Aprilia Caponord 1200 (2013-2017)

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ πάντως το rally μου δε θα το δινα κάτω από 10χιλ με όλο τον εξοπλισμό που διαθέτει ! Θα μου πεις δε θα το πάρει κανείς ! Συμφωνώ ! Αλλά δε γίνεται να πουλιούνται τόσο ψηλά τα tracer και τα gs του 2008 !
Πρόσεχε τι λες για το Άγιο δισκοπότηρο!!!!! :wacky:
 

apache

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Yamaha tracer 900 2018
Σαφώς σκάλες καλύτερο από το Βαραντέρο, αλλά σαφώς σκάλες χειρότερο από το Πενφέ Τσιες
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Σαφώς σκάλες καλύτερο από το Βαραντέρο, αλλά σαφώς σκάλες χειρότερο από το Πενφέ Τσιες
Χειρότερο ως προς τι ;
Συνολικά ; Μοτερικα;
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
Σαφώς σκάλες καλύτερο από το Βαραντέρο, αλλά σαφώς σκάλες χειρότερο από το Πενφέ Τσιες
εγώ μίλησα συγκεκριμένα για 2008 μοντέλο aka Άγιο Δισκοπότηρο (αυτά πουλιούνται γύρω στα 9χιλ ) ! Και επειδή το έχω οδηγήσει παρατεταμένα δεν υπάρχει σύγκριση ούτε σε κινητήρα ούτε σε ανάρτηση ούτε σε τίποτα !
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Σε σχέση με το tiger1050 sport πιο είναι ανώτερο οδηγηκα?
τα ιδια ειναι.....ενας ποντος πανω στο 1050 για το μοτερ που ειναι πιο τσαμπουκαλεμενο,στο capo πιο απλωμενο και ενας ποντος πανω στο καπο γιατι εχει τις ημιενεργητικες που ειναι παρα πολυ καλες...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εδω τι ειχα γραψει στο μπαικερ..με 16αρι γινεται αλλο μηχανακι..υποψιν αυτο ειναι με τη 19αρα το ραλυ..με 17αρα ειναι ασφαλτινο ακομα
μολις το καβαλησα,εκατσε ολο σαν μπανιερα και reset λιγο δευτερολεπτων,με τον ογκο μπροστα...λεω τουτο ειναι πολυ μαλακο...προγραμμα τουρινγκ,τρακτιον στο 1 και auto αναρτησεις...και αρχιζει η αναβαση...λιγο στην αρχη να γνωριστουμε κανα 2-3 χλμ δηλ...στην πρωτη 180αρα στροφη ξαπλωμα ολο κατω προσεκτικο και ως δια μαγειας ειχε τσιμενταρει οσο επρεπε...μα οσο,ειναι εντυπωσιακο τι κανουν οι αυτοματες,φρενα αψογα,αρκετη αναδραση στο πισω το abs,αλλα επειδη το ντορσο δεν εχει και χρησιμοποιοω πισω για πλασαρισματα,οποτε αυτο θελει μια εξικοιωση,,σημαδεψα αρκετες φορες εξωγκοματα,η κακοτεχνειες...τις γουβες δεν τις παιρνει χαμπαρι,αλλα κατι βουναλακια απο χωμα η πισω σηκωνεται στο αερα στιγμιαια,τα βουναλακια που κατεβαζουν στα βουνα..οσο περναει η ωρα περναω πολυ καλα,περιφημα θα ελεγα.μια συνεχη ασφαλεια στο πατημα και σιγουρα μειον 20 κιλα και βαλε σε σχεση αισθηση με το προηγουμενο καπο 1000....το αποκορυφωμα ειναι μετα την κοντοβαζαινα σε ενα κατηφορικο κομματι κολαση που ξεμακρυνα αρκετα και δωστου,πραγματικα τα καμπανακια ασφαλειας χτυπησαν λογω οτι ηταν ξενο μηχανακι...απιστευτη αισθηση για μεγαλο μηχανακι...ξαπλωνε,ανεβαινε,ανεβασματα κατεβασματα και ξανα ξαπλα και ξανα και ξανα..εκει θα ηθελα το κοντο 16αρι μπροστα,και γενικως πιστευω του ταιριαζει,ο αντωνης θελει το 17αρι,πασο...οταν βγηκαμε στις ευθειες μαγικο χαλι,η αροου μπορει να μην ακουγεται στους διπλα αλλα πιστευω οτι ειναι μελετημενη για τους επιβαινοντες να φτιαχνει διαθεση...δεν εχει σχεση με το 1000,καμια,πολυ πιο ελαφρια αισθηση,πιο μικρος ογκος μπροστα,ειναι χαρακτηριστικο οτι διπλα σε βστρομ δειχνει μικροτερο...πιστευω οτι αδικειται και πιστευω οτι κατοχοι των παλιων πρεπει να κινηθουν προς αυτο,ειναι καθαρα 2 σκαλες πανω...η καταναλωση με ολα μεσα ειναι στα 15,80 λιτρα στα 240 χλμ...καλα εγω τα μετραγα αυτα,ο αντωνης οχι
:D
:D
θα το ηθελα ξανα στο κομματι αδριτσαινα-καρυταινα,αλλα στα πολυ κλειστα προτιμω το ντορσο λογικο αυτο...βεβαια μολις ανεβηκα στο ντορσο,νομιζα οτι ανεβηκα σε κατσικι,μου πηρε ωρα να επανελθω,αλλα overall ειναι πολυ καλο το capo1200...σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο αεροψυκτο gs και ειναι ιδια σκαλα με ktm adv1200t που χανει μονο στα γκαζια...
εχοντας οδηγησει αρκετα
ktm 1290t
tiger1050 μονομπρατσο
aprilia caponord 1200 rally
ducati multistrada 1200
bmw 1200gs
το τοποθετω overall κατω απ το μουλτιστραντα στη δευτερη θεση και αυτο καθαρα για λογους αδρεναλινης που βγαζει το ντουκατι
αρνητικα οτι το κοντερ επρεπε να ειχε πιο πολλες ενδειξεις,μια θερμοκρασια περιβαλλοντος και ενα βολτομετρο ισως... τα εργοστασιακα προβολακια βγαζουν πολυ εντονο ασπρο και θελει να επεμβεις στις κυριες λαμπες ωστε να εχει ομοιομορφο αποτελεσμα...
επισης κατι που ψαχναμε...που ειναι η μπριζα?
:D
:D
:D
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
και εδω τι εγραψε ο αντωνης που το προηγουμενο του ηταν 1290ς...υπενθυμιζω οτι η αναφορα ειναι στο ραλυ

