All about CRF1000 Africa Twin

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Πάντως αν τελικά το βασικό μειονέκτημα της Africa είναι η αίσθηση του γκαζιού που είναι όντως ήπια και λίγο ξενέρωτη τουλάχιστον στο 1000, δεν παίρνει flashing η ECU μαζί με μια εξάτμιση και κάνα γραναζάκι μεγαλύτερο πίσω να αποκτήσει λίγο αγριάδα? Γιατί πραγματικά κατα τα άλλα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα και πολύ αρχοντική στο χώμα.


ειχα προλάβει και έβαλα κάνα μήνα πριν το δώσω το τελικό της Arrow. Φοβόμουν λίγο για των θόρυβο γιατί και σαν μαμά έχει ήχο αρκετό . Παρόλα αυτά του έδωσε όσο μπάσο έπρεπε και στην γκάζια αλλά και να το ακους καλύτερα και εσυ στον δρόμο . Μου άρεσε το αποτέλεσμα . Των σιγαστήρα μια μέρα των έβγαλα και των ξανά έβαλα , άμα το ακούσεις πως κάνει , λες και έρθει κάνα Τανκ καταπάνω σου .
Μόνο με το τελικό εγώ είδα λίγη διαφορά , σαν να το ελεύθεροσε λιγο , σαν το άνοιγμα να έγινε λιγο πιο άνετο και το είπαν και φίλοι που το έδωσα βόλτα . Σε συνδιασμο με φίλτρο και ολόσωμη σίγουρα ια έχει παραπάνω διαφορά
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Άρα που εγώ την Ασία μόνο με αεροπλάνο θα την δω μπορώ να παρω και το 18/19 που έχει καλυτερο τρακτιον πιο μακρυ ψαλίδι και προγράμματα οδήγησης.
Γιατρέ μη βιάζεσαι ,κοίτα τι έρχεται επίσημα 3 Νοέμβρη:Honda Africa Twin CRF 750L, CRF 750 Rally, 2023: Επιστρέφει επίσημα! - MotorBike.gr
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Φτάσαμε να λέμε αργό ένα 1000άρι μηχανακι που πάει έτσι..


για δες ρε κάτι Βαλεντίνους Ρόσι που γεμίσαμε..:secret:

Σε πραγματικές συνθήκες όλα αυτά είναι αμελητέα. Η απόκριση του γκαζιού, οι χαμηλομεσαίες, η κατανάλωση, η αξιοπιστία, οι κραδασμοί, η ευκολία συντήρησης είναι πολύ πιο σημαντικά για ένα μοτέρ και στο σύνολο για μια μοτοσυκλέτα.
τα αφρικα βαγγελη δεν περνανε τα 200 πραγματικα...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ω ρε τι διαβαζουμε σ'αυτο το νημα απ'τους Ροσι των πληκτρολογιων, μακαρι ναταν ετσι και θαχε και το Ελλαντα καποιον αγωνιζομενο στο moto gp.

Πάντως αν τελικά το βασικό μειονέκτημα της Africa είναι η αίσθηση του γκαζιού που είναι όντως ήπια και λίγο ξενέρωτη τουλάχιστον στο 1000, δεν παίρνει flashing η ECU μαζί με μια εξάτμιση και κάνα γραναζάκι μεγαλύτερο πίσω να αποκτήσει λίγο αγριάδα? Γιατί πραγματικά κατα τα άλλα είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα και πολύ αρχοντική στο χώμα.
Βαγγελη, αυτο που λενε οι αλλοι ξενερωτο ειναι το οτι δεν αγριευει ψηλα, μετα τις 6000σαλ απλα ανεβαζει γραμμικα χωρις κανενα ξεσπασμα. Αυτο που δε λεει κανενας ομως ειναι οτι το μοτερ ειναι εξαιρετικα πιπερατο απο τις 1800 μεχρι τις 6000σαλ με κλωτσια ροπης που δεν βρισκει κανεις σε αλλο μεγαλο on-off - και εχω οδηγησει τα περισοτερα. Προσωπικα, προτιμω αυτο το "τραπεζι/κλωτσια" ροπης απο το σκυλιασμα ψηλα οπως πχ των 990/1090. Και δεν θα αλλαζα με τιποτα το ενα για το αλλο - γιατι και τα δυό μαζι απλα δεν μπορουν να συνυπαρξουν (δες παρακατω). Μαλιστα οταν ειχα πρωτοπαρει το μηχανακι, ελεγα κι'εγω να αλλαξω εξαγωγη απο λαιμο μεχρι πισω με πιο ελευθερο φιλτρο και ECU re-flash (μαλιστα ειχαμε κανει σχετικες κουβεντες με τον el-Gatto). Αλλα αφου συνηθισα αυτου του ειδους την αποδοση μοτερ, μου φυγανε τελειως αυτες οι σκεψεις, η φοβερα ροπατη αποδοση του μοτερ ειναι ολα τα λ7 για μενα και πολλους αλλους. Και να ομολογησω οτι το κοκκινιζω σπανιως, σε αντιθεση πχ με το VFR που εχω, γιατι εδω απλα δε χρειαζεται.

