All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειναι θεμα συνηθειας..αν και αποφευγω να την παταω..σαν παπι κανει...
Θα αντικατασταθει με την πρωτη ευκαιρια..:thinking:
Ετσι ακριβως, θελει αλλαγη με την πρωτη ευκαιρια, αναιμικος ηχος :thumbsdown:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κι εγω τη "χανω" την κορνα. Και τα φλας δυσκολευουν λιγο. Θελει συνηθεια.
Η λυση - EDIT: στο manual μοντελο - για τα φλας ειναι γυρισμα του διακοπτη προς τα πανω/μπρος - αφου πρωτα βγει το τσουτσουνι που τον σταθεροποιει απο την τρυπα του τιμονιου - ωστε να ερθουν τα φλας στο ιδιο υψος με τον αντιχειρα οπως ητανε στα παλιοτερα χονδα ;) Απο τις πρωτες μοντες που εκανα, καθως πηγαινα να βγαλω φλας και παταγα κορνα.. :rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η λυση για τα φλας ειναι γυρισμα του διακοπτη προς τα πανω/μπρος - αφου πρωτα βγει το τσουτσουνι που τον σταθεροποιει απο την τρυπα του τιμονιου - ωστε να ερθουν τα φλας στο ιδιο υψος με τον αντιχειρα οπως ητανε στα παλιοτερα χονδα ;) Απο τις πρωτες μοντες που εκανα, καθως πηγαινα να βγαλω φλας και παταγα κορνα.. :rolleyes:
Στο μοδέλο με dct αν κάνεις κάτι τέτοιο, χάνεται η εργονομία των διακοπτών για τις αλλαγές ταχυτήτων, που είναι απείρως πιο σημαντικό (έμαθες τώρα και για το λάθος της Χόντα...):D
Αντί να σχεδιάσει άλλο σύστημα διακοπτών για τα μοντέλα με manual σαζμάν, έκανε οικονομία, διατηρώντας την εργονομία του DCT :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Στο μοδέλο με dct αν κάνεις κάτι τέτοιο, χάνεται η εργονομία των διακοπτών για τις αλλαγές ταχυτήτων, που είναι απείρως πιο σημαντικό (έμαθες τώρα και για το λάθος της Χόντα...):D
Αντί να σχεδιάσει άλλο σύστημα διακοπτών για τα μοντέλα με manual σαζμάν, έκανε οικονομία, διατηρώντας την εργονομία του DCT :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Διαφορετικο σχεδιασμο για τους διακοπτες? Θα εκτιναζε την τιμη στα υψη!!!:yew:
Ασε μια χαρα ειναι.. Καινοτομια ιδεων η χονδα..:hh:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η λυση - EDIT: στο manual μοντελο - για τα φλας ειναι γυρισμα του διακοπτη προς τα πανω/μπρος - αφου πρωτα βγει το τσουτσουνι που τον σταθεροποιει απο την τρυπα του τιμονιου - ωστε να ερθουν τα φλας στο ιδιο υψος με τον αντιχειρα οπως ητανε στα παλιοτερα χονδα ;) Απο τις πρωτες μοντες που εκανα, καθως πηγαινα να βγαλω φλας και παταγα κορνα.. :rolleyes:
Τώρα σωστό 100% :)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Το θέμα με την αντανάκλαση των οργάνων που τα κάνει κάποιες φορές δυσανάγνωστα είναι γνωστό.
(Στο καινούργιο adventure μάλλον βελτιώθηκε η ευκρίνεια λόγω αλλαγής της γωνίας κλίσης του).

τυχαία στο ebay είδα αυτά και τα έβαλα.

https://www.ebay.co.uk/itm/2-x-Honda-Africa-Twin-CRF1000L-2015-2017-Dashboard-Screen-Protector-Anti-Glare/323057850055?_trksid=p2485497.m4902.l9144

Οπωσδήποτε βελτιώθηκε η κατάσταση χωρίς να γίνει τέλεια.
Κάποιος μερακλής μπορεί να βρει αυτοκόλλητο αντιθαμβωτικό φύλλο και να κόψει τα κομμάτια μόνος του.

Το μεγάλο πρόβλημα το δημιουργεί το τιμόνι καθώς η αντανάκλαση του πέφτει πολύ έντονη στο κέντρο των οργάνων. Μερικοί στο εξωτερικό βάζουν αυτοκόλλητη μαύρη ματ ταινία στην πλευρά του προς τα όργανα και γράφουν επίσης για βελτίωση της ευκρίνειας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αντανάκλαση έχει η κεντρική οθόνη κι αντανακλά το κράνος και μόνο, όχι τιμόνι κλπ...
Αυτό βέβαια δεν ενοχλεί ιδιαίτερα (δεν γίνεται δυσανάγνωστο και ποτέ δεν κατέφυγα στην αύξηση φωτεινότητας που έχει) και το πρόσεξα μόνο όταν το ανέφερε ο Γιάννης ο @amyroukai . Επίσης, πρόσεξα ότι ΚΑΙ το gs έχει αντίστοιχες αντανακλάσεις στα όργανά του!!! Τις οποίες ΔΕΝ είχα προσέξει ως τώρα, μετά από 7 χρόνια και 115000!!!!!