Έχει ξαναγραφτεί στο παρελθόν κάπου εδώ μέσα πως έγινε ένα πάντρεμα στοιχείων και κάπως έτσι προέκυψε το capo 1200.
Η αλήθεια είναι πως με το dorsoduro όσο τα παρατηρείς δίπλα δίπλα βλέπεις πως έχουν πολλά κοινά στοιχεία. Πλαίσιο, ψαλίδι, τα μούτρα του rsv4, τον κινητήρα του dorso 1200 και πολλά άλλα!
Τι κι αν έχει γίνει ένα mix... το θέμα είναι πως δένουν όλα αυτά μαζί!
Η πρώτη αίσθηση μόλις το Καβάλας είναι κάπως περίεργη. Μπαίνεις αρκετά μέσα της με την τεράστια τιμοναρα σε σχετικά ψηλή θέση. Πάντα συγκρίνοντας με multi 1200 πρώτης γενιάς και 1290s που είχα στο παρελθόν.
Η επιλογή της αγοράς του προέκυψε από βασικό κριτήριο την ακτίνα (την ήθελα πολυ) και τιμής.
Στα πρώτα μέτρα λοιπόν μου έδειξε την εμπιστοσύνη της... που μέσα στην κίνηση της Αθήνας με άφησε να κινηθώ ελεύθερα με ελιγμούς και μικρά ανοίγματα σα να γνωριζόμασταν από παιδιά!
Επιστροφή στο χωριό λοιπόν και βγήκαμε εθνικη προς Κόρινθο και Τρίπολη.
Να προσθέσω πως δεν είμαι πλέον αυτός που ήμουν.... κάποτε θα έβγαινα εθνικη και θα ήμουν με την ταυτότητα στο στόμα λες και με κυνηγάνε!!
Πλέον ως σωστός οικογενειάρχης κλείδωσα κάπου στα 160 - 170. Όταν στρίψαμε στις πρώτες ανοιχτές παρατεταμένες στροφές της εθνικής έψαχνα να βρω τις ράγες κάτω από τα λάστιχα. Το μηχανάκι στρίβει..... και στρίβει σταθερά!!! Οκ.... δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα... νιώθεις το αεράκι... αν και η κάλυψη στα πόδια είναι πολύ καλή!! Στη ζελατίνα με ύψος 1,80 και κάτι ίσως θα ήθελα λίγο παραπάνω!!
Φτάνουμε Νεμέα και αφήνω πίσω την εθνική οδό.... και μόλις μπαίνω μετά τις γραμμές του τραίνου σε εκείνα τα σφιχτά στροφιλικια με την άσφαλτο σε άψογη κατάσταση.. το χαμόγελο στα αυτιά και να λέω μέσα μου "που είσαι μάνα μου"!!!!
Το γκάζι δεν είναι τρελό.... δε ξηλώνει την άσφαλτο... ίσως όμως εκεί κάπου να είναι και το μυστικό!! Σε κάθε έξοδο στροφής το ανοίγεις χωρίς φόβο!!
Η αλήθεια είναι πως μετά το 1290 πίστευα πως θα μου φανεί λίγο... από πολλές απόψεις... αλλά δε με άφησε στιγμή να μετανιώσω για την επιλογή μου.
Οι αναρτήσεις κάνουν καλά τη δουλειά τους αν και ελάχιστες φορές σε μεγάλα σαμαρακια ένιωθα την πίσω να τελειώνει.
Τα φρένα άψογα! Το γκάζι του όχι τρελό... αλλά τόσο όσο για να το πίνεις!! Το βάρος του δε το νιώθεις.. στην απότομη εναλλαγή στροφής δε βοηθάει πολύ ο 19 τροχός μπροστά. Οι ενδείξεις είναι όντως λίγες... θα ήθελα έστω θερμοκρασία και αυτονομία. Αυτά για σήμερα και έπεται συνέχεια!!!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
και εδω τι εγραψε ο αντωνης που το προηγουμενο του ηταν 1290ς...υπενθυμιζω οτι η αναφορα ειναι στο ραλυ

