All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με κλεψιμο κοντερ και τελικη ταχυτητα. Το κοντερ των CRF1000 2016-2019 κλεβει ακριβως 10% σε ολη την κλιματα των στροφων, δηλ αρκετα εως πολυ. Εγω εχω βαλει speedohealer και το εχω ρυθμισει να κλεβει λιγοτερο, ειδικα καθως εχω κοντυνει λιγο τη μεταδοση.

Τα 2016-2017 που δεν εχουν ηλεκτρογκαζο, δεν εχουν καποιο κοφτη και βγαζουν λιγο πανω απο 200χμω GPS. Κοφτη πιθανα εχουν τα επομενα 1000/1100 με το ηλεκρογκαζο Στο δικο μου εχω δει 198χμω GPS στην ευθεια των Μαλγαρων αλλα φορτωμενος, πηγαινοντας Ρουμανια, με το κοντερ να δειχνει 218χμω (προ-speedohealer).
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ο φιλος Γρηγορης ειχε CRF1000 του 2016 και αφου εζησε 3 χρονια μαζι του σε μαμα κατασταση, τον επιασε φαγουρα για μοντες να το αγριεψει ψηλα. Εδωσε ενα σκασμο λ7 για εξατμιση SC απο λαιμο, εβαλε φιλτρο DNA και εκανε reflash την ECU με ετοιμο προγραμμα για τη συγκεκριμενη μετατροπη. Και ξενερωσε, καθως το μηχανακι ναι μεν αγριεψε και πηρε δυναμη ψηλα αλλα ολο αυτο το τραπεζι ροπης σχεδον απο το ρελαντι πηγε περιπατο. Και ξενερωσε τοσο, που μετα απο λιγους μηνες το εδωσε και πηρε κουτα 1290R του 2020 για ναχει ροπη+δυναμη.
Με βρίσκεις 100% σύμφωνο!!
Κι εγω πιστεύω πως αν ξεκινήσεις και μόνο να σκέφτεσαι φίλτρα, προγράμματα, κτλ. ήρθε η ώρα για αλλαγή μοτοσυκλέτας. Θα βγει φτηνότερα στο τέλος και καλύτερο αποτέλεσμα.

Το ίδιο συμβαίνει με τις αναρτήσεις που είναι ακριβές και αναφέρεται στο θρεντ με το Τενερέ 700.
Αν αρχίσεις να σκέφτεσαι μόντες του στυλ: αγόρασε αναρτήσεις από το World Raid και βάλτες στο απλό Τ7 και βγάλε καταλύτη κτλ κτλ καλύτερα να το πουλήσεις και πάρε ένα 890R (παράδειγμα).

Εντάξει καλός ο συμβιβασμός αλλά όλες αυτές οι "αναβαθμίσεις" στο τέλος κοστίζουν χρήματα και δεν φέρουν αποτέλεσμα.

Καταλήγω πως πρέπει να οδηγήσει το CRF1000 που ενδιαφέρεται και αν του αρέσει έχει καλώς αν όχι παμε παρακάτω.
Αν πας με τη λογική παίρνω το CRF1000 και σκάω ένα σκασμό λεφτά για να το κάνω να δουλέψει καλύτερα, άστο...

Και εμένα δεν μου αρέσουν τα φρένα του Τ7. Αν μπω σε σκέψεις να αλλάξω σωληνάκια και δαγκάνα, κτλ. χάνεται η ουσία.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Σαν κάτοχος του 1000 DCT 2016 μοντέλο θα συμφωνήσω με τον XLGeorge σε όλα και σαν παλιός "τεντιμπόης" (είχα 2 στριτ και δεν τα λυπόμουνα) θα αναφέρω τη γνώμη μου.

Πήρα το Άφρικα αρχικά γιατί μου άρεσε οπτικά πάρα πολύ από όταν το είδα. Τις πρώτες μέρες κατάλαβα ότι δεν έχει τα τρελά γκάζια, ΌΜΩΣ μετά από λίγο καιρό ήμουν απόλυτα χαρούμενος με την επιλογή μου.

Επίσης εδώ να πω ότι ενώ με όλες τις μηχανές έχω δει τελική με το άφρικα δεν με έχει νοιάξει να το κυνηγήσω, πρέπει να δα σε ένα άνοιγμα κάπου 190 κάτι μία φορά.

Όταν παίρνεις άφρικα δεν ζητάς να μπορείς να κυνηγάς ένα 1290 ή ένα 1250 σε ψηλές ταχύτητες. Έχεις μία μηχανή που μπορείς να μπαίνεις χώμα και να κάνεις και παπάδες αν είσαι έμπειρος, αλλά και μία μηχανή που μπορεί εξίσου άνετα και ξεκούραστα να σε πάει μέχρι την άλλη άκρη της Ευρώπης. Επίσης στη καθημερινότητα είναι σαν να οδηγείς σκούτερ εφόσον έχεις πάρει την DCT έκδοση.

