All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σε χώμα το έχω πάει πολύ λίγο και με ασφάλτινα λάστιχα. Δείχνει πάντως έτοιμο για όλα, σε προκαλεί ;)
Στην άσφαλτο μονοκάβαλος είναι πολύ ωραίο παιχνίδι, ειδικά σε κλειστά κομμάτια. Το έχω χαρακτηρίσει fun bike ήδη!
Στο χωμα με χωματινα λαστιχα ειναι καταπληκτικο, παιρνει απ'το χερι τον απειρο-προς-μεσο οδηγο και στον προχωρημενο λεει "δωσε κι'αλλο" (αφου βεβαια ρυθμισει τις αναρτησεις σωστα, η μαμα ρυθμιση του πισω ειναι σουμιες). Σε στριφτερα κομματια (κλειστα και ανοιχτα) κανει τον αναβατη να χαμογελαει μεσα απ'το κρανος, στριβει καταπληκτικα για μηχανακι με 21-18 τροχους. Αυτα μετα απο σχεδον 40000χμ σε καθε ειδους ασφαλτινο και χωματινο τεραιν.

ΥΓ Το γκαζι που του λειπει ψηλα αντισταθμιζεται απο τη ροπη του, δε χρειαζεται κανεις να το "κοκκινιζει". Και μεταμορφωνεται με ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω γιατι οι μαμα σχεσεις (ειδικα 1η και 6η) ειναι μακρουτσικες.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
διαβαζοντας το τεστ(mega test) του ΜΟΤΟ διαπιστωνεις οτι το νεο αφρικα επεσε στα 80 απο τα 87 αλογα τροχο που επαιζε το προηγουμενο.μαλιστα αναφερουν οτι δυναμομετρησαν 2 τεμαχια.......

επισης ο Birch το λεει σκουτερ και πολυθρονα:wtng:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
rofl εντάξει ο birch είναι αναβάτης που έχει άλλες απαιτήσεις.

από το ίδιο τεστ λένε ότι για τους χαμηλών ικανοτήτων αναβάτες και για τους χωματοβολτάκηδες είναι το καλύτερο. οπότε οι περισσότεροι από εμάς μάλλον θα το βρουν βολικό. Το γέλιο στα ξένα φόρα είναι που υπάρχουν ποστ "είμαι 1,70 και θέλω να πάρω ATAS πως θα την χαμηλώσω".

έκπληξη του τεστ αποτελεί το Vstrom1000XT το οποίο παίζει και στα -1200 από την τιμή καταλόγου και είναι μακράν το καλύτερο VFM μαζί με τα τελευταία F800GS που υπάρχουν σε στοκ.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
XLGeorge περασαν δύο χρόνια αλλά τώρα μπήκα στο θέμα.. Κ από ότι βλέπω έχεις περάσει αρκετά χιλιόμετρα με το αφρικα οπότε θα ήθελα τη γνώμη σου.. Όπως επίσης και από όποιον άλλον μπορεί να μου δώσει κάποια βοήθεια..

Φεύγω από GS 1200 Adv και θέλω να πάω στο αφρικα γιατί το έχω μεγάλο καημό.

Χωμα τρελό δεν μπαίνω, πολύ απλούς χωματόδρομους έως μέτρια δυσκολία, μου αρέσει να στρίβω σε επαρχιακούς σε νορμάλ ρυθμό, ταξίδια μακρινά κυρίως μονοκαβαλος.. Στα κοντινά 3ημερα με τη γυναίκα κουβαλάμε τα βασικά.

Οι ερωτήσεις μου..
1.Προβλήματα που τυχόν προέκυψαν?
2.Ποιο μοντέλο είναι προτιμότερο? 2016 - 2017 ή 2018?
3. Διαβάζω σε μερικά ποστ ότι δεν είναι ιδανικη μηχανή αν κάνεις μόνο άσφαλτο και καλά για τις σαμπρέλες.. Γιατί λέγεται αυτό?

Ζητώ συγγνώμη αν κάποια ερώτηση είναι εντελώς άσχετη αλλά δεν έχω ξανά οδηγήσει μηχανή με 21 τροχό μπροστά.. Τα δύο προηγούμενα ήταν tdm900 και το GS.. Πριν ήμουν σε χαμηλά
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
XLGeorge περασαν δύο χρόνια αλλά τώρα μπήκα στο θέμα.. Κ από ότι βλέπω έχεις περάσει αρκετά χιλιόμετρα με το αφρικα οπότε θα ήθελα τη γνώμη σου.. Όπως επίσης και από όποιον άλλον μπορεί να μου δώσει κάποια βοήθεια..

