Aprilia Caponord 900

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Μετά τα Shiver 900 και Dorsoduro 900, σειρά έχει φέτος το Caponord να αποκτήσει τον νέο κινητήρα των 900 κυβικών, προδιαγραφών Euro 4. Μαζί με τον κινητήρα θα έρθει και η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών και του πίνακα των οργάνων, που θα γίνει έγχρωμος TFT. Το πιθανότερο είναι η νέα έκδοση των 900 κυβικών να αντικαταστήσει τον κινητήρα των 1200cc που έχει τώρα το Caponord.

Πηγή
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Βασικά υπαρχει μια δυναμικη των εταιρειών γύρω απο τα 1000 κυβικά με οικονομία καυσίμου αλλα και βέλτιστη υποδυναμη
Θεωρώ οτι Ιταλοί θα παίξουν πολυ γερά !!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βασικά υπαρχει μια δυναμικη των εταιρειών γύρω απο τα 1000 κυβικά με οικονομία καυσίμου αλλα και βέλτιστη υποδυναμη
Θεωρώ οτι Ιταλοί θα παίξουν πολυ γερά !!!

Νταξ το εργοστάσιο ας πούμε ότι κάνει τέλεια δουλειά. Την ξανάκανε κάποτε με το καπο 1000 (καλύτερο σε όλα από τα 1000αρια on/off της εποχής του) και πήγε άπατο....
Τα ίδια ο πήγασος και παλιότερα το touareg 650. Τα RSV 1000 και το Tuono...
Όλα αξιόλογα μηχανάκια, κάποια μάλιστα εξαιρετικά. Αν δούμε την εμπορική τους πορεία όμως... άστα
Η Aprilia δεν έχει δύκτιο αντιπροσώπων της προκοπής... :(
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νταξ το εργοστάσιο ας πούμε ότι κάνει τέλεια δουλειά. Την ξανάκανε κάποτε με το καπο 1000 (καλύτερο σε όλα από τα 1000αρια on/off της εποχής του) και πήγε άπατο....
Τα ίδια ο πήγασος και παλιότερα το touareg 650. Τα RSV 1000 και το Tuono...
Όλα αξιόλογα μηχανάκια, κάποια μάλιστα εξαιρετικά. Αν δούμε την εμπορική τους πορεία όμως... άστα
Η Aprilia δεν έχει δύκτιο αντιπροσώπων της προκοπής... :(
Σωστό αυτό το τελευταίο, αλλά τα μηχανάκια είναι εξαιρετικά!!!
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Βασικά υπαρχει μια δυναμικη των εταιρειών γύρω απο τα 1000 κυβικά με οικονομία καυσίμου αλλα και βέλτιστη ιπποδυναμη
Θεωρώ οτι οι Ιταλοί θα παίξουν πολυ γερά !!!
Τείνει να διαμορφωθεί μία(ή μιάμιση!) αρκετά ενδιαφέρουσα ευρωπαϊκή κατηγορία με το μικρό caponord και το μικρό multi, το tiger 800, το νέο 800άρι KTM adv, το νέο f800gs και την αφρικανούλα με το vstrom 1000 ως Japan guests!Αν τα αναμενόμενα Caponord και ΚΤΜ 790 ανταποκριθούν στις προσδοκίες, θα αποτελεί μία από τις πιο ανταγωνιστικές και ενδιαφέρουσες κατηγορίες που υπάρχουν και ίσως να παρακινήσει και τις Yamaha-Kawa να κινηθούν σε κάτι αντίστοιχο.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Νταξ το εργοστάσιο ας πούμε ότι κάνει τέλεια δουλειά. Την ξανάκανε κάποτε με το καπο 1000 (καλύτερο σε όλα από τα 1000αρια on/off της εποχής του) και πήγε άπατο....
Τα ίδια ο πήγασος και παλιότερα το touareg 650. Τα RSV 1000 και το Tuono...
Όλα αξιόλογα μηχανάκια, κάποια μάλιστα εξαιρετικά. Αν δούμε την εμπορική τους πορεία όμως... άστα
Η Aprilia δεν έχει δύκτιο αντιπροσώπων της προκοπής... :(
Επιβεβαιώνω μέχρι κεραίας από την εμπειρία μου με το pegaso trail που είχα ερωτευτεί κεραυνοβόλα με την πρώτη ματιά. Μέσα σε ένα χρόνο με έκαναν να σιχαθώ και να πουλήσω καινούριο μηχανάκι. Δύο επίσημες αντιπροσωπείες στη Θεσσαλονίκη δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τα πιο απλά ζητήματα. Κρίμα, γιατί είχα έρωτα με τα Aprilia.
 

BabisStinson

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT
Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, εμένα το σχέδιο του 1200 Rally μου αρέσει πάρα πολύ, απλά στην τιμή που έκανε έφτανε στα χωράφια CRF 1000 , ΚΤΜ 1190 κλπ και έχανε από τα αποδυτήρια. Αν το 900αρι κοστίζει εκεί στα 10.500 καλά θα είναι πιστεύω.

Χώρια το εμπορικό δίκτυο και υποστήριξη (αναμονή για ανταλλακτικά από το το group > 15-20 μέρες, για τα Moto Guzzi τουλάχιστον).
@Greg Ø Επειδή είχα θέμα κι εγώ με τα εξουσιοδοτημένα της Moto Guzzi, λάθος εργασίες, τσάμπα λεφτά κλπ, η καλύτερη λύση που βρήκαμε είναι το γενικό συνεργείο με μάστορα που εμπιστευόμαστε.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εγω το κοβω καπου στα 9000ε και αν αποφασισει η απριλια αλλα και οι αντιπροσωποι να το προμοταρουν θα παει καλα.....διοτι η απριλια εχει μηχαναρες αλλα τις βαζουν πισω απο τα σκουτερ του γκρουπ
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ πάντως με το γέρικο παλιάλογο ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα ανταλακτικών.:yew:
Τάκη δεν είναι το μόνο θέμα με τα Απρίλια αυτό. Κάποιοι το αντιμετώπισαν, αλλοι όχι. Αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα.
Όσο καλό και να είναι ένα προΙόν, ειδικά σε συνθήκες δυνατού ανταγωνισμού, θέλει τις ανάλογες προωθητικές ενέργειες από την εταιρεία για να πετύχει εμπορικά.
Αυτό ξεκινάει από διαφήμιση, event, συμμετοχή σε αγώνες κλπ και πάει σε επιθετική πολιτική τιμών, χρηματοδοτήσεις, δώρα κλπ. για να πετύχουν όλα αυτά μάλιστα, χρειάζεται να γίνονται ταυτόχρονα σε όλες τις αγορές των χωρών που απευθύνεται. Εδώ μπαίνει κι ο παράγοντας "αντιπρόσωποι " κλπ.
Ε, η Απρίλια πάσχει σ αυτόν τον τομέα , ανέκαθεν.
Γι αυτό λέμε, καλά τα μηχανάκια της και κάποια μάλιστα εξαιρετικά καλά, αλλά εμπορικά πάτος διαχρονικά.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Το βασικό για να πάει καλά το μοντέλο, είναι να περιορίσουν τις παιδικές ασθένειες που στα περισσότερα μηχανάκια της Απρίλια εμφανίζονται. Τι να το κάνω αν είναι μηχανάρα (το παλιό Κάπο ας πούμε, ή ο τελευταίος Πήγασος με το Μιναρέλι μοτέρ, ή τα 750άρια Ντόρσο/Σίβερ κλπ), αν πρέπει να βρίσκω κάθε τρεις και λίγο πατέντα για να διορθώσω τον χαζό/κακό σχεδιασμό της εταιρείας. Πόσοι κάτοχοι έχουν απηυδήσει πια από το «φτιάχνω το ένα, χαλάει το άλλο»;
Έχουν καταφέρει να μην αξίζει η αγορά καινούργιου Απρίλια, αλλά να περιμένεις να το πάρεις μεταχείρο, με πεσμένη τιμή λόγω «αναξιοπιστίας» και με λυμένα τα θέματα από τον πρώτο-δεύτερο κάτοχο.
 