Εμένα σαν άπειρο οδηγό στο χώμα μου έδωσε την αυτοπεποίθηση να κινηθώ σε χωματόδρομους, ακόμα και λίγο πιο μεσαίας δυσκολίας, γιατί πολύ απλά η μηχανή τα κατάπινε όλα.

Όσο για στρίψιμο, το καλοκαίρι ανέβασμα από Αθήνα Ελάτη από Δομοκό και γενικά στροφές, η μηχανή έμπαινε τρένο, και όλο το πίσω λάστιχο ήταν τέρμα πατημένο. Και γενικότερα σε όσες εκδρομές έχω πάει σε ορεινό κομμάτι έχω διασκεδάσει πάρα πολύ.

Αλλά αν κάποιος θέλει μηχανή να ανοίγει γκάζι και να τρομάζει. το Άφρικα δεν είναι γι'αυτόν.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σε κατάλληλα χέρια, με τον ίδιο οδηγό δηλαδή, θα είναι πάντα το πιο αργό της κατηγορίας, τελεία.

Από εκεί και πέρα, γούστα του καθ'ενός, ο DD είναι 40αρης πάνω κάτω, δεν είναι το πρώτο του μηχανάκι, άρα μπορεί να κρίνει. Τα βαφτίσια που κάνουμε δεν έχουν νόημα. Εκτός αν κερνατε κουφέτα, χατζηγιαννακη γεμιστά με σοκολάτα θέλω.
Αμυρου διαφωνω. Μηχανακι με γεματες μεσαιες οδηγειται απο τους περισοτερους πιο ευκολα γρηγορα απο ενα μηχανακι που εχει τη δυναμη κυριως ψηλα, ειδικα σε στροφιλικια.

Οσο για τον DD, για ναχει ματιασει το CRF1000 κατι του εχει γυαλισει και προφανως ειναι εμπειρος οδηγος, οποτε θα δει και κρινει αν ειναι να κανει κινηση ή οχι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αμυρου διαφωνω. Μηχανακι με γεματες μεσαιες οδηγειται απο τους περισοτερους πιο ευκολα γρηγορα απο ενα μηχανακι που εχει τη δυναμη κυριως ψηλα, ειδικα σε στροφιλικια.

Οσο για τον DD, για ναχει ματιασει το CRF1000 κατι του εχει γυαλισει και προφανως ειναι εμπειρος οδηγος, οποτε θα δει και κρινει αν ειναι να κανει κινηση ή οχι.
Μην τα αλλάζεις τώρα.

Άλλο "τα κατάλληλα χέρια" και άλλο "οι περισσότεροι".
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μην τα αλλάζεις τώρα.

Άλλο "τα κατάλληλα χέρια" και άλλο "οι περισσότεροι".
Σωστη η διορθωση, κακως εγραψα "στα καταλληλα χερια". Αυτο που ηθελα ναπω ειναι οτι οτιδηποτε καλοστημενο με πανω απο 60-70 αλογα τροχο μπορει να το παει καποιος πολυ γρηγορα εκτος ευθειων, δεν χρειαζονται σωνει και καλα παρα πολλα αλογα.

Απο την αλλη, το δευτερο που εγραψα για "τους περισοτερους" ειναι νομιζω κοινα αποδεκτο, με αλλα λογια peaky μηχανακια ειναι για τους λιγους που μπορουν να τα πανε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συμφωνώ 100% με αυτό.

Το ότι δεν μπορείς να πας το μηχανάκι δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να το θες όμως, το καλύτερο παράδειγμα το κοιτάω στον καθρέφτη κάθε μέρα.

Όπως δεν σημαίνει ότι το γούστο για peaky μοτέρ είναι λάθος. Αν έχεις το "σωστό" μηχανάκι και δεν περνάς καλά, δεν έχεις το σωστό μηχανάκι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το ότι δεν μπορείς να πας το μηχανάκι δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να το θες όμως, το καλύτερο παράδειγμα το κοιτάω στον καθρέφτη κάθε μέρα.

Όπως δεν σημαίνει ότι το γούστο για peaky μοτέρ είναι λάθος. Αν έχεις το "σωστό" μηχανάκι και δεν περνάς καλά, δεν έχεις το σωστό μηχανάκι.
Εννοειται, οτι θελει ο καθενας. Το "σωστο" μηχανακι για μενα ειναι αυτο με το οποιο περναει καποιος καλα και γουσταρει να το οδηγει :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Συμφωνώ 100% με αυτό.

Το ότι δεν μπορείς να πας το μηχανάκι δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να το θες όμως, το καλύτερο παράδειγμα το κοιτάω στον καθρέφτη κάθε μέρα.

