All about CRF1000 Africa Twin

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει νομίζω ένας "κανόνας" για το πηλίκο των δοντιών των γραναζιών, που πρέπει να τηρείται για να μην υπάρχει μεγάλη φθορά.
Στα γρανάζια -όπως σωστά επισημαίνεις- λέγεται πως το μικρό δεν πρέπει να είναι ακέραιη υποδιαίρεση του μεγάλου, π.χ. 15/45. Καλύτερο θα ήταν να έχει ως αντίστοιχο βήμα το 16/48 ή το 14/42.
Η αλήθεια είναι πως αυτή η θεωρία δε ξέρω πως έχει παραχθεί και που στηρίζεται. Πάντως την ακολουθώ στις αλλαγές που κάνω αν και υπάρχουν εργοστασιακές περιπτώσεις που υπάρχει τέτοια σχέση εμπρός πίσω π.χ. στο XT660Z (15/45).
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειλικρινα δεν το εχω ακουσει ποτε, μόνη λογικη σκεψη να μην πεφτουν οι ιδιοι κρικοι στα ιδια δοντια τοσο συχνα?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ειλικρινα δεν το εχω ακουσει ποτε, μόνη λογικη σκεψη να μην πεφτουν οι ιδιοι κρικοι στα ιδια δοντια τοσο συχνα?
Και ήλπιζα σε μια δική σου τοποθέτηση, σοβαρά το λέω.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να γράψω και ότι στο σέρβις αυτό μου αλλάξανε στα πλαίσια της εγγύησης δύο μπουζόπιπες που είχαν θεματάκια, χωρίς αυτό να έχει επηρεάσει την λειτουργία της μοτοσυκλέτας (όπως και στου Γιώργου - ξέχασε να το γράψει εδώ :) ).
Οχι Γιαννη, δεν το ξεχασα, μαλιστα το σκεφτηκα οταν εγραφα το σχετικο ποστ αλλα ητανε ηδη busy και ειπα να φτιαξω ενα αλλο ποστ στο μελλον με τα διαφορα failures της Χονδα στο σχετικο μηχανακι - το οποιο χρειαστηκε αρκετες προσθηκες απο μενα για να μπορω να το κυνηγησω στο χωμα, και ενα adventure και καλα μηχανακι δεν θαπρεπε να πουλιεται ετσι. Μαλιστα τους πρωτους μηνες ταχα ψιλοπαρει, ιδιως οταν με αφησε στη μεση του πουθενα απο σπασμενο αριστερο πλαϊνο καπακι, αλλα αφου εφτιαξα τα διαφορα shortcomings και εκανα πολλα και σχετικα δυσκολα χιλιομετρα, το μηχανακι ανεβηκε στην εκτιμηση μου :ok:

Βεβαια εφ'οσον το συγκεκριμενο εχει να κανει με συντηρηση, θα ενημερωσω το σχετικο ποσταρισμα για ναναι πληρες, εξ'αλλου προσθεσα εκ των υστερων και ενοτητες για αλλαγη υγρων φρενων και αλλαγη λαδιων πηρουνιου. Πληροφοριακα, βρεθηκε και η μια δικη μου μπουζοπιπα ασχημα ταλαιπωρημενη απο φαινομενο arc, αλλα δουλευε κανονικα και εδωνε σπινθηρα και γι'αυτο δεν ειχα καταλαβει και καμιά διαφορα στην αποδοση, οπως και ο Γιαννης. Η τιμη της ητανε γυρω στα 50€ και δεν την ειχε φυσικα στοκαρισμενη ο Σακαρακης, οποτε ηρθε μετα απο μερικες μερες απο Βελγιο. Βεβαια δεν την πληρωσα, ο εξουσιοδοτημενος την περασε "εντος εγγυησης", οπως και του Γιαννη jon t.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με τα αρχικα failings του CRF1000, εψαξα και βρηκα ενα ποσταρισμα που ειχα ανεβασει σε αλλο φορουμ τον Ιουνη του 2017, μετα τα πρωτα 6000χμ που ειχα κανει με το μηχανακι. Το αντιγραφω εδω χωρις αλλαγες, στη μεγιστη πλειοψηφια αυτων που εγραφα συμφωνω και τωρα που εχω κανει 50000χμ με το μηχανακι.


