All about CRF1000 Africa Twin

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
ναι αλλά ποιά είναι η κατηγορία του?! Μιλάμε για κοντά στο 1000άρι 21 τροχό και τιμές 14-17 χιλιάρικα (??)Ας πάμε σε καινούργια φυσικά για να έχει νόημα η σύγκριση

AFRICA 1100 102hp, 105nm, 226kg (15.800€)

Στη πραγματικότητα οι ανταγωνιστές του είναι:

-890R 105hp, 100nm, 210kg (16.600€)
-NORDEN 105 hp, 100nm, 218kg (16.400)
-DESERT X 110hp, 92nm, 223kg (18.600€)
-tiger 900 rally pro 94hp, 87nm, 218kg (16.500€)
-BMW F850GS, 95hp, 92nm, 229kg (περίπου 16.000€ με 2 πακέτα BMW)

Αν κάποιος θεωρεί ανταγωνιστή του π.χ. το 1290 ΚΤΜ, το Kawasaki Versys 1000, το Ducati Multistrada, το S1000XR, ακόμα και το V-strom 1050 με τον 19αρη και το CFmoto 800MT δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές καθώς έχουν άλλη προσέγγιση στο off road απο το Africa.

Συνεπώς.. Δεν είναι το πιο αργό της κατηγορίας με αποδείξεις, δεν είναι το πιο βαρύ της κατηγορίας, είναι το πιο ισχυρό σε ροπή μοτέρ της κατηγορίας που είναι και το πιο σημαντικό σε θέμα μοτέρ.

Αν κάποιος θέλει να πάρει Mega-on-OFF 800-1000cc με 21 τροχό και μεγάλες δυνατότητες για χώμα θα επιλέξει σε καινούργιο ένα απο τα παραπάνω. Αν πάμε σε μεταχειρισμένο η κουβέντα περιορίζεται σε ΚΤΜ 1090-1190. Πράγματι ήταν πιο ισχυρά απο κάθε Αfrica με τις δικές τους ιδιαιτερότητες σε συντήρηση, φιλοσοφία κλπ. Δεν ψήνονται όλοι για μεταχειρισμένο KTM και δεν ταιριάζει σε όλους η φiλσοφία τους.

Αυτή τη στιγμή όμως οι επιλογές είναι οι παραπάνω και το Africa σε μένα τουλάχιστον φαντάζει απο τις πολύ καλές επιλογές αν όχι η καλύτερη. Και όπως τα βλέπω τελικά μάλλον και η φτηνότερη αυτη τη στιγμή.
tc-drift το tiger δεν ήταν αυτό που σχολιάζαμε αρνητικά στην έκθεση μαζί με τον Doc.DD ;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ναι αλλά ποιά είναι η κατηγορία του?! Μιλάμε για κοντά στο 1000άρι 21 τροχό και τιμές 14-17 χιλιάρικα (??)Ας πάμε σε καινούργια φυσικά για να έχει νόημα η σύγκριση

AFRICA 1100 102hp, 105nm, 226kg (15.800€)

Στη πραγματικότητα οι ανταγωνιστές του είναι:

-890R 105hp, 100nm, 210kg (16.600€)
-NORDEN 105 hp, 100nm, 218kg (16.400)
-DESERT X 110hp, 92nm, 223kg (18.600€)
-tiger 900 rally pro 94hp, 87nm, 218kg (16.500€)
-BMW F850GS, 95hp, 92nm, 229kg (περίπου 16.000€ με 2 πακέτα BMW)

Αν κάποιος θεωρεί ανταγωνιστή του π.χ. το 1290 ΚΤΜ, το Kawasaki Versys 1000, το Ducati Multistrada, το S1000XR, ακόμα και το V-strom 1050 με τον 19αρη και το CFmoto 800MT δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές καθώς έχουν άλλη προσέγγιση στο off road απο το Africa.

