Aprilia Caponord 1200 (2013-2017)

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης


APRILIA CAPONORD 1200 – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας

Aprilia διαμήκης V2 90°, 4-χρονος 4-βάλβιδος Twin Spark DOHC, υγρόψυκτος

Καύσιμο

Αμόλυβδη βενζίνη

Διάμετρος/Διαδρομή

106 x 67.8 mm

Κυβισμός

1197 cc

Σχέση συμπίεσης

12.0 ± 0,5 : 1

Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο

125 CV (91,9 kW) στις 8.250 στροφές/λεπτό

Μέγιστη ροπή στο στρόφαλο

11,7 kgm στις 6.800 giri/min.

Τροφοδοσία

Ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα. Ψεκασμός με διπλό μπεκ σε κάθε κύλινδρο και διαχείριση ανοίγματος της πεταλούδας Ride by Wire με 3 επιλογές χαρτογραφήσεων (Tri-Map): Sport (S), Touring (T), Rain (R)

Ανάφλεξη

Ηλεκτρονική Magneti Marelli 7SM, με δύο μπουζί ανά κύλινδρο ενσωματωμένη στον ψεκασμό

Σύστημα εκκίνησης

Μίζα

Εξάτμιση

Σύστημα 2 σε 1 εξολοκλήρου από ανοξείδωτο χάλυβα με διπλό καταλύτη και διπλό αισθητήρα λ

Γεννήτρια

690 W/6000 σαλ

Σύστημα λίπανσης

Με υγρό κάρτερ

Κιβώτιο

6τάχυτο. Σχέσεις μετάδοσης: 14/36, 17/32, 20/30, 22/28, 23/26, 24/25

Τύπος συμπλέκτη

Πολύδισκος σε μπάνιο λαδιού με υδραυλική λειτουργία

Πρωτεύουσα μετάδοση

με γρανάζια, σχέση μετάδοσης: 40/69

Δευτερεύουσα μετάδοση

Με αλυσίδα, σχέση μετάδοσης: 17/42

Πλαίσιο

Μικτό πλαίσιο από χαλύβδινο χωροδικτύωμα που ενώνεται με τα πλευρικά αλουμινένα τμήματα με μπουλόνια υψηλής αντοχής. Αφαιρούμενο πίσω χαλύβδινο υποπλαίσιο.

Ανάρτηση εμπρός

USD τηλεσκοπικό πηρούνι με καλάμια Æ 43 mm πλήρως ρυθμιζόμενο. Διαδρομή τροχού 167 mm.

Έκδοση Travel Pack: USD τηλεσκοπικό πηρούνι με καλάμια Æ 43 mm πλήρως ρυθμιζόμενο. Υδραυλικό φρένο σε έκταση και συμπίεση με ηλεκτρονική διαχείριση με ADD (Aprilia Dynamic Damping) σύστημα ημι-ενεργητικής ανάρτησης.

Ανάρτηση πίσω

Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ τοποθετημένο παράλληλα και στην δεξιά πλευρά του πλαισίου, χωρίς μοχλισμό, με χωριστό δοχείο αερίου. Ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Διαδρομή τροχού 150 mm.

Έκδοση Travel Pack: αμορτισέρ με piggyback και αυτόματη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση 4 θέσεων. Υδραυλικό φρένο σε έκταση και συμπίεση με ηλεκτρονική διαχείριση με ADD (Aprilia Dynamic Damping) σύστημα ημι-ενεργητικής ανάρτησης.

Φρένα

Εμπρός: Δύο πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm ο καθένας με ακτινικές δαγκάνες Brembo M432 4 εμβόλων Ø32mm και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Μεταλλικά σωληνάκια φρένων.

Πίσω: Δίσκος διαμέτρου 240 mm με δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου και μεταλλικό σωληνάκι φρένων. Δικάναλο σύστημα ABS Continental και Aprilia Traction Control (ATC).

