Aprilia Caponord 1200 (2013-2017)

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Αν προσέξετε στις φωτό έχει μικρότερο όγκο απ' ένα βστρον πρώτης γενιάς


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Γέφυρα Ερυμάνθου στα σύνορα Αρκαδίας - Ηλείας...





"Ιταλίδα" και άσχημη γίνεται; Δε γίνεται! Monica Bellucci το άτιμο! :like:
Επιτέλους jojo72 μου ελυσες την απορία!
Έχω φωτογραφία κάτω απ' αυτήν τη γέφυρα από βόλτα του "μοτό" πάνω από δέκα χρόνια πίσω. Οπότε τύχαινε να δω την φωτό αναρωτιώμουν που στα κομμάτια να είχαμε χαθεί πάλι :laugh::roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Σε έχει φάει η δουλειά, νομίζω την περάσαμε το 22 μερικές φορές
Ναι αλλά δεν ήξερα ότι ήταν αυτή για να κάνω την σύνδεση :friend:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ολιγον τι, ατοπος ο συνειρμος σου!!! (εκτος και το εγραψες σαν αστειο και δεν το καταλαβα).

Στα αεροπλανα, η συντηρηση, οι ελεγχοι, οι επισκευες γινονται μεσα σε πολυ αυστηρα πλαισια και χρονοδιαγραμματα, ειναι το ασφαλεστερο μεσο μεταφορας, ασχετα με την ταχυτητα του. Το γνωριζεις αυτο, οπως και ολοι μας φυσικα!
Παρολα αυτα, δυστυχηματα γινονται αραια και που (αναποφευκτα).
Δεν υπαρχει κανενα απολυτως μετρο συγκρισης, αεροπλανου-μηχανης, αεροπλανου-αυτοκινητου κτλ............
Χαριτολογώντας το είπα επειδή σκέφτηκα πόσα καλωδιακια και πόσα σωληνάκια έχει ένα αεροπλάνο. Προφανώς εκεί υπάρχουν αλλά τόσα καλωδιακια και σωληνάκια άμα χαλάσουν τα πρώτα να κάνουν τη δουλειά τους. Δεν συγκρίνονται.

Οι μοτοσυκλέτες όμως είναι επικίνδυνες απ' τη φύση τους σε ένα βαθμό. Η διαφορά 140 με 160-170 δε λέει υποχρεωτικά κάτι. Δεν θα ήθελα να πέσω με καμιά από τις δύο ταχύτητες εξάλλου.

Πιο πολύ για μένα σημασία έχει ο αναβάτης πάντα να είναι και λίγο μηχανικός και είτε να μπορεί ο ίδιος να ασχολείται και να κρατάει την μοτοσυκλέτα σε άριστη κατάσταση και να εμπιστεύεται πρώτα τον εαυτό του σε αυτό που καβαλάει και την μηχανολογική του αρτιότητα είτε στην χειρότερη να μπορεί να είναι ένας καλός ελεγκτής στην δουλειά που κάνει ένα συνεργείο και πάνω σε αυτή τη δουλειά εμπιστεύεται τη ζωή του. Ευτυχώς από ένα καλωδιακό η ένα σωληνάκι δυσκολα θα έρθει ατύχημα αλλά από κακό συντηρημένη μετάδοση,παλιά φθαρμένα λάστιχα και άλλα συστήματα της μοτοσυκλέτας μπορούν να συμβούν πολλά. Οπότε έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και τα αυτιά μας αν κάτι δεν μας αρέσει να το ψάξουμε ειδικά σε μοτοσυκλέτες που πιάνουν χιλιόμετρα πολλά.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Χαριτολογώντας το είπα επειδή σκέφτηκα πόσα καλωδιακια και πόσα σωληνάκια έχει ένα αεροπλάνο. Προφανώς εκεί υπάρχουν αλλά τόσα καλωδιακια και σωληνάκια άμα χαλάσουν τα πρώτα να κάνουν τη δουλειά τους. Δεν συγκρίνονται.

Οι μοτοσυκλέτες όμως είναι επικίνδυνες απ' τη φύση τους σε ένα βαθμό. Η διαφορά 140 με 160-170 δε λέει υποχρεωτικά κάτι. Δεν θα ήθελα να πέσω με καμιά από τις δύο ταχύτητες εξάλλου.

Πιο πολύ για μένα σημασία έχει ο αναβάτης πάντα να είναι και λίγο μηχανικός και είτε να μπορεί ο ίδιος να ασχολείται και να κρατάει την μοτοσυκλέτα σε άριστη κατάσταση και να εμπιστεύεται πρώτα τον εαυτό του σε αυτό που καβαλάει και την μηχανολογική του αρτιότητα είτε στην χειρότερη να μπορεί να είναι ένας καλός ελεγκτής στην δουλειά που κάνει ένα συνεργείο και πάνω σε αυτή τη δουλειά εμπιστεύεται τη ζωή του. Ευτυχώς από ένα καλωδιακό η ένα σωληνάκι δυσκολα θα έρθει ατύχημα αλλά από κακό συντηρημένη μετάδοση,παλιά φθαρμένα λάστιχα και άλλα συστήματα της μοτοσυκλέτας μπορούν να συμβούν πολλά. Οπότε έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και τα αυτιά μας αν κάτι δεν μας αρέσει να το ψάξουμε ειδικά σε μοτοσυκλέτες που πιάνουν χιλιόμετρα πολλά.
Συμπληρώνω
Μια τραγωδία ΠΟΤΕ δεν γίνεται λόγω ενός παράγοντα μόνο
Όσοι πιο πολλοί παράγοντες συντρέχουν λοιπόν
τόσο πιο σίγουρο είναι
1 έτρεχε 2 παλιά λάστιχα 3 ολισθηρό οδόστρωμα 4 βροχή 5 ομίχλη 6 κίνηση
και φτάνει ένα σημείο που λες ζω κατά λάθος !
 
Top Bottom