Ναι Γιάννη έχεις δίκιο το είχα ξεχάσει, είδες τι είναι το μάτι;Αν έχεις παρακολουθήσει τα μέγκα τεστ του ΜΟΤΟ, το 19-17 μοντέλο τους άρεσε πολύ στο χώμα.
Προφανώς δεν είναι ΚΤΜ (μαζεύω ράμματα και για την γούνα του) αλλά διαβάζοντας φαίνεται να είναι ίδια περίπτωση με το Vstrom 1000 που επίσης τους άρεσε πολύ, "δεν το πιάνει το μάτι σου".
Μιχαλη, εχω φιλο 2.10 που εχει ψηλωσει σελες σε 990 και exc500 και του ρχονται τα μηχανακια γαντι (αν εξαιρεσεις πως στο exc καθεται στη θεση του συνεπιβατη)amyroukai τα προβλημάτα στο χώμα είναι :
η θέση οδήγησης για τους 187+ δεν φτιάχνει ποτέ εξαιτίας της σέλας. Το τιμόνι έρχεται , η σέλα δεν ψηλώνει
amyroukai τα προβλημάτα στο χώμα είναι :
κατά τ άλλα με Michelin wild κινείται το ίδιο αξιοπρεπέστατα στο χώμα όσο όλες οι αγελάδες 1200 κυβικών!
- το βάρος όπως και σε όλα τα τα 250αρια σε κιλα
- στη βόλτα στο βουνό κάθε φορά που σβήνεις πρέπει να θυμάσαι να κλείνεις το abs γιατί όταν το θυμηθείς θα είναι αργά και θα αγοράσεις χωράφι (τουλάχιστον εγώ έτσι την είχα πατήσει)
- η θέση οδήγησης για τους 187+ δεν φτιάχνει ποτέ εξαιτίας της σέλας. Το τιμόνι έρχεται , η σέλα δεν ψηλώνει
Το εξτρα υλικο σιγουρα θα κανει δουλεια, αλλα ακομα και στα 840χιλ σελα, δεν θα την χαρακτηριζα χαμηλη αλλα περισσοτερο ιδανικη για να διαχειριζεσαι το υψηλο βαρος ευκολοτερα. Χαμηλωμα στους μαρσπιεδες ειναι παντα καλη λυση και στην ουσια το μονο προβλημα ειναι στην οδηγηση ταπα που θα βρισκουν πιο ευκολα κατω (δηλαδη αποτελει προβλημα του 1% των αναβατων αυτων των μοτο).το 990 έβγαζε και ψηλή σέλα και σε συνδυασμο με το εξτρα υλικο στη σέλα και λίγο χαμήλωμα στα μαρσπιε γινόταν δουλίτσα. Το Capo είναι αρκετά χαμηλότερο , οπότε να κατέβασεις μαρσπιέ εκ των προτέρων είναι εκτός παιχνιδιού. Τώρα τη σέλά την έστειλα Αθήνα για έξτα υλικό και τζελ ανέβηκε λίγο, εξαιρετικά άνετο στην άσφαλτο , αλλά από όρθια οδήγηση να κάτσει και ξανά όρθιος στο ΄χωμα σε κουράζει πολύ !
pumba τα κάπο δυστυχώς είναι 840mm