Anakee Wild ή TKC 80?

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το θέμα αντοχής σε χλμ των τακουνιών,μιας και διάβασα όλα τα παραπάνω σχόλια σχετικά,έχει να κάνει και με 3 σοβαρούς παράγοντες στην πράξη...Πέρα δηλαδή από την ίδια την αντοχή ως κατασκευή του ελαστικού,για μένα,το πόσο θα διαρκέσει ένα ελαστικό πριν παραδώσει πνεύμα,έχει να κάνει πολύ και με...
1.Βαρος μοτοσυκλέτας (+αναβάτη+μπαγκαζια)που θα κληθεί να μεταφέρει
2.Δυναμη(ίπποι-ροπη) μότο
3.Ποσο χουφτωνει το γκάζι ο οδηγός.

Σαφώς και τα χαρακτηριστικά ενος ελαστικού παίζουν ρόλο,σαφώς και κάθε ελαστικό προδιαθέτει για διάρκεια ή όχι αλλά οι 3 παράγοντες που λέω,έχουν δείξει σε μένα,πολύ διαφορετικά μερικες φορες συμπεράσματα σε σχέση με ότι διαβάζω η συμπεραίνει άλλος αναβάτης με άλλη μότο κ άλλες οδηγικές συνήθειες...Κάποιες φορές συμπίπτουν οι απόψεις,κάποιες... διαφέρουν παρασάγγας...
Ακριβώς :yes:

Με ΚΥΡΙΟ παράγοντα το 3.Ποσο χουφτωνει το γκάζι ο οδηγός.

Γιατί ,όσο και βάρος κ δύναμη κι αν έχει μιά μοτοσυκλέτα ,
όταν ο οδηγός της ανοίγει το γκάζι ΤΑΞΙτζίδικα ,
δεν "παίζει" σβέλτα με επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις ,
κ ταξιδεύει με κοντερίσια 100-120 MAX (βλ.σχεδόν πάντα λιγότερα πραγματκά)
σαφώς κ τα όποια ελαστικά ,θα βγάλουν τουλάχιστον 2Χ την Διάρκεια σε σχέση με όποιον το "στύβει" το γκαζάκι.:rolleyes:

Προσωπικά μιλώντας ,δεν μπορώ να πάω σαν παππούς με LADA ,όταν καβαλάω μοτό. (κι ας είμαι παππούδι)
Γι'αυτό κ η φθορά των όποιων ελαστικών που έχω δοκιμάσει σε όποια μοτοσυκλέτα μου ,είναι τάχιστη.(ειδικά του πίσω)
Κι όταν λέω δεν μπορώ ,εννοώ δεν γουστάρω ,δεν μ'αρέσει ,δεν το φχαριστιέμαι.
Με την μοτό έτσι ,την οποία την καβαλάω για ευχαρίστηση ,και όχι για μεταφορά από το σημείο Α στο σημείο Β.
Και προς το παρόν.(άμα παππουδιάσω κι άλλο ,δεν ξέρω...ίσως)

Με το οποιοδήποτε "κουτί" αντίθετα ,μεγάλο-μικρό-γλήγορο-αργό ,μπορώ μια χαρά να πάω Αθήνα-Θεσσ/κη με το γκάζι τσιμπημένο ίσα κι όσο να τσουλάει.

Προφανώς ,όλα είναι θέμα ψυχολογίας.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για την πληροτητα της κουβεντας δεστε και τα παρακατω σχολια/"resources".

