ΑκριβώςΤο θέμα αντοχής σε χλμ των τακουνιών,μιας και διάβασα όλα τα παραπάνω σχόλια σχετικά,έχει να κάνει και με 3 σοβαρούς παράγοντες στην πράξη...Πέρα δηλαδή από την ίδια την αντοχή ως κατασκευή του ελαστικού,για μένα,το πόσο θα διαρκέσει ένα ελαστικό πριν παραδώσει πνεύμα,έχει να κάνει πολύ και με...
1.Βαρος μοτοσυκλέτας (+αναβάτη+μπαγκαζια)που θα κληθεί να μεταφέρει
2.Δυναμη(ίπποι-ροπη) μότο
3.Ποσο χουφτωνει το γκάζι ο οδηγός.
Σαφώς και τα χαρακτηριστικά ενος ελαστικού παίζουν ρόλο,σαφώς και κάθε ελαστικό προδιαθέτει για διάρκεια ή όχι αλλά οι 3 παράγοντες που λέω,έχουν δείξει σε μένα,πολύ διαφορετικά μερικες φορες συμπεράσματα σε σχέση με ότι διαβάζω η συμπεραίνει άλλος αναβάτης με άλλη μότο κ άλλες οδηγικές συνήθειες...Κάποιες φορές συμπίπτουν οι απόψεις,κάποιες... διαφέρουν παρασάγγας...
Με ΚΥΡΙΟ παράγοντα το 3.Ποσο χουφτωνει το γκάζι ο οδηγός.
Γιατί ,όσο και βάρος κ δύναμη κι αν έχει μιά μοτοσυκλέτα ,
όταν ο οδηγός της ανοίγει το γκάζι ΤΑΞΙτζίδικα ,
δεν "παίζει" σβέλτα με επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις ,
κ ταξιδεύει με κοντερίσια 100-120 MAX (βλ.σχεδόν πάντα λιγότερα πραγματκά)
σαφώς κ τα όποια ελαστικά ,θα βγάλουν τουλάχιστον 2Χ την Διάρκεια σε σχέση με όποιον το "στύβει" το γκαζάκι.
Προσωπικά μιλώντας ,δεν μπορώ να πάω σαν παππούς με LADA ,όταν καβαλάω μοτό. (κι ας είμαι παππούδι)
Γι'αυτό κ η φθορά των όποιων ελαστικών που έχω δοκιμάσει σε όποια μοτοσυκλέτα μου ,είναι τάχιστη.(ειδικά του πίσω)
Κι όταν λέω δεν μπορώ ,εννοώ δεν γουστάρω ,δεν μ'αρέσει ,δεν το φχαριστιέμαι.
Με την μοτό έτσι ,την οποία την καβαλάω για ευχαρίστηση ,και όχι για μεταφορά από το σημείο Α στο σημείο Β.
Και προς το παρόν.(άμα παππουδιάσω κι άλλο ,δεν ξέρω...ίσως)
Με το οποιοδήποτε "κουτί" αντίθετα ,μεγάλο-μικρό-γλήγορο-αργό ,μπορώ μια χαρά να πάω Αθήνα-Θεσσ/κη με το γκάζι τσιμπημένο ίσα κι όσο να τσουλάει.
Προφανώς ,όλα είναι θέμα ψυχολογίας.