All about CRF1000 Africa Twin

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
18200 η φθηνότερη atas δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα μεσαία που τερματίζουν τιμές περίπου στα 16500.
Συγνώμη για το αφρικα 1000 δεν λέμε ;
Με 10-11 βρίσκεις μεταχειρισμένο μόνο πλέον
λεμε για το 1100 και δεν το κατάλαβα ;
Το Κτμ 890R ποσό πάει δλδ ;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συγνώμη για το αφρικα 1000 δεν λέμε ;
Με 10-11 βρίσκεις μεταχειρισμένο μόνο πλέον
λεμε για το 1100 και δεν το κατάλαβα ;
Το Κτμ 890R ποσό πάει δλδ ;
Οι τελευταίες κουβέντες αφορούν το 1100...
Νομίζω δηλαδή...:thumbsdown:
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Οι τελευταίες κουβέντες αφορούν το 1100...
Νομίζω δηλαδή...:thumbsdown:
Δεν το κατάλαβα τότε , εγώ έγραψα και αναφερόμουν στο 1000 όπως η αρχική ερώτηση του παιδιού , σε αυτό νόμιζα ότι αναφέρθηκε ο φίλος και μου απάντησε :friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για μένα το 1100 AS είναι το ομορφότερο On/Off. Αυτό όμως δεν αρκεί για να το αποκτήσει κανείς αν και είναι ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά στην επιλογή μιας μοτοσυκλέτας καθώς η οπτική απόλαυση πολλές φορές λιαίνει αρκετές αδυναμίες. Δε λέω το καλύτερο επειδή έχει κακή αναλογία τιμής/απόδοσης. Εκεί που έχουν φτάσει όλα βέβαια... συζητήσιμο είναι και αυτό. Αν αντέχεις να δώσεις 16 χιλιάρικα θα δώσεις και 18.



Όχι ότι το 1000 δεν μου αρέσει αλλά το νέο 1100 έχει δεχθεί κάποιες βελτιώσεις αρκετά σημαντικές.
Ως προς τα γκάζια, γενικά τα Honda έχουν αυτή τη smooth αίσθηση που πολλές φορές τα αδικεί γιατί δε σε προκαλούν να τα χουφτώσεις. Το 1100 τουλάχιστον δε θα το έλεγα και τάφο αν στρίψεις τον καρπό, ειδικά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο η ροπή σε αποζημιώνει.
Αν εξαιρέσεις το τιμολογιακό είναι μια εξαιρετικά ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα που ταιριάζει πάρα πολύ στη γεωγραφία της χώρας μας. Από τη στιγμή που υπάρχει το 1100 εγώ δε θα ασχολούμουν καν με το 1000, παρά μόνο αν οπτικά με έφτιαχνε (το 1000). Από την άλλη αν είχα το 1000 δε θα το άλλαζα για το 1100.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Και κάπου δω,μιας και μιλάμε για προσωπικό γούστο, αλλα και φράγκα αρκετά, μπαίνει στην εξίσωση και κάτι τέτοιο...λεω ...
[url=https://ibb.co/TBfZXs6][/URL]