Όπως δεν σημαίνει ότι το γούστο για peaky μοτέρ είναι λάθος. Αν έχεις το "σωστό" μηχανάκι και δεν περνάς καλά, δεν έχεις το σωστό μηχανάκι θελεις και δευτερο μηχανακι.
Fixed
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
3-4 σελίδες ποσταρισματα και δεν έχετε απαντήσει στον γιατρό ακόμα ....θα το πάρει και θα μας βρίζει με φαίνεται :dnl:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν υπάρχει λόγος να κρατάς ένα λάθος μηχανάκι στο γκαράζ σου απλά και μόνο γιατί έχεις δεύτερο μηχανάκι.

Όλα σου τα μηχανάκια πρέπει να είναι σωστά μηχανάκια.


Ο γιατρός αν δεν βρει ένα να το πάρει μία μέρα ολόκληρη να το χαρεί λιγάκι και να καταλάβει δεν θα βγάλει άκρη από αυτά τα οποία του λέει οποιοσδήποτε άλλος εδώ πέρα μέσα. Ξεκινώντας όμως από το γεγονός ότι μάλλον δεν του κάνει το μοτέρ σαν χαρακτηριστικά λειτουργίας, γαβγίζει σε λάθος δέντρο που λένε οι φίλοι μας οι Άγγλοι.
 

Syramo

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
CRF 1000D DCT 2017
Εννοειται, οτι θελει ο καθενας. Το "σωστο" μηχανακι ειναι αυτο με το οποιο περναει καλα και γουσταρει να το οδηγει :ok:
Συμφωνώ απολύτως. Είχα το VFR800X CROSSRUNNER , εξαιρετικό με 109 PS ,VTEC , 16 βαλβίδες μετά τις 6000 rpm κλπ τις οποίες όμως είχα ξεπεράσει μόλις για πέντε έξι λεπτά μέσα στη διετία που το είχα. Όταν δοκίμασα από περιέργεια την CRF1000 σε επαρχιακό δίκτυο νησιού κατάλαβα ότι έπρεπε να αλλάξω μηχανή με συνοπτικές διαδικασίες και έτσι έγινε.
Πλέον για μένα δεν έχει τόσο σημασια το πόσα άλογα έχει μια μηχανή αλλά το ΠΩΣ τα βγαζει.
Και η CRF1000 με καλύπτει εξαιρετικά τόσο στη καθημερινότητα μου όσο και σε μεγάλα ταξίδια , με ταχύτητες έως και 170 με άνεση ,σιγουριά και οικονομία.
Ας δοκιμάζει λοιπόν ο καθένας μας ότι πέφτει στην πλώρη του και αργά ή γρήγορα θα βρει ότι του ταιριάζει καλύτερα . Εξ άλλου τα γούστα και οι ανάγκες αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Με πηρε τηλέφωνο ο γιατρός για να του πω την γνώμη μου.

Του απάντησα: Ασε τον Μανιακ να ασχολείται με τους τάφους, εισαι νεο παιδι ,ζησε λιγο.

Θα σέβεστε, εχω γνωρίσει τον Μπουκουρα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συζητώντας θυμήθηκα ότι υπάρχει στη Λεωφόρο Μεσογείων εταιρεία η οποία νοικιάζει Άφρικα και άρα μπορεί με χαλαρότητα να το πάρει ένα Σαββατοκύριακο και να μας πει μετά πως του φάνηκε
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν υπάρχει λόγος να κρατάς ένα λάθος μηχανάκι στο γκαράζ σου απλά και μόνο γιατί έχεις δεύτερο μηχανάκι.

Όλα σου τα μηχανάκια πρέπει να είναι σωστά μηχανάκια.
O easy rider Sportster 48 Sportster 883
O περιπετειώδης ταξιδιώτης Crf1100 T700
Ο καγκουρας 990smt Hypermotard 950
Ο νοικοκυρης RT1200 Forza750
Ο κολλητος με τον μηχανικο 1290 690
Ο χιπης Gold Wing pcx150

Πες μου σε ποιον να πω τι "λαθος" να πουλησει, για να κρατησει ΕΝΑ "σωστο"
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με πηρε τηλέφωνο ο γιατρός για να του πω την γνώμη μου.

Του απάντησα: Ασε τον Μανιακ να ασχολείται με τους τάφους, εισαι νεο παιδι ,ζησε λιγο.