Εχω κανει πια 6000χμ με το μηχανακι και τοχω εξοπλισει/φερει στα μετρα μου σε μεγαλο βαθμο. Το μηχανακι ειναι εξαιρετικο αλλα προοριζεται για αναβατες που πανε σοβαρα στο χωμα αλλιως δεν εχει νοημα, ειναι ενα πραγματικο travel enduro. Απο την αλλη, θελει αρκετη δουλεια/λεφτα για να το φερει καποιος στα μετρα του και δεν φαινεται να εχει τη στιβαροτητα/αντοχη που ειχανε τα παλιοτερα Χονδα και αλλα τζαπανεζικα μηχανακια. Αυτα, σε συνδυασμο με την αυξημενη τιμη καταλογου στην Ελλαδα (15300€ για τα τρικολορ και rally red) το κανουν κατα τη γνωμη μου ακριβη αγορα.

Θα επανελθω με τα πολλα συν του μετα το καλοκαιρι, μεσα στο οποιο θα κανω πολλα ακομη χμ σε καθε ειδους εδαφος, αλλα παραθετω παρακατω τα φαουλ που εχει κανει η Χονδα και που θα επρεπε ναχει αποφυγει κατα τη γνωμη μου.

  • Αρχικα η σελα ειναι φτιαγμενη κυριως για οδηγηση στο χωμα, οντας πολυ στενη μπροστα και σκληρουτσικη. Αν καποιος ειναι ψηλος και καθησει πισω ειναι almost ok αλλα για νορμαλ αναστηματα (πχ μεχρι 1.80) που ερχεται ο αναβατης σχετικα μπροστα δεν ειναι ανετη. Ευτυχως η μεταποιηση που εκανα - την φαρδυνα μπροστα και αλλαξα και υλικο - πετυχε.
  • Mε τη στανταρ ζελατινα και κρανος με γεισο υπαρχουν στροβιλισμοι, την πρωτη φορα που οδηγησα το CRF με το Tour X4 νομισα οτι ητανε κατι λαθος με το κρανος μου. Εχει βγει ενα αφτερμαρκετ καλυμα απο εναν αμερικανο, το swegotech, που εκανε δουλεια. Βαζοντας tankbag βοηθαει επιπλεον αλλα απο μονο του δεν ειναι αρκετο. Η Χονδα θαπρεπε ναχει τεσταρει το μηχανακι σε ψηλες ταχυτητες με κρανος με γεισο. Eπισης θαπρεπε ναχει βαλει ρυθμιζομενη σε υψος ζελατινα με πλαστικους κοχλιες οπως στο 1200 GS (υπαρχει αφτερμαρκετ προσθετο που ταιριαζει στη μαμισια ζελατινα).
  • Tα πλαϊνα καπακια του κινητηρα ειναι τελειως απροστατευτα με την μαμισια ποδια :mad: Και η Χονδα δεν βγαζει καν καγκελα προστασιας κινητηρα! Εσπασα το πλαϊνο καπακι σε ενα σχετικα απλο πεσιμο στο χωμα, με το Τρανσαλπ απλα το σηκωνω απο τετοια πεσιματα (και ΠΟΛΥ χειροτερα) και συνεχιζω. Το θεμα λυνεται με κατω καγκελα κινητηρα ή με την ποδια rally extreme της Touratech που εβαλα εγω και η οποια προστατευει τα πλαϊνα καπακια οταν το μηχανακι γλυστραει πεσμενο.
  • Χουφτες τιμονιου που χρησιμευουν απλα για προστασια απο τον αερα, τιποτ'αλλο, καθως σπανε για πλακα και στραβωνουν/σπανε και μανετες σε πεσιματα :oops: Εβαλα χουφτες της Motech που φτιαχνει η Barkbusters.
  • Μαρσπιε απαραδεκτα μικρα για μηχανακι με τετοιες χωματινες δυνατοτητες (το ιδιο φαουλ βεβαια κανει και η BMW στο απλο GS), εβαλα φαρδυτερα/χαμηλοτερα μαρσπιε της Motech. Και μεταλλικα/"εντουρο" μαρσπιε συνεπιβατη (γιατι αραγε, οτι ναναι :rolleyes:), τουλαχιστο η Χονδα πουλαει νορμαλ μαρσπιε σαν γνησιο αξεσουαρ τα οποια και πηρα απο την αρχη, καθως ειχα διαβασει σχετικα σε τεστ και φορουμ.
  • Πισω σχαρα που ειναι ουσιαστικα "βαση σχαρας" οποτε η σχαρα πρεπει να αγοραστει αφτερμαρκετ, αγορασα μια αλουμινενια της Motech.
  • Μπροστινα φλας με μη ελαστικες βασεις που οταν βρισκουν στα πεσιματα σπανε το πλαστικο της μουρης - παθων απο σχετικα απλη πτωση :( Γι'αυτο δεν εχω κανει τιποτα ακομη αλλα ισως αλλαξω τα φλας με ελαστικα στο μελλον.
Αυτα ειναι τα φαουλ που εχουνε γινει. Κατι αλλο: το μηχανακι αν και μαζεμενο και εξαιρετικα ζυγισμενο ειναι φτιαγμενο για σχετικα μεγαλους σωματοτυπους πχ. 1.85μ (δικο μου υψος 1.80μ). Αυτο οχι απο υψος σελας, που ειναι μια χαρα στα 87εκ και μπαινει και σε χαμηλοτερη θεση στα 85εκ για κοντοτερους, δυσκολα χωματα κλπ, αλλα απο θεση οδηγησης και σχεση σελας-τιμονιου. Το ελυσα αυτο σε ενα βαθμο γυριζοντας το τιμονι προς το μερος μου και βαζοντας αποστατες 2.5εκ ωστε ναρθει παλι στο ιδιο υψος, κερδιζοντας και 0.5εκ.