Συνεπώς.. Δεν είναι το πιο αργό της κατηγορίας με αποδείξεις, δεν είναι το πιο βαρύ της κατηγορίας, είναι το πιο ισχυρό σε ροπή μοτέρ της κατηγορίας που είναι και το πιο σημαντικό σε θέμα μοτέρ.

Αν κάποιος θέλει να πάρει Mega-on-OFF 800-1000cc με 21 τροχό και μεγάλες δυνατότητες για χώμα θα επιλέξει σε καινούργιο ένα απο τα παραπάνω. Αν πάμε σε μεταχειρισμένο η κουβέντα περιορίζεται σε ΚΤΜ 1090-1190. Πράγματι ήταν πιο ισχυρά απο κάθε Αfrica με τις δικές τους ιδιαιτερότητες σε συντήρηση, φιλοσοφία κλπ. Δεν ψήνονται όλοι για μεταχειρισμένο KTM και δεν ταιριάζει σε όλους η φiλσοφία τους.

Αυτή τη στιγμή όμως οι επιλογές είναι οι παραπάνω και το Africa σε μένα τουλάχιστον φαντάζει απο τις πολύ καλές επιλογές αν όχι η καλύτερη. Και όπως τα βλέπω τελικά μάλλον και η φτηνότερη αυτη τη στιγμή.
Η Χόντα για που το προορίζει;

Αυτό μετράει ως κατηγορία του.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγω σου εγραψα ότι δεν θελεις ένα μηχανακι αλλα δυο (τουλάχιστον) κι εσυ μετα εγραψες (για το ένα το σωστο), ότι όλα τα μηχανάκια σου πρεπει να είναι σωστα.
Εβιβα
:friendship:
Επειδή η μέρα μου είναι ηλίθια, τώρα που θα βγει το παστίτσιο από τον φούρνο ένα Αγιονέρι θα το σφίξω και ας μην ταιριάζει, στην υγεία και τις χαρές όλων μας.


Η κουβέντα μου ήταν ότι δεν διορθώνεις ένα λάθος μηχανάκι αγοράζοντας ένα σωστό μηχανάκι. Άρα αν δεν σε καλύπτει το Άφρικα, δεν έχει νόημα να πάρεις ένα gsxr 750 που έλεγε ο Neevesy ότι είναι το αγαπημένο του και πιο ταιριαστό στον δρόμο για να έχεις "για την διασκέδαση" μετά τον τάφο.


Μπορείς κάλλιστα να έχεις ένα μηχανάκι τέλειο, έζησα μόνο με το Fazer μια υπέροχη δεκαετία. Τώρα που μπορώ να κάνω μλκιες έχω πάρει μηχανή για κάθε τι που μπορώ να σκεφτώ ότι θέλω. Το αν τις αξιοποιώ λόγω γνώσεων άλλο θέμα, αλλά τίποτα δεν θεωρώ "κακό", "βαρετό", "της υπομονής" γενικότερα και περνάω καλά πάντα. Εντάξει, υπάρχουν όρια, μέχρι να κουραστώ λοιπόν.

Αν οι φίλοι σου είναι στην ίδια φάση μπράβο τους και καλά κάνουν και να πάρουν και ακόμα μερικά όσο μπορούν να τα χαρούν. Αλήθεια, δύο Χάρλεϊ. Μπράβο. Άφρικα το καλό και Τ7 για παπί; Μπράβο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η Χόντα για που το προορίζει;

Αυτό μετράει ως κατηγορία του.

quick image upload



Έτσι το προσδιορίζει η Honda. τί άλλο να σου πει?! Τα είπε όλα. Υπάρχει κάποιος άλλος αντίπαλος στην κατηγορία που προσδιορίζεται έτσι εκτός απο τα μοντέλα που ανέφερα παραπάνω?