Τροχοί

Κράματος αλουμινίου

Εμπρός: 3.50 X 17" Πίσω: 6,00 X 17"

Ελαστικά

Radiali tubeless, εμπρός: 120/70-R17, πίσω: 180/55-17

Διαστάσεις

Μήκος: 2.245 mm

Ύψος: 1.440mm

Ύψος σέλας: 840 mm

Μεταξόνιο: 1.565 mm

Ίχνος: 125 mm

Γωνία κάστερ 26.1°

Βάρος κενό: 214kg (228kg Travel Pack)

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

24 lt (από τα οποία 5lt ρεζέρβα)




Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Γιατί δεν βλέπουμε κανένα στους δρόμους? Είναι τόσο χάλια οδηγηκα?
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
έτσι λένε
βλακειες λενε...μια χαρα ειναι στο δρομο...απλως βγηκε μια εποχη που τα αλογα εκαναν παρτυ και αυτο εβγαζε 106 τροχο...
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
Εγώ δε γνωρίζω κανέναν να το έχει οδηγήσει και να έχει σχηματίσει την άποψη ότι είναι χάλια οδηγικά !
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το έχω οδηγήσει κι εγώ και σε καμία περίπτωση δεν το λες χάλια.

Όπως σωστά είπε και ο Μανώλης, όσο κυκλοφόρησε του έλειπαν τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά απόδοσης και το όνομα για ανταγωνιστεί τους γνωστούς υπόπτους της κατηγορίας.

Κατά την προσωπική μου γνώμη, σήμερα είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή για κάποιον που δεν θέλει την πεπατημένη στην κατηγορία των 9000 ευρώ. Έχει μερικά πολύ ποιοτικά χαρακτηριστικά (αναρτήσεις, φρένα), είναι εξοπλισμένο με σχεδόν όλα τα καλούδια, έχει ένα ροπάτο μοτέρ (που όμως ξεμένει από ανάσες ψηλά ενώ η κατανάλωση είναι λίγο τσιμπημένη), είναι σταθερό, έχει όμως σχετικά βαριά αίσθηση.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Το έχω οδηγήσει κι εγώ και σε καμία περίπτωση δεν το λες χάλια.

Όπως σωστά είπε και ο Μανώλης, όσο κυκλοφόρησε του έλειπαν τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά απόδοσης και το όνομα για ανταγωνιστεί τους γνωστούς υπόπτους της κατηγορίας.

Κατά την προσωπική μου γνώμη, σήμερα είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή για κάποιον που δεν θέλει την πεπατημένη στην κατηγορία των 9000 ευρώ. Έχει μερικά πολύ ποιοτικά χαρακτηριστικά (αναρτήσεις, φρένα), είναι εξοπλισμένο με σχεδόν όλα τα καλούδια, έχει ένα ροπάτο μοτέρ (που όμως ξεμένει από ανάσες ψηλά ενώ η κατανάλωση είναι λίγο τσιμπημένη), είναι σταθερό, έχει όμως σχετικά βαριά αίσθηση.
Σε σχέση με το tiger1050 sport πιο είναι ανώτερο οδηγηκα?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Σε σχέση με το tiger1050 sport πιο είναι ανώτερο οδηγηκα?
Αυτό δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα. Το Tiger το οδήγησα σε κλασσικό τεστ ράιντ του 20λεπτου στην Αθήνα ενώ το Capo το γύρισα από Επίδαυρο μέχρι Κόρινθο και άρα έχω μια πιο καλή εικόνα. Νομίζω ότι και τα δυο μηχανάκια μοιάζουν αρκετά όσον αφορά την αίσθηση σε σχέση με κάτι πιο ανάλαφρο όπως το πχ το Tracer, δες εδώ τι είχα γράψει

Σαν εξοπλισμός κερδίζει το Capo σίγουρα, είναι πιο τουριστική μοτοσυκλέτα. Από τα δυο θα προτιμούσα ότι έβρισκα σε πιο συμφέρουσα τιμή σε σχέση με την κατάσταση/χλμ/αξεσουαρ και εκεί μάλλον κερδίζει ξανά το Capo.