Τα γραφω ολ'αυτα για να ξερει οποιος σκοπευει να παρει το μηχανακι οτι θα χρειαστει χρονο/χρημα για να το φερει στα μετρα του. Και ολ'αυτα το κανουν πια αρκετα ακριβο δεδομενης της τιμης καταλογου στην Ελλαδα.

ΥΓ Σκεφτομαι οτι οταν ειχα παρει το Τρανσαλπ 650, το μονο που χρειαστηκα ητανε μια ψηλοτερη ζελατινα και παχυτερα λαδια στο πηρουνι σχεδον με το καλημερα για να μη μπρουμυτιζει το μπροστινο στο κυνηγι σε ασφαλτο / χωμα και σε αγρια φρεναρισματα. Και κατεβηκα ετσι μεχρι και σε trail rides, επεσα αρκετες φορες σχετικα ασχημα σε εντουραδες χωρις κανενα θεμα, κλπ. Το Αφρικα στην τιμη που βγαινει θαπρεπε ναναι καλυτερα προετοιμασμενο για το κοινο στο οποιο απευθυνεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για το εμπρός γρανάζι Γιώργο δεν ξέρω μήπως η αλλαγή του πίσω επηρέασε την φθορά του εμπρός.
Υπάρχει νομίζω ένας "κανόνας" για το πηλίκο των δοντιών των γραναζιών, που πρέπει να τηρείται για να μην υπάρχει μεγάλη φθορά.
Στα γρανάζια -όπως σωστά επισημαίνεις- λέγεται πως το μικρό δεν πρέπει να είναι ακέραιη υποδιαίρεση του μεγάλου, π.χ. 15/45.
Ισχυει αυτο και το γνωριζω κι'εγω, αλλα δεν παιζει στη συγκεκριμενη περιπτωση. Πληροφοριακα, το CRF1000 manual εχει τελικη σχεση μεταδοσης 16/42 και εγω την εκανα 16/43, οποτε δεν ισχυει. Δεν ξερω γιατι εγινε, ισως το μπροστα γραναζι πρωτης τοποθετησης να ητανε ελαττωματικο (?) αλλα πρωτη φορα ειδα τετοια φθορα μπροστινου γραναζιου. Το πισω εχει ελαχιστη φθορα σε σχεση με το μπροστινο μετα απο ~30000χμ που τοχω πανω (οπως και το προηγουμενο πισω 42αρι μετα απο ~20000χμ).