Τωρα σχετικα με reflash και πιο ελευθερη αναπνοη για δυναμη ψηλα, εχω το εξης απτο παραδειγμα. Ο φιλος Γρηγορης ειχε CRF1000 του 2016 και αφου εζησε 3 χρονια μαζι του σε μαμα κατασταση, τον επιασε φαγουρα για μοντες να το αγριεψει ψηλα. Εδωσε ενα σκασμο λ7 για εξατμιση SC απο λαιμο, εβαλε φιλτρο DNA και εκανε reflash την ECU με ετοιμο προγραμμα για τη συγκεκριμενη μετατροπη. Και ξενερωσε, καθως το μηχανακι ναι μεν αγριεψε και πηρε δυναμη ψηλα αλλα ολο αυτο το τραπεζι ροπης σχεδον απο το ρελαντι πηγε περιπατο. Και ξενερωσε τοσο, που μετα απο λιγους μηνες το εδωσε και πηρε κουτα 1290R του 2020 για ναχει ροπη+δυναμη. Μ'αυτο ομως δεν εδεσε για λογους που δεν ειναι του παροντος, τοχει για πουλημα στο ψαρ.γρ και σκεφτεται να παρει ή το CRF1100 το απλο, ή ενα 1200LC και ενα δευτερο για χωμα - γιατι ειναι χωματερος ονοφας. Εν κατακλειδι, you cannot have your cake and eat it etc.

ΥΓ Οπως εγραψε και το Θανος Thanpen πιο πανω και εχω πει κι'εγω στο παρελθον, οι σουζες ροπης που κανει το μηχανακι ειναι ολα τα λ7.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δλδ ειναι πιο αργά από τα βεστρομ;;; τα εξιμισο εννοω τα παλιά τα υπερηχητικα :wtng:
Φίλος έχει το tiger 800xc και το έχω οδήγηση αρκετές φορές . Το αφρικα έχει αίσθηση και ροπή πιο δυνατή
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τα αφρικα βαγγελη δεν περνανε τα 200 πραγματικα...
Συμφωνώ βρε Μανώλη μου αλλά στην πράξη έχει καμία σημασία? Υποθέτω ίσως περιορίζεται ηλεκτρονικά απο την Honda λόγω 21 τροχού και σαμπρέλας. Είναι κάποιος που θα πάρει το Africa να ταξιδεύει με 200+ (?)
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσπαθώ να καταλάβω τι συζητήθηκε.

Ότι το Άφρικα δεν είναι το πιο αργό της κατηγορίας; Ε, λολ, υπάρχουν μετρήσεις.

Το ότι ταιριάζει περισσότερο σε ανθρώπους που δεν είναι "κοφτακηδες" είναι αλήθεια, είναι και ο λόγος που μου άρεσε.

Παραβλέπουμε το ότι όπως υπάρχει ο φίλος του XL που ζει το Άφρικα cool aid και τραγουδάει κάθε μέρα το ποια να συγκριθεί μαζί σου, έχει πολλούς άλλους που θέλουν την απόδοση του 1090 γιατί έτσι τους αρέσει.

