All about CRF1000 Africa Twin

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μένα τα Africa είναι ιδανικές μοτοσυκλέτες για όποιον έχει χώμα τουριστικό στο menu του. Προσωπικά σε τέτοιες μοτοσυκλέτες προσωπικά με ενδιαφέρουν οι χαμηλομεσαίες να είναι γεμάτες και να έχει πολύ καλές αναρτήσεις και στήσιμο, τα νούμερα ιπποδύναμης δε μου λένε κάτι. Και τα Africa κάνουν κλίκ σε όλα τα παραπάνω.

Τώρα για τα καγκούρια που κάνουν κόντρες Παλούκια Αιάντειο ή πίνουν Aperol στη πλατεία Καραισκάκη σίγουρα δεν φτάνουν τα άλογα..:pointu:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν θα κάνω χώμα Κώστα, θα κάνω και χώμα, δηλαδή μεικτές μονοημερες ή πολυημερες σε μεικτά τερέν, 80 ασφαλτο 20 χώμα. Δεν ξέρω είμαι σε δίλημμα. Το τ700 μου μοιάζει πολυ μικρο για πρωτο μηχανάκι. Η Άφρικα φοβάμαι θα υπολείπεται φοβερά του gs σε ασφαλτινη διασκέδαση, και το vstrom του 18 που μ αρέσει φοβάμαι την απόσταση του από το έδαφος
Θα σου αρέσει πολύ η αφρικανα στους επαρχιακούς γιατί έχει πολύ ελαφριά αίσθηση και παράλληλα οι αναρτήσεις τα καταπίνουν όλα. Έχει κι αυτή τη μαγική συνταγή της Χόντα που κουμπώνεις κατευθείαν πάνω της.

Προτίμησε του 17 που είναι πιο δυνατό, όπως έγραψε πιο πάνω ο XLGeorge.