Δε ξερω τι κανει το αφρικα και δε το κρίνω με την καμία, ως ερωτοκατεμας ομιλώ :eek:
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μικρομεσαίο ένα 1000αρι μηχανάκι που κάνει πάνω από 15 χιλιάρικα;
Θα τρελαθούμε.
Από ποια μεριά και να το δεις δεν στέκει.
Τώρα όσον αφορά το γκάζι του 1000,εχω οδηγήσει το αντβ,πριν 3 χρόνια στο Σοφικό στην εκδήλωση του bikeit.
Οδήγησα αυτό και το 800 Tiger xcx στην ασφαλτινη βόλτα και το vstrom xt 1000 στην χωμάτινη.
Το Άφρικα σε σχέση με το στρώμ που είναι κοντά σε ίππους κυβικά κλπ δείχνει πιο ραθυμο όντως,όμως η ροπή που βγάζει,την βγάζει τόσο γεμάτα από χαμηλά που εμένα δεν με χάλασε ότι ψηλά δεν δίνει όσο δίνει το στρώμ πχ.
Σε σχέση με τον τίγρη,λόγω τρικυλινδρου κινητήρα δεν είναι πολύ εύκολη η σύγκριση μιας και αυτό ψηλά σκυλιαζει,αλλά όπως ειπώθηκε,λίγο πολύ παρόμοια επιτάχυνση έχουν.
Πάντως επειδή σημάδεψα ένα σημείο με διαλυμένη άσφαλτο και γούβες,και παρότι το tiger φόραγε wp αναρτήσεις,το Άφρικα τα έκανε όλα ισωμα.ενιωθες τον δρόμο χαλί.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μικρομεσαίο ένα 1000αρι μηχανάκι που κάνει πάνω από 15 χιλιάρικα;
Θα τρελαθούμε.
Από ποια μεριά και να το δεις δεν στέκει.
Τώρα όσον αφορά το γκάζι του 1000,εχω οδηγήσει το αντβ,πριν 3 χρόνια στο Σοφικό στην εκδήλωση του bikeit.
Οδήγησα αυτό και το 800 Tiger xcx στην ασφαλτινη βόλτα και το vstrom xt 1000 στην χωμάτινη.
Το Άφρικα σε σχέση με το στρώμ που είναι κοντά σε ίππους κυβικά κλπ δείχνει πιο ραθυμο όντως,όμως η ροπή που βγάζει,την βγάζει τόσο γεμάτα από χαμηλά που εμένα δεν με χάλασε ότι ψηλά δεν δίνει όσο δίνει το στρώμ πχ.
Σε σχέση με τον τίγρη,λόγω τρικυλινδρου κινητήρα δεν είναι πολύ εύκολη η σύγκριση μιας και αυτό ψηλά σκυλιαζει,αλλά όπως ειπώθηκε,λίγο πολύ παρόμοια επιτάχυνση έχουν.
Πάντως επειδή σημάδεψα ένα σημείο με διαλυμένη άσφαλτο και γούβες,και παρότι το tiger φόραγε wp αναρτήσεις,το Άφρικα τα έκανε όλα ισωμα.ενιωθες τον δρόμο χαλί.
Έκανε κάτω από 14 χιλιάρικα το 1000 . Για την ακρίβεια κάπου 14,300 είχα το σπεσιαλ Color .

και μικρομεσαία κατηγορία εννοώ το F850 gs F750gs f800 gs Ktm890 ktm 790 tiger 800 tiger 850 tiger 900 norden 900 multistrada 950 .
όλα αυτά σε ποια κατηγορία ανήκουν δλδ;
Αφού η μικρομεσαία κατηγορία είχε μεταβληθεί κάπου στα 800 +- κυβικά
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Έκανε κάτω από 14 χιλιάρικα το 1000 . Για την ακρίβεια κάπου 14,300 είχα το σπεσιαλ Color .

και μικρομεσαία κατηγορία εννοώ το F850 gs F750gs f800 gs Ktm890 ktm 790 tiger 800 tiger 850 tiger 900 norden 900 multistrada 950 .
όλα αυτά σε ποια κατηγορία ανήκουν δλδ;
Αφού η μικρομεσαία κατηγορία είχε μεταβληθεί κάπου στα 800 +- κυβικά
Και 14000€ μόνο λίγα δεν είναι.
Όπως και να έχει εγώ τις κατηγορίες τις χωρίζω στο μυαλό μου ανά κυβικά όχι ανά € αλλά αφού αναφέρθηκε,το έβαλα κι αυτό στο παιχνίδι.
Μεσαία νομίζω ότι είναι η κατηγορία 600-900 χοντρικά.
Απο 1000 και πάνω είναι τα μεγάλα.
Μικρομεσαίο θα έλεγα ένα 500 αρι.
Και μικρά μοτοσυκλετακια τα μικρότερα πχ 250-300 κυβικά.
Μικρομεσαίο μηχανάκι 800 κυβικά δεν νομίζω ότι είναι δόκιμος ο όρος.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Νομίζω ότι όταν μιλάμε για το 1000 πρέπει να ενημερωθεί ο ενδιαφερόμενος για την χάλια λειτουργία του traction control κυρίως που από αυτά πού διαβάζω έχει χαλάσει αρκετές βόλτες...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Και 14000€ μόνο λίγα δεν είναι.
Όπως και να έχει εγώ τις κατηγορίες τις χωρίζω στο μυαλό μου ανά κυβικά όχι ανά € αλλά αφού αναφέρθηκε,το έβαλα κι αυτό στο παιχνίδι.
Μεσαία νομίζω ότι είναι η κατηγορία 600-900 χοντρικά.
Απο 1000 και πάνω είναι τα μεγάλα.
Μικρομεσαίο θα έλεγα ένα 500 αρι.
Και μικρά μοτοσυκλετακια τα μικρότερα πχ 250-300 κυβικά.
Μικρομεσαίο μηχανάκι 800 κυβικά δεν νομίζω ότι είναι δόκιμος ο όρος.
Πιο εύλογο είναι όμως να συγκρίνεις το αφρικα 1000 με το Κτμ 890 ή το tiger 800/850/900 παρά με το Ducati 1260 πχ .
Και δεν αναφέρομαι στην τιμή τους , δεν τα συγκρίνω με την τιμή απλά απάντησα στο ότι έγραψες ότι κάνει πάνω από 15κ
Και ξανά λέω ένα Κτμ 890R ποσό κοστίζει ;;;;
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Νομίζω ότι όταν μιλάμε για το 1000 πρέπει να ενημερωθεί ο ενδιαφερόμενος για την χάλια λειτουργία του traction control κυρίως που από αυτά πού διαβάζω έχει χαλάσει αρκετές βόλτες...
Το traction control στα μοντέλα 16/17 είναι σε 3 επίπεδα και είναι κάπως άγαρμπο στην χρήση του καθώς δεν υπάρχει ηλεκτρογκαζο . Στα 18/19 το traction ρυθμίζεται σε 7 επίπεδα και έιχε μια πιο ομαλή λειτουργία και ηλεκτρογκαζο .