Καθως μιλαμε για σχεσεις μεταδοσης για το CRF1000, το 1 δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω κοντυνε την μεταδοση κατα 2.33% και ταιριαζει σαφως καλυτερα στο μηχανακι για χρηση εκτος δρομου, χωρις να δημιουργει καποιο προβλημα στην ασφαλτο - ισα-ισα κανει την 6η λιγοτερο overdrive και καλυτερη. Δεν ειδα καμιά διαφορα στην καταναλωση, ισως εγινε και λιιιγο καλυτερη. Αν δεν πηγαινα τοσα ταξιδια στην Ευρωπη θα ειχα ισως βαλει και 2 δοντια μεγαλυτερο γραναζι πισω, το οποιο μπαινει just με το στανταρ μηκος αλυσιδας. Καποιοι αλλοι βαζουνε/βγαζουνε 15αρι μπροστινο, αλλα εγω εχω βρει το 43αρι πισω "χρυση τομη": κονταινει επιθυμητα τις 1η και 6η που ειναι μακρουτσικες, χωρις να επηρεαζει τον διττο χαρακτηρα της μηχανης.
 

Syramo

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
CRF 1000D DCT 2017
Εξαιρετικό το πληροφοριακό υλικό που εχει συγκεντρωθει για το CRF1000 , κυριως απο τον Γιωργο XLGeorge που κανει πολυ καλη
δουλεια με μερακι και αντικειμενικοτητα .

Νομιζω οτι οι φωτογραφίες που κρατησα οταν εβγαλα τα πλαινα πλαστικά - για τα φιλτρα του αέρα - βοηθανε οποιον
επιχειρήσει την απογυμνωση της μηχανης . Γνωριζοντας εκ των προτερων την θεση των πλαστικων " καρφιων" στηριξης ξερεις που θα εστιασεις το τραβηγμα σου κατα την αποκόλληση και ετσι δεν τραβας στα τυφλά .

Στη δική μου CRF1000 παρουσιαστηκε εμπλοκη στη ρυθμιση της προφορτισης του αμορτισερ και ειχε κολλησει σε μια θεση.
Ηταν ομως μεσα στον χρονο εγγυησης και η Χοντα αντικατεστησε ολοκληρο το αμορτισέρ.

Έλεγχο και ρυθμιση βαλβιδων θα κανω για πρωτη φορα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο , συντομα στα 48000 χλμ .
Αν προκυψει κατι ενδιαφερον θα γινει σχετικη αναφορά.

Λαδια κινητηρα αλλαζω και εγω γυρω στα 9000 χλμ χωρις ομως ενδειξη ορατης αλλοιωσης του λαδιου.

Αλυσίδα και γραναζια ειναι ακομα της μαμας - μια χαρα - αλλα με φροντιδα και προδερμ..
Καθε 300 χλμ βαλβολινη με πινελακι . Και οδηγηση στρωτη με λιγο χωμα .

Αλλαξα - μαλλον χωρις ιδιαιτερη επιτυχια - την ζελατινα της με μια της MRA , λιγο ψηλοτερη .Ειμαι 1,83 και μετα τα 120
αν σκυψω 10 εκ. εξαφανιζεται ο θορυβος του αερα αλλα βεβαια δεν ειναι αποδεκτη αυτη η λυση .Νομιζω οτι ενα
προσθαφαιρουμενο ζελατινακι στο πανω μερος της μαμισιας ,που δημιουργει μεταξυ τους στενωση , θα λειτουργουσε
πολυ καλύτερα. Αν εχει δοκιμασει κανεις κατι σχετικο στη CRF1000 θα ειχαν ενδιαφερον τα συμπεράσματα του .