BabisStinson

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT
εγω το κοβω καπου στα 9000ε και αν αποφασισει η απριλια αλλα και οι αντιπροσωποι να το προμοταρουν θα παει καλα.....διοτι η απριλια εχει μηχαναρες αλλα τις βαζουν πισω απο τα σκουτερ του γκρουπ
9000 κάνει το Dorsoduro με το νέο κινητήρα, οπότε κάτω από 10-10.5Κ δεν το βλέπω με τίποτα το Caponord..! Μακάρι βέβαια..! Πιστεύω θα κλέψει και πωλήσεις από το Tracer 900 αν κάνει τόσο..

Αυτό που λέει ο @forester για τις προωθητικές ενέργειες ισχύει 100%..! Με εξαίρεση τα Beverly που πουλάνε από μόνα τους, τι έχετε δει να γίνεται για τα άλλα του ομίλου? Ακόμα και ένα "Eagle Days" που έκαναν πριν το καλοκαίρι για την MG, πήγα σε μεγάλη αντιπροσωπεία για να δω το V7 III και να μάθω περισσότερα από κοντά για την προσφορά κλπ. Ήταν σαν να πήγα μια οποιαδήποτε άλλη μέρα, ούτε μια αφίσα δεν είχε, δεν μου ανέφεραν καν τι προωθητική ενέργεια έχει, τι θα είχε δώρο με την αγορά κλπ. Προώθηση 0. Αν πάμε και στις παιδικές ασθένειες κλάμα..!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με εξαίρεση τα Beverly που πουλάνε από μόνα τους,.....
έγραψε ο Μπάμπης από πάνου @BabisStinson .

