All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν εννοείς την πορτοκαλί παρέα τους εχω ακούσει στον καφέ να παραπονιούνται οτι έχουν ενα ψιλοκούνημα μετά τα 220-230 χλμ.:secret:Χαχαχα!
Αυτα λενε στους καφεδες :secret:αν και εμενα καποιοι μου ειπανε αλλα αλλα πιναμε ουισκυ :D :roflmao: οτι αναλογως συνθηκων κουνανε απο τα 160χμω ;) Αλλα ας προστατεψουμε λιγο αυτο το νημα απο σπαμαρισμα..

ΥΓ Με πισω βαλιτσα και χωρις συνεπιβατη να "βελτιωνει" την αεροδυναμικη τα περισοτερα μηχανακια κουνανε γυρω στα 200χμω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tasos1961

Μέλος
Περιοχή
ξανθη
Όνομα
tasos
Μοτό
xonda africa twin crf 1000 2016
παιδια με τα φωτα της αφρικα ρυθμιζονται; για προβολακια που θα βρω σε ελληνικα σαιτ
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
για σας παληκαρια!!


Tasos1961 , ότι θες ρωτα!!


Βαλίτσα στο αφρικα ….

Λοιπον ,οι βαλιτσες δεν μου αρεσουν

ΟΜΩΣ … την μηχανη την χρησιμοποιώ καθημερινά και δικαβαλο ,οπότε η ευκολία τους είναι απίστευτη.

αναγκαστικα εχω βαλει την givitrekker 52

χωραει ΑΝΕΤΑ δυο φουλ φεις και πραγματακια.


ΟΜΩΣ κουναει (πολύ λιγο και στα 40-50 ) το τιμονι .

Όχι κατι φοβερο ουτε κατι που θα σε κανει να τρομαξεις. Στα πολλα χλμ 140+ βγαζει ένα βαιμπρεισο που λεν και στο χωριο μου που το μονο που μπορει να προκαλει είναι μουδιασμα στα χερια σε πολλη ωρα.


Οποτε , μέσα στην Αθηνα ΟΚ η βαλιτσα , σε βολτα βγαινει ….


Ααα.. εχε και ωραία σχαρα-βαση για να δένεις σακο..


Αυτά..
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
παιδια με τα φωτα της αφρικα ρυθμιζονται; για προβολακια που θα βρω σε ελληνικα σαιτ
Η δέσμη του προβολέα ρυθμίζεται από ένα στρογγυλό ρυθμιστή που βρίσκεται κάτω από τα όργανα.

Γυρίζοντας τον όπως πάνε οι δείκτες του ρολογιού ανεβάζεις την δέσμη και ανάποδα την κατεβάζεις. (βιβλιαράκι ιδιοκτήτη σελ. 127)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τώρα στο θέμα βαλίτσας πίσω, εγώ έβαλα την givi trekker 46lt.

Γνώμη μου είναι ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα μέχρι εκεί πρέπει να πάει σε μέγεθος ...
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
κωνσταντινε καλησπερα. θελω να σε ρωτησω πολλα. ας αρχισουμε λοιπον. ποια η διαφορα του d apo to s στην οδηγηση και ποτε επιλεγεις το μεν και ποτε το αλλο;
αν υποθεσουμε οτι επιλεγεις το D ποιο επιπεδο επιλεγεις στη συνεχεια; το 1, 2,3; τι κανει το καθενα; στειλε μου σε παρακαλω το μαιλ σου αν θελεις για αμεση επικοινωνια
Παρακάτω είναι η άποψη μου για το dct

Πάμε λίγο να δούμε πιο αναλυτικά

Το DCT εχει 5 επιλογές
D- οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και σε χαμηλές στροφές (4000) .
S1- οι αλλαγές γίνονται περίπου σε(5500) στροφές .
S2- οι αλλαγές γίνονται περίπου σε(6500) στροφές
S3- οι αλλαγές γίνονται κόκκινο.
ΜΤ- οι αλλαγές γίνονται από τον αναβατή από κουμπιά (+-)