Έχει ξαναγραφτεί στο παρελθόν κάπου εδώ μέσα πως έγινε ένα πάντρεμα στοιχείων και κάπως έτσι προέκυψε το capo 1200.
Η αλήθεια είναι πως με το dorsoduro όσο τα παρατηρείς δίπλα δίπλα βλέπεις πως έχουν πολλά κοινά στοιχεία. Πλαίσιο, ψαλίδι, τα μούτρα του rsv4, τον κινητήρα του dorso 1200 και πολλά άλλα!
Τι κι αν έχει γίνει ένα mix... το θέμα είναι πως δένουν όλα αυτά μαζί!
Η πρώτη αίσθηση μόλις το Καβάλας είναι κάπως περίεργη. Μπαίνεις αρκετά μέσα της με την τεράστια τιμοναρα σε σχετικά ψηλή θέση. Πάντα συγκρίνοντας με multi 1200 πρώτης γενιάς και 1290s που είχα στο παρελθόν.
Η επιλογή της αγοράς του προέκυψε από βασικό κριτήριο την ακτίνα (την ήθελα πολυ) και τιμής.
Στα πρώτα μέτρα λοιπόν μου έδειξε την εμπιστοσύνη της... που μέσα στην κίνηση της Αθήνας με άφησε να κινηθώ ελεύθερα με ελιγμούς και μικρά ανοίγματα σα να γνωριζόμασταν από παιδιά!
Επιστροφή στο χωριό λοιπόν και βγήκαμε εθνικη προς Κόρινθο και Τρίπολη.
Να προσθέσω πως δεν είμαι πλέον αυτός που ήμουν.... κάποτε θα έβγαινα εθνικη και θα ήμουν με την ταυτότητα στο στόμα λες και με κυνηγάνε!!
Πλέον ως σωστός οικογενειάρχης κλείδωσα κάπου στα 160 - 170. Όταν στρίψαμε στις πρώτες ανοιχτές παρατεταμένες στροφές της εθνικής έψαχνα να βρω τις ράγες κάτω από τα λάστιχα. Το μηχανάκι στρίβει..... και στρίβει σταθερά!!! Οκ.... δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα... νιώθεις το αεράκι... αν και η κάλυψη στα πόδια είναι πολύ καλή!! Στη ζελατίνα με ύψος 1,80 και κάτι ίσως θα ήθελα λίγο παραπάνω!!
Φτάνουμε Νεμέα και αφήνω πίσω την εθνική οδό.... και μόλις μπαίνω μετά τις γραμμές του τραίνου σε εκείνα τα σφιχτά στροφιλικια με την άσφαλτο σε άψογη κατάσταση.. το χαμόγελο στα αυτιά και να λέω μέσα μου "που είσαι μάνα μου"!!!!
Το γκάζι δεν είναι τρελό.... δε ξηλώνει την άσφαλτο... ίσως όμως εκεί κάπου να είναι και το μυστικό!! Σε κάθε έξοδο στροφής το ανοίγεις χωρίς φόβο!!
Η αλήθεια είναι πως μετά το 1290 πίστευα πως θα μου φανεί λίγο... από πολλές απόψεις... αλλά δε με άφησε στιγμή να μετανιώσω για την επιλογή μου.
Οι αναρτήσεις κάνουν καλά τη δουλειά τους αν και ελάχιστες φορές σε μεγάλα σαμαρακια ένιωθα την πίσω να τελειώνει.
Τα φρένα άψογα! Το γκάζι του όχι τρελό... αλλά τόσο όσο για να το πίνεις!! Το βάρος του δε το νιώθεις.. στην απότομη εναλλαγή στροφής δε βοηθάει πολύ ο 19 τροχός μπροστά. Οι ενδείξεις είναι όντως λίγες... θα ήθελα έστω θερμοκρασία και αυτονομία. Αυτά για σήμερα και έπεται συνέχεια!!!!
Το δικό σου το κείμενο το είχα διαβάσει αλλά του Αντώνη όχι, έχει μάλιστα ενδιαφέρον μιας και η δική εμπειρία στο Capo 1200 ήταν ξεκαβαλώντας το 1290S που έχω. Βέβαια, ήταν το απλό Capo με τις 17αρες και όχι το raid με τον 19αρη μπροστά.