γιατί άραγε τα Beverly πουλάνε μόνα τους?
Αν πάμε πίσω τότε που παρουσιάστηκαν , θα δούμε ότι έπαιζαν μόνα τους! Και όντας αξιόλογα σαν σκούτερ (άριστα θα έλεγα... σε σχέση με ό,τι κυκλοφορούσε τότες) έφτιαξαν την αγορά στα μέτρα τους!!!
Κάτι ανάλογο με την Άφρικα κάποτε και τα GS αργότερα ;)
Αλλά Honda & BMW δεν έμειναν εκεί!
Ενώ η Απρίλια όντως έχει τα σκούτερ μπροστά και τις μοτοσυκλέτες της πίσω...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εβγαλε 1200 με το καλυτερο πακετο αναρτησεων-πλασιου,γερμανοι-αυστριακοι-ιταλοι πολυ θα το ηθελαν,και το εθαψε η εταιρια,με παιδικες ασθενειες-καταναλωση-δυναμη.....μηχαναρα το 1200 capo και ξαφνικα δεν περασε τις καινουριες εuro.παρουσιαστηκε το 13 και το 17 δεν υπαρχει.οταν πηγα στη φετινη εκθεση,ρωτησα τον υπαλληλο που ειναι και γνωστος μου.....που ειναι το capo......δεν μου λεει.....δεν περναει προδιαγραφες πια....ετσι ακριβως
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
εβγαλε 1200 με το καλυτερο πακετο αναρτησεων-πλασιου,γερμανοι-αυστριακοι-ιταλοι πολυ θα το ηθελαν,και το εθαψε η εταιρια,με παιδικες ασθενειες-καταναλωση-δυναμη.....μηχαναρα το 1200 capo και ξαφνικα δεν περασε τις καινουριες εuro.παρουσιαστηκε το 13 και το 17 δεν υπαρχει.οταν πηγα στη φετινη εκθεση,ρωτησα τον υπαλληλο που ειναι και γνωστος μου.....που ειναι το capo......δεν μου λεει.....δεν περναει προδιαγραφες πια....ετσι ακριβως
Το ραλλύ πάντως που έχω εγώ σε κατανάλωση πάσχει αλλά όχι έχει ακουστεί ..Επίσης σε δύναμη με 125 "ονομαστικά" άλογα δε νιώθεις κάπου να σου λείπει ούτε δύναμη ούτε ροπή.
Το καλοκαίρι φοτωμένο τέρμα δικάβαλο από Ρέθυμνο - Σπλιτ - Ρέθυμνο σύνολο 3300 χιλ έκαψε 287 ευρώ τη στιγμή που το gs lc που είμασταν μαζί έκαψε 240.
Συμφωνώ με τον Μανώλη ότι η ανάρτηση του είναι αλλού ακόμα και τώρα !
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κρίμα, θα μπορούσε η Απρίλια να είναι δυνατός παίκτης σε πολλές κατηγορίες, αλλά.....
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Επιβεβαιώνω μέχρι κεραίας από την εμπειρία μου με το pegaso trail που είχα ερωτευτεί κεραυνοβόλα με την πρώτη ματιά. Μέσα σε ένα χρόνο με έκαναν να σιχαθώ και να πουλήσω καινούριο μηχανάκι. Δύο επίσημες αντιπροσωπείες στη Θεσσαλονίκη δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τα πιο απλά ζητήματα. Κρίμα, γιατί είχα έρωτα με τα Aprilia.
Φιλε το Πήγασο θελει μάστορα παλιάς κοπής που μπορει να αυτοσχεδιάζει
Εμείς στην χαλκιδα εχουμε και τα απριλια δεν σπάνε δεν χαλάνε ποτε
Οποίος θελει επαφή με πμ
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Το βασικό για να πάει καλά το μοντέλο, είναι να περιορίσουν τις παιδικές ασθένειες που στα περισσότερα μηχανάκια της Απρίλια εμφανίζονται. Τι να το κάνω αν είναι μηχανάρα (το παλιό Κάπο ας πούμε, ή ο τελευταίος Πήγασος με το Μιναρέλι μοτέρ, ή τα 750άρια Ντόρσο/Σίβερ κλπ), αν πρέπει να βρίσκω κάθε τρεις και λίγο πατέντα για να διορθώσω τον χαζό/κακό σχεδιασμό της εταιρείας. Πόσοι κάτοχοι έχουν απηυδήσει πια από το «φτιάχνω το ένα, χαλάει το άλλο»;
Έχουν καταφέρει να μην αξίζει η αγορά καινούργιου Απρίλια, αλλά να περιμένεις να το πάρεις μεταχείρο, με πεσμένη τιμή λόγω «αναξιοπιστίας» και με λυμένα τα θέματα από τον πρώτο-δεύτερο κάτοχο.
Παιδικές ασθένειες εμφανίζονται σε ολες τις εταιρείες. Η διαφορά είναι οτι κάποιοι τις λένε και άλλοι τις κρύβουν...:laugh:
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Κοίτα.. το 2004 ας πούμε, είχες την επιλογή του να πάρεις ένα Βαρκαντέρο ας πούμε κι ένα Κάπονορντ ας πούμε..
Το Κάπονορντ ανώτερο παντού..στα χαρτιά και στην πραγματικότητα.
Αλλά έπρεπε να του φτιάξεις τους ταχυσυνδέσμους, τους πολλαπλασιαστές, τη φίσα κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο... και δεν ήξερες αν θα τελείωνε εκεί ή αν θα σου ξανάβγαζε ιστορίες.
Και τότε κανείς δεν είχε την εμπειρία, ούτε είχαν βγει οι πατέντες που βρίσκεις σήμερα και όλοι πήγαιναν ψάχνοντας. Και ξανά στο συνεργείο..και ξανά στο συνεργείο..
Το αποτέλεσμα, άπατο το Κάπο.
Και το Κάπο είναι μόνο ένα μοντέλο της φίρμας, έτσι;
Υπάρχουν ασθένειες και ασθένειες.. απλά της Απρίλια φαίνεται να είναι οι πιο σπ@σ@ρχίδικες...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και να συμπληρώσω... δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, εκτός αν το προτέρημα της ειλικρίνειας το έχουν μόνο οι Aprilio-κάτοχοι!

Φυσικά και άλλες μηχανές παρουσιάζουν προβλήματα αλλά πάντα έχει σημασία η ποσόστοση. Άλλο είναι 7 στα 10 Capo και άλλο είναι 2 στα 10 Vara, όπως και να το κάνεις είναι διαφορετικό (μην πιαστείτε από το παράδειγμα, για να γίνω κατανοητός τέθηκε).
 
Top Bottom