Ποιος είναι τόσο θεουλης που θα αποφασίσει για το γούστο το κάθε ενός, αν είναι σωστό ή όχι;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Συμφωνώ βρε Μανώλη μου αλλά στην πράξη έχει καμία σημασία? Υποθέτω ίσως περιορίζεται ηλεκτρονικά απο την Honda λόγω 21 τροχού και σαμπρέλας. Είναι κάποιος που θα πάρει το Africa να ταξιδεύει με 200+ (?)
δεν αντιλεγω σε αυτο που λες,ταξιδι και 200 χλμ ειναι αλλη κατηγορια......απλως ειναι πολυ αισιοδοξο κοντερ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 1100ΑS δεν έχει σαμπρέλα και δεν έχει λόγο να περιορίσει τελική.

Θα μου πεις που να πας με 200+ στην ΕΕ την γεμάτη κάμερες και "μάτια" γενικώς, αυτό δεν λέει κάτι. Είναι ο τρόπος της Χόντα, απλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
δεν αντιλεγω σε αυτο που λες,ταξιδι και 200 χλμ ειναι αλλη κατηγορια......απλως ειναι πολυ αισιοδοξο κοντερ
γεγονός.. το έχουν οι Ιάπωνες μάλλον γενικά αυτό. Το Bandit Που είχα ίδια ιστορία, έκλεβε κοντέρ σα τρελό.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Προσπαθώ να καταλάβω τι συζητήθηκε.

Ότι το Άφρικα δεν είναι το πιο αργό της κατηγορίας; Ε, λολ, υπάρχουν μετρήσεις.

Το ότι ταιριάζει περισσότερο σε ανθρώπους που δεν είναι "κοφτακηδες" είναι αλήθεια, είναι και ο λόγος που μου άρεσε.

Παραβλέπουμε το ότι όπως υπάρχει ο φίλος του XL που ζει το Άφρικα cool aid και τραγουδάει κάθε μέρα το ποια να συγκριθεί μαζί σου, έχει πολλούς άλλους που θέλουν την απόδοση του 1090 γιατί έτσι τους αρέσει.

Ποιος είναι τόσο θεουλης που θα αποφασίσει για το γούστο το κάθε ενός, αν είναι σωστό ή όχι;
ΟΙ μετρησεις ειναι ακριβως αυτο, μετρησεις σε ειδικες συνθηκες. Σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης (οχι σε ευθειες, ανοιγω τεταρτες κλπ), τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα. Και το CRF1000 σιγουρα δεν ειναι αργο, σε καταλληλα χερια μπορει να πει αντε γεια σε πιο γρηγορα-σε-μετρησεις μηχανακια.

Οσο για το καλυτερο, αυτο εξαρταται απο το τι θελει ο καθενας. Για μενα και τη χρηση που κανω με πολυ χωμα και μακρινα ταξιδια σε καθε ειδους εδαφος, το CRF ειναι σαφως το καλυτερο απ'οσα μεγαλα on-off εχω οδηγησει - και εχω οδηγησει τα περισοτερα, πολλα εκτεταμενα. Συν το bonus οτι βαζεις λαδια και ξεχνας.

Ακριβως οπως υπαρχουν κοφτακηδες/γκαζακηδες, υπαρχουν αλλοι που αρεσκονται να οδηγουν στην καμπυλη της ροπης - ειδικα on-OFF μηχανακια. Αλλα εδω μεσα υπαρχει η κυριαρχη αντιληψη οτι ειναι ολοι κοφτακηδες και το μειζον κριτηριο στην επιλογη μηχανης ειναι το ποσα αλογα βγαζει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε κατάλληλα χέρια, με τον ίδιο οδηγό δηλαδή, θα είναι πάντα το πιο αργό της κατηγορίας, τελεία.

Από εκεί και πέρα, γούστα του καθ'ενός, ο DD είναι 40αρης πάνω κάτω, δεν είναι το πρώτο του μηχανάκι, άρα μπορεί να κρίνει. Τα βαφτίσια που κάνουμε δεν έχουν νόημα. Εκτός αν κερνατε κουφέτα, χατζηγιαννακη γεμιστά με σοκολάτα θέλω.
 
Top Bottom