Εμένα προσωπικά με ξένισε καταρχήν το βάρος της, φαινόταν τουλάχιστον 20 κιλά βαρύτερο από το 1290 και ακριβώς αυτό σχολιάσε και ο φίλος που τα κάναμε τράμπα. Επίσης κάθεσαι αρκετά μέσα στο μηχανάκι και λόγω ύψους η γωνία στα γόνατα δεν ήταν και η καλύτερη. Στο στροφιλίκι σίγουρα δεν είναι τόσο παιχνιδιάρικο όσο το ΚΤΜ, θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια να μπει στην στροφή, πιστεύω όμως ότι ίσως σημαντικό ρόλο παίζουν και τα ελαστικά που δεν ενέπνεαν τόση εμπιστοσύνη (Metzeler m7rr). Μοτερικά είναι πολύ ροπάτο αλλά μου έκανε αίσθηση ότι μετά τις 8000 στροφές ψόφαγε. Θέλω να πω ότι δεν είναι μια μοτοσυκλέτα που σε βάζει στη μπρίζα να την κυνηγήσεις, όσο προσπαθούσα να την οδηγήσω όπως το ΚΤΜ δεν μου καθόταν σωστά. Όταν πήγα με τα νερά της ήταν πολύ καλύτερη ενώ Εθνική που μάλλον θα είναι το δυνατό της σημείο δεν την οδήγησα.
Στα λεφτά που παίζουν σήμερα είναι μια αξιόλογη επιλογή για κάποιον που δεν θέλει την πεπατημένη, έχει σίγουρα δυνατά στοιχεία και Tracer/Tiger sport τα κοιτάει κατάματα , κατά την γνώμη μου όμως συγκρινόμενη με το 1290S/GS LC/MULTI δεν μπορώ να πω ότι είναι καλύτερη αλλά αυτές είναι αρκετά ακριβότερες μοτοσυκλέτες.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πλέον ως σωστός οικογενειάρχης κλείδωσα κάπου στα 160 - 170.
Είναι ακόμα πολλά Μανώλη!
Ρίξε το και άλλο. Φιλικά στο λέω!
"Οι ζωές μας, εξαρτώνται από ένα σωληνάκι και ένα καλώδιο"!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Είναι ακόμα πολλά Μανώλη!
Ρίξε το και άλλο. Φιλικά στο λέω!
"Οι ζωές μας, εξαρτώνται από ένα σωληνάκι και ένα καλώδιο"!!!
κειμενου φιλου ηταν,αντιγραφη εκανα......θεωρω τα 140-145 μια πολυ καλη πορεια...που εκει το καπο χασμουριεται
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι ακόμα πολλά Μανώλη!
Ρίξε το και άλλο. Φιλικά στο λέω!
"Οι ζωές μας, εξαρτώνται από ένα σωληνάκι και ένα καλώδιο"!!!
Στο αεροπλάνο να δεις! Και πηγαίνει και με δεκαπλάσια ταχύτητα!
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Ως πρωην κατοχος εχω να δηλωσω οτι ειναι ενα μηχανακι που το ευχαριστηθηκα παρα πολυ.
Αδικηθηκε πολυ απο το μοτερ που του φορεσε η APRILIA, ειδικα για εκεινα τα χρονια, οπως αναφερθηκε και απο αλλους. Ηθελε επανω τον V4 με χαμηλωμενα αλογα στα 150 και λιγη ροπουλα παραπανω απο την ηδη πολλη που εχει, τοτε θα ειχε κλεψει εκκλησιες
Το μοτερ του σιγουρα δεν ηταν χαλια, αλλα δεν ηταν κατι που θα σε ενθουσιασει, ειχε πολλη ροπη απο χαμηλα και τραβηγμα παντου, χωρις ομως να σε τεντωνει, πραγμα που σε ολους αρεσει...
Σε αντιθεση με αυτα που εγραψε ο Γιωργος πιο πανω, στο στροφιλικι το θεωρω καλυτερο απο το 1290s, ισως να το αδικουσαν τα ελαστικα οπως ειπε ο Γιωργος, καθως κ εγω οταν το πηρα ειχε michelen pilot road κατι, μολις τα εβγαλα και εβαλα bridgestone s22 μεταμορφωθηκε. Το ειχα καταευχαριστηθει σε στροφιλικι, ακομα και με τις βαλιτσες πανω πηγαινε ταπα, εξυνε μαρσπιεδες και εμπαινε με φουλ σταθεροτητα, δεν ειχε ιδιαιτερα ελαφρια αισθηση αλλα ηταν μια χαρα και σε ενεπνεε να το πιεσεις.
Ταξιδι πολυ ανετο αν και το cruise control ειναι πολυ δυσχρηστο. Εχω κανει ταξιδι Αθηνα Τρικαλα ολο απο Εθνικη με 180 επειδη βιαζομουν και ηταν μια χαρα
Οι αναρτησεις οντως δουλευουν παρα πολυ καλα. Δεν ρυθμιζουν σκληροτητα οπως στα καινουρια μηχανακια, αλλα μονο προφορτιση. Η μονη φορα που με ενοχλησαν ηταν οταν ημουν τριβαλιτσος και δικαβαλο. Με την προφορτιση στο τερμα ενιωθα το μηχανακι πολυ βαρκα πισω και κωλοκαθισμενο.
Παντως μου ειχε κανει εντυπωση τοτε το πως προσαρμοζονται οι αναρτησεις, Θυμαμαι μια φορα να πηγαινω δικαβαλος σιγα σιγα και να νιωθω το μηχανακι πολυ ανετο, σκεφτομουν λοιπον οτι με το ιδιο μηχανακι μπορεις να πας διακαβαλος σφαιρα και να ειναι τρενο, μετα απο λιγο λοιπον το δοκιμασα και αυτο εκει, σκληρο οσο πρεπει βιδωμενο στην ασφαλτο.
Εγω προσωπικα με tiger δεν θα το συνεκρινα, δεν θα επαιζε καν, οπως και δεν ειχε παιξει τοτε σαν επιλογη, το θεωρω πολυ ξενερωτο μηχανακι. οσο το ειχα οδηγησει δεν μου ειχε δωσει τιποτα για να το συμπαθησω.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο αεροπλάνο να δεις! Και πηγαίνει και με δεκαπλάσια ταχύτητα!
Ολιγον τι, ατοπος ο συνειρμος σου!!! (εκτος και το εγραψες σαν αστειο και δεν το καταλαβα).