Όμως , όπως είπαμε και πριν , όλα γίνονται από το ΔΕΞΙ χέρι .
Έτσι , άσχετα τι χαρτογράφηση έχεις βάλει , καρυδώνοντας το γκαζι κατεβάζει 1-2 ταχύτητες για προσπέραση κλπ.
Προσωπικά, το D το βάζω στην εθνική , το S1 στην Αθήνα και σε επαρχιακό , το S2 σε κλειστό πολύ στροφιλικι ψιλογρηγορα και το S3 στο φαναρι με το traction sto 1….αι-αι-αι[https://www]

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεστε στο επομενο βιντεακι πως στριβει ο Guy Martin το Αφρικα στο Cadwell Park :cool: μια απο τις καλυτερες πιστες στο Νησι. Το βιντεακι τοχει τραβηξει ενας τυπος που τον ακολουθαει μ'ενα ..Busa o_O

 

tasos1961

Μέλος
Περιοχή
ξανθη
Όνομα
tasos
Μοτό
xonda africa twin crf 1000 2016
πολυ κατατοπιστικα αυτα που μου γραφεις και σε ευχαριστω. ομως και το D εχει τρια επιπεδα που δε μου λες πως τα χρησιμοποιεις. για προβολακια που θα αγορασω; παιζει καποιος;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
πολυ κατατοπιστικα αυτα που μου γραφεις και σε ευχαριστω. ομως και το D εχει τρια επιπεδα που δε μου λες πως τα χρησιμοποιεις. για προβολακια που θα αγορασω; παιζει καποιος;
Τασο, δε νομιζω οτι το D εχει διαφορετικα επιπεδα, μονο το S, ετσι τουλαχιστο ητανε στο μηχανακι του 2016 που δοκιμασα εγω. Το D ειναι απλα ενα φοβερα οικονομικο mode που οπως εγραψε κι'ο Γιωργος το χρησιμοποιει μονο στην Εθνικη.

Τωρα για προβολακια δεν ξερω ποιος εχει βαλει, ισως κανενας ακομη, αν ξερει καποιος θα απαντησει αλλα σιγουρα δεν υπαρχουν ετοιμες απαντησεις για ολων των ειδων τις αφτερ-μαρκετ προσθηκες.
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
πολυ κατατοπιστικα αυτα που μου γραφεις και σε ευχαριστω. ομως και το D εχει τρια επιπεδα που δε μου λες πως τα χρησιμοποιεις. για προβολακια που θα αγορασω; παιζει καποιος;
Όχι φίλε. Το D δεν έχει κανένα επίπεδο..είναι επίπεδο :)

Μόνο το S έχει τρία επίπεδα.

Τώρα ,για προβολακια... δεκάδες..ανάλογα την ποιότητα.
Η givi έχει κάτι συμπαθητικά και καλά.
Δεν έχω όμως προβολακια για να σου πω

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
 

macedonianGR

Μέλος
Όνομα
Λάππας Κωνσταντίνος
Μοτό
Crf1000l Africa Twin
πολυ κατατοπιστικα αυτα που μου γραφεις και σε ευχαριστω. ομως και το D εχει τρια επιπεδα που δε μου λες πως τα χρησιμοποιεις. για προβολακια που θα αγορασω; παιζει καποιος;
Φίλε Τάσο , το D δεν έχει επιπλέον ρυθμίσεις. Εγώ το χρησιμοποιώ όταν χρειάζομαι αποκλειστικά τη μηχανη για μια απλή χαλαρή μετακίνηση. Στο 55 χλμ. Σου έχει βάλει 6η.

Σχετικά με τα Προβολακια και αλλά ηλεκτρονικά , μεγάλη προσοχή με το DCT. Έχουν ακουστεί διαφορά θέματα. Εγώ στα πλαίσια της εγγύησης δεν θα πρότεινα εγκατάσταση σε μη εξουσιοδοτημένο, για να έχει και την ευθύνη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tasos1961