Φεύγω από GS 1200 Adv και θέλω να πάω στο αφρικα γιατί το έχω μεγάλο καημό.

Χωμα τρελό δεν μπαίνω, πολύ απλούς χωματόδρομους έως μέτρια δυσκολία, μου αρέσει να στρίβω σε επαρχιακούς σε νορμάλ ρυθμό, ταξίδια μακρινά κυρίως μονοκαβαλος.. Στα κοντινά 3ημερα με τη γυναίκα κουβαλάμε τα βασικά.

Οι ερωτήσεις μου..
1.Προβλήματα που τυχόν προέκυψαν?
2.Ποιο μοντέλο είναι προτιμότερο? 2016 - 2017 ή 2018?
3. Διαβάζω σε μερικά ποστ ότι δεν είναι ιδανικη μηχανή αν κάνεις μόνο άσφαλτο και καλά για τις σαμπρέλες.. Γιατί λέγεται αυτό?

Ζητώ συγγνώμη αν κάποια ερώτηση είναι εντελώς άσχετη αλλά δεν έχω ξανά οδηγήσει μηχανή με 21 τροχό μπροστά.. Τα δύο προηγούμενα ήταν tdm900 και το GS.. Πριν ήμουν σε χαμηλά
Ωχ ,ερχεται ban !





Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Είπα κάτι που δεν έπρεπε??
Eμ ,δεν ειπες?
Να δωσεις GS για Αfrica?



Πλάκα κανω εννοειται ,για τον μεγαλο αριθμο των φιλων των GS εδω μεσα. Προχωρα ,τρελανε τους
Και καλη αγορα να εχεις!!

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Eμ ,δεν ειπες?
Να δωσεις GS για Αfrica?



Πλάκα κανω εννοειται ,για τον μεγαλο αριθμο των φιλων των GS εδω μεσα. Προχωρα ,τρελανε τους
Και καλη αγορα να εχεις!!

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Με έκανες βραδιάτικα να διαβάζω τους κανόνες μήπως έκανα κάποιο λάθος χαχαχαχα.. Δύο καημους είχα.. Το GS το πήρα.. Του 06 βέβαια.. Για 15 μοντέλο κ μετά τα λεφτά απόκτησης και συντήρησης είναι απλησίαστα για μένα.. Για τον δεύτερο μου καημό όμως όχι..Ευχαριστώ για τις ευχές!! :)

Περιμένω λοιπόν εντυπώσεις από όσους μπορούν να με βοηθήσουν με συμβουλές για το τι να προσέξω στην αγορά Africa όπως και για το οδηγικό feeling :D
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
XLGeorge περασαν δύο χρόνια αλλά τώρα μπήκα στο θέμα.. Κ από ότι βλέπω έχεις περάσει αρκετά χιλιόμετρα με το αφρικα οπότε θα ήθελα τη γνώμη σου.. Όπως επίσης και από όποιον άλλον μπορεί να μου δώσει κάποια βοήθεια..

Φεύγω από GS 1200 Adv και θέλω να πάω στο αφρικα γιατί το έχω μεγάλο καημό.

Χωμα τρελό δεν μπαίνω, πολύ απλούς χωματόδρομους έως μέτρια δυσκολία, μου αρέσει να στρίβω σε επαρχιακούς σε νορμάλ ρυθμό, ταξίδια μακρινά κυρίως μονοκαβαλος.. Στα κοντινά 3ημερα με τη γυναίκα κουβαλάμε τα βασικά.

Οι ερωτήσεις μου..
1.Προβλήματα που τυχόν προέκυψαν?
2.Ποιο μοντέλο είναι προτιμότερο? 2016 - 2017 ή 2018?
3. Διαβάζω σε μερικά ποστ ότι δεν είναι ιδανικη μηχανή αν κάνεις μόνο άσφαλτο και καλά για τις σαμπρέλες.. Γιατί λέγεται αυτό?

