All about CRF1000 Africa Twin

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το ερωτημα manual or DCT :

Aν δεν τιθεται θεμα για την οικονομικη επιβαρυνση του DCT , τοτε DCT αφου σε αυτη την εκδοση εχεις ουσιαστικα στη διαθεση σου και τις δυο λειτουργιες . Δηλαδη ειτε την DCT ειτε την manual . Την manual - αντι με αριστερο χερι και ποδι - την λειτουργεις πλεον μονο με αντιχειρα και δεικτη του αριστερου χεριου ... και οι αλλαγες ταχυτητων γινονται αψογα χωρις να απαιτειται αναπροσαρμογη του γκαζιου απο το δεξι χερι .
Το καλυτερο ομως για μενα ειναι ο συνδυασμος και των δυο λειτουργιων αφου οταν εισαι στο DCT οποτε θες ανεβοκατεβαζεις σχεση με τα δυο δαχτυλα του αριστερου χεριου . Ετσι παρεμβαινεις στιγμιαια οποτε θες στην εκαστοτε σχεση που εχει το DCT -αλλαζεις σχεση - και το DCT αμεσως μετα συνεχιζει την λειτουργια του .
Εγω τουλαχιστον με αυτη την "μιξη" θεωρω οτι εχω στη διαθεση μου - ανα πασα στιγμη - τα πλεονεκτηματα και των δυο λειτουργιων και ετσι καθολου δεν μετανιωσα που επελεξα την εκδοση DCT .

Λιγη προσοχη βεβαια στις πρωτες ωρες και μερες με το DCT ειδικα οταν ανοιγει κανεις το γκαζι με πρωτη και δευτερα γιατι δεν υπαρχει συμπλεκτης να ελεγχει την παροχη ισχυος στον τροχο .... εδω χρειαζεται λιγη εξοικειωση .
Και στις επιτοπιες μανουβρες βοηθα το πισω φρενο που παιζει εμμεσα τον ρολο του συμπλεκτη , αν νοιωθει κανεις την μηχανη λιγο "ατιθαση ".
Πάντως εγώ σε test ride εξοικειώθηκα πολύ γρήγορα. Τα τελευταία 20 λεπτά το δούλευα με το τρόπο που λες, με μικτή χρήση και ήταν πολύ καλό. Μου έκανε δε αίσθηση ότι δεν έσπευδε άμεσα να επαναφέρει τη ταχύτητα που είχα αλλάξει. Σα να προσαρμοζόταν στο στυλ οδήγησης μου. Μιλάω για το AS 1100 όμως.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το απλο ειναι 10-11 κιλα ελαφροτερο, λεπτοτερο / πιο μανιτζεβελο και καλυτερο στο χωμα απο το AS. Αυτο ισχυει και στα 1000 2018-2019 και στο καινουργιο 1100 2020-2021.
  • Μοντελα CRF1000 2016-2017. Τοτε δεν υπηρχε ακομη Adventure Sports, ρεζεβουαρ 18.8lt, υψος σελας 87εκ, βαρος πληρες 232kg.
  • Μοντελα CRF1000 2018-2019, ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα με τα παραπανω των 2016-2017.
  • Μοντελα CRF1000 AS 2018-2019. Ρεζεβουαρ 24.2lt, υψος σελας 92εκ (!), βαρος πληρες 243kg
  • Μοντελα CRF1100 AS 2020-2021. Ρεζεβουαρ 24.8lt, υψος σελας 87εκ, βαρος πληρες 238kg, tubeless.
  • Μοντελα CRF1100 2020-2021. Ρεζεβουαρ 18.8lt, υψος σελας 87εκ, βαρος πληρες 226kg.
Σε ολα τα μοντελα, υπαρχει και χαμηλη θεση σελας που μπαινει 2εκ πιο κατω.
Ολα τα μοντελα DCT προσθετουν 10 κιλα στο βαρος.

Συνοπτικα, το Adventure Sports του 2018-2019 ειναι πανυψηλο (υψος σελας 92εκ!) και, με το ρεζερβουαρ 24.2 λιτρων (5.4λτ περισοτερα απο το απλο) ειναι ψηλοβαρο και μονο για αναβατες 1.90 και πανω. Εχει λιγο μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων και 2εκ μεγαλυτερο ground clearance (27εκ αντι για 25) αλλα αυτο αυτο δεν το κανει καλυτερο στο χωμα, ειναι σαφως πιο μπαταλικο και ψηλοβαρο απο το απλο 1000αρι. Και προσοχη, ειναι μονο για πραγματικα ψηλους αναβατες!