Τιμή? χιλιόμετρα?
Είναι του κολλητού
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Αυτό δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα. Το Tiger το οδήγησα σε κλασσικό τεστ ράιντ του 20λεπτου στην Αθήνα ενώ το Capo το γύρισα από Επίδαυρο μέχρι Κόρινθο και άρα έχω μια πιο καλή εικόνα. Νομίζω ότι και τα δυο μηχανάκια μοιάζουν αρκετά όσον αφορά την αίσθηση σε σχέση με κάτι πιο ανάλαφρο όπως το πχ το Tracer, δες εδώ τι είχα γράψει

Σαν εξοπλισμός κερδίζει το Capo σίγουρα, είναι πιο τουριστική μοτοσυκλέτα. Από τα δυο θα προτιμούσα ότι έβρισκα σε πιο συμφέρουσα τιμή σε σχέση με την κατάσταση/χλμ/αξεσουαρ και εκεί μάλλον κερδίζει ξανά το Capo.


Είναι του κολλητού
Πιο διασκεδαστικό πιο ήταν?Του φίλου σού που έβαλες αγγελία είναι το απλό? Σίγουρα το aprilia προσφέρει περισσότερα αλλά βλέπω ένα κόκκινο που είναι full extra κ το έχει πάνω από χρόνο αγγελία κ με προβληματίζει..
 
Τελευταία επεξεργασία:

jojo72

Gira, il mondo gira.....
Περιοχή
Τρίπολη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Caponord ETV 1000
Γιατί δεν βλέπουμε κανένα στους δρόμους? Είναι τόσο χάλια οδηγηκα?
Μάλλον το αντίθετο.... Θα έλεγα ότι ο λόγος που δε βλέπεις αρκετά είναι για τον ίδιο λόγο που δεν πωλούνται πολλά μεταχειρισμένα.... Δεν πούλησε και αυτοί που το έχουν δύσκολα θα το δωσουν!!! Γιατί;

Γιατί, όπως και ο προκάτοχός του το Caponord ETV 1000, έτσι και το Caponord 1200 ενώ ήταν μια φοβερή μοτοσυκλέτα για την εποχή της, σχεδιαστικά (αν και υποκειμενικό αυτό) και οδηγικά, καθαρά ταξιδιάρικη με πληθώρα βοηθημάτων και το πρωτοποριακό ADD system, εργονομική θέση οδήγησης, σέλα επιβάτη συνεπιβάτη "πολυθρόνα" κ.λπ. έπεσε θύμα:
  1. του "φτωχού" του κινητήρα την εποχή που το marketing έσπρωχνε προς την αύξηση των ίππων και ο ανταγωνισμός απέδιδε περισσότερα άλογα
  2. της αυξημένης κατανάλωσης
  3. της πολιτικής της Piaggio (που έχει απορροφήσει την April και που ως γνωστόν "τρώει τα παιδιά της" προς όφελος των scooter καθώς δεν πέρναγε τις προδιαγραφές για το Euro 4 και δεν ήθελαν να επενδύσουν καθώς το θεωρούσαν ασύμφορο)
  4. του "λάθος" target group καθώς το κοινό που απευθυνόταν ήταν κάτι μεταξύ on off, adventure, touring και πουλ μουρ (που προτιμούν τα "ονόματα") χωρίς τελικά να πιάσει κανένα
  5. του χαρακτήρα της μηχανής που στο τέλος τέλος δεν είναι καθόλου off (πόσο off road μπορεί να είναι με την εξάτμιση στο.. "πάτωμα"; ) αλλά είναι καθαρά touring.
Αυτό αφενός οδήγησε σε μικρό αριθμό πωλήσεων - γύρω στις 5.000 κομμάτια αν θυμάμαι - αφετέρου στην πτώση της "εμπορικής" αξίας της μηχανής, που κόστιζε γύρω στα 14.000€ εν έτει 2015 και το rally raid 16.000€ περίπου αν δεν κάνω λάθος, με αποτέλεσμα είτε κάποιοι να το δώσουν μισοτιμής και να πάνε σε ένα BMW 1200GS ή KTM 1190 ή Ducati multistrada 1200 πχ είτε να το "παντρευτούν".
Κατά τα άλλα ο κινητήρας πιο ελαστικός χαμηλά και πιο ροπάτος από το προηγούμενο μοντέλο, τα φρένα εξαιρετικά, η θέση οδήγησης λίγο πιο "χωμένη" μέσα στη μηχανή, η ζελατίνα ρυθμιζόμενη με πολύ καλή κάλυψη αέρα και στιβαρός σκελετός με καλή ποιότητα κύλησης. Όσοι το κράτησαν πάντως πρέπει να το έχουν ευχαριστηθεί.
Το λάθος της Aprilia ξεκίνησε με την επιλογή του κινητήρα και τις "εκπτώσεις" που έκαναν. Πήραν το μοτέρ του Dorsoduro 1200 και αντί να το εξελίξουν το υποβάθμισαν. Καλύτερα να έβαζαν ένα κινητήρα V4 να χτυπήσουν και τον ανταγωνισμό.