( Συγγνώμη για το μεγεθος των φωτο , δυσκολευομαι λιγο με το tapatalk. Αν δεν καταφερω να τις μεγαλωσω και καποιος τις χρειαζεται ας στειλει π.μ και τις στελνω με e mail .)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στα γρανάζια -όπως σωστά επισημαίνεις- λέγεται πως το μικρό δεν πρέπει να είναι ακέραιη υποδιαίρεση του μεγάλου, π.χ. 15/45. Καλύτερο θα ήταν να έχει ως αντίστοιχο βήμα το 16/48 ή το 14/42.
Η αλήθεια είναι πως αυτή η θεωρία δε ξέρω πως έχει παραχθεί και που στηρίζεται. Πάντως την ακολουθώ στις αλλαγές που κάνω αν και υπάρχουν εργοστασιακές περιπτώσεις που υπάρχει τέτοια σχέση εμπρός πίσω π.χ. στο XT660Z (15/45).
Η λογικη ειναι πως επιταχυνεται η φθορα οσο πιο συχνα συμβαινει να συναντα ο ιδιος κρικος της αλυσιδας το ιδιο δοντι. Στην πραξη το αντιθετο εξασφαλιζεται στο μεγιστο οταν ο αριθμος των δοντιων στα γραναζια ειναι πρωτοι αριθμοι, πχ 17/43
Στο gearingcommander.com υπαρχει σχετικος υπολογιστης καθως και επεξηγηση του φαινομενου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Παιδες να κανω μια απλη και συναμα πολυπλοκη ερωτηση?

Φιλος θελει να παρει CRF1000 αλλα οι αποψεις που ακουει απο γνωστους ειναι εντελως αντιθετες!
Ο ενας του λεει μακρια απο DCT, ο αλλος του λεει παρε το απλο οχι το adventure sports και αναποδα κλπ.

Ερωτηση λοιπον, για ποιους λογους να επιλεξει καποιος το Adventure sports αντι του απλου μοντελου? Μanual η DCT?
Thanks!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Παιδες να κανω μια απλη και συναμα πολυπλοκη ερωτηση?

Φιλος θελει να παρει CRF1000 αλλα οι αποψεις που ακουει απο γνωστους ειναι εντελως αντιθετες!
Ο ενας του λεει μακρια απο DCT, ο αλλος του λεει παρε το απλο οχι το adventure sports και αναποδα κλπ.

Ερωτηση λοιπον, για ποιους λογους να επιλεξει καποιος το Adventure sports αντι του απλου μοντελου? Μanual η DCT?
Thanks!
Ένας είναι ο λόγος να πάρει αυτό που του αρέσει...
Έτσι και αλλιώς ο καθένας τού λέει ότι τού αρέσει εκείνου...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιδες να κανω μια απλη και συναμα πολυπλοκη ερωτηση?

Φιλος θελει να παρει CRF1000 αλλα οι αποψεις που ακουει απο γνωστους ειναι εντελως αντιθετες!
Ο ενας του λεει μακρια απο DCT, ο αλλος του λεει παρε το απλο οχι το adventure sports και αναποδα κλπ.

Ερωτηση λοιπον, για ποιους λογους να επιλεξει καποιος το Adventure sports αντι του απλου μοντελου? Μanual η DCT?
Thanks!
Εξαρταται απο τι χρηση θελει να κανει.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Παιδες να κανω μια απλη και συναμα πολυπλοκη ερωτηση?

Φιλος θελει να παρει CRF1000 αλλα οι αποψεις που ακουει απο γνωστους ειναι εντελως αντιθετες!
Ο ενας του λεει μακρια απο DCT, ο αλλος του λεει παρε το απλο οχι το adventure sports και αναποδα κλπ.