Θα σέβεστε, εχω γνωρίσει τον Μπουκουρα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είσαι ο μόνος που του έδωσες ξεκάθαρη απάντηση και μπράβο σου
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
O easy rider Sportster 48 Sportster 883
O περιπετειώδης ταξιδιώτης Crf1100 T700
Ο καγκουρας 990smt Hypermotard 950
Ο νοικοκυρης RT1200 Forza750
Ο κολλητος με τον μηχανικο 1290 690
Ο χιπης Gold Wing pcx150

Πες μου σε ποιον να πω τι "λαθος" να πουλησει, για να κρατησει ΕΝΑ "σωστο"
Δεν μου λες είναι η μέρα τσίπουρου επειδή έχει απεργία σήμερα και έχετε αρχίσει όλοι από νωρίς και άλλα γράφουμε αλλά καταλαβαίνετε και σε άλλα απαντάτε;
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν μου λες είναι η μέρα τσίπουρου επειδή έχει απεργία σήμερα και έχετε αρχίσει όλοι από νωρίς και άλλα γράφουμε αλλά καταλαβαίνετε και σε άλλα απαντάτε;
Εγω σου εγραψα ότι δεν θελεις ένα μηχανακι αλλα δυο (τουλάχιστον) κι εσυ μετα εγραψες (για το ένα το σωστο), ότι όλα τα μηχανάκια σου πρεπει να είναι σωστα.
Εβιβα
:friendship:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Με πηρε τηλέφωνο ο γιατρός για να του πω την γνώμη μου.

Του απάντησα: Ασε τον Μανιακ να ασχολείται με τους τάφους, εισαι νεο παιδι ,ζησε λιγο.

Θα σέβεστε, εχω γνωρίσει τον Μπουκουρα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
παρακαλώ μην κάνετε αντιπολίτευση στον XR Maniac!!! μη μας τρώτε τη δουλειά ...εμείς κλέφτες θα γίνουμε;

ο γιατρός αν θέλει πραγματικά αργό μηχανάκι να περιμένει να βγάλει η Χονδα τον απόγονο του Γκάντι...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε κατάλληλα χέρια, με τον ίδιο οδηγό δηλαδή, θα είναι πάντα το πιο αργό της κατηγορίας, τελεία.

Από εκεί και πέρα, γούστα του καθ'ενός, ο DD είναι 40αρης πάνω κάτω, δεν είναι το πρώτο του μηχανάκι, άρα μπορεί να κρίνει. Τα βαφτίσια που κάνουμε δεν έχουν νόημα. Εκτός αν κερνατε κουφέτα, χατζηγιαννακη γεμιστά με σοκολάτα θέλω.
ναι αλλά ποιά είναι η κατηγορία του?! Μιλάμε για κοντά στο 1000άρι 21 τροχό και τιμές 14-17 χιλιάρικα (??)Ας πάμε σε καινούργια φυσικά για να έχει νόημα η σύγκριση

AFRICA 1100 102hp, 105nm, 226kg (15.800€)

Στη πραγματικότητα οι ανταγωνιστές του είναι:

-890R 105hp, 100nm, 210kg (16.600€)
-NORDEN 105 hp, 100nm, 218kg (16.400)
-DESERT X 110hp, 92nm, 223kg (18.600€)
-tiger 900 rally pro 94hp, 87nm, 218kg (16.500€)
-BMW F850GS, 95hp, 92nm, 229kg (περίπου 16.000€ με 2 πακέτα BMW)

Αν κάποιος θεωρεί ανταγωνιστή του π.χ. το 1290 ΚΤΜ, το Kawasaki Versys 1000, το Ducati Multistrada, το S1000XR, ακόμα και το V-strom 1050 με τον 19αρη και το CFmoto 800MT δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές καθώς έχουν άλλη προσέγγιση στο off road απο το Africa.

Συνεπώς.. Δεν είναι το πιο αργό της κατηγορίας με αποδείξεις, δεν είναι το πιο βαρύ της κατηγορίας, είναι το πιο ισχυρό σε ροπή μοτέρ της κατηγορίας που είναι και το πιο σημαντικό σε θέμα μοτέρ.

Αν κάποιος θέλει να πάρει Mega-on-OFF 800-1000cc με 21 τροχό και μεγάλες δυνατότητες για χώμα θα επιλέξει σε καινούργιο ένα απο τα παραπάνω. Αν πάμε σε μεταχειρισμένο η κουβέντα περιορίζεται σε ΚΤΜ 1090-1190. Πράγματι ήταν πιο ισχυρά απο κάθε Αfrica με τις δικές τους ιδιαιτερότητες σε συντήρηση, φιλοσοφία κλπ. Δεν ψήνονται όλοι για μεταχειρισμένο KTM και δεν ταιριάζει σε όλους η φiλσοφία τους.

Αυτή τη στιγμή όμως οι επιλογές είναι οι παραπάνω και το Africa σε μένα τουλάχιστον φαντάζει απο τις πολύ καλές επιλογές αν όχι η καλύτερη. Και όπως τα βλέπω τελικά μάλλον και η φτηνότερη αυτη τη στιγμή.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom