80 άλογα τροχό έχει το 1000αρι
Τωρα βλεπω το τι εχει γραφτει σ'αυτο το νημα, οτι ναναι. Θα γραψω στον
Doc.DD αργοτερα αλλα αρχικα καποιες διορθωσεις. Τα 1000αρια 2016-2017 βγαζουν
88 αλογα τροχο σε διάφορες δυναμομετρησεις σε Ελλαδα και εξωτερικο, πχ 87.7 στο mega test του Μοτο το 2017). Τα 1000αρια του 2018-2019 ειχανε αναβαθμιση του κινητηρα με ηλεκτρογκαζο και Euro4 και χασανε 7-8 αλογα, ΑΥΤΑ χασανε αλογα και βγαζουν
80 αλογα τροχο. Τα δε 1100 βγαζουν
90 αλογα τροχο. Και οπως πολλα μηχανακια, αλλα ειδικα τα Χονδα, βγαζουν παραπανω αλογα μετα απο χμ, ειχε γραψει μαλιστα το Μοτο οτι ειδανε 7 αλογα παραπανω σε αργοτερη δυναμομετρηση σε 1000αρι του 2016 ή 2017. Ενας Αγγλος στο africatwinforum.com μετρησε το δικο του 1100 στα 97 αλογα τροχο μετα απο καποια χιλιομετρα.
ΑΛΛΑ: οι κινητηρες ολων των Αφρικα 1000 και 1100 ειναι σεταρισμενοι για φοβερες χαμηλομεσαιες που κανουν την οδηγηση απολαυση σε νορμαλ συνθηκες και οχι σε στησιματα χρονων και κανουν το μηχανακι φοβερα ανταγωνιστικο. Ακομα και τα 2018-2019 με τα 80 αλογα τροχο (οταν ειναι καινουργια) ειναι απολαυστικα στην οδηγηση λογω αυτων των φοβερων μεσαιων.
ΥΓ Το δικο μου 1000αρι του 2017 που τουχω πιει το αιμα για δεκαδες χιλιαδες χμ (και τοχω κοντυνει λιγο απο μεταδοση) το νοιωθω πολυ δυνατο, θα μπορουσα να το δυναμομετρησω (και μου τοχουν προτεινει κι'αλλοι που το βλεπουν να ξυριζει) αλλα προτιμω να δινω λ7 σε βενζινες και χιλιομετρα.