δεν είναι το καλύτερο traction σε καμία περίπτωση αλλά τι ακριβώς προβλήματα τους έκανε στις βόλτες ;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι κατηγορίες δεν υπάρχουν πλέον όπως παλιά, που ήταν ξεκάθαρα τα πράγματα.
Είναι τόσα πολλά και διαφορετικά τα μοντέλα πλέον σε κάθε "κατηγορία" με τόσες διαφορετικές επιλογές στο καθένα, όπως διαστάσεις ελαστικών, ιπποδύναμη κλπ....που έχει γίνει αχταρμας υπέρ της επιλογης του αγοραστη
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Πιο εύλογο είναι όμως να συγκρίνεις το αφρικα 1000 με το Κτμ 890 ή το tiger 800/850/900 παρά με το Ducati 1260 πχ .
Και δεν αναφέρομαι στην τιμή τους , δεν τα συγκρίνω με την τιμή απλά απάντησα στο ότι έγραψες ότι κάνει πάνω από 15κ
Και ξανά λέω ένα Κτμ 890R ποσό κοστίζει ;;;;
Και πάλι το 890 δεν είναι μικρομεσαίο.
Είναι μεσαίο προς μεγάλο.κι όντως λόγω ιπποδύναμης κυρίως είναι πιο κοντά σε αυτό παρα στο μεγάλο κτμ.
Μικρή σημασία έχει.
Το 890 δεν έχω ιδέα.
Φαντάζομαι γύρω στα 15 -16.
Δεν το γκουγκλαρω να το παίξω γνώστης :D
Πάντως μια γενική παρατήρηση.
Έχουν φτάσει τα ονοφ τα 100-110 άλογα -δεν βάζω στο παιχνίδι τα κτμ ντουκατι που έχουν ξεφύγει - και λέμε ότι είναι τάφοι,ενώ οι προκάτοχοι τους βγάζανε καμιά δεκαριά άλογα λιγότερα και τότε λέγαμε ότι έχουν γκάζι κι επίσης μπορούν να ταξιδέψουν πολύ γρήγορα πραγματικά.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το traction control στα μοντέλα 16/17 είναι σε 3 επίπεδα και είναι κάπως άγαρμπο στην χρήση του καθώς δεν υπάρχει ηλεκτρογκαζο . Στα 18/19 το traction ρυθμίζεται σε 7 επίπεδα και έιχε μια πιο ομαλή λειτουργία και ηλεκτρογκαζο .