Ερωτηση λοιπον, για ποιους λογους να επιλεξει καποιος το Adventure sports αντι του απλου μοντελου? Μanual η DCT?
Thanks!
Εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι για το DCT.. Χρόνια τώρα είχα μηχανές μόνο με συμπλέκτη.. Πήρα το Africa πριν ένα μήνα.. Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου μπορώ να πω ότι το DCT είναι εκπληκτικό! Μιλάμε για τέρμα άνεση!! Αναλόγως τα προγράμματα το προσαρμόζεις και στα γούστα σου, αν θες να πιέσεις μπορείς και χειροκίνητα να κάνεις ένα κατέβασμα και είσαι άρχοντας.. Στου 16 που έχω εγώ το πρόγραμμα S3 ας πούμε δύσκολα θα χρειαστεί να το πειράξεις με manual κατεβάσματα γιατί αλλάζει σε ψηλές στροφές..
Προσωπικά μέσα στη πόλη κινουμε με το S1 και όταν υπάρχει λίγη παραπάνω όρεξη με το S2.
Και πιστεύω ότι δεν θα του πάρει και χρόνο να συνηθίσει την έλλειψη συμπλέκτη.. Εγώ στη βδομάδα πάνω το είχα ξεχάσει...
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Εξαρταται απο τι χρηση θελει να κανει.
Κυριως ασφαλτο θα κανει αλλα του αρεσει το adventure sports, προσπαθω να τον πεισω να κοιταξει για το απλο εφοσον δεν σκοπευει να μπει χωμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κυριως ασφαλτο θα κανει αλλα του αρεσει το adventure sports, προσπαθω να τον πεισω να κοιταξει για το απλο εφοσον δεν σκοπευει να μπει χωμα.
Νομιζω οτι το απλο ειναι καλυτερο για χωμα. Το AS στην ουσια εχει σαν ατου το μεγαλυτερο ντεποζιτο. Αν του χρειαζεται η αυτονομια τοτε οκ, αλλιως παραπανω βαρος (και πιο ψηλα) χωρις λογο. Επισης, αν ειναι κυριως ασφαλτο ισως να τον ενδιαφερει το DCT.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στο 1000ρι ήταν ανάποδα τα πράγματα. Νομίζω το Adventure είχε μεγαλύτερες διαδρομές και η προσέγγιση ήταν ότι αυτό είναι για χώμα.
Ευτυχώς στο 1100 το αναποδογύρισαν.

Παρ' όλα αυτά, επειδή το παίρνει για άσφαλτο ή αυτονομία δεν είναι κακό πράγμα. Επίσης νομίζω κάποια προβλήματα με το εσωτερικό των αναρτήσεων δεν υπήρχαν ή αν υπήρχαν διορθώθηκαν πρωτίστως στα AS, Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Προσωπικά για χρήση σε άσφαλτο σε κάθε περίπτωση εγώ θα έπαιρνα AS.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στο 1000ρι ήταν ανάποδα τα πράγματα. Νομίζω το Adventure είχε μεγαλύτερες διαδρομές και η προσέγγιση ήταν ότι αυτό είναι για χώμα.
Ευτυχώς στο 1100 το αναποδογύρισαν.

