All about CRF1000 Africa Twin

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει λίγο...
Όλη αυτή η κουβέντα έχει αξία μόνο για την πλάκα.. και καζουρα μεταξύ μας ...
Τάφος είναι ο Γκάντι..το κουλουράκι..το ΧΤακι..
Δεν είναι μηχανάκια..800-1000.. κυβικά και 80-90 άλογα ...
Υπάρχουν τέτοια μεταχειρω με 10-12 Χιλ... έχει και πολλές επιλογές σε καινούργια.. ότι θέλει η ψυχούλα του καθενός.. πάει και παίρνει..!!!!
Πρόσεχε τα λόγια σου μαρή μαϊμού....άκου ο γκαντις ταφος:waiting:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
80 άλογα τροχό έχει το 1000αρι
Τωρα βλεπω το τι εχει γραφτει σ'αυτο το νημα, οτι ναναι. Θα γραψω στον Doc.DD αργοτερα αλλα αρχικα καποιες διορθωσεις. Τα 1000αρια 2016-2017 βγαζουν 88 αλογα τροχο σε διάφορες δυναμομετρησεις σε Ελλαδα και εξωτερικο, πχ 87.7 στο mega test του Μοτο το 2017). Τα 1000αρια του 2018-2019 ειχανε αναβαθμιση του κινητηρα με ηλεκτρογκαζο και Euro4 και χασανε 7-8 αλογα, ΑΥΤΑ χασανε αλογα και βγαζουν 80 αλογα τροχο. Τα δε 1100 βγαζουν 90 αλογα τροχο. Και οπως πολλα μηχανακια, αλλα ειδικα τα Χονδα, βγαζουν παραπανω αλογα μετα απο χμ, ειχε γραψει μαλιστα το Μοτο οτι ειδανε 7 αλογα παραπανω σε αργοτερη δυναμομετρηση σε 1000αρι του 2016 ή 2017. Ενας Αγγλος στο africatwinforum.com μετρησε το δικο του 1100 στα 97 αλογα τροχο μετα απο καποια χιλιομετρα.

ΑΛΛΑ: οι κινητηρες ολων των Αφρικα 1000 και 1100 ειναι σεταρισμενοι για φοβερες χαμηλομεσαιες που κανουν την οδηγηση απολαυση σε νορμαλ συνθηκες και οχι σε στησιματα χρονων και κανουν το μηχανακι φοβερα ανταγωνιστικο. Ακομα και τα 2018-2019 με τα 80 αλογα τροχο (οταν ειναι καινουργια) ειναι απολαυστικα στην οδηγηση λογω αυτων των φοβερων μεσαιων.

ΥΓ Το δικο μου 1000αρι του 2017 που τουχω πιει το αιμα για δεκαδες χιλιαδες χμ (και τοχω κοντυνει λιγο απο μεταδοση) το νοιωθω πολυ δυνατο, θα μπορουσα να το δυναμομετρησω (και μου τοχουν προτεινει κι'αλλοι που το βλεπουν να ξυριζει) αλλα προτιμω να δινω λ7 σε βενζινες και χιλιομετρα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
αυτοι δεν τρεχανε και τα χλμ που αναφερουμε θα τα χασει ακαριαια...επιμενω για το μπροστα,μου εχει σκασει με λιγο παρακατω χλμ στην πατρων στο 950 μου..ευτυχως ημουν μονος...
Η πιθανοτητα να σκασει μπροστινο λαστιχο στην ασφαλτο ειναι σχεδον μηδενικη με σωστο λαστιχο/ζαντα - σε πανω απο 1 εκατομυριο χμ που εχω γραψει με μηχανακια μουχει συμβει μονο μια φορα με ελλατωματικο μπροστινο λαστιχο που εκανε ρωγμη εσωτερικα και "τσιμπαγε" τη σαμπρελα. Αυτο μου συνεβη με 110χμω και κρατησα το μηχανακι.