δεν είναι το καλύτερο traction σε καμία περίπτωση αλλά τι ακριβώς προβλήματα τους έκανε στις βόλτες ;
Από βίντεο πού έχω δει, δούλευε τόσο χάλια που δεν μπορούσε ο αναβάτης να ολοκληρώσει κάποια ανηφορικά. Βέβαια δεν το έχω οδηγήσει...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
οταν βγηκε το χιλιαρι αφρικα,δεν υπηρχε ουτε 850 gs,ουτε 900 tiger,ουτε καν 790...
τα μοναδικα ηταν τα το tiger 800 και το 800gs...τα αλλα ηταν ολα 1200αρια εκτος του 1050 κτμ που ηταν βεβαια με χυτες.
η αφρικα μπηκε σφηνα αναμεσα στα 2 δηλ 800-1200,μια κλασικη κινηση χοντα που παει να κανει και τωρα με το τρασαλπ 750,οπως ειχε κανει παλιοτερα με το τρασαλπ 700,οταν ηταν ολα 650
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Και πάλι το 890 δεν είναι μικρομεσαίο.
Είναι μεσαίο προς μεγάλο.κι όντως λόγω ιπποδύναμης κυρίως είναι πιο κοντά σε αυτό παρα στο μεγάλο κτμ.
Μικρή σημασία έχει.
Το 890 δεν έχω ιδέα.
Φαντάζομαι γύρω στα 15 -16.
Δεν το γκουγκλαρω να το παίξω γνώστης :D
Πάντως μια γενική παρατήρηση.
Έχουν φτάσει τα ονοφ τα 100-110 άλογα -δεν βάζω στο παιχνίδι τα κτμ ντουκατι που έχουν ξεφύγει - και λέμε ότι είναι τάφοι,ενώ οι προκάτοχοι τους βγάζανε καμιά δεκαριά άλογα λιγότερα και τότε λέγαμε ότι έχουν γκάζι κι επίσης μπορούν να ταξιδέψουν πολύ γρήγορα πραγματικά.
Συμφωνώ φίλε μαζί σου . Και σε καμία περίπτωση ότι γράφω δεν το γράφω για να φανώ γνωστής εννοείται :friendship: Συζήτηση κάνουμε
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Από βίντεο πού έχω δει, δούλευε τόσο χάλια που δεν μπορούσε ο αναβάτης να ολοκληρώσει κάποια ανηφορικά. Βέβαια δεν το έχω οδηγήσει...
Παρεμβαίνει λίγο άγαρμπα η αλήθεια είναι αυτή . Για παράδειγμα μπορείς να ανοίξεις απότομα την Δευτέρα και αν το έχεις στην 3η θέση (την πιο παρεμβατική ) να μπει και να σου κόψει το γκάζι χωρίς να έχει γλίστρισει ή να χρειαστεί να μπει .
Βέβαια το απενεργοποιείς αν χρειαστεί ή το χαμηλώνεις και δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα

αυτά ισχύουν για τα μοντέλα 16/17
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχετε μπερδευτεί...
Φυσικά και δεν κάνουμε συζήτηση και μάλιστα πολιτισμένη.

Θα λύσουμε την απορία του γιατρού, αν θα τον περνάω από πάνω με τον Γκάντι ή θα μιλάτε γενικά?

Ζει ένα δράμα και παίζετε με τον πόνο του....όπως αυτός ο αμιρου που έβαλε πρωί πρωί το 890 με πάνω από 100 άλογα, ο σατανας :dnl:
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Όπως και ο αποπάνω , Αναπολώ τις παλιές μέρες του φόρουμ. Ξεκινούσε κουβέντα για τον καιρό του Σ/Κ και πέφτανε 10 μπλοκ και 20 οικειοθελής αποχωρήσεις.
Σήμερα κάνουμε τους τάφους πύραυλους για να μην στεναχωρηθούν μερικοί.
Τάφος είναι , αλλά το πιο όμορφο μηχανάκι μαζί με το 1090. Τα άλλα πέρασαν σε μέγεθος τις γουρούνες που δεν χώραγαν στον χώρο 3 χρόνια πριν.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει λίγο...
Όλη αυτή η κουβέντα έχει αξία μόνο για την πλάκα.. και καζουρα μεταξύ μας ...
Τάφος είναι ο Γκάντι..το κουλουράκι..το ΧΤακι..
Δεν είναι μηχανάκια..800-1000.. κυβικά και 80-90 άλογα ...
Υπάρχουν τέτοια μεταχειρω με 10-12 Χιλ... έχει και πολλές επιλογές σε καινούργια.. ότι θέλει η ψυχούλα του καθενός.. πάει και παίρνει..!!!!
 
Top Bottom