Aprilia Caponord 1200 Rally 2017

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μεγάλη κληρονομιά το Tuono για την Aprilia, θα την αναστήσει!
Προβλέπω πως και το Tuareg 660 παρόμοιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας θα είναι, οπότε... μάλλον ΟΝ/off.

 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν έχεις παρακολουθήσει τα μέγκα τεστ του ΜΟΤΟ, το 19-17 μοντέλο τους άρεσε πολύ στο χώμα.
Προφανώς δεν είναι ΚΤΜ (μαζεύω ράμματα και για την γούνα του) αλλά διαβάζοντας φαίνεται να είναι ίδια περίπτωση με το Vstrom 1000 που επίσης τους άρεσε πολύ, "δεν το πιάνει το μάτι σου".
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν έχεις παρακολουθήσει τα μέγκα τεστ του ΜΟΤΟ, το 19-17 μοντέλο τους άρεσε πολύ στο χώμα.
Προφανώς δεν είναι ΚΤΜ (μαζεύω ράμματα και για την γούνα του) αλλά διαβάζοντας φαίνεται να είναι ίδια περίπτωση με το Vstrom 1000 που επίσης τους άρεσε πολύ, "δεν το πιάνει το μάτι σου".
Ναι Γιάννη έχεις δίκιο το είχα ξεχάσει, είδες τι είναι το μάτι;
Οπότε αυτό αλλάζει κάπως τα δεδομένα. Αν το 1200 ήταν αξιοπρεπές ως On/Off τότε ίσως το μικρό -και λόγω διαφοράς βάρους- να είναι καλύτερο στις χωμάτινες διελεύσεις, αν φοράει και ένα καλό πακέτο αναρτήσεων θα είναι μια χαρά.
Πόσο σημαντικό είναι το οπτικό όμως... σε προδιαθέτει πάντα προς μια κατεύθυνση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
amyroukai τα προβλημάτα στο χώμα είναι :
  1. το βάρος όπως και σε όλα τα τα 250αρια σε κιλα
  2. στη βόλτα στο βουνό κάθε φορά που σβήνεις πρέπει να θυμάσαι να κλείνεις το abs γιατί όταν το θυμηθείς θα είναι αργά και θα αγοράσεις χωράφι (τουλάχιστον εγώ έτσι την είχα πατήσει)
  3. η θέση οδήγησης για τους 187+ δεν φτιάχνει ποτέ εξαιτίας της σέλας. Το τιμόνι έρχεται , η σέλα δεν ψηλώνει
κατά τ άλλα με Michelin wild κινείται το ίδιο αξιοπρεπέστατα στο χώμα όσο όλες οι αγελάδες 1200 κυβικών!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
amyroukai τα προβλημάτα στο χώμα είναι :
η θέση οδήγησης για τους 187+ δεν φτιάχνει ποτέ εξαιτίας της σέλας. Το τιμόνι έρχεται , η σέλα δεν ψηλώνει
Μιχαλη, εχω φιλο 2.10 που εχει ψηλωσει σελες σε 990 και exc500 και του ρχονται τα μηχανακια γαντι (αν εξαιρεσεις πως στο exc καθεται στη θεση του συνεπιβατη)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
amyroukai τα προβλημάτα στο χώμα είναι :
  1. το βάρος όπως και σε όλα τα τα 250αρια σε κιλα
  2. στη βόλτα στο βουνό κάθε φορά που σβήνεις πρέπει να θυμάσαι να κλείνεις το abs γιατί όταν το θυμηθείς θα είναι αργά και θα αγοράσεις χωράφι (τουλάχιστον εγώ έτσι την είχα πατήσει)
  3. η θέση οδήγησης για τους 187+ δεν φτιάχνει ποτέ εξαιτίας της σέλας. Το τιμόνι έρχεται , η σέλα δεν ψηλώνει
κατά τ άλλα με Michelin wild κινείται το ίδιο αξιοπρεπέστατα στο χώμα όσο όλες οι αγελάδες 1200 κυβικών!

Σελα σε κανενα μηχανακι με σχεδον 850mm+ δεν θελει ψηλωμα για αναβατες στην περιοχη του 1,90. Αν καποιος θελει λιγο περισσοτερη ανεση στα ποδια, θα την βρει με πιο χαμηλους μαρσπιεδες σιγουρα.
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
το 990 έβγαζε και ψηλή σέλα και σε συνδυασμο με το εξτρα υλικο στη σέλα και λίγο χαμήλωμα στα μαρσπιε γινόταν δουλίτσα. Το Capo είναι αρκετά χαμηλότερο , οπότε να κατέβασεις μαρσπιέ εκ των προτέρων είναι εκτός παιχνιδιού. Τώρα τη σέλά την έστειλα Αθήνα για έξτα υλικό και τζελ ανέβηκε λίγο, εξαιρετικά άνετο στην άσφαλτο , αλλά από όρθια οδήγηση να κάτσει και ξανά όρθιος στο ΄χωμα σε κουράζει πολύ !
pumba τα κάπο δυστυχώς είναι 840mm
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το 990 έβγαζε και ψηλή σέλα και σε συνδυασμο με το εξτρα υλικο στη σέλα και λίγο χαμήλωμα στα μαρσπιε γινόταν δουλίτσα. Το Capo είναι αρκετά χαμηλότερο , οπότε να κατέβασεις μαρσπιέ εκ των προτέρων είναι εκτός παιχνιδιού. Τώρα τη σέλά την έστειλα Αθήνα για έξτα υλικό και τζελ ανέβηκε λίγο, εξαιρετικά άνετο στην άσφαλτο , αλλά από όρθια οδήγηση να κάτσει και ξανά όρθιος στο ΄χωμα σε κουράζει πολύ !
pumba τα κάπο δυστυχώς είναι 840mm
Το εξτρα υλικο σιγουρα θα κανει δουλεια, αλλα ακομα και στα 840χιλ σελα, δεν θα την χαρακτηριζα χαμηλη αλλα περισσοτερο ιδανικη για να διαχειριζεσαι το υψηλο βαρος ευκολοτερα. Χαμηλωμα στους μαρσπιεδες ειναι παντα καλη λυση και στην ουσια το μονο προβλημα ειναι στην οδηγηση ταπα που θα βρισκουν πιο ευκολα κατω (δηλαδη αποτελει προβλημα του 1% των αναβατων αυτων των μοτο).
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
ωραία σ ευχαριστώ , θα ψάξω πατέντα για να χαμηλώσω λίγο μαρσπιε , έτσι και αλλιώς τάπα δε το πάει ο οδηγός! :cool:
 
Top Bottom