Ενδιαφερον συγκριτικο νημα στο advrider.com, εκει διαβασα οτι το μπροστινο Wild κανει πολυ θορυβο, ειναι ενδιαφερουσες οι αποψεις διαφορων χρηστων για τα δυο λαστιχα:
http://advrider.com/index.php?threads/tkc80-vs-anakee-wild.1239355/
http://advrider.com/index.php?threads/tkc80-vs-anakee-wild.1239355/
Κριτικες στο revzilla.com για τα Wild - 25 συνολικα (συνολικη βαθμολογια 3.4/5):
https://www.revzilla.com/motorcycle/continental-twinduro-tkc80-dual-sport-tires
Κριτικες στο revzilla.com για τα TKC80 - 155 συνολικα (συνολικη βαθμολογια 4.5/5):
https://www.revzilla.com/motorcycle/continental-twinduro-tkc80-dual-sport-tires
Το πισω Wild φαινεται να κραταει περισοτερο απο το πισω TKC ενω σχετικα με το πιο ειναι καλυτερο οι αποψεις διιστανται, αν και τα Wild φαινεται να εχουν προβαδισμα. Απο την αλλη, σε καποιους αναβατες τα Wild δεν αρεσανε καθολου, καποιοι τα βγαλανε και καποιοι γυρισανε στα TKC οταν τελειωσανε ενω τα TKC εχουν καθολικη αποδοχη, δηλ. καλα σχολια και απο αυτους που πηγανε σε Wild.

Οπως παντα, αν δε δοκιμασει κανεις ενα λαστιχο στο μηχανακι ΤΟΥ με τον δικο ΤΟΥ τροπο οδηγησης, δεν θα ξερει. Το επομενο μου πισω θα ειναι σιγουρα Wild για να το δοκιμασω (θα ειχα βαλει και το μπροστα αλλα ειμαι αλλεργικος σε θορυβο ελαστικου οταν τοχω μονιμα πανω).
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
δε μπα να βγάζουν?
Και?
Εκεί που με πήγε το Wild κυριλέ, τα άλλα με έκαναν να ανεβάζω παλμούς. Αναφέρομαι στα -κακά στη λάσπη- Anlas και στα -μέτρια στη λάσπη, σε σχέση με τα νέα Μισλένια- TKC. Στο στεγνό χώμα όλα καλά είναι. Μικρές διαφορές.... Το wild κι εκεί κάνει τη διαφορά, αλλά ΟΚ δεν είναι και χαοτική. Γίνεται όμως χαοτική η διαφορά και η υπεροχή τους στη λάσπη!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@forester: μπροστα TKC μονιμα πανω, πισω Wild για τη λιγο μεγαλυτερη μακροζωϊα και για ..τσι λασπουριες ;) :D Καποιοι λενε ακριβως γι'αυτον τον συνδυασμο στο advrider.com νημα που εβαλα πιο πανω επειδη εχουνε μονιμα χωματινα.

Συμφωνω παντως οτι το να εχει το μηχανακι προσφυση στη λασπη ειναι εκ των ουκ ανευ :ok: Παλια το πισω TKC που ειχα βαλει επανηλειμενα στο Τρανσαλπ ητανε ετσι-κι-ετσι και ηθελε προσοχη και περασμα σχετικα σιγα απ'τα λασποπέδια (ενω το ΜΤ21 ητανε αστερι στη λασπη). Το Anlas που δοκιμασα αργοτερα ητανε σαφως χειροτερο (και να μη μιλησω για τη συμπεριφορα του σε βρεγμενη ασφαλτο :muted:) αλλα αφ'οτου εβαλα Τ63 πισω, no problem :yew: Απ'οτι βλεπω, και το Wild ειναι πολυ ικανο στη λασπη λογω χαραξης και παρα τα χαμηλοτερα τακουνια του, οποτε ειναι ..no brainer :ok:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester: μπροστα TKC μονιμα πανω, πισω Wild για τη λιγο μεγαλυτερη μακροζωϊα και για ..τσι λασπουριες ;) :D Καποιοι λενε ακριβως γι'αυτον τον συνδυασμο στο advrider.com νημα που εβαλα πιο πανω επειδη εχουνε μονιμα χωματινα.