Παντως με το σαμπρελατο Αφρικα δε φοβαμαι να ταξιδευω με συνεχη 160-170χμω GPS οταν χρειαζομαι να παω γρηγορα, οπως φετος το καλοκαιρι στην Ευρωπη, παλιοτερα δικαβαλος στο Βελιγραδι-Αθηνα κλπ. Το πλεονεκτημα φυσικα ειναι οτι εχω το κεφαλι μου ησυχο για πιθανο στραβωμα ζαντας στο Παμιρ ή στα Τζουμερκα-Περιστερι που ημουνα χθες. Οποιος θελει το CRF κυριως για ασφαλτο και κανενα περασμα χωματοδρομου, μπορει να παρει το tubeless AS (το οποιο υπηρχε και σε 1000 στα 2018-2019). Για μενα και αλλους χωματερους, το σωστο CRF1000/1100 ειναι το απλο/σαμπρελατο.

ΥΓ Η κουβεντα σαμπρελα vs tubeless ειναι για αλλο θεμα και εχει αναλυθει εκτενως εδω μεσα και αλλου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το αφρικα το1000dct το είχα για μια ολόκληρη ημέρα ,άνετα το έπαιρνα αν έψαχνα μηχανή με 21τροχο μπροστά .
Η αίσθηση που μου έδωσε είναι ενός μεγάλου παπιού .
Είναι ανώτερο παντού από ένα Τ700 σε δύναμη ,ασφαλέστερο λόγω των ηλεκτρονικων βοηθημάτων (το σχόλιο καθαρά για όποιον βάζει στην εξίσωση το γιαμαχα τενερε ).

Ο πισω ανετα θα βολευτει,η σελα ειναι σε δυο μερη ,αφαιρειται αν θες μονοκαβαλος να φορτωσεις σακο ,χαμηλα στο κεντρο βαρους της μηχανης.
Εχει θεση για μανισιες βαλιτσες (πλαινες),δε χρειαζεσαι να ψαχνεσαι με καγκελα στηριξης
Το dct το κάνεις δικό σου στα πρώτα 800 κυριολεκτικά μέτρα ,στην αρχή δουλεύοντας το χειροκίνητα και μετά αυτόματα .
Η δεύτερη αίσθηση που μου έδωσε ήταν όμοια με το F800gs ,στο λίγο πιο smooth ,βέβαια χώμα δεν το έβαλα καθόλου .
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Νομίζω ότι όταν μιλάμε για το 1000 πρέπει να ενημερωθεί ο ενδιαφερόμενος για την χάλια λειτουργία του traction control κυρίως που από αυτά πού διαβάζω έχει χαλάσει αρκετές βόλτες...
Το traction control στα μοντέλα 16/17 είναι σε 3 επίπεδα και είναι κάπως άγαρμπο στην χρήση του καθώς δεν υπάρχει ηλεκτρογκαζο . Στα 18/19 το traction ρυθμίζεται σε 7 επίπεδα και έιχε μια πιο ομαλή λειτουργία και ηλεκτρογκαζο .

δεν είναι το καλύτερο traction σε καμία περίπτωση αλλά τι ακριβώς προβλήματα τους έκανε στις βόλτες ;
Από βίντεο πού έχω δει, δούλευε τόσο χάλια που δεν μπορούσε ο αναβάτης να ολοκληρώσει κάποια ανηφορικά. Βέβαια δεν το έχω οδηγήσει...
Ισχυει αυτο σε ενα βαθμο αλλα ο αναβατης πρεπει να ειναι απροσεκτος για να μπει σε μπελαδες με το TC. Εξηγω: το TC στα 2016-2017 εχει 3 θεσεις και με το που σβηνεις τον κινητηρα παει στη θεση 1 που ειναι πολυ παρεμβατικη. Αν ξεκινησεις ετσι ν'ανεβεις σαθρη ανηφορα, θα σε κοψει και θα σε αφησει στη μεση. Αλλα υπαρχουν οι θεσεις 2 και 3 οι οποιες δεν δημιουργουν προβλημα, και μια συνηθεια που αποκτουν οι κατοχοι 2016-2017 με το καλημερα ειναι να βαζουν το TC στη θεση 3 με δυο κλικ με το αριστερο χερι καθε φορα που βαζουν μπροστα το μηχανακι. Ενας αμερικανος μαλιστα εχει φτιαξει ενα dongle που κραταει το TC στην θεση που ειχε πριν το σβησιμο, αλλα οπως ειπα το setting του TC στη θεση 2 ή 3 γινεται δευτερη φυση του αναβατη.