Ζητώ συγγνώμη αν κάποια ερώτηση είναι εντελώς άσχετη αλλά δεν έχω ξανά οδηγήσει μηχανή με 21 τροχό μπροστά.. Τα δύο προηγούμενα ήταν tdm900 και το GS.. Πριν ήμουν σε χαμηλά
Δημητρη δες αυτο που ειχα γραψει σε ενα αλλο σχετικο ποσταρισμα ΕΔΩ. Εχω κανει πανω απο 50000χμ με το μηχανακι και θα γραψω πιο αναλυτικα αργοτερα. Επισης ο Γιαννης jon t εχει κανει παρομοια χμ με το δικο του οποτε μπορει να γραψει κι'αυτος. Συνοπτικα, το μηχανακι ειναι αθραυστο και εχω υποβαλει το δικο μου σε ολων των ειδων τις κακουχιες, εχει καποια θεματακια που θελουν βελτιωση αλλα αυτο γινεται με μικρο κοστος.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Δημητρη δες αυτο που ειχα γραψει σε ενα αλλο σχετικο ποσταρισμα ΕΔΩ. Εχω κανει πανω απο 50000χμ με το μηχανακι και θα γραψω πιο αναλυτικα αργοτερα. Επισης ο Γιαννης jon t εχει κανει παρομοια χμ με το δικο του οποτε μπορει να γραψει κι'αυτος. Συνοπτικα, το μηχανακι ειναι αθραυστο και εχω υποβαλει το δικο μου σε ολων των ειδων τις κακουχιες, εχει καποια θεματακια που θελουν βελτιωση αλλα αυτο γινεται με μικρο κοστος.
τέλεια!!! διάβασα το σχετικό ποστάρισμα, όποια άλλη πληροφορία για τις λεπτομέρειες βελτίωσης κτλπ είναι ευπρόσδεκτη.

Σε ευχαριστώ πολύ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Σαν περίληψη σε σχέση με τις χρονιές παραγωγής που ρωτάς από τι θυμάμαι έχουμε:

2016 παιδικές ασθένειες σε κάποια από αυτά ανάλογα την χρήση: το θάμπωμα των ακτίνων στους τροχούς (καθαρά αισθητικό το θέμα) και μια φθορά στην εσωτερική επίστρωση των καλαμιών που ίσως δημιουργεί λίγο επιπλέον τριβή στην λειτουργία της μπροστινής ανάρτησης.
2017 Τα παραπάνω φαινόμενα ελαχιστοποιήθηκαν.
Το 2018 υπάρχει η προσθήκη ηλεκτρόγκαζου και νέα όργανα ίδιας φιλοσοφίας με τα προηγούμενα. Υπάρχει όμως από τι έχει γραφτεί και η απώλεια κάποιων ίππων σε δυναμομετρήσεις που έγιναν, λόγω αυστηρότερων euro προδιαγραφών.

Για μοτοσυκλέτα παρουσιασμένη από λευκό χαρτί το 2016, τα θεωρώ αμελητέα.
Αν ψάξεις λίγο εδώ μέσα και στο διαδύκτιο θα βρείς σχετικές πληροφορίες.

Επίσης και το ζήτημα της σαμπρέλας είναι γενικότερο θέμα που απασχολεί την διεθνή μοτοκοινότητα, με πλούσια αρθρογραφία, αλλά για μένα δεν αποτέλεσε αποτρεπτικό παράγοντα.
Οι πολέμιοι της σαμπρέλας γράφουν για την δυσκολία επισκευής στην άκρη του δρόμου αν δεν πιάσει το φαστ, το πιθανά πιο "απότομο" κλατάρισμα κλπ...
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Ευχαριστώ για τις συμβουλές!!

Η αλήθεια είναι ότι ψάχνω φουλ και κάτι τραγικό για το Αφρικα δεν έχω διαβάσει.. Τώρα μικρό πραγματάκια και ποια μηχανή δεν θα ζητήσει?! Το θέμα είναι να γίνεται σωστά η συντήρηση..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επανερχομαι στο θεμα, εμπλουτιζοντας και επαυξανοντας τα οσα ειπε ο Γιαννης παραπανω. Αρχικα οι διαφορες των μοντελων ειναι ως εξης:

- 2016: Euro 3, μη ανοξειδωτες ακτινες.

- 2017: νεο λογισμικο ECU, παλι μη ανοξειδωτες ακτινες αλλα με διπλη επιστρωση (double dipped).

- 2018 και 2019: καινουργια σχεδιαση με τελειως νεο λογισμικο ECU, Euro 4, ηλεκτρογκαζο και rider modes, καλυτερο traction control με 7 θεσεις αντι για 3 των 2016-17, επανασχεδιασμενη εξατμιση, πιο γεματες μεσαιες, καινουργια οθονη semi-tablet, φουλ ανοξειδωτες ακτινες, επανασχεδιασμος της βασης του δεξιου μαρσπιε που εσπαγε
(επισης Adventure Sports εκδοση με μεγαλυτερο ρεζερβουαρ, ψηλοτερη ζελατινα, αυξημενο υψος σελας).

Για ολα τα παραπανω μηχανακια η Χονδα δινει 94 αλογα στο στροφαλο. Τα 2016/2017 βγαζουν 87-88 αλογα τροχο ενω τα 2018/2018 βγαζουν 80-81 αλογα τροχο. Η διαφορα ειναι το Euro 4.