Το 1100 AS του 2020-2021 εχει λιιγο μεγαλυτερο ρεζερβουαρ στα 24.8λτ (24.2λτ το προηγουμενο) αλλα εχει επανελθει σε ιδιο υψος σελας με το απλο, δηλ. 87εκ, εχει tubeless τροχους και εχει ελαφρυνει κατα 5 κιλα πληρες στα 238 αντι για 243 του προηγουμενου. Το απλο 1100 ειναι το πιο ελαφρο CRF ever, στα 226 κιλα γεματο (σε σχεση με τα 232 των απλων 1000αριων), και το καλυτερο απ'ολα στο χωμα, με δευτερα τα απλα CRF1000 2016-2019.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Πάντως εγώ σε test ride εξοικειώθηκα πολύ γρήγορα. Τα τελευταία 20 λεπτά το δούλευα με το τρόπο που λες, με μικτή χρήση και ήταν πολύ καλό. Μου έκανε δε αίσθηση ότι δεν έσπευδε άμεσα να επαναφέρει τη ταχύτητα που είχα αλλάξει. Σα να προσαρμοζόταν στο στυλ οδήγησης μου. Μιλάω για το AS 1100 όμως.
Όντως το DCT προσαρμόζεται αναλόγως της παρεμβατικότητας του αναβάτη και λειτουργεί ανάλογα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχετε Άφρικα και δεν έχετε iPhone; για εσάς τους φτωχούς συγγενείς της κινητής τηλεφωνίας, η Χόντα πλέον δίνει την δυνατότητα να συνδέσετε το (λαϊκό) τηλέφωνο σας με την οθόνη της 1100. Android auto διασύνδεση φέτος, με την αναβάθμιση να γίνεται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
το σκέφτομαι και εγώ το +2 πίσω, πως σου φαίνεται το μηχανάκι τώρα?
Η 1η του μου φαίνεται πολύ κοντή με το μαμά γρανάζι, φαντάζομαι με +2 απλά ξεκινάς με 2α πλέον? :)
Δες το επομενο ποστ που ειχα γραψει σχετικα με +1 δοντι πισω γραναζι, κατα τη γνωμη μου αυτη η μικρη μοντα επιβαλεται στο CRF1000 για οσους το χρησιμοποιουνε σοβαρα εκτος δρομου.


Τωρα το +2 πισω που εχω τωρα πανω το εβαλα οταν αλλαξα πισω λαστιχο σε 140/80-18 αντι για το στανταρ 150/70-17 και μακρυνε η σχεση μεταδοσης κατα 2.1% οποτε βαζοντας +2 πισω γραναζι την ξαναφερα στα ισα, δηλ. οπως ητανε με το +1. Αλλα συντομα που θα ξανακατεβω Ελλαδα θα βαλω πανω τον δευτερο πισω τροχο με το ασφαλτινο λαστιχο στη στανταρ διασταση λογω ταξιδιου, οποτε θα δω αν το +2 εχει παρακοντυνει το μηχανακι, που δε νομιζω. Το σιγουρο ειναι οτι με +2 θα κανει ακομα καλυτερες σουζες :D

ΥΓ Εχω βαλει και speedo healer οποτε το ρυθμιζω ωστε να μη δειχνει το κοντερ τα δικα του.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ρε παλικαρια, πειτε κανας κάτοχος. Σκέφτομαι να παρω το 1000 καθότι το 1100 δεν με συγκίνησε, αλλά έχω αυτό το κερατα το μανιακ να με κοροϊδευει ότι θα με περναει και με τον Ινδό. Είναι όντως τόσο τάφος το μοτερ του?
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ειναι ταφος αλλα ειναι ωραιος ταφος.
Θελω να πω, το οδηγησα και εχει ηλεκτρικη λειτουργια χωρις καθολου κραδασμους.

Καναμε και ενα πατημα για πλακα....Με το gs εγω δικαβαλος, ο φιλος μονος, και δεν υπηρχε επαφη...Ειναι αργο αλλα δεν εχει σημασια.

Παρολα αυτα πιο πολυ θα με προβληματιζε η σαμπρελα παρα η δυναμη... Επισης θεωρω οτι θελει ενα πισω αμορτισερ πιο ποιοτικο, αν και δεν το εψαξα σε ρυθμισεις...

Ειναι ενα μηχανακι που θα αγοραζα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ειναι ταφος αλλα ειναι ωραιος ταφος.
Θελω να πω, το οδηγησα και εχει ηλεκτρικη λειτουργια χωρις καθολου κραδασμους.

Καναμε και ενα πατημα για πλακα....Με το gs εγω δικαβαλος, ο φιλος μονος, και δεν υπηρχε επαφη...Ειναι αργο αλλα δεν εχει σημασια.