Συμφωνω παντως οτι το να εχει το μηχανακι προσφυση στη λασπη ειναι εκ των ουκ ανευ :ok: Παλια το πισω TKC που ειχα βαλει επανηλειμενα στο Τρανσαλπ ητανε ετσι-κι-ετσι και ηθελε προσοχη και περασμα σχετικα σιγα απ'τα λασποπέδια (ενω το ΜΤ21 ητανε αστερι στη λασπη). Το Anlas που δοκιμασα αργοτερα ητανε σαφως χειροτερο (και να μη μιλησω για τη συμπεριφορα του σε βρεγμενη ασφαλτο :muted:) αλλα αφ'οτου εβαλα Τ63 πισω, no problem :yew: Απ'οτι βλεπω, και το Wild ειναι πολυ ικανο στη λασπη λογω χαραξης και παρα τα χαμηλοτερα τακουνια του, οποτε ειναι ..no brainer :ok:

Γιωργη δε μπορώ να μιλήσω για μόνιμη τοποθέτηση τακουνιών πάνω, γιατί ποτε δεν τα είχα μόνιμα. Σε βάθος χρόνου με συνεχή χρήση, πολλά αλλάζουν!
Αν προχθες είχα TKC εμπρός αντί του wild, δε θα ήμουν τόσο χαλαρός και χαρούμενος στη βόλτα.

Αυτά που λένε στα φόρα γενικώς (το έχω ξαναγράψει) δεν τα λαμβάνω υπόψη. Όπως κι αυτά που γράφουμε εδώ δεν τα λαμβάνω υπόψη για να πάρω απόφαση , εκτός αν προέρχονται από συγκεκριμένους ανθρώπους που γνωρίζω πώς οδηγούν, εμπιστεύομαι κλπ. Το να ακούσω έναν αμερικάνο που δεν είδα ποτέ μου, δεν υπάρχει περίπτωση!
Εκτιμώ ότι κι όποιος διαβάζει τη δική μου άποψη, εφόσον δε με ξέρει, δεν τη λαμβάνει υπόψη του. Επίσης κι αν με ξέρει θα μπορούσε να μην τη λάβει υπόψη του, ή να διαφωνεί κάθετα!
Όλα τα παραπάνω τα λέω διότι διαφωνώ με την πρακτική σου, αυτη που λες και εδώ : "Καποιοι λενε ακριβως γι'αυτον τον συνδυασμο στο advrider.com"
Ρε φίλε δεν κάνω τίποτα επειδή κάποιοι το λένε.... (και δεν τους γνωρίζω !!!).

Τες παν...
Ο καθένας όπως νομίζει, απόψεις λέμε/γράφουμε και δεν προτίθέμεθα να αλλάξουμε κανενός την άποψη. Στάθηκα λίγο παραπάνω αυτή τη φορά στο θέμα "διαβάζω τι λένε" γιατί από τις δημοσιεύσεις σου αντιλαμβάνομαι ότι βασίζεσαι πολύ σε ότι γράφεται διεθνώς και το θεωρώ λάθος. Βεβαίως εσύ συνέχισε να το κάνεις, αλλά εγώ σ' αγαπάω και θα στο λέω :)

ΥΓ: κάποτε διάβαζα για λάστιχα αυτ/των (κριτικές , βαθμολογίες κλπ) στο tirerack (δεν ξέρω αν ακόμα υπάρχει). Ε, έκοψα το διάβασμα....:D:D:D:D:cool::cool::cool:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Όλα τα παραπάνω τα λέω διότι διαφωνώ με την πρακτική σου, αυτη που λες και εδώ : "Καποιοι λενε ακριβως γι'αυτον τον συνδυασμο στο advrider.com"
Ρε φίλε δεν κάνω τίποτα επειδή κάποιοι το λένε.... (και δεν τους γνωρίζω !!!).
Ρε συ Θοδωρη, διαβαζεις "λαθος" το τι γραφω ή δεν το συνδεεις με τα προηγουμενα ποσταρισματα μου. Ο λογος που ανεφερα το παραπανω ειναι για να δειξω οτι και αλλοι εχουν προβλημα με το το μπροστινο Wild λογω θορυβου και γι'αυτον το λογο δεν το βαζουν πανω και προτιμουν το TKC μπροστα αν και βαζουν το Wild πισω. Το οτι ειναι αμερικανοι ή απ'οπουδηποτε (και δεν τους γνωριζω κι'εγω :D) δεν αναιρει το γεγονος οτι βρηκανε το μπροστινο να εχει ΠΟΛΥ θορυβο κινησης και αυτο ειναι κατι που το πηρα υπ'οψη καθως δεν ειναι το ιδιο υποκειμενικο με τη συμπεριφορα το ελαστικου στο δρομο/χωμα. Και το επιβεβαιωσε επισης και ο Μαθο @mAthosalas.

