Aprilia Tuono 660 2021

Desmorider

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Multistrada 1000 DS 2006
Και τα κατάλληλα περιφερειακά βέβαια και αν γίνεται χωρίς ηλεκτρονικά
Τόσο marketing για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στράφι θα πάει ? Δεν νομίζω να μην είναι φορτωμένο ,περιορίζεται το αγοραστικό κοινό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Έχουν βελάξει στα σχετικά fb groups , χαλάνε πιο γρήγορα από τι πωλούνται .
Να δούμε και μετα την ανάκληση αν θα συνεχίσει η επιτυχία
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ένας ύμνος στην εταιρία που συνεχίζει να μιλάει στο συναίσθημα..θα επανέλθω..


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πραγματικα πολυ ομορφο και ποιοτικο μηχανακι.
Ανεβηκα πανω και ηταν ολα οπως πρεπει.
Αυτο που κανει εντυπωση ειναι το διπλο φερινγκ στο πλαι.

Ισως εχει πολυ κοστούμι για naked αλλα το συνολο ειναι πολυ ομορφο.

Με παρακαλαει για τεστ ο πωλητης/φιλος αλλα δεν τα εχω καταφερει ακομα.

Περιμενω πως και πως την αποψη σου!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πραγματικα πολυ ομορφο και ποιοτικο μηχανακι.
Ανεβηκα πανω και ηταν ολα οπως πρεπει.
Αυτο που κανει εντυπωση ειναι το διπλο φερινγκ στο πλαι.

Ισως εχει πολυ κοστούμι για naked αλλα το συνολο ειναι πολυ ομορφο.

Με παρακαλαει για τεστ ο πωλητης/φιλος αλλα δεν τα εχω καταφερει ακομα.

Περιμενω πως και πως την αποψη σου!
καλημερα ,το διπλο φαιρινγκ εξυπηρετει την αεροδυναμικη αερα,ωστε να μην φθανει ζεστη στον αναβατη αλλα και σαφως την ευσταθεια της μοτο..
παμε λιγο να γραψουμε γι αυτο το τουονο κανοντας μια εισαγωγη πρωτα..

το 2007 η απριλια προχωραει σε δικη της κατασκευη μοτερ..αρχικα σαν 1200,τελικα το καναν 750 και το φοραει στο σιβερ..λογω σπαργανων ηλεκτρονικων ταλαιπωρειται με το rbw γκαζι,τελικα καταληγουμε σε 3 χαρτες, σπορτ τουρινγκ ρειν,φοριεται την επομενη χρονια και στο dorsoduro...αυτος ο κινητηρας σχεδιαστηκε εξαρχης για αξιοπιστια και αναμεσα στους χιλιαδες που εχουν πουληθει προβληματα ειναι ελαχιστα,αποδειξη τα μπατσαδικα που συνεχιζουν ακαθεκτα..παιζουν γυρω στα 75-80 αλογα τροχο..το 2011 το μοτερ γινεται 1200 φοριεται στο dorso 1200 και το 2013 στο capo 1200..στο dorso ξεπερναει τα 110 αλογα στον τροχο ,ενω στο capo οχι,παραλληλα οι εκδοσεις 750 συνεχιζουν ιδιες