All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στο ebay του Νησιου (ebay.co.uk) εχουν αρχισει και παιζουν δευτεροι τροχοι για Αφρικα καθως καποιοι προφανως βαζουν tubeless Alpina. Χτυπησα λοιπον εναν πισω σε αριστη κατασταση για 200 λιρες / 230 €. Εχετε το υπ'οχη οσοι πιθανα ψαχνετε μια τετοια λυση. Χρειαζεται βεβαια και μια δισκοπλακα.

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο ebay του Νησιου (ebay.co.uk) εχουν αρχισει και παιζουν δευτεροι τροχοι για Αφρικα καθως καποιοι προφανως βαζουν tubeless Alpina. Χτυπησα λοιπον εναν πισω σε αριστη κατασταση για 200 λιρες / 230 €. Εχετε το υπ'οχη οσοι πιθανα ψαχνετε μια τετοια λυση. Χρειαζεται βεβαια και μια δισκοπλακα.

Τζάμπα.....ποσο έχει καινούργιος γνωρίζουμε?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τζάμπα.....ποσο έχει καινούργιος γνωρίζουμε?
$1500 οι δυο (σχεδον 1300€) στην Αμερικη που δεν εχει ΦΠΑ, εννοειται πανακριβοι:
https://www.ebay.com/itm/2016-OEM-AUTHENTIC-HONDA-AFRICA-TWIN-CRF1000A-COMPLETE-WHEEL-SET/332448646339?hash=item4d677bc4c3:g:DqoAAOSwQJlZ4PeX&vxp=mtr

Αν ειναι να παρει κανεις καινουργιους τροχους, με 1300 λιρες / 1500€ παιρνει κανεις τους tubeless της Alpina:
http://www.ebay.co.uk/itm/TUBELESS-WHEELS-RAY-ALPINA-ALUMINUM-HONDA-CRF-1000-L-AFRICA-TWIN-2015/272868283706?epid=2274791427&hash=item3f8837953a:g:GkwAAOSw9idZ8vGm
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ασχοληθηκα λιγο προχθες με το μηχανακι που το ειχα παρατημενο για κανενα διμηνο, καθαριζοντας και τις τελευταιες πισες που ειχαμε μαζεψει σ'κεινο τον κ@λοδρομο στη Ρωσια το καλοκαιρι :mad: Και καθως εβγαλα τον πισω τροχο για ναχω καλυτερη προσβαση στο εσωτερικο του ψαλιδιου και στον θόλο πανω απο τον τροχο, βρηκα την ευκαιρια και εβαλα και 1 δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι (JT) που ειχα παρει απο καιρο.

Οπως ειχα γραψει και στο τεστ που ειχα κανει πριν παρω το μηχανακι, η 1η και η 6η μου ειχανε φανει μακρουτσικες: η 1η λιγο μακρια για τα δυσκολα στο χωμα και η 6η ξεκουραστη μεν στο ταξιδι αλλα λιγο overdrive. Αυτη η αισθηση επιβεβαιωθηκε μετα απο 23κ χμ με το μηχανακι. Ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι κονταινει ολες τις σχεσεις κατα 42/43 -> 2.3%. Εκανα λοιπον καποια χιλιομετρα με το 43αρι πισω γραναζι προχθες και χθες το πρωι και συνιστω την μετατροπη ανεπιφυλακτα: η 1η γινεται σαφως καλυτερη για σχετικα αργους χειρισμους σε ασφαλτο και χωμα και η 6η αποκτα αλλο νευρο παντου :ok: Και το κοντυμα βοηθαει για ακομη πιο ευκολες ..delicious wheelies :cool: :D

Βεβαια τωρα το κοντερ διαβαζει ακομη 2.3% περισοτερο - και επειδη ειναι γυρω στο 10% αισιοδοξο τωρα εχει παει στο 12.3% (θα το τσεκαρω αυτο συντομα με GPS). Κανονικα λοιπον θελει speedo healer αν και 1 δοντι κοντυμα δεν κανει δραματικη διαφορα.