Στην εθνική ταξιδεύει άνετα 160 πραγματικά. Πρέπει να βρεις ένα 1000 να το οδηγήσεις αρκετά.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν πάντως με 1-2 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σου αρκούν για το στρώμ το 1000, μπορείς εύκολα και φθηνά να τους πάρεις, αλλάζοντας τα λαμακια στο μοχλικο.
Μπορείς και παραπάνω αλλά ίσως αλλάξει η γεωμετρία και σηκωθεί πολύ ο κωλος σε σχέση με τη μούρη του..
Επίσης το καλό με τα στρώμ είναι ότι παίζει μαγαζί στη Θεσσαλονίκη που φτιάχνει ποδιές Σταντ βάσεις gos κλπ σε τιμές χώμα συγκριτικά με τους εμπορίου και εξοπλίζεις το μηχανάκι με πολύ νορμάλ κόστος.
Αν θες πληροφορίες πες μου
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το αφρικα έχει ροπή Που στην δίνει από πολύ χαμηλά . Μαζεύει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις , κοιτάς το κοντέρ και έχεις φτάσει 150-160 και λες ποτέ τα πήγα ;
μια μέρα ξεκίνησα από φανάρι στον Ισθμό με απενεργοποιημενα το traction και τσίτωσα την πρώτη λίγο και σηκώθηκε σούζα μόνο του καντήλι , πέραν του πτι χεστηκα γιατί δεν το περιμενα .
Δεν το συγκρίνω με κάποιο άλλο στις επιδόσεις γιατί δεν τα έχω οδηγήσει κιόλας αλλά για τουρισμό και σε ένα στροφιλικη επαρχιακό μπορείς να παίξεις πολύ γρήγορα.
Πέραν αυτού , στο χώμα που λέτε όλοι για χώμα .
Για εμένα ήταν βάρη και ψηλό ! Ένα βατό χωματόδρομο θα των περάσεις οκ , θα παίξεις θα driftάρεις . Αλλά άμα χριαστει να κανείς καμία μανούβρα στατική ή σε κάνα ανηφορικό σημείο να το γυρίσεις κτλ ; Ούτε καν σε πήρε και σε σήκωσε .
Άσε που φοβασε μην σου πέσει και το σπάσεις .
Δεν έχω την εμπειρία στο χώμα που μπορεί να έχουν ορισμένοι ίσως κάποιοι τα κάνετε ότι θέλετε , σε εμένα φαινόταν βάρη
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το αφρικα έχει ροπή Που στην δίνει από πολύ χαμηλά . Μαζεύει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις , κοιτάς το κοντέρ και έχεις φτάσει 150-160 και λες ποτέ τα πήγα ;
μια μέρα ξεκίνησα από φανάρι στον Ισθμό με απενεργοποιημενα το traction και τσίτωσα την πρώτη λίγο και σηκώθηκε σούζα μόνο του καντήλι , πέραν του πτι χεστηκα γιατί δεν το περιμενα .
Δεν το συγκρίνω με κάποιο άλλο στις επιδόσεις γιατί δεν τα έχω οδηγήσει κιόλας αλλά για τουρισμό και σε ένα στροφιλικη επαρχιακό μπορείς να παίξεις πολύ γρήγορα.
Πέραν αυτού , στο χώμα που λέτε όλοι για χώμα .
Για εμένα ήταν βάρη και ψηλό ! Ένα βατό χωματόδρομο θα των περάσεις οκ , θα παίξεις θα driftάρεις . Αλλά άμα χριαστει να κανείς καμία μανούβρα στατική ή σε κάνα ανηφορικό σημείο να το γυρίσεις κτλ ; Ούτε καν σε πήρε και σε σήκωσε .
Άσε που φοβασε μην σου πέσει και το σπάσεις .
Δεν έχω την εμπειρία στο χώμα που μπορεί να έχουν ορισμένοι ίσως κάποιοι τα κάνετε ότι θέλετε , σε εμένα φαινόταν βάρη
Μην αγχώνεσαι όλα τα on off βαριά είναι! Άλλο περισσότερο άλλο λιγότερο. Το πόσο μακρυά πας εξαρτάται μετά από την προπόνηση, τη τρέλα και τον μαζοχισμό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το γκάζι είναι γλυκο.....και η αφρικα παραειναι ανοστη...ουτε το Τ7 δεν έχει τέτοια αίσθηση που είναι 55αλογα ροδα.......Περιμένουμε την ανάσταση που θα κλείσει στον τάφο όλα τα άλλα μηχανάκια για τα επόμενα 30χρόνια......TRANSALPARA.......750............!!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως αν τελικά το βασικό μειονέκτημα της Africa είναι η αίσθηση του γκαζιού που είναι όντως ήπια και λίγο ξενέρωτη τουλάχιστον στο 1000, δεν παίρνει flashing η ECU μαζί με μια εξάτμιση και κάνα γραναζάκι μεγαλύτερο πίσω να αποκτήσει λίγο αγριάδα? Γιατί πραγματικά κατα τα άλλα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα και πολύ αρχοντική στο χώμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως αν τελικά το βασικό μειονέκτημα της Africa είναι η αίσθηση του γκαζιού που είναι όντως ήπια και λίγο ξενέρωτη τουλάχιστον στο 1000, δεν παίρνει flashing η ECU μαζί με μια εξάτμιση και κάνα γραναζάκι μεγαλύτερο πίσω να αποκτήσει λίγο αγριάδα? Γιατί πραγματικά κατα τα άλλα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα και πολύ αρχοντική στο χώμα.
