All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@XLGeorge....
οι καταναλώσεις που γράφεις με τι ταχύτητες & φορτίο?
Στα ταξιδι στην Ασια οπου η μεση καταναλωση ητανε 4.8λτ/100χμ ειχα δυο βαλιτσες και βαρια πισω τσαντα και οχι ψηλες ταχυτητες, οι ψηλοτερες ητανε 130-140χμω σε Τουρκια και Ρωσια αλλα παντου αλλου αρκετα χαμηλοτερες, με πολλα χωματινα περασματα κλπ. Την μικροτερη καταναλωση την ειδα στη διαδρομη απο Murghab στο Tajikistan μεχρι Osh στο Kyrgizstan (590χμ συνολικα) οπου ειχαμε θεμα και πηγαμε συνοδεια με 2 Mitsubishi Pajero που δεν πηγαινανε πανω απο 80-90χμω, εκει λοιπον ειδα 3.3λτ/100χμ (!)

Στο καταδρομικο ταξιδι Βαρσοβια-Ελλαδα οπου η μεση καταναλωση ητανε 5.9λτ/100χμ ειχα τις ιδιες αποσκευες οπως και στην Ασια και συνεπιβατηδα και πηγαινα ψιλο-ταπα στις Εθνικες (160-170χμω), με λιγοτερο σε επαρχιακους σε Πολωνια/Σλοβακια αλλα παντα "καταδρομικα". Η μεγαλυτερες καταναλωσεις που ειδα ητανε απο συνορα Ουγγαριας μεχρι Βελιγραδι και Βελιγραδι - Νις οπου ειχε φουλ αυτοκινητοδρομο, εκει ειδα 6.8λτ/100χμ. Με συνεχη 160-170χμω κοντερισια, το μηχανακι καιει 7-7.5λτ/100χμ.

Στην τελευταια εξορμηση στο Μαυροβουνι, ειχα μεση καταναλωση 4.6λτ/100χμ σε 2200χμ με μονο μια τσαντα πισω και σε καθε ανεφοδιασμο εβαζα σαφως λιγοτερη βενζινη απο ολους τους αλλους - εκτος απο καπου που εκανε μια μαλαγανια ο Τιμος και μας κουφανε, αλλα αργοτερα το τρυκ του αποκαλυφτηκε :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Κάτι που ξέχασα να γράψω είναι για το εργοστασιακό διπλό σταντ.

Σηκώνω την μοτοσυκλέτα πανεύκολα (ειδικά σε σχέση με το Varadero αλλά και το ΤΑ παλιότερα), αν και θέλει λίγο προσοχή το πώς θα σταθείς να πατήσεις πάνω του γιατί υπάρχει η αριστερή βάση και μαρσπιέ του συνεπιβάτη ...

Το μόνο που με ενοχλεί είναι όταν κινούμαι το κοπάνημα που κάνει κατά την επαναφορά του, όταν η μοτοσυκλέτα συναντά ανωμαλίες στο δρόμο. Η επαφή κατά το κτύπημα είναι πάνω στα λάστιχα που υπάρχουν γι' αυτό τον λόγο αλλά μου φαίνεται λίγο ενοχλητικό.

Στην αρχή πίστευα ότι κάποιο ελατήριο επαναφοράς του δεν έχει τοποθετηθεί σωστά, αλλά ο εξουσιοδοτημένος μου έδειξε και άλλη μοτοσυκλέτα που είχε από τον Σαρακάκη με ακριβώς ίδια συμπεριφορά του σταντ...

Αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει ας γράψει.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@jon t: Γιαννη, αυτο με ενοχλουσε οταν ειχα πρωτοπαρει το μηχανακι και ελεγξα να δω αν εχει λαστιχα απο κατω - που εχει. Αλλα με τον καιρο το συνηθισα/ξεχασα και δεν με ενοχλησε ουτε στο ταξιδι στην Ασια που ειχε αρκετο χωμα, ουτε τον Αυγουστο που εβγαλα το μηχανακι στα χωματα του Κοζιακα (χωρις τακουνατα).

Τοχουνε αναφερει κι'αλλοι κατοχοι αυτο σε φορουμ του εξωτερικου, μερικοι το δενουν με δεματικο οταν ειναι να βγουνε στα χωματα. Καποιος αλλος ειχε γραψει οτι εχει προσαρμοσει ενα velcro και το πιανει πριν βγει στα χωματα / το ξεπιανει μετα. Θελει καποια πατεντα εκει για να μην ακουγεται..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
παιδια νεος με αφρικα αυτοματο. εχει καποιος απο εσας κατι τετοιο για να τα λεμε
Καλώς ήρθες κατ' αρχάς!
Με DCT δε ξέρω αν υπάρχει άλλος, αλλά με το νέο Africa υπάρχουν κάποια παλικάρια εδώ μέσα, άρα θα έχεις άτομα να τα λέτε, don't worry!
 

macedonianGR

Μέλος
Όνομα
Λάππας Κωνσταντίνος
Μοτό
Crf1000l Africa Twin
παιδια νεος με αφρικα αυτοματο. εχει καποιος απο εσας κατι τετοιο για να τα λεμε
Φίλε μου καλησπέρα. Κάτοχος CRF1000 DCT tricolor. Για ότι θέλεις να συζητήσουμε, είμαι στη διάθεσή σου. Κωνσταντίνος.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έχοντας κάνει μια βόλτα με CRF 1000 DCT, αν έπαιρνα ποτέ αυτό το μηχανάκι, μόνο με DCT θα το έπαιρνα!!! ;)
 

tasos1961

Μέλος
Περιοχή
ξανθη
Όνομα
tasos
Μοτό
xonda africa twin crf 1000 2016
Φίλε μου καλησπέρα. Κάτοχος CRF1000 DCT tricolor. Για ότι θέλεις να συζητήσουμε, είμαι στη διάθεσή σου. Κωνσταντίνος.


Sent from my iPhone using Tapatalk
κωνσταντινε καλησπερα. θελω να σε ρωτησω πολλα. ας αρχισουμε λοιπον. ποια η διαφορα του d apo to s στην οδηγηση και ποτε επιλεγεις το μεν και ποτε το αλλο;
αν υποθεσουμε οτι επιλεγεις το D ποιο επιπεδο επιλεγεις στη συνεχεια; το 1, 2,3; τι κανει το καθενα; στειλε μου σε παρακαλω το μαιλ σου αν θελεις για αμεση επικοινωνια
 
Τελευταία επεξεργασία:

tasos1961

Μέλος
Περιοχή
ξανθη
Όνομα
tasos
Μοτό
xonda africa twin crf 1000 2016
θελω να του βαλω βαλιτσα givi 56 litra. ειναι μηπως μεγαλη και θα προκαλεσει καποιο προβλημα στη ευσταθεια της μηχανης;
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
θελω να του βαλω βαλιτσα givi 56 litra. ειναι μηπως μεγαλη και θα προκαλεσει καποιο προβλημα στη ευσταθεια της μηχανης;
Όχι μην της το κάνεις αυτό, ίσα ίσα η Αφρικα έχει όμορφο λεπτό σχήμα πίσω, θα φαίνεται σαν μπαουλο! Άσε που σίγουρα μονός με τέτοια βαλίτσα πίσω θα κουνάει
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Συμφωνώ με τους από πάνω.
















Αλλά η συγκεκριμένη βαλίτσα (58 είναι) γαμάει, χωράνε δύο φουλ-φεις χλ μέσα, τα πράγματα ενός ζευγαριού για τριήμερο σε δωμάτιο, και τα ψώνια της εβδομάδας. Απλά μη τη βάλεις μόνος και πας εθνική 200αρες. Ειναι για συγκεκριμένες χρήσεις ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνώ με τους από πάνω.
















