Ασχοληθηκα λιγο προχθες με το μηχανακι που το ειχα παρατημενο για κανενα διμηνο, καθαριζοντας και τις τελευταιες πισες που ειχαμε μαζεψει σ'κεινο τον κ@λοδρομο στη Ρωσια το καλοκαιρι
Και καθως εβγαλα τον πισω τροχο για ναχω καλυτερη προσβαση στο εσωτερικο του ψαλιδιου και στον θόλο πανω απο τον τροχο, βρηκα την ευκαιρια και εβαλα και 1 δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι (JT) που ειχα παρει απο καιρο.
Οπως ειχα γραψει και στο τεστ που ειχα κανει πριν παρω το μηχανακι, η 1η και η 6η μου ειχανε φανει μακρουτσικες: η 1η λιγο μακρια για τα δυσκολα στο χωμα και η 6η ξεκουραστη μεν στο ταξιδι αλλα λιγο overdrive. Αυτη η αισθηση επιβεβαιωθηκε μετα απο 23κ χμ με το μηχανακι. Ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι κονταινει ολες τις σχεσεις κατα 42/43 -> 2.3%. Εκανα λοιπον καποια χιλιομετρα με το 43αρι πισω γραναζι προχθες και χθες το πρωι και συνιστω την μετατροπη ανεπιφυλακτα: η 1η γινεται σαφως καλυτερη για σχετικα αργους χειρισμους σε ασφαλτο και χωμα και η 6η αποκτα αλλο νευρο παντου
Και το κοντυμα βοηθαει για ακομη πιο ευκολες ..delicious wheelies
Βεβαια τωρα το κοντερ διαβαζει ακομη 2.3% περισοτερο - και επειδη ειναι γυρω στο 10% αισιοδοξο τωρα εχει παει στο 12.3% (θα το τσεκαρω αυτο συντομα με GPS). Κανονικα λοιπον θελει speedo healer αν και 1 δοντι κοντυμα δεν κανει δραματικη διαφορα.
ΥΓ Εχω κανει την ιδια μετατροπη στο VFR καποια χρονια πριν και ..I never looked back.