Παρ' όλα αυτά, επειδή το παίρνει για άσφαλτο ή αυτονομία δεν είναι κακό πράγμα. Επίσης νομίζω κάποια προβλήματα με το εσωτερικό των αναρτήσεων δεν υπήρχαν ή αν υπήρχαν διορθώθηκαν πρωτίστως στα AS, Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Προσωπικά για χρήση σε άσφαλτο σε κάθε περίπτωση εγώ θα έπαιρνα AS.
Για το 1000 εγραψε ο Jimmatas γιαυτο το ειπα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομιζω οτι το απλο ειναι καλυτερο για χωμα. Το AS στην ουσια εχει σαν ατου το μεγαλυτερο ντεποζιτο. Αν του χρειαζεται η αυτονομια τοτε οκ, αλλιως παραπανω βαρος (και πιο ψηλα) χωρις λογο. Επισης, αν ειναι κυριως ασφαλτο ισως να τον ενδιαφερει το DCT.
Για το 1000 εγραψε ο Jimmatas γιαυτο το ειπα.
Στο 1000 δεν είναι το απλό καλύτερο στο χώμα, αλλά το AS.
Λέω όμως, πως αφού η χρήση θα είναι κυρίως για άσφαλτο ακόμη και στο 1000... εγώ θα έπαιρνα το AS.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι για το DCT.. Χρόνια τώρα είχα μηχανές μόνο με συμπλέκτη.. Πήρα το Africa πριν ένα μήνα.. Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου μπορώ να πω ότι το DCT είναι εκπληκτικό! Μιλάμε για τέρμα άνεση!! Αναλόγως τα προγράμματα το προσαρμόζεις και στα γούστα σου, αν θες να πιέσεις μπορείς και χειροκίνητα να κάνεις ένα κατέβασμα και είσαι άρχοντας.. Στου 16 που έχω εγώ το πρόγραμμα S3 ας πούμε δύσκολα θα χρειαστεί να το πειράξεις με manual κατεβάσματα γιατί αλλάζει σε ψηλές στροφές..
Προσωπικά μέσα στη πόλη κινουμε με το S1 και όταν υπάρχει λίγη παραπάνω όρεξη με το S2.
Και πιστεύω ότι δεν θα του πάρει και χρόνο να συνηθίσει την έλλειψη συμπλέκτη.. Εγώ στη βδομάδα πάνω το είχα ξεχάσει...
Είχα άρνηση για το DCT...
Ένεκα της ηλικίας, όταν κάποια στιγμή βρέθηκα να οδηγώ πολλές ώρες σε επαρχιακούς και σε κατάσταση ψύχους είχαν πιαστεί τα δάχτυλα μου από τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων και το κρύο (άρχισε μετά από λίγο να την "ακούει" και ο καρπός μου). Ο δε συμπλέκτης έγινε ασήκωτος και έχω μοτό μόλις 250cc.
Δε έχω την απαίτηση σε τέτοια μηχανή να θέλω DCT, γιατί η χρήση της είναι συγκεκριμένη. Αλλά ως "μάθημα"... κατάλαβα πως πολύ θα εκτιμούσα πλέον ένα DCT σε μια μεγάλη μοτό, συνδυαστικά δε με θερμαινόμενα γκριπ θα ήταν όνειρο!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Και εγω για dct τον πρηζω ειτε παρει απλο ειτε AS αλλα "ενας" του ειπε οτι ειχε βγαλει προβλημα και το σκεφτεται.
Απο οσα εχω διαβασει εδω και αλλου παντως το dct φαινεται να ειναι αριστο και σε λειτουργεια και σε αξιοπιστια.
 

Syramo

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
CRF 1000D DCT 2017
Για το ερωτημα manual or DCT :

Aν δεν τιθεται θεμα για την οικονομικη επιβαρυνση του DCT , τοτε DCT αφου σε αυτη την εκδοση εχεις ουσιαστικα στη διαθεση σου και τις δυο λειτουργιες . Δηλαδη ειτε την DCT ειτε την manual . Την manual - αντι με αριστερο χερι και ποδι - την λειτουργεις πλεον μονο με αντιχειρα και δεικτη του αριστερου χεριου ... και οι αλλαγες ταχυτητων γινονται αψογα χωρις να απαιτειται αναπροσαρμογη του γκαζιου απο το δεξι χερι .
Το καλυτερο ομως για μενα ειναι ο συνδυασμος και των δυο λειτουργιων αφου οταν εισαι στο DCT οποτε θες ανεβοκατεβαζεις σχεση με τα δυο δαχτυλα του αριστερου χεριου . Ετσι παρεμβαινεις στιγμιαια οποτε θες στην εκαστοτε σχεση που εχει το DCT -αλλαζεις σχεση - και το DCT αμεσως μετα συνεχιζει την λειτουργια του .
Εγω τουλαχιστον με αυτη την "μιξη" θεωρω οτι εχω στη διαθεση μου - ανα πασα στιγμη - τα πλεονεκτηματα και των δυο λειτουργιων και ετσι καθολου δεν μετανιωσα που επελεξα την εκδοση DCT .

Λιγη προσοχη βεβαια στις πρωτες ωρες και μερες με το DCT ειδικα οταν ανοιγει κανεις το γκαζι με πρωτη και δευτερα γιατι δεν υπαρχει συμπλεκτης να ελεγχει την παροχη ισχυος στον τροχο .... εδω χρειαζεται λιγη εξοικειωση .
Και στις επιτοπιες μανουβρες βοηθα το πισω φρενο που παιζει εμμεσα τον ρολο του συμπλεκτη , αν νοιωθει κανεις την μηχανη λιγο "ατιθαση ".
 
Top Bottom