Μέλος
Περιοχή
ξανθη
Όνομα
tasos
Μοτό
xonda africa twin crf 1000 2016
τελικα πηγα χθες στο δαβανοπουλο για σερβις και εμαθα μερικα πραγματα. το d exei kai ayto tria epipeda τα οποια χρησιμοποιεις το ιδιο με το s. πολλοι ομως προτιμουν την οδηγηση με απενεργοποιημενο το τρακτιον. οσο αφορα την εξυπηρετηση του σερβις αυτη ηταν αψογη. η τιμη ηταν ως εξης. λαδια 15/30 περιπου 13 € το λιτρο. φιλτρο λαδιου 8,5 € φιλτρο σασμαν 14 € τακακια πισω 43 € μπαταρια 66€ εργατικα 30€ πλεον φπα. τελος ωραια η βολτα απο ξανθη για θεσσαλονικη με κρυο το πρωι και υπεροχη ζεστη στη συνεχεια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεστε στο επομενο βιντεακι πως στριβει ο Guy Martin το Αφρικα στο Cadwell Park :cool: μια απο τις καλυτερες πιστες στο Νησι. Το βιντεακι τοχει τραβηξει ενας τυπος που τον ακολουθαει μ'ενα ..Busa o_O

Πολύ ωραίο βίντεο και ομολογώ πως με εξέπληξε ευχάριστα το Africa καθώς με 21/18 τροχούς δε περίμενα τέτοιες επιδόσεις. Ωραία στρωτή κίνηση και στις εναλλαγές δεξιά/αριστερά και φαίνεται πως στα μισά του βίντεο αρχίζει και παίρνει τον "αέρα" της πίστας και σταδιακά κερδίζει μέτρα από το Hayabusa που στο 3.00 δε μπόρεσε να καλύψει παρά τα γκάζια στην ευθεία. Ακούγεται πάντως η αλλαγμένη εξάτμιση στο Africa. Ξέρουμε μήπως αν οι αναρτήσεις είναι μαμά; Πρέπει να έχει γίνει πολύ καλό σετάρισμα και φυσικά δουλεύουν πολύ καλά και τα όποια ελαστικά! Ωραίο βίντεο!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πολύ ωραίο βίντεο και ομολογώ πως με εξέπληξε ευχάριστα το Africa καθώς με 21/18 τροχούς δε περίμενα τέτοιες επιδόσεις. Ωραία στρωτή κίνηση και στις εναλλαγές δεξιά/αριστερά και φαίνεται πως στα μισά του βίντεο αρχίζει και παίρνει τον "αέρα" της πίστας και σταδιακά κερδίζει μέτρα από το Hayabusa που στο 3.00 δε μπόρεσε να καλύψει παρά τα γκάχια στην ευθεία. Ακούγεται πάντως η αλλαγμένη εξάτμιση στο Africa. Ξέρουμε μήπως αν οι αναρτήσεις είναι μαμά; Πρέπει να έχει γίνει πολύ καλό σετάρισμα και φυσικά δουλεύουν πολύ καλά και τα όποια εκαστικά! Ωραίο βίντεο!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξέχνα όλες τις εντυπώσεις κ τις ερωτήσεις περί της μοτοσυκλέτας ,κ απλά ψάξε να μάθεις για το "ποιός" είναι ο καβαλάρης της. (Guy Martin >>> google it)
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ξέχνα όλες τις εντυπώσεις κ τις ερωτήσεις περί της μοτοσυκλέτας ,κ απλά ψάξε να μάθεις για το "ποιός" είναι ο καβαλάρης της. (Guy Martin >>> google it)