Παρολα αυτα πιο πολυ θα με προβληματιζε η σαμπρελα παρα η δυναμη... Επισης θεωρω οτι θελει ενα πισω αμορτισερ πιο ποιοτικο, αν και δεν το εψαξα σε ρυθμισεις...

Ειναι ενα μηχανακι που θα αγοραζα.
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι κακή η σαμπρελα σε adventure μηχανάκι. Έτσι κι αλλιώς δε ταξιδεύεις πάνωαπο 150160 και ότι και κα γίνει με σκασμενο λάστιχο όπου είσαι βάζεις σαμπρέλα έφυγες. Άμα σου σκιστει καλά το tubeless στη μέση του πουθενά τον ήπιες. Ακόμα και να έχεις μαζί σαμπρέλα να κάνεις τη μαγκιά να τη βάλεις θα πρέπει να κατέβει ο Θεός να Ξεζανταρεις το tubeless λάστιχο στην tubeless σαμπρέλα με τα χερια
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Γούστα ειναι αυτα. Προφανώς όπως υπαρχουν μειονεκτήματα στο tubeless υπαρχουν και πλεονεκτήματα.
Εγω μίλησα για την δίκη μου εμπειρία και την δίκη μου αποψη.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι κακή η σαμπρελα σε adventure μηχανάκι. Έτσι κι αλλιώς δε ταξιδεύεις πάνωαπο 150160 και ότι και κα γίνει με σκασμενο λάστιχο όπου είσαι βάζεις σαμπρέλα έφυγες. Άμα σου σκιστει καλά το tubeless στη μέση του πουθενά τον ήπιες. Ακόμα και να έχεις μαζί σαμπρέλα να κάνεις τη μαγκιά να τη βάλεις θα πρέπει να κατέβει ο Θεός να Ξεζανταρεις το tubeless λάστιχο στην tubeless σαμπρέλα με τα χερια
150-160 και μπροστινη σαμπρελα μπαμ ΔΕΝ ειναι ευκολο πραμα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γούστα ειναι αυτα. Προφανώς όπως υπαρχουν μειονεκτήματα στο tubeless υπαρχουν και πλεονεκτήματα.
Εγω μίλησα για την δίκη μου εμπειρία και την δίκη μου αποψη.
Δεν ψάχνω αντιπαράθεση προφανως απλά υπενθυμίζω ένα τεχνικό θέμα που σε κάποιον που κάνει χώμα κάποια στιγμή θα το βρει μπροστά του. Και η africa είναι φτιαγμένη για να κάνει χώμα. Μια στρατιά ζάντα η ένα σκισμένο λάστιχο μπορούν να σε αφήσουν στη μέση του πουθενά. Είναι ένα σοβαρό πρακτικό θέμα και ασφάλειας πέραν των άλλων.

Τώρα αν κάποιος δε κάνει χώμα προφανώς και ένα tubeless λάστιχο έχει σαφή πλεονεκτήματα και για τις τελικές ταχύτητες και για το αναρτημένο βάρος
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν ψάχνω αντιπαράθεση προφανως απλά υπενθυμίζω ένα τεχνικό θέμα που σε κάποιον που κάνει χώμα κάποια στιγμή θα το βρει μπροστά του. Και η africa είναι φτιαγμένη για να κάνει χώμα. Μια στρατιά ζάντα η ένα σκισμένο λάστιχο μπορούν να σε αφήσουν στη μέση του πουθενά. Είναι ένα σοβαρό πρακτικό θέμα και ασφάλειας πέραν των άλλων.

Τώρα αν κάποιος δε κάνει χώμα προφανώς και ένα tubeless λάστιχο έχει σαφή πλεονεκτήματα και για τις τελικές ταχύτητες και για το αναρτημένο βάρος
Ναι ειναι καλο να βλεπουμε ολες τις πλευρες ενος θεματος και συμφωνω με την αποψη σου, οπως την παρουσιαζεις.