Σωστός....με μια Sebring θα γίνει πύραυλος.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν θα κάνω χώμα Κώστα, θα κάνω και χώμα, δηλαδή μεικτές μονοημερες ή πολυημερες σε μεικτά τερέν, 80 ασφαλτο 20 χώμα. Δεν ξέρω είμαι σε δίλημμα. Το τ700 μου μοιάζει πολυ μικρο για πρωτο μηχανάκι. Η Άφρικα φοβάμαι θα υπολείπεται φοβερά του gs σε ασφαλτινη διασκέδαση, και το vstrom του 18 που μ αρέσει φοβάμαι την απόσταση του από το έδαφος
στο mega test του μοτο έλεγαν τα καλύτερα για το βστρομ του 18 στο χωμα ακομα και ενας γνωστος ξενος που ειχε παει ειχε εντυπωσιαστεί... και παρα το χαμηλο υψος δεν έβρισκε κάτω
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.......το βιστρομ παταει χώμα αλλά πολλες φορες χρειάζομαι να περασει σε κάτι παραπανω απο μικρό νεροφαγωμα το φοβάμαι. Ήθελα κάτι κοντά στο υψος του gs
Ποια η διαφορά απόστασης από το έδαφος; Του gs με το vstrom;
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
στο mega test του μοτο έλεγαν τα καλύτερα για το βστρομ του 18 στο χωμα ακομα και ενας γνωστος ξενος που ειχε παει ειχε εντυπωσιαστεί... και παρα το χαμηλο υψος δεν έβρισκε κάτω
Ουδέν αληθέστερον τούτου...το διαπίστωσα και εγώ τις λίγες φορές που μπήκα χώμα.....
Γιατρέ ότι θές με ρωτάς για το στρώμα αν...καταλήξεις σε αυτή την επιλογή.......
.................μπορεί να είναι διαθέσιμο το κίτρινο,το γλήγορο.......
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν έχω την εμπειρία στο χώμα που μπορεί να έχουν ορισμένοι ίσως κάποιοι τα κάνετε ότι θέλετε , σε εμένα φαινόταν βάρη
Μην κολλάς, τέτοιους εδώ μέσα δεν έχει ;)!
Μόνο στο you tube γνωρίζουμε κάποιους τέτοιους τύπους :laugh:!!!!
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μην κολλάς, τέτοιους εδώ μέσα δεν έχει ;)!
Μόνο στο you tube γνωρίζουμε κάποιους τέτοιους τύπους :laugh:!!!!
Σε ευχαριστώ . Δεν ξέρω ο καθένας πως το πάει :p
Εγώ γράφω την εμπειρία μου , απλά μπορεί να φαίνεται αρχάριου :friendship:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως αν τελικά το βασικό μειονέκτημα της Africa είναι η αίσθηση του γκαζιού που είναι όντως ήπια και λίγο ξενέρωτη τουλάχιστον στο 1000, δεν παίρνει flashing η ECU μαζί με μια εξάτμιση και κάνα γραναζάκι μεγαλύτερο πίσω να αποκτήσει λίγο αγριάδα? Γιατί πραγματικά κατα τα άλλα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα και πολύ αρχοντική στο χώμα.
Παίρνει απ' όσο ξέρω αλλά όταν ήταν καινούργιο μοντέλο το κόστος ήταν μεγάλο. Τώρα που έχουν περάσει κάποια χρόνια δεν γνωρίζω ας μιλήσουν οι κάτοχοι. Είναι και αυτό μια καλή και ουσιαστική λύση πάντως.
(Το 1150 μου ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα από μεσαίες και πάνω σε σχέση με ένα στοκ με αλλαγή χαρτογράφησης).

Η εξάτμιση ακούγεται αρκετά θα έλεγα δε νομίζω πως μια after θα κάνει καμμιά φοβερή διάφορα. Μόνο για μείωση βάρους αξίζει η αλλαγη.

Το 1150 με Remus χωρίς τάπα αλλά με τον καταλύτη στην θέση του δεν ακούγεται δίπλα στο Άφρικα του XL ή στο Cross Tourer του Τάσου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φτάσαμε να λέμε αργό ένα 1000άρι μηχανακι που πάει έτσι..


για δες ρε κάτι Βαλεντίνους Ρόσι που γεμίσαμε..:secret:

Σε πραγματικές συνθήκες όλα αυτά είναι αμελητέα. Η απόκριση του γκαζιού, οι χαμηλομεσαίες, η κατανάλωση, η αξιοπιστία, οι κραδασμοί, η ευκολία συντήρησης είναι πολύ πιο σημαντικά για ένα μοτέρ και στο σύνολο για μια μοτοσυκλέτα.
 
Top Bottom