν προδιαγραφη 0.16+-0.03 και την προηγουμενη φορα που τις ειχαμε κοιταξει τις βρηκαμε ολες στο 0.17. Αυτη τη φορα τις βρηκα στο 0.17/0.18 του αριστερου κυλινδρου και 0.18/0.17 του δεξιου κυλινδρου, δηλ ελααχιστα ανοιχτες μεσα στο οριο, οποτε δεν ασχοληθηκα. Οι εξαγωγης εχουν προδιαγραφη 0.23+-0.02 και την προηγουμενη φορα ειχαμε βρει καποιες λιγο πιο ανοιχτες και καποιες λιγο πιο κλειστες αλλα μεσα στα ορια, και τις ειχαμε βαλει ολες στο πανω οριο 0.25 μηπως κλεισουν. Αυτη τη φορα τις βρηκα ολες ακριβως στο 0.23, που σημαινει οτι ειχανε κλεισει λιγο και ηρθανε ακριβως στα ισα. Επειδη η ρυθμιση τους ειναι πανευκολη, τις ξαναβαλα ολες στο πανω οριο 0.25.
Με την ευκαιρια αλλαξα και τα δυο εσωτερικα μπουζι πριν την ωρα τους, καθως η προσβαση σ'αυτα ειναι το ιδιο δυσκολη μ'αυτη του καπακιου των βαλβιδων. Θυμιζω οτι το μηχανακι εχει 2 μπουζι / κυλινδρο και τα δυο εξωτερικα εχουν πολυ ευκολη προσβαση. Επισης βρηκα ολες τις μπουζοπιπες σε αριστη κατασταση, το γραφω αυτο γιατι την περασμενη φορα ειχαμε βρει μια μπουζοπιπα ασχημα ταλαιπωρημενη απο φαινομενο arc και αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση (η δουλεια ειχε γινει σε εξουσιοδοτημενο ακριβως στα 2 χρονια, ελαχιστα πριν τη ληξη της εγγυησης).
Και κανα δυο φωτο, αρχικα βγαλσιμο του ρεζερβουαρ..
..και αφου ειχανε ρυθμιστει η βαλβιδες εξαγωγης, αλλαγη των εσωτερικων μπουζι (σφιξιμο με ροποκλειδο, μιας και χωραει ανετα εκει).
Και ενα βιδεακι στο σωληνα που εχει αρκετες οδηγιες για ρυθμιση βαλβιδων οταν χρειαζεται να βγουν οι εκκεντροφοροι, αλλα λεει λιγα πραγματα για το λυσιμο/δεσιμο ολων αυτων που χρειαζεται για βγουν/μπουν. Τουλαχιστο δειχνει ακριβως πως πρεπει να λυθει το περιεργο κλιπ στο σωληνακι τροφοδοσιας.