Εμπνευσμένο απ το Dakar, lightweight, φτιάχτηκε για τα σκληρά, σκληροπυρηνική off road απόδοση, αθλητικό κλπ. Δεν αναφέρει πουθενά απόλυτες επιδόσεις, ούτε υπερατλαντικά ταξίδια πάντως απο άσφαλτο, ούτε ο γητευτής της ευθείας και της πίστας. Off road Adventure tourer ας το πούμε χοντρά χοντρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τιμολογιακή πολιτική της as έκδοσης τουλάχιστον την βάζει, μαζί με το φυλλάδιο και τα προμο βίντεο, κατηγορία 1290S και R. Άρα και GS και Tiger 1200. Το ότι τα τελευταία μοντέλα KTM και triumph έφυγαν πιο πάνω σε λεφτά ενώ ήταν απόλυτα συγκρίσιμα δεν μας απασχολεί τώρα. Λογικά θα ακολουθήσει και η Άφρικα στο επόμενο.

Η απλή έκδοση όντως παίζει στην πιο κάτω κατηγορία θεωρητικά με τους αντιπάλους που λες.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
195 είναι στεγνό ομορφόπαιδο!

H ελληνική ιστοσελίδα το δίνει 201 Kg γεμάτο.

 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Επειδή η μέρα μου είναι ηλίθια, τώρα που θα βγει το παστίτσιο από τον φούρνο ένα Αγιονέρι θα το σφίξω και ας μην ταιριάζει, στην υγεία και τις χαρές όλων μας.


Η κουβέντα μου ήταν ότι δεν διορθώνεις ένα λάθος μηχανάκι αγοράζοντας ένα σωστό μηχανάκι. Άρα αν δεν σε καλύπτει το Άφρικα, δεν έχει νόημα να πάρεις ένα gsxr 750 που έλεγε ο Neevesy ότι είναι το αγαπημένο του και πιο ταιριαστό στον δρόμο για να έχεις "για την διασκέδαση" μετά τον τάφο.


Μπορείς κάλλιστα να έχεις ένα μηχανάκι τέλειο, έζησα μόνο με το Fazer μια υπέροχη δεκαετία. Τώρα που μπορώ να κάνω μλκιες έχω πάρει μηχανή για κάθε τι που μπορώ να σκεφτώ ότι θέλω. Το αν τις αξιοποιώ λόγω γνώσεων άλλο θέμα, αλλά τίποτα δεν θεωρώ "κακό", "βαρετό", "της υπομονής" γενικότερα και περνάω καλά πάντα. Εντάξει, υπάρχουν όρια, μέχρι να κουραστώ λοιπόν.

Αν οι φίλοι σου είναι στην ίδια φάση μπράβο τους και καλά κάνουν και να πάρουν και ακόμα μερικά όσο μπορούν να τα χαρούν. Αλήθεια, δύο Χάρλεϊ. Μπράβο. Άφρικα το καλό και Τ7 για παπί; Μπράβο.
Για να μην ειναι ηλιθια η μερα σου, αν αυτο εχει να κανει με το κυκλοφοριακο λογω απεργιας, να παρεις ενα "σωστο" μηχανακι οπως εγω.
Σε 30' γυρισα Πατησια απο τον Υμηττο, ψωνισα κατι στην Μητροπολεως και πηρα και τα παιδια απ τον παιδικο (πεζοι).

Το σχολιο μου πηγαινε στο οτι εαν καποιος δεν θελει χωμα και θελει τελικες το ΑΤ δεν ειναι το πιο σωστο μηχανακι.
Αν θελει στροφιλικι και λιγο χωμα δεν εχει κανει λαθος επιλογη.
Και ας ειναι ο ενας χερας και ο αλλος κοινος θνητος.
:friendship::inlove:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
H ελληνική ιστοσελίδα το δίνει 201 Kg γεμάτο.

Η Ελληνική σελίδα προφανώς αν το γράφει κάνει λάθος και κάπου το χασαν στη μετάφραση!