Αλλά η συγκεκριμένη βαλίτσα (58 είναι) γαμάει, χωράνε δύο φουλ-φεις χλ μέσα, τα πράγματα ενός ζευγαριού για τριήμερο σε δωμάτιο, και τα ψώνια της εβδομάδας. Απλά μη τη βάλεις μόνος και πας εθνική 200αρες. Ειναι για συγκεκριμένες χρήσεις ;)
Αι μαρή....για ψώνια να πάρει σκούτερ!:cool:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
κωνσταντινε καλησπερα. θελω να σε ρωτησω πολλα. ας αρχισουμε λοιπον. ποια η διαφορα του d apo to s στην οδηγηση και ποτε επιλεγεις το μεν και ποτε το αλλο;
αν υποθεσουμε οτι επιλεγεις το D ποιο επιπεδο επιλεγεις στη συνεχεια; το 1, 2,3; τι κανει το καθενα; στειλε μου σε παρακαλω το μαιλ σου αν θελεις για αμεση επικοινωνια
Τασο, καλωσηρθες και περνα και απο την ενοτητα "Συστηθήκατε" να σε καλωσορισουμε. Σχετικα με το CRF1000 DCT και τα modes D και S1, S2, S3, δες το επομενο ποστ που ειχα γραψει οταν το ειχα τεσταρει:
http://advride.gr/threads/new-africa-prototype-and-true-adventure-as-honda-says.2419/page-68#post-136521

Επισης CRF1000 DCT εχει και ο Γιωργος @GGS, θα το δουν τα παιδια και θα απαντησουν. Αν θες κουβεντα για κατι συγκεκριμενο με καποιο μελος, μπορεις επισης να στειλεις προσωπικο μηνυμα (πμ). Καλες βολτες και χιλιομετρα!


ΥΓ Μη βαλεις αυτη την τεραστια Givi πισω, το μηχανακι ειναι πανεμορφο και θα το "χαλασεις", ασε που θα κουναει στα πολλα χιλιομετρα οπως ειπανε και τα παιδια αποπανου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμφωνώ με τους από πάνω.

Αλλά η συγκεκριμένη βαλίτσα (58 είναι) γαμάει, χωράνε δύο φουλ-φεις χλ μέσα, τα πράγματα ενός ζευγαριού για τριήμερο σε δωμάτιο, και τα ψώνια της εβδομάδας. Απλά μη τη βάλεις μόνος και πας εθνική 200αρες. Ειναι για συγκεκριμένες χρήσεις ;)
Πάντως Άλεξ στη δικιά σου μηχανή μια χαρά ήταν οπτικά η βαλίτσα, είναι και όμορφη από άποψη σχεδιασμού οπότε δε με ξένισε παρά το ομολογουμένως μεγάλο μέγεθος. Όταν είδα ότι μπήκε ολόκληρο μηχάνημα μέσα... κουφάθηκα! Βέβαια εδώ που τα λέμε η μηχανή σου είναι... beast, οπότε η βαλίτσα είναι σαν τάπερ πάνω της! :D:D:D
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
θελω να του βαλω βαλιτσα givi 56 litra. ειναι μηπως μεγαλη και θα προκαλεσει καποιο προβλημα στη ευσταθεια της μηχανης;
Πιθανον,σιγουρα ομως θα δημιουργει προβλημα ευσταθειας του αμφιβληστροειδους(μεχρι και αποκολληση ):ha
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Καποια ευρωπαϊκα δε θελουνε καν βαλιτσα για να κουνησουνε.. :secret:
Αν εννοείς την πορτοκαλί παρέα τους εχω ακούσει στον καφέ να παραπονιούνται οτι έχουν ενα ψιλοκούνημα μετά τα 220-230 χλμ.:secret:Χαχαχα!

ΥΓ. Να γιατί aprìlia pegaso 650ie 2001...;)
 
Top Bottom