Θα σε συμβουλευα να αποφυγεις μηχανακι του 2016 και να κοιταξεις μηχανακι του 2017 ή, ακομα καλυτερα, των 2018-2019 αν το φτανεις οικονομικα. Παρα το χασιμο ιππων ψηλα, ολοι λενε οτι ο κινητηρας των 2018-2019 (που ειναι ιδιος μηχανικα μ'αυτον των 2016-2017) εχει καλυτερη "διαχειρηση". Πληροφοριακα εγω εχω μηχανακι του 2017.


Σχετικα με προβληματα, εχει γινει πολυς ντορος για την εσωτερικη φθορα του πηρουνιου στο σημειο της κατω τιμονοπλακας, και ειναι σχεδον για το τιποτα - με εξαιρεση καποια κομματια του 2016 που παρουσιασανε φαινομενο "stiction". Τετοια φθορα συμβαινει σε πολλα upside-down πηρουνια, ακομη και σε Ohlins οπως διαπιστωσε ενας Καναδος που εβαλε φουλ Ohlins μπροστινο. Το μονο θεμα ειναι οτι αν δεν αλλαξει κανεις το λαδι του πηρουνιου στην ωρα του (ανα 24000χμ), την ακουνε οι τσιμουχες απο τα μεταλλικα ρινισματα που υπαρχουν στο λαδι.

Πιο σημαντικα θεματα ειναι τα εξης. Για οσους πανε χωμα, η προστασια του κινητηρα αριστερα-δεξια ειναι εγκληματικα ελλειπης, ακομα και με μαμα καγκελα: χρειαζεται αρχικα πιο ανθεκτικη ποδια για κοπανηματα σε βραχια και οπωσδηποτε χαμηλα καγκελα (ή all-encompassing ποδιά) για προστασια των πλαϊνων καπακιων. Επισης η βαση του δεξιου μαρσπιε ειναι αλουμινενια στα 2016-2017 και σπαει σε ασχημα πεσιματα, δες ΕΔΩ. Αυτο διορθωνεται με μια προσθηκη της Camel Adventures και εχει εκλειψει στα 2018-2019 τα οποια εχουν επανασχεδιασμενη σιδερενια βαση. Και επισης τα μαρσπιε ειναι μικρα για σοβαρη χωματινη χρηση, χρειαζονται οπωσδηποτε μεγαλυτερα.

Κατι αλλο: το πισω ελατηριο δε φτανει για βαρυ επιβατη-συνεπιβατη, οπως εγραψα και στο αλλο ποστ που σε παρεπεμψα, και πιθανα θα χρειαστει αλλαγη: για μενα και τη συμβια (150 κιλα μαζι) και δυο βαλιτσες / βαρια πισω τσαντα, επρεπε να προφορτισω το ελατηριο στο τερμα για να ειναι οριακα ok.


Κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι αθραυστο, δε χρειαζεται πολλα απο συντηρηση, αλλαζει κανεις λαδια και φευγει για 10000χμ χωρις εγνοιες. Πληροφοριακα, η Χονδα δινει 12000χμ για αλλαγη λαδιων και 24000χμ για αλλαγη φιλτρου, εγω αρχικα τα αλλαζα καθε 6000χμ και φιλτρο καθε 12000χμ αλλα θα το γυρισω στα 10000 και 20000 αντιστοιχα καθως τα λαδια που εβγαζα στα 6000χμ ειχανε αισθηση σχεδον καινουργιων.

Δεν γραφω για τα οδηγικα χαρακτηριστικα γιατι αυτα ειναι υποκειμενικα. Αυτα για την ωρα, αν θες κατι αλλο, πες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aναλυτικα το θεμα των καλαμιων των Αφρικα εδω> Africa Twin Premature Front Fork Failure (Current Owners and Prospective New owners Must Read)

Καπου στις πρωτες σελιδες του νηματος το μακρινο 2017 ειχα γραψει οτι εμενα μου "βρωμαγε" η θεση και το μεγεθος των θρος των καλαμιων και με ειχαν "ακυρωσει". Δεν ξερω αν πρεπει να χαρω που φαινεται οτι το θεμα λυνεται ή εστω βελτιωνεται με τα καινουρια καλαμια των ΑΤΑS που εχουν τα θρος και μεγαλυτερα αλλα και πιο κοντα στην ακρη του καλαμιου οπως ολα τα αλλα μηχανακια, ελαττωνοντας την καμψη...
 
Top Bottom