Ναι ξέρω ο γνωστός οδηγός Guy Martin αν και δεν τον θυμόμουν -καθώς δεν ήμουν ποτέ φανατικός των πιστάδικών μηχανών- κατάλαβα εξ' αρχής πάντως πως δεν είναι οποιοσδήποτε. Απλά κατέγραψα τις δυνατότητες της μηχανής στα κατάλληλα χέρια (αν και δεν το ανέφερα). Ήταν ολοφάνερο πάντως πως δεν είναι οποιοσδήποτε. Παρ' όλα αυτά αναρωτήθηκα μήπως και το Africa δεν είναι "οποιοδήποτε" καθώς στις εξόδους είχε εξαιρετική επιτάχυνση και αυτή η ομαλότητα στις εναλλαγές των στροφών ήταν υπέροχη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι ξέρω ο γνωστός οδηγός Guy Martin αν και δεν τον θυμόμουν -καθώς δεν ήμουν ποτέ φανατικός των πιστάδικών μηχανών- κατάλαβα εξ' αρχής πάντως πως δεν είναι οποιοσδήποτε. Απλά κατέγραψα τις δυνατότητες της μηχανής στα κατάλληλα χέρια (αν και δεν το ανέφερα). Ήταν ολοφάνερο πάντως πως δεν είναι οποιοσδήποτε. Παρ' όλα αυτά αναρωτήθηκα μήπως και το Africa δεν είναι "οποιοδήποτε" καθώς στις εξόδους είχε εξαιρετική επιτάχυνση και αυτή η ομαλότητα στις εναλλαγές των στροφών ήταν υπέροχη.
Μα ,το CRF1000 ,είναι μια πολύ καλή κ ικανή σύγχρονη μοτοσυκλέτα.
Οπως επίσης ,κ όλες οι άλλες σύγχρονες μοτοσυκλέτες της "κατηγορίας" της ,είναι εξ'ίσου καλές ,κ κάποιες ακόμα καλύτερες κ ικανότερες κ δυνατότερες.
Το μόνο που θέλουν όλες τους ,είναι "χέρια" ,τα οποία δυστυχώς(ή ευτυχώς) ,δεν πουλιόνται σε καμία βιτρίνα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μα ,το CRF1000 ,είναι μια πολύ καλή κ ικανή σύγχρονη μοτοσυκλέτα.
Οπως επίσης ,κ όλες οι άλλες σύγχρονες μοτοσυκλέτες της "κατηγορίας" της ,είναι εξ'ίσου καλές ,κ κάποιες ακόμα καλύτερες κ ικανότερες κ δυνατότερες.
Το μόνο που θέλουν όλες τους ,είναι "χέρια" ,τα οποία δυστυχώς(ή ευτυχώς) ,δεν πουλιόνται σε καμία βιτρίνα.
Εντάξει Κώστα, το 'πιασα, τα κατάλληλα χέρια.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το Αφρικα στριβει φανταστικα στην ασφαλτο για μηχανακι με 21/18 τροχους, πριν το παρω δεν φανταζομουνα ποτε οτι θα στριβει ετσι και θα κοντραρεται στα ισα με σπορτ τουρινγκ μηχανακια. Αρχιζει και χανει μονο στα πολυ ανοιχτα κομματια των 180+χμω (Μπραλος-like) λογω περιορισμενης δυναμης ψηλα.
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
τελικα πηγα χθες στο δαβανοπουλο για σερβις και εμαθα μερικα πραγματα. το d exei kai ayto tria epipeda τα οποια χρησιμοποιεις το ιδιο με το s. πολλοι ομως προτιμουν την οδηγηση με απενεργοποιημενο το τρακτιον. οσο αφορα την εξυπηρετηση του σερβις αυτη ηταν αψογη. η τιμη ηταν ως εξης. λαδια 15/30 περιπου 13 € το λιτρο. φιλτρο λαδιου 8,5 € φιλτρο σασμαν 14 € τακακια πισω 43 € μπαταρια 66€ εργατικα 30€ πλεον φπα. τελος ωραια η βολτα απο ξανθη για θεσσαλονικη με κρυο το πρωι και υπεροχη ζεστη στη συνεχεια.
Φίλε μου ,τι μοντέλο είναι το δικό σου;
Του 2016 και μέχρι άνοιξη 2017 δεν είχαν επίπεδα στο D. Έχει αλλάξει αυτό;

Τι έπαθε η μπαταρία και την άλλαξες;

Edit: υποψιάζομαι ότι λες για τα τρία επίπεδα του traction

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

tasos1961

Μέλος
Περιοχή
ξανθη
Όνομα
tasos
Μοτό
xonda africa twin crf 1000 2016
οντως εννοω τα τρια επιπεδα του τρακτιον, που ισχυουν ομως και για το s. μοντελο 8/2016. η μπαταρια μου χαλασε αποδυναμωθηκε λογω ενος συστηματος που ειχε ο προηγουμενος ιδιοκτητης. απο γαντια ζεστα ξερει κανεις κατι;
 
Top Bottom