Αυτο ητανε ενας κυριος λογος που με απετρεψε απο το να βαλω Wild μπροστα στο Αφρικα καθως το λαστιχο θα μεινει μονιμα πανω μεχρι να τελειωσει και πολυς θορυβος κυλισης = nο-no για μενα :mad: Θα μπορουσα επισης ναχα βαλει Rally STR που στα ξενα φορα (sic) λενε τα καλυτερα αλλα το μπροστινο TKC το γνωριζω πολυ καλα και εχω εκτεταμενη προσωπικη εμπειρια σε παρομοιο μηχανακι (το Τρανσαλπ) και ηθελα κατι που ξερω οτι "δαγκωνει" στο χωμα. Τωρα στο μελλον και οταν αποκτησω δευτερο πισω τροχο, θα βαλω πισω Wild οχι γιατι το κανανε καποιοι αλλοι αλλα γιατι θελω να το δοκιμασω και επειδη ο παρομοιος συνδυασμος που εχω στο Τρανσαλπ για χωματαδες (TKC/T63) ξερω προσωπικα οτι δουλευει τελεια. Αυτα, απλα και κατανοητα.


Ο καθένας όπως νομίζει, απόψεις λέμε/γράφουμε και δεν προτίθέμεθα να αλλάξουμε κανενός την άποψη. Στάθηκα λίγο παραπάνω αυτή τη φορά στο θέμα "διαβάζω τι λένε" γιατί από τις δημοσιεύσεις σου αντιλαμβάνομαι ότι βασίζεσαι πολύ σε ότι γράφεται διεθνώς και το θεωρώ λάθος. Βεβαίως εσύ συνέχισε να το κάνεις, αλλά εγώ σ' αγαπάω και θα στο λέω :)

ΥΓ: κάποτε διάβαζα για λάστιχα αυτ/των (κριτικές , βαθμολογίες κλπ) στο tirerack (δεν ξέρω αν ακόμα υπάρχει). Ε, έκοψα το διάβασμα....:D:D:D:D:cool::cool::cool:
Κανεις πολυ μεγαλο λαθος: διαβαζω πληροφοριες σε διαφορα φορα (sic και παλι) για καινουργια μοντελα, μοντες στις αναρτησεις, εξοπλισμο μηχανης κλπ αλλα εμπιστευομαι ΜΟΝΟ τον εαυτο μου και οταν αγοραζω κατι το τεσταρω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ οταν αυτο ειναι δυνατο (εχω γραψει εδω διαφορα τεστ για μηχανακια, λαστιχα κλπ κλπ). Πληροφοριακα, μια φορα με επεισε φιλος να παρω ενα - κορυφαιο συμφωνα με κριτικες - jacket της Rev'it σε φοβερη τιμη απο το αγγλικο ebay και το πουλησα αμεσως γιατι δεν θελω να αισθανομαι σα robocop με τον εξοπλισμο μου, οσο φοβερη προστασια και αν μου παρεχει. Ειδικα για λαστιχα, εμπιστευομαι ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ουτε καν φιλους που οδηγουνε παρομοια με μενα, καθως η χρηση που κανουν δεν ειναι ποτε ακριβως η ιδια.