ΥΓ Εχω κανει την ιδια μετατροπη στο VFR καποια χρονια πριν και ..I never looked back.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Ασχοληθηκα λιγο προχθες με το μηχανακι που το ειχα παρατημενο για κανενα διμηνο, καθαριζοντας και τις τελευταιες πισες που ειχαμε μαζεψει σ'κεινο τον κ@λοδρομο στη Ρωσια το καλοκαιρι :mad: Και καθως εβγαλα τον πισω τροχο για ναχω καλυτερη προσβαση στο εσωτερικο του ψαλιδιου και στον θόλο πανω απο τον τροχο, βρηκα την ευκαιρια και εβαλα και 1 δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι (JT) που ειχα παρει απο καιρο.

Οπως ειχα γραψει και στο τεστ που ειχα κανει πριν παρω το μηχανακι, η 1η και η 6η μου ειχανε φανει μακρουτσικες: η 1η λιγο μακρια για τα δυσκολα στο χωμα και η 6η ξεκουραστη μεν στο ταξιδι αλλα λιγο overdrive. Αυτη η αισθηση επιβεβαιωθηκε μετα απο 23κ χμ με το μηχανακι. Ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι κονταινει ολες τις σχεσεις κατα 42/43 -> 2.3%. Εκανα λοιπον καποια χιλιομετρα με το 43αρι πισω γραναζι προχθες και χθες το πρωι και συνιστω την μετατροπη ανεπιφυλακτα: η 1η γινεται σαφως καλυτερη για σχετικα αργους χειρισμους σε ασφαλτο και χωμα και η 6η αποκτα αλλο νευρο παντου :ok: Και το κοντυμα βοηθαει για ακομη πιο ευκολες ..delicious wheelies :cool: :D

Βεβαια τωρα το κοντερ διαβαζει ακομη 2.3% περισοτερο - και επειδη ειναι γυρω στο 10% αισιοδοξο τωρα εχει παει στο 12.3% (θα το τσεκαρω αυτο συντομα με GPS). Κανονικα λοιπον θελει speedo healer αν και 1 δοντι κοντυμα δεν κανει δραματικη διαφορα.

ΥΓ Εχω κανει την ιδια μετατροπη στο VFR καποια χρονια πριν και ..I never looked back.
Γιωργο η. ζαντα tubeless με ενδιαφερει κι εμενα. Τουλαχιστον η πισω.
Γραναζι τι μαρκα εβαλες?
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
@XLGeorge το γρανάζι πώς επηρεάζει την ένδειξη των χλμ; από το σασμάν υπολογίζει την ταχύτητα; Νόμιζα από το μπροστά ABS.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@desert fox: Δημητρη το γραναζι ειναι JT, τογραψα και πιο πανω. Εχω χρησιμοποιησει πισω JT σε Τρασαλπ/VFR και ειμαι πολυ ευχαριστημενος, ειναι πολυ καλα και εχουν εξαιρετικη αντοχη (μπροστα βαζω παντα μαμισιο).

@achalatsis: Αλεξ, στο CRF το κοντερ παιρνει σημα απο το κιβωτιο και οχι απο το μπροστινο ABS, δυστυχως.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@XLGeorge το γρανάζι πώς επηρεάζει την ένδειξη των χλμ; από το σασμάν υπολογίζει την ταχύτητα; Νόμιζα από το μπροστά ABS.
Δεν'είν'σΚαΤέΜ φτούνο'φτού ρΑ. :D
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300


Αυτό είχα δει και κατάλαβα αλλιώς. Νόμιζα τον χρησιμοποιεί και για ταχύτητα.
Δηλαδή πάει σούζα και γράφει και ταχύτητα; Αυτά είναι :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με μπερδεψες με το που ειδα το πανω διαγραμμα αλλα τελικα ο μπροστινος αισθητηρας ταχυτητας ειναι για το ABS, ειναι σιγουρο οτι το κοντερ παιρνει σημα απο το κιβωτιο (για fixed τελικη σχεση):

The AT speedo pickup sensor is located on top of the gearbox and reads pulses from a countershaft gear so any sprocket tooth change will change calibration. The factory speedo is not adjustable. It will require an aftermarket calibration box, like a SpeedoHealer, which installs between the speed sensor and the ECM.

Και για να μπει το speedohealer ειναι ..pain in the butt καθως πρεπει να λυσει κανεις σχεδον οσα λυνει για να φτασει στις βαλβιδες, οποτε θα το αφησω για τοτε.

Αλλα το κακο ειναι οτι κανει σουζα και γραφει χιλιομετρα το ατιμο :p :D
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Με μπερδεψες με το που ειδα το πανω διαγραμμα αλλα τελικα ο μπροστινος αισθητηρας ταχυτητας ειναι για το ABS, ειναι σιγουρο οτι το κοντερ παιρνει σημα απο το κιβωτιο (για fixed τελικη σχεση):

The AT speedo pickup sensor is located on top of the gearbox and reads pulses from a countershaft gear so any sprocket tooth change will change calibration. The factory speedo is not adjustable. It will require an aftermarket calibration box, like a SpeedoHealer, which installs between the speed sensor and the ECM.

Και για να μπει το speedohealer ειναι ..pain in the butt καθως πρεπει να λυσει κανεις σχεδον οσα λυνει για να φτασει στις βαλβιδες, οποτε θα το αφησω για τοτε.

Αλλα το κακο ειναι οτι κανει σουζα και γραφει χιλιομετρα το ατιμο :p :D
Αρε YAMAHA, Γιώργο είχα βάλει στο FAZER speadohealer αλλά τελικά δεν χρειάζοταν γιατι προφανώς μετρούσε από τον αισθητήρα, τσεκαρισμένο με GPS ότι γρανάζωμα και να είχα εκλεβε 7,5%, αλλά παρόλα αυτά δεν θα το έβαζα ποτέ ξανά γιατί στην δικιά μου την περίπτωση εκοβες ενα καλωδιο από την πλεξούξα για να παρεμβάλεις το speadohealer. Δεν ξέρω αν είναι plugandplay στο αφρικα αλλά δεν αξίξει κατε εμέ ειδικά που άλλαξες μόνο ένα δόντι στο πίσω γρανάζι που είναι πολύ μικρή διαφορά, εγώ να φανταστείς το είχα κοντύνει ενα δόντι μπροστά και ένα δόντι πίσω και πάλι 7,5% διαφορά.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
[quote="XLGeorge, post: 234087, member: 1186"

Οπως ειχα γραψει και στο τεστ που ειχα κανει πριν παρω το μηχανακι, η 1η και η 6η μου ειχανε φανει μακρουτσικες: η 1η λιγο μακρια για τα δυσκολα στο χωμα και η 6η ξεκουραστη μεν στο ταξιδι αλλα λιγο overdrive. Αυτη η αισθηση επιβεβαιωθηκε μετα απο 23κ χμ με το μηχανακι. Ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι κονταινει ολες τις σχεσεις κατα 42/43 -> 2.3%. Εκανα λοιπον καποια χιλιομετρα με το 43αρι πισω γραναζι προχθες και χθες το πρωι και συνιστω την μετατροπη ανεπιφυλακτα: η 1η γινεται σαφως καλυτερη για σχετικα αργους χειρισμους σε ασφαλτο και χωμα και η 6η αποκτα αλλο νευρο παντου :ok: Και το κοντυμα βοηθαει για ακομη πιο ευκολες ..delicious wheelies :cool: :D

Βεβαια τωρα το κοντερ διαβαζει ακομη 2.3% περισοτερο - και επειδη ειναι γυρω στο 10% αισιοδοξο τωρα εχει παει στο 12.3% (θα το τσεκαρω αυτο συντομα με GPS). Κανονικα λοιπον θελει speedo healer αν και 1 δοντι κοντυμα δεν κανει δραματικη διαφορα.

