All Road Training. Ο εξαερισμός στο ρουχισμό.......

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!
All Road Training. Ο εξαερισμός στο ρουχισμό


Τα φερμουάρ που φέρουν όλα τα αξιόλογα μπουφάν και παντελόνια, για τον εξαερισμό του αναβάτη κάνουν σίγουρα δουλειά. Πότε όμως πρέπει να τα ανοίγουμε, και πότε να τα κρατάμε κλειστά. Ο Νίκος Σπανός μας εξηγεί.


Αν κάποιος ρωτήσει κατά πόσο είναι απαραίτητος ο εξαερισμός στον ρουχισμό Adventure / Travel Enduro, η απάντηση είναι ένα εμφατικό ΠΟΛΥ. Προσοχή θέλει όμως η χρήση του, για να μην γίνουν τα οφέλη... ζημιές.

Όταν ένα τεχνικό μπουφάν ή παντελόνι διαθέτει τα απαραίτητα φερμουάρ ή Velcro εξαερισμού στα σωστά σημεία, τότε η ροή του αέρα προς τον «πυρήνα» του σώματος διατηρεί τον αναβάτη πιο δροσερό, άρα και πιο ξεκούραστο. Ιδιαίτερα όταν οδηγούμε εκτός δρόμου μερικές φορές το άνοιγμα του φερμουάρ στα μανίκια, το στήθος ή την πλάτη μοιάζει με ηδονική σχεδόν διαδικασία.
Προσοχή όμως γιατί αυτός ο εξαερισμός αν χρησιμοποιηθεί λάθος τότε κρύβει και παγίδες που απορρέουν από την κακή αεροδυναμική!
Κατά την διάρκεια της οδήγησης με χιλιόμετρα στο κοντέρ, τα φερμουάρ πρέπει να κλείνουν! Αφήνοντας τα ανοιχτά, δροσίζεστε μεν από τη συνεχή ροή φρέσκου αέρα, αλλά όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα, ο αναβάτης... «φουσκώνει», καθώς τμήματα του όγκου του αέρα εγκλωβίζονται στο εσωτερικό του μπουφάν ή του παντελονιού, γεγονός που από την πλευρά του επηρεάζει αρνητικά τέσσερις πολύ βασικούς παράγοντες:
  • Την αεροδυναμική του συνόλου (μοτοσυκλέτα-αναβάτης).
  • Την οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας
  • Την κόπωση του αναβάτη
  • Την οικονομία καυσίμου
Θυμηθείτε λοιπόν την επόμενη φορά: Ανοίγουμε τα φερμουάρ σε στάσεις ή όταν είναι βέβαιο ότι θα κινηθούμε με ταχύτητες πολύ αργές (κάτω από 40km/h). Ανοίγουμε τα φερμουάρ σε ένα δύσκολο πέρασμα όπου χρειαζόμαστε maximum εξαερισμό, αλλά τα κλείνουμε εντελώς όταν θα ταξιδέψουμε στην άσφαλτο ή στο χώμα.

Πηγή : mototriti Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/2/2015
 
Top Bottom