Στα αεροπλανα, η συντηρηση, οι ελεγχοι, οι επισκευες γινονται μεσα σε πολυ αυστηρα πλαισια και χρονοδιαγραμματα, ειναι το ασφαλεστερο μεσο μεταφορας, ασχετα με την ταχυτητα του. Το γνωριζεις αυτο, οπως και ολοι μας φυσικα!
Παρολα αυτα, δυστυχηματα γινονται αραια και που (αναποφευκτα).
Δεν υπαρχει κανενα απολυτως μετρο συγκρισης, αεροπλανου-μηχανης, αεροπλανου-αυτοκινητου κτλ............
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πάλι καλά που δεν είπες για τρένα δηλαδή
Εκεί έχουμε τις γνωστές και παγκόσμιου φήμης, ασφαλιστικες δικλείδες και ασφάλεια ταξιδιού μαζι.... :mad:
Τι να πει κανείς για αυτό.... :(
 

jojo72

Gira, il mondo gira.....
Περιοχή
Τρίπολη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Caponord ETV 1000
Απ' τη τότε βόλτα με το ραλυ


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γέφυρα Ερυμάνθου στα σύνορα Αρκαδίας - Ηλείας...


Ωραίο μηχανάκι είναι ρε σεις

"Ιταλίδα" και άσχημη γίνεται; Δε γίνεται! Monica Bellucci το άτιμο! :like:
 
Top Bottom