Όπως το βλέπω εγώ, πολλά από όσα "μας πειράζουν", είναι γιατί ψειρίζουμε τη μαϊμού, και όχι γιατί πραγματικά ενοχλούν.
Δεν έχω βεβαίως αποψη για το προηγούμενο μοντέλο! Μιλάω για τα όργανα του 2018, που γνωρίζω.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Αντανάκλαση έχει η κεντρική οθόνη κι αντανακλά το κράνος και μόνο, όχι τιμόνι κλπ...
Αυτό βέβαια δεν ενοχλεί ιδιαίτερα (δεν γίνεται δυσανάγνωστο και ποτέ δεν κατέφυγα στην αύξηση φωτεινότητας που έχει) και το πρόσεξα μόνο όταν το ανέφερε ο Γιάννης ο @amyroukai . Επίσης, πρόσεξα ότι ΚΑΙ το gs έχει αντίστοιχες αντανακλάσεις στα όργανά του!!! Τις οποίες ΔΕΝ είχα προσέξει ως τώρα, μετά από 7 χρόνια και 115000!!!!!

Όπως το βλέπω εγώ, πολλά από όσα "μας πειράζουν", είναι γιατί ψειρίζουμε τη μαϊμού, και όχι γιατί πραγματικά ενοχλούν.
Δεν έχω βεβαίως αποψη για το προηγούμενο μοντέλο! Μιλάω για τα όργανα του 2018, που γνωρίζω.
Το γράφω ότι στο καινούργιο υπήρξε βελτίωση (υπάρχει αναφορά σε αυτό μαζί με τις άλλες αλλαγές στο αγγλόφωνο βίντεο που είχε μπει στο σχετικό ποστ του adv) και αυτό έγινε μετά από τα παράπονα που έγιναν όταν βγήκε το CRF1000.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το μεγάλο πρόβλημα το δημιουργεί το τιμόνι καθώς η αντανάκλαση του πέφτει πολύ έντονη στο κέντρο των οργάνων. Μερικοί στο εξωτερικό βάζουν αυτοκόλλητη μαύρη ματ ταινία στην πλευρά του προς τα όργανα και γράφουν επίσης για βελτίωση της ευκρίνειας.
Στην αρχη με ενοχλουσε, καθως ειδικα το χρυσαφι τιμονι αντανακλαται στα οργανα και σκεφτομουνα να κανω ακριβως αυτο που λες οτι εχουν κανει καποιοι, δηλ. να κολησω μαυρη ταινια στο τιμονι απο την μερια των οργανων. Αυτο οταν ειχα πρωτοπαρει το μηχανακι, στην πορεια οπως το συνηθισα και δεν ασχοληθηκα.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
[quote="#skliros_kariolis (geez996), post: 256021, member: 605"τα]πηρε το ματι μου αυτο : https://www.motoraid.eu/speedo-angels-display-film-honda-crf-1000-l-18-set[/quote]

Είναι ίδια μάρκα με αυτά του ebay που έγραψα πιο πάνω.

Απλά τα άλλα περιορίζουν τις αντανακλάσεις. :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αντανάκλαση έχει η κεντρική οθόνη κι αντανακλά το κράνος και μόνο, όχι τιμόνι κλπ...
Αυτό βέβαια δεν ενοχλεί ιδιαίτερα (δεν γίνεται δυσανάγνωστο και ποτέ δεν κατέφυγα στην αύξηση φωτεινότητας που έχει) και το πρόσεξα μόνο όταν το ανέφερε ο Γιάννης ο @amyroukai . Επίσης, πρόσεξα ότι ΚΑΙ το gs έχει αντίστοιχες αντανακλάσεις στα όργανά του!!! Τις οποίες ΔΕΝ είχα προσέξει ως τώρα, μετά από 7 χρόνια και 115000!!!!!
Έχει να κάνει και με το ύψος του αναβάτη και υπό τι γωνία τα κοιτάει γιατί άλλοι το θεωρούν εντάξει, άλλοι όχι. Υποτίθεται ότι η μετάβαση σε πιο ψηλά/πιο κατακόρυφα/σκιάδιο έγινε για να μετριαστούν οι γκρίνιες μερίδας ιδιοκτητών.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Έχει να κάνει και με το ύψος του αναβάτη και υπό τι γωνία τα κοιτάει γιατί άλλοι το θεωρούν εντάξει, άλλοι όχι. Υποτίθεται ότι η μετάβαση σε πιο ψηλά/πιο κατακόρυφα/σκιάδιο έγινε για να μετριαστούν οι γκρίνιες μερίδας Κοντών ιδιοκτητών.

FIXED...
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ παει να πουλησει η Honda και κανει σε αυτη την εκπομπη διαφημιση??????????????????????????????????????????
Στους "πεινασμένους" υποθέτω... :hungry:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Εγώ πάντως, θα το επιχειρήσω στο σπίτι (το σάντουιτς ντε!) κι ας μην έχω πίστα... :wacky:
 
Top Bottom