ΥΓ Εχω κανει την ιδια μετατροπη στο VFR καποια χρονια πριν και ..I never looked back.[/quote]

Γιωργο αυτο ειναι? JTR 1304

http://makinaparts.com/honda/5963-jtr130443-jt-rear-sprocket-honda-cb-600-hornet-07-13-granazi-piso-.html
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Τι λετε γι αυτο το γκατζετακι? Πως σας φαινεται? Πολυ κουμουτσα?



το καλο ειναι οτι μπορει να εξυπηρετησει gps, κινητο ..

Επισης απο την ιδια εταιρια 6λιτρο τεποζιτο


Πηγη : https://camel-adv.com/
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Τι λετε γι αυτο το γκατζετακι? Πως σας φαινεται? Πολυ κουμουτσα?



το καλο ειναι οτι μπορει να εξυπηρετησει gps, κινητο ..

Επισης απο την ιδια εταιρια 6λιτρο τεποζιτο


Πηγη : https://camel-adv.com/
Έχω μιλήσει με τον καράφλα και είναι πολύ εντάξει !

Το εξαρτηματακι για το gps το έχει παρουσιάσει εδώ και πολύ καιρό αλλά το έβγαλε στο κοινό προς διάθεση 10/1 νομίζω .
Θεωρούν ότι είναι μια πολύ καλή αναβάθμιση , δεν θα έχεις κραδασμούς και δεν θα φοβάσαι το σπάσιμο τις εργοστασιακής μπάρας .

Υπάρχει και ένας Ρουμάνος που κατασκευάζει κάτι αντίστοιχο πιο οικονομικά .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η μπαρα αυτη πανω απο τα οργανα του CRF κουναει πολυ για GPS και θελει σιγουρα ενισχυση αλλα η κατασκευη της Camel Adventure που εβαλε πανω ο Δημητρης ειναι κατα τη γνωμη μου ..too much. Προσωπικα σκοπευω να βαλω το GPS αριστερα στη μπαρα του τιμονιου, διπλα στον καθρεφτη. Την ιδεα μου την εδωσε ο Γιαννης @jon t, βαζω δυο φωτο απο το δικο του CRF μ'αυτη την τοποθετηση (tnx Γιαννη για τις φωτο). Βεβαια εκει δεν μπαινει βαση που κλειδωνει οπως πχ της Touratech.




 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εμενα παλι δεν με βολευει στο τιμονι .
Αυτο το εχει βαλει κανενας? Ειναι σταθερο?
Αυτό ίσα ίσα , δημιουργεί μεγαλύτερους κραδασμούς γιατί είναι πιο μακριά από την βαση και κάνει ακόμα πιο ευαίσθητη την εργοστασιακή μπάρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εμενα παλι δεν με βολευει στο τιμονι .
Αυτο το εχει βαλει κανενας? Ειναι σταθερο?
Δημητρη, αν θες οπωσδηποτε το GPS πανω απο τα οργανα τοτε πρεπει να ενισχυσεις τη μπαρα και αυτη η προεκταση της τουρατεκ δεν κανει οπως εγραψε ο Κωστας @onroad. Η κατασκευη της Camel Adventure φαινεται αρκετα στιβαρη και για καποιον στην Αμερικη ειναι σχετικα προσιτη στα 99$ αλλα θα ακριβηνει λογω μεταφορικων και ΦΠΑ και θα παρει και καποιο χρονο ναρθει στα χερια σου. Μπορει να ειναι λιγο "κουμουτσα" αλλα πιστευω θα κανει δουλεια.
 
Top Bottom