Αυτο που θαλεγα οτι ειναι σχετικο μειονεκτημα ειναι η ολη λειτουργια του TC στα 2016-2017, καθως οταν μπαινει, ακομη και στις θεσεις 2 κ 3, κοβει λιγο αγαρμπα το μηχανακι. Η λειτουργια αυτη εχει βελτιωθει πολυ στα 2018-2019 που εχουν 7 αντι για 3 θεσεις και φυσικα στα 1100. Παντως τα 1000αρια 2016-2017 ειναι οτι απλουστερο υπαρχει απο ηλεκτρονικα, κατι σαν το Τ700 αλλα με (λιγο crude) TC.

ΥΓ Το TC βγαινει και τελειως αλλα θελει προσοχη στο δεξι χερι καθως το μηχανακι εχει ΠΟΛΥ ροπη στις χαμηλομεσαιες και ξερω αναβατες που σαβουρδιαστηκανε εχοντας βγαλει τελειως το TC (ενας φιλος μαλιστα προσφατα σε γλυστερη ασφαλτο). To T700 με 60 αλογα τροχο δεν το χρειαζεται αλλα στο CRF κανει δουλεια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι κατηγορίες δεν υπάρχουν πλέον όπως παλιά, που ήταν ξεκάθαρα τα πράγματα.
Είναι τόσα πολλά και διαφορετικά τα μοντέλα πλέον σε κάθε "κατηγορία" με τόσες διαφορετικές επιλογές στο καθένα, όπως διαστάσεις ελαστικών, ιπποδύναμη κλπ....που έχει γίνει αχταρμας υπέρ της επιλογης του αγοραστη
Βασικά λίγο-πολύ το παραπάνω είναι. Στο μόνο που διαφωνώ είναι το "αχταρμάς" αν και με τη συνέχεια της φράσης "υπέρ της επιλογής του αγοραστή" το επαναφέρει στο σκεπτικό μου.

Ποτέ μέχρι σήμερα ο ενημερωμένος αγοραστής δεν είχε την ευκαιρία να αγοράσει κάτι που να είναι τόσο πολύ στα μέτρα ΤΟΥ. Σήμερα υπάρχει αυτή η δυνατότητα και ζούμε στην εποχή της πληροφόρησης, που σημαίνει πως άγνοια και λανθασμένη επιλογή δεν δικαιολογείται. Χαίρομαι που βρισκόμαστε πολλές φορές στο αδιέξοδο να μη μπορούμε να συγκρίνουμε On/Off μοτοσυκλέτες μεταξύ τους, πραγματικά χαίρομαι. Δυστυχώς οι συγκυρίες που ζήσαμε -και ζούμε- δεν βοηθάνε ώστε οι βενζίνες και οι ελευθερίες να έχουν την απόλυτη κατάχρηση που τους αξίζει.
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Επειδή τυγχάνει να έχω οδηγήσει το Αφρικα το 1000 και σε κλειστο στροφιλικι Πήλιο και Μαυροβούνιο, η μηχανή είναι απλά υπέροχη, ανεβαίνεις πάνω και νομίζεις την οδηγάς για χρόνια και παρόλο τον 21 τροχό σε ορεινους δρόμους κλειστο στροφιλικι είναι απλά απίθανη στρίβει μέχρι κάτω ανετότα σε βγάζει μια άνεση για να το στρίψεις δεν ξέρω πως να το περιγράψω.

Ο δε κινητήρας του επειδή από χαμηλά έχει δύναμη δεν φαίνεται πουθενα λίγος.

Και γενικά ποιος μπορεί να εκμεταλευτεί τα 80 η 90 αλογα τροχό σε ένα ορεινό δρόμο για να του φανούν λίγα. Για ευθείες ναι του ρίχνουν άλλα μηχανάκια αλλά οπουδήποτε αλλού την διαφορά θα την κάνει ο οδηγός. Οπως ξέρω οδηγό που οδηγάει Αφρικα και ας έρθει ο οποιοςδήποτε να τον περάσει με την οποιαδήποτε μηχανή σε ορεινό δρόμο και όχι σε ευθεία.

Είναι μια υπέροχη μηχανή και όποιος του αρέσει και σκέφτεται να την πάρει να την αγοράσει με χίλια και το τελευταίο που πρέπει να σκεφτεί ειναι ο κινητήρας ο οποίος είναι γραμμικός δυνατός απο χαμηλά και υπέροχος.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το σοβαρεψατε πάλι....αποχωρω :p
Συμφωνώ... δεν βγαίνει και το αγόρι με το "μεγάλο μπόι".. αυτός ο Αμφισσιωτης..να μας πει τίς διάφορες μεταξύ Άφρικα...Μουλτιστραντα...790 R...!!!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Γενικά όσοι Doc.DD ενδιαφέρεστε για νέο μηχανάκι μην ακούτε τον XR Maniac ...o άνθρωπος έχει μπει στο βιβλίο Γκίνες γιατί είναι ο πρώτος που κατάφερε να ακούνε στην Ινδία το όνομα Γκάντι και να γελάνε...
αυτό το Πουλί aka Phoenix πού είναι να μιλήσει δίχως φόβο και πάθος; όλα εγώ θα τα λέω;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γενικά όσοι Doc.DD ενδιαφέρεστε για νέο μηχανάκι μην ακούτε τον XR Maniac ...o άνθρωπος έχει μπει στο βιβλίο Γκίνες γιατί είναι ο πρώτος που κατάφερε να ακούνε στην Ινδία το όνομα Γκάντι και να γελάνε...
αυτό το Πουλί aka Phoenix πού είναι να μιλήσει δίχως φόβο και πάθος; όλα εγώ θα τα λέω;
Το πουλί έχει μπει σε λαγούμι....συνέχισε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παρακαλείσθε λέξεις όπως "ξυρίζει", "γκάζι καρύδι" κτλ να μην χρησιμοποιούνται στο παρόν νήμα γιατί ο σέρβερ βαράει τιλτ.

Ευχαριστώ.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αρα η ερώτηση είναι? 16/17 ή 18/19 με τις βελτιώσεις αλλά 7 λιγότερα άλογα? :thinking:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αρα η ερώτηση είναι? 16/17 ή 18/19 με τις βελτιώσεις αλλά 7 λιγότερα άλογα? :thinking:
Πολύ το ψειριζεις να ξες...
Εξάλλου τί είναι... μερικά άλογα... μπροστά στην αιωνιότητα της Χόντα...!!!!!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αρα η ερώτηση είναι? 16/17 ή 18/19 με τις βελτιώσεις αλλά 7 λιγότερα άλογα? :thinking:
Εγώ κάποια στιγμή θα πάρω του 17 γιατί έχει κάποιες βελτιώσεις σε σχέση με το 16 και κυρίως γιατί έχει ντιζα σε συμπλέκτη και γκάζι. Επειδή θα ήθελα να ταξιδέψω προς Ασία μεριά είναι σημαντικό να μπορώ να διορθώσω μια βλάβη μόνος. Ναι ξέρω δεν χαλάνε τα καινούργια με το ηλεκτρόγκαζο (όταν είναι καινούργια) πως στο διάολο το λένε αλλά για ψυχολογικούς λόγους προτιμώ το συρματόσχοινο.

Έχω οδηγήσει το 1000 του XL και στο χώμα και πράγματι οι αναρτήσεις τα καταπίνουν όλα και δουλεύουν άριστα. Καμμιά σχέση με gs που κοπανάει το telelever και το parallever και χρειάζονται επώνυμο αμορτισέρ για να δουλέψουν σωστά. Που και πάλι καλύτερες είναι οι μαμά αναρτήσεις του crf.
 
Top Bottom