Η επίσημη σελίδα της triumph Αγγλίας δίνει την έκδοση Rally 196kg άδεια. Με 20 λίτρα τεπόζιτο και 0,73kg ειδικό βάρος βενζίνης σημαίνει 15 κιλά επιπλέον μόνο απο την βενζίνη και ακόμα 5-6 κιλά απο λάδια παραφλού κλπ πάμε στα 20 κιλά περίπου ή 215-216 κιλά γεμάτο. Αν ήταν 196 κιλά άδειο θα μιλούσαμε για επανάσταση στην κατηγορία. Ούτε μεσαία on-off δεν πιάνουν τέτοια νούμερα.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
AFRICA 1100 102hp, 105nm, 226kg (15.800€)
Επίσης στο ελληνικό site αναφέρει βάρος πλήρες υγρών 238kg, για την Africa.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να μην ειναι ηλιθια η μερα σου, αν αυτο εχει να κανει με το κυκλοφοριακο λογω απεργιας, να παρεις ενα "σωστο" μηχανακι οπως εγω.
Σε 30' γυρισα Πατησια απο τον Υμηττο, ψωνισα κατι στην Μητροπολεως και πηρα και τα παιδια απ τον παιδικο (πεζοι).

Το σχολιο μου πηγαινε στο οτι εαν καποιος δεν θελει χωμα και θελει τελικες το ΑΤ δεν ειναι το πιο σωστο μηχανακι.
Αν θελει στροφιλικι και λιγο χωμα δεν εχει κανει λαθος επιλογη.
Και ας ειναι ο ενας χερας και ο αλλος κοινος θνητος.
:friendship::inlove:
Δεν έχω κατέβει Αθήνα σήμερα. Κίνηση δεν ενοχλεί με κανένα από τον στάβλο.



Γιάννη ζυγαριές μοτό λένε 236 το απλό και 250 το as στο τελευταίο Μέγκα τέστ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επίσης στο ελληνικό site αναφέρει βάρος πλήρες υγρών 238kg, για την Africa.
Το βαρος αυτο ειναι για το AS, οχι για το απλο.


Γιάννη ζυγαριές μοτό λένε 236 το απλό και 250 το as στο τελευταίο Μέγκα τέστ.
Αυτα τα βαρη ητανε για τα DCT, το οποιο DCT προσθετει 10 κιλα. Και ακομη 2 κιλα
οι ηλεκτρονικες αναρτησεις στο AS, που ειναι αλλη οπτιόν.

Οι βασικες εκδοσεις ειναι 226kg το απλο και 238kg το AS.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει γέλιο η κατάληξη.


Η απλή Άφρικα είναι η φθηνότερη, η δυνατότερη και η πιο γαμάτη στην κατηγορία των 900 κυβικών.

Η as είναι όντως ο Μπούκουρας στην κατηγορία των 1100+ κυβικών.

Μιλάς για Άφρικα και ο κάθε ένας καταλαβαίνει κάτι άλλο, απλό, as, eera, dct, σούπα βελουτέ με άγνωστο περιεχόμενο.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Την αλλαγή στον αερα την κάνει μόνο του ; βλεπω οτι είναι dct και δεν παταει το κουμπι .
θα είχε ενδιαφέρων να σηκώσω ένα τέτοιο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω αλλά μετά την δέκατη φορά που είπε ότι είναι μόλις 25 και πήρε Άφρικα, νομίζω ότι είναι καλύτερο ελιξίριο νεότητας και από πλαστική Φουστάνου με μποτοξ μαζί. Τα δίνω όλα και πάω Χόντα. Oh wait, been there done that.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
πιστευω πως το ολο θεμα του ''γκαζιου'' του ΑΤ θα μπορουσε να λυθει με μια σωστη χαρτογραφιση εγκεφαλου (οχι piggyback solution). Ειδικα στις περιπτωσεις ηλεκτρογκαζων, η αποκριση ειναι τραγικη και οι χαρτογραφισεις εχουν ενα σωρρο περιορισμους για θορυβο, ρυπους σε χαμηλες ταχυτητες και ενα σωρρο αλλα που χαλανε την τελικη εμπειρια του ''ζωηρου'' αναβατη. Το θεμα ειναι να βρεις ομως καποιον, ειδικα οταν το μηχανακι δεν εχει και τοσο δυναμικο (η μεγαλο) community.
 
Top Bottom