Και φθάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα.... Θα το αγόραζα σήμερα; Αν βρισκόταν κανένας και το πούλαγε εγώ θα το έπαιρνα. Όχι όμως στα 9 και 10.000€ που ζητάνε σήμερα, πραγματικά δεν πιστεύω ότι τα αξίζει. Ένα εύρος τιμής από 5.500€ μέχρι 6.500€ νομίζω ότι θα ήταν λογικό. Παραπάνω ούτε με σφαίρες τη στιγμή που βρίσκεις καλύτερα και οικονομικότερα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πιο διασκεδαστικό πιο ήταν?Του φίλου σού που έβαλες αγγελία είναι το απλό? Σίγουρα το aprilia προσφέρει περισσότερα αλλά βλέπω ένα κόκκινο που είναι full extra κ το έχει πάνω από χρόνο αγγελία κ με προβληματίζει..
Πιο διασκεδαστικό είναι το 1290 μου :D

Είναι το φουλ έξτρα, έκδοση travel νομίζω την έλεγε η Aprilia.

Μεταπώληση σίγουρα δεν έχει την ίδια όπως αλλά μηχανάκια, πρέπει όμως και η τιμή να είναι σωστή. Το άλλο ξεκίνησε από αρκετά ψηλότερα και μάλιστα είχε ενδιαφερθεί ο φίλος μου τότε, πριν βρει αυτό που πήρε τελικά.
Υπάρχει πάντως κοινό που τα θέλει και εκτιμά ότι δίνουν σε σχέση πχ με Tracer, Tiger.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μάλλον το αντίθετο.... Θα έλεγα ότι ο λόγος που δε βλέπεις αρκετά είναι για τον ίδιο λόγο που δεν πωλούνται πολλά μεταχειρισμένα.... Δεν πούλησε και αυτοί που το έχουν δύσκολα θα το δωσουν!!! Γιατί;

Γιατί, όπως και ο προκάτοχός του το Caponord ETV 1000, έτσι και το Caponord 1200 ενώ ήταν μια φοβερή μοτοσυκλέτα για την εποχή της, σχεδιαστικά (αν και υποκειμενικό αυτό) και οδηγικά, καθαρά ταξιδιάρικη με πληθώρα βοηθημάτων και το πρωτοποριακό ADD system, εργονομική θέση οδήγησης, σέλα επιβάτη συνεπιβάτη "πολυθρόνα" κ.λπ. έπεσε θύμα:
  1. του "φτωχού" του κινητήρα την εποχή που το marketing έσπρωχνε προς την αύξηση των ίππων και ο ανταγωνισμός απέδιδε περισσότερα άλογα
  2. της αυξημένης κατανάλωσης
  3. της πολιτικής της Piaggio (που έχει απορροφήσει την April και που ως γνωστόν "τρώει τα παιδιά της" προς όφελος των scooter καθώς δεν πέρναγε τις προδιαγραφές για το Euro 4 και δεν ήθελαν να επενδύσουν καθώς το θεωρούσαν ασύμφορο)
  4. του "λάθος" target group καθώς το κοινό που απευθυνόταν ήταν κάτι μεταξύ on off, adventure, touring και πουλ μουρ (που προτιμούν τα "ονόματα") χωρίς τελικά να πιάσει κανένα
  5. του χαρακτήρα της μηχανής που στο τέλος τέλος δεν είναι καθόλου off (πόσο off road μπορεί να είναι με την εξάτμιση στο.. "πάτωμα"; ) αλλά είναι καθαρά touring.
Αυτό αφενός οδήγησε σε μικρό αριθμό πωλήσεων - γύρω στις 5.000 κομμάτια αν θυμάμαι - αφετέρου στην πτώση της "εμπορικής" αξίας της μηχανής, που κόστιζε γύρω στα 14.000€ εν έτει 2015 και το rally raid 16.000€ περίπου αν δεν κάνω λάθος, με αποτέλεσμα είτε κάποιοι να το δώσουν μισοτιμής και να πάνε σε ένα BMW 1200GS ή KTM 1190 ή Ducati multistrada 1200 πχ είτε να το "παντρευτούν".
Κατά τα άλλα ο κινητήρας πιο ελαστικός χαμηλά και πιο ροπάτος από το προηγούμενο μοντέλο, τα φρένα εξαιρετικά, η θέση οδήγησης λίγο πιο "χωμένη" μέσα στη μηχανή, η ζελατίνα ρυθμιζόμενη με πολύ καλή κάλυψη αέρα και στιβαρός σκελετός με καλή ποιότητα κύλησης. Όσοι το κράτησαν πάντως πρέπει να το έχουν ευχαριστηθεί.
Το λάθος της Aprilia ξεκίνησε με την επιλογή του κινητήρα και τις "εκπτώσεις" που έκαναν. Πήραν το μοτέρ του Dorsoduro 1200 και αντί να το εξελίξουν το υποβάθμισαν. Καλύτερα να έβαζαν ένα κινητήρα V4 να χτυπήσουν και τον ανταγωνισμό.

Και φθάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα.... Θα το αγόραζα σήμερα; Αν βρισκόταν κανένας και το πούλαγε εγώ θα το έπαιρνα. Όχι όμως στα 9 και 10.000€ που ζητάνε σήμερα, πραγματικά δεν πιστεύω ότι τα αξίζει. Ένα εύρος τιμής από 5.500€ μέχρι 6.500€ νομίζω ότι θα ήταν λογικό. Παραπάνω ούτε με σφαίρες τη στιγμή που βρίσκεις καλύτερα και οικονομικότερα.
Συμφωνώ σε όλα, τα έγραψες πολύ σωστά αλλά στην τιμή μάλλον υπερβάλεις προς τα κάτω.
Σίγουρα ούτε εγώ θα έδινα 10-11000€ για capo 1200 αλλά και τα 6000€ είναι πολύ λίγα για να δεχθεί κάποιος να το δώσει... Νομίζω ότι γύρω στα 8000 είναι μια σωστή τιμή ώστε να δελεάσει τυχόν υποψηφίους αγοραστές των μοτο που ανέφερα παραπάνω και που είναι λιγότερο ποιοτικές (tracer) ή εξοπλισμένες (Tiger) αλλά και υποψηφίους αγοραστές multi, gs, ktm που θα πάρουν μέρος της τεχνολογίας τους σε καλύτερη τιμή.
Γνώμη μου φυσικά.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Πιο διασκεδαστικό είναι το 1290 μου :D

Είναι το φουλ έξτρα, έκδοση travel νομίζω την έλεγε η Aprilia.

Μεταπώληση σίγουρα δεν έχει την ίδια όπως αλλά μηχανάκια, πρέπει όμως και η τιμή να είναι σωστή. Το άλλο ξεκίνησε από αρκετά ψηλότερα και μάλιστα είχε ενδιαφερθεί ο φίλος μου τότε, πριν βρει αυτό που πήρε τελικά.
Υπάρχει πάντως κοινό που τα θέλει και εκτιμά ότι δίνουν σε σχέση πχ με Tracer, Tiger.
[/QUOT
Στο μόνο που χάνει σε σχέση με αυτά που αναφέρεις είναι η μεταπώληση..
 
Τελευταία επεξεργασία:

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
Εγώ πάντως το rally μου δε θα το δινα κάτω από 10χιλ με όλο τον εξοπλισμό που διαθέτει ! Θα μου πεις δε θα το πάρει κανείς ! Συμφωνώ ! Αλλά δε γίνεται να πουλιούνται τόσο ψηλά τα tracer και τα gs του 2008 !
 
Top Bottom