Νομιχω ομως οτι η πλεοψηφια των Africa οπως και των gs δεν θα δουν ποτε χωμα, οποτε επρεπε να υπαρχει τουλαχιστον την δυνατοτητα επιλογης tubeless.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
150-160 και μπροστινη σαμπρελα μπαμ ΔΕΝ ειναι ευκολο πραμα
Γιατί να κάνει μπαμ ώρε Μανωλιο?! Αν πατησεις ένα καρφί θα χάσει σταδιακά πίεση και αν πατήσεις κάτι τόσο αιχμηρό που θα ξεσκίσει τη σαμπρέλα θα έχει σκίσει ενδιάμεσα και το οποίο λάστιχο που επίσης θα έχανε γρήγορα πίεση. Δεν είναι πάντως μπαλόνι! Ο Χελιωτης με τον Κούρτη και τους άλλους που έκαναν 15000χλμ τον Αύγουστο στην Ασία είχαν 2-3 σκασιματα ο καθένας απ' ότι είδα και δεν αναφέρθηκε κάπου πως έχασε κάποιο λάστιχο τόση πίεση να κινδυνέψουν. Με την σαμπρέλα όμως όπου και να ήταν την άλλαζαν και έφευγαν. Στην έρημο του pamir όμως αν σου σκιστει το λάστιχο το tubeless τι κάνεις? Προφανώς μαζεύεις τις δυναμεις σου θα μου πεις και αρχίζεις να ανεβαίνεις να χοροπηδάς πάνω σε λεβιεδες αν καταφέρεις να Ξεζανταρεις το tubeless να βάλεις σαμπρέλα τίποτα άλλο. Αλλά νομίζω η πιο ασφαλής λύση και εύκολη για μηχανάκι περιπέτειας είναι η σαμπρελα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι ειναι καλο να βλεπουμε ολες τις πλευρες ενος θεματος και συμφωνω με την αποψη σου, οπως την παρουσιαζεις.

Νομιχω ομως οτι η πλεοψηφια των Africa οπως και των gs δεν θα δουν ποτε χωμα, οποτε επρεπε να υπαρχει τουλαχιστον την δυνατοτητα επιλογης tubeless.
Τα gs απ' όσο ξέρω tubeless έχουν.

Τώρα να πάρεις africa και 21 τροχό και να μην πατήσεις ποτέ χώμα δεν το κατανοώ βέβαια αλλά οκ σεβαστό. Αλλά νομίζω καλύτερα είναι να εξυπηρετούνται οι κάτοχοι που αγόρασαν την μοτοσυκλέτα για αυτό που φτιάχτηκε. Τώρα αν μπορούσε η honda και κάθε honda να σου δίνει επιλογή σίγουρα καλό θα ήταν. Δεν ξέρω νομίζω στο 1100 πρέπει να έβαλαν tubeless αν δεν κάνω λάθος πάντως.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Γιατί να κάνει μπαμ ώρε Μανωλιο?! Αν πατησεις ένα καρφί θα χάσει σταδιακά πίεση και αν πατήσεις κάτι τόσο αιχμηρό που θα ξεσκίσει τη σαμπρέλα θα έχει σκίσει ενδιάμεσα και το οποίο λάστιχο που επίσης θα έχανε γρήγορα πίεση. Δεν είναι πάντως μπαλόνι! Ο Χελιωτης με τον Κούρτη και τους άλλους που έκαναν 15000χλμ τον Αύγουστο στην Ασία είχαν 2-3 σκασιματα ο καθένας απ' ότι είδα και δεν αναφέρθηκε κάπου πως έχασε κάποιο λάστιχο τόση πίεση να κινδυνέψουν. Με την σαμπρέλα όμως όπου και να ήταν την άλλαζαν και έφευγαν. Στην έρημο του pamir όμως αν σου σκιστει το λάστιχο το tubeless τι κάνεις? Προφανώς μαζεύεις τις δυναμεις σου θα μου πεις και αρχίζεις να ανεβαίνεις να χοροπηδάς πάνω σε λεβιεδες αν καταφέρεις να Ξεζανταρεις το tubeless να βάλεις σαμπρέλα τίποτα άλλο. Αλλά νομίζω η πιο ασφαλής λύση και εύκολη για μηχανάκι περιπέτειας είναι η σαμπρελα.
αυτοι δεν τρεχανε και τα χλμ που αναφερουμε θα τα χασει ακαριαια...επιμενω για το μπροστα,μου εχει σκασει με λιγο παρακατω χλμ στην πατρων στο 950 μου..ευτυχως ημουν μονος...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε παλικαρια, πειτε κανας κάτοχος. Σκέφτομαι να παρω το 1000 καθότι το 1100 δεν με συγκίνησε, αλλά έχω αυτό το κερατα το μανιακ να με κοροϊδευει ότι θα με περναει και με τον Ινδό. Είναι όντως τόσο τάφος το μοτερ του?
Συνέχισε




advphone
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
150-160 και μπροστινη σαμπρελα μπαμ ΔΕΝ ειναι ευκολο πραμα
Άσε τα παιδιά να φαντάζονται μόνο την διαφήμιση με τον μαρλμπορο μαν στο Ντακάρ, εξάλλου όλοι ξέρουν ότι δεν παίρνεις Αντβέ μηχανές για να κάνεις άσφαλτο, οπότε η σαμπρέλα χρειάζεται 100%, την έβαλαν και στην Σουζούκι κάτι ξέρουν.
 
Top Bottom