Και τελικα, ανεφερα τις βαθμολογιες για τα λαστιχα στο revzilla σαϊτ για να δειξω οτι το Wild εχει σχετικα διφορουμενες κριτικες απο χρηστες που το αφησανε μονιμα πανω, οπως ξαναγραψα υπαρχουν καποιοι που δεν κολλησανε μαζι του και το αλλαξανε. Απο την αλλη, οι κριτικες για το TKC στην ιδια χρηση (μονιμα πανω) ειναι σχεδον ολες θετικες, με μονο θεμα το οτι το πισω τελειωνει πολυ γρηγορα. Αυτα, κουβεντα κανουμε και βαζουμε ολες τις αποψεις στο τραπεζι.

ΥΓ Πληροφοριακα, δεν υπαρχει και δεν θα υπαρξει ποτε ΕΝΑ λαστιχο οποιουδηποτε ειδους που θα πεταξουν ολοι οι αλλοι οτι εχουν και θα βαλουν αυτο :D Και γω σ'αγαπαω :) και στελνω "λελικα" φιλακια :oops: :roflmao:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Νταξ συνεννοηθηκαμε Ζωρζ ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχει δικιο ο Γιωργης...στο θεμα θορυβου.
Αλλα στο θεμα κρατηματος στα δυσκολα, δεν υπαρχει συγκριση με το ΤΚC
Το εχουμε δει εδω μεσα πλεον και σε διαφορετικα μηχανακια και αναβατες!
Εαν δεν ειχε μπροστα το wild στο ΑΤ ο onroad......θα ειχαμε προβλημα την κυριακη!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχει δικιο ο Γιωργης...στο θεμα θορυβου.
Αλλα στο θεμα κρατηματος στα δυσκολα, δεν υπαρχει συγκριση με το ΤΚC
Το εχουμε δει εδω μεσα πλεον και σε διαφορετικα μηχανακια και αναβατες!
Εαν δεν ειχε μπροστα το wild στο ΑΤ ο onroad......θα ειχαμε προβλημα την κυριακη!
Γιατί το λες αυτό Κώστα; Υπήρξε τόσο σημαντική διαφορά σε κάποιο δύσκολο σημείο; Υποπτεύομαι εννοείς τη πολύ λάσπη. Κάνει τόσο έντονη διαφορά το WILD από ένα TKC80;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εαν δεν ειχε μπροστα το wild στο ΑΤ ο onroad......θα ειχαμε προβλημα την κυριακη!
Απ'οτι λετε σιγουρα συμπεριφερεται σαφως καλυτερα στη λασπη αλλα δε νομιζω οτι ο Κωστας θαπεφτε αν ειχε TKC μπροστα αν δεν επαιρνε "ρισκα", ειδικα καθως το Αφρικα ειναι πολυ καλα ζυγισμενο μηχανακι και βοηθαει τον αναβατη στα δυσκολα. Τωρα αν ειχε ερθει με το ΜΤ90, εκει ναι θαχε θεμα o_O
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν μιλάω υποθετικά, αλλά με αυτά που είδαν τα ματάκια μου!
Ήμουν συνεχώς πισω του και το μπροστινό του, πραγματικά ήταν ακλόνητο!
Μιλάω βέβαια έχοντας πολλά χλμ και με το πολύ καλό ΤΚC.....!!
Αλλά αν δεν κάνετε δοκιμή οι ίδιοι, μην μας ακούτε!:rolleyes:

P.s.....παλι θα νομίζει ο κόσμος ότι είμαστε μέτοχοι στην μισλεν :D:p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν μιλάω υποθετικά, αλλά με αυτά που είδαν τα ματάκια μου!
Ήμουν συνεχώς πισω του και το μπροστινό του, πραγματικά ήταν ακλόνητο!
Μιλάω βέβαια έχοντας πολλά χλμ και με το πολύ καλό ΤΚC.....!!
Αλλά αν δεν κάνετε δοκιμή οι ίδιοι, μην μας ακούτε!:rolleyes:

P.s.....παλι θα νομίζει ο κόσμος ότι είμαστε μέτοχοι στην μισλεν :D:p
Προσωπικά μου αρέσει να διαβάζω τη γνώμη των άλλων.
Ένα πρώτο συμπέρασμα δε βγαίνει απλά από τη γνώμη του ενός αλλά από τη γνώμη πολλών. Φυσικά είναι αλήθεια πως τη τελική γνώμη τη σχηματίζει ο καθένας μόνος του.
Σημαντικό στοιχείο όμως είναι να διαβάζεις τη γνώμη αρκετών που έχουν όμοια μηχανή με τη δική σου, αν και πάλι τη τελική γνώμη θα τη σχηματίσεις μόνος σου αλλά η διαδικασία της δοκιμής δε μπορεί να προκύψει αν δε σε επηρεάσει και κάποιος. Αν είχα μεγάλη μηχανή με όλα όσα έχω διαβάσει είναι σίγουρο πως θα δοκίμαζα το WILD από το να δοκιμάσω κάτι για το οποίο δεν έχω διαβάσει τίποτα.

Πιστεύω ότι το Africa Twin είναι ένα πολύ καλά ζυγισμένο μηχανάκι και αυτό "ίσως" έχει μια κάποια σημασία στη λάσπη αφού μιλάμε για μεγάλες μηχανές. Επίσης σημαντική βοήθεια προκύπτει από το Traction Control αλλά αυτό αφορά περισσότερο το πίσω τροχό και σε ξεκολλήματα στα δύσκολα.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
@forester: μπροστα TKC μονιμα πανω, πισω Wild για τη λιγο μεγαλυτερη μακροζωϊα και για ..τσι λασπουριες ;) :D Καποιοι λενε ακριβως γι'αυτον τον συνδυασμο στο advrider.com νημα που εβαλα πιο πανω επειδη εχουνε μονιμα χωματινα.

Συμφωνω παντως οτι το να εχει το μηχανακι προσφυση στη λασπη ειναι εκ των ουκ ανευ :ok: Παλια το πισω TKC που ειχα βαλει επανηλειμενα στο Τρανσαλπ ητανε ετσι-κι-ετσι και ηθελε προσοχη και περασμα σχετικα σιγα απ'τα λασποπέδια (ενω το ΜΤ21 ητανε αστερι στη λασπη). Το Anlas που δοκιμασα αργοτερα ητανε σαφως χειροτερο (και να μη μιλησω για τη συμπεριφορα του σε βρεγμενη ασφαλτο :muted:) αλλα αφ'οτου εβαλα Τ63 πισω, no problem :yew: Απ'οτι βλεπω, και το Wild ειναι πολυ ικανο στη λασπη λογω χαραξης και παρα τα χαμηλοτερα τακουνια του, οποτε ειναι ..no brainer :ok:
Γιώργο μου κάνει εντύπωση Πόσο σου αρέσει το Τ63. Εγώ το φόρεσα παλιά αε ένα DR350 και στη βρεγμένη άσφαλτο δεν προλάβαινα να μετράω τις τούμπες!!

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο μου κάνει εντύπωση Πόσο σου αρέσει το Τ63. Εγώ το φόρεσα παλιά αε ένα DR350 και στη βρεγμένη άσφαλτο δεν προλάβαινα να μετράω τις τούμπες!!
Καλησπερα Δημητρη, το Τ63 το εχω στον δευτερο πισω τροχο και μπαινει πανω μονο για χωματαδες, οταν μιλαω γι'αυτο μιλαω για χωμα - δεν θα το αφηνα ποτε μονιμα πανω καθως εχει θεμα στο βρεγμενο οπως λες και κανει φοβερο θορυβο (και τρωγεται και πολυ γρηγορα) o_O Απο την αλλη, ειναι καλυτερο στο βρεγμενο απο τα Anlas και MT21 με τα οποια απλα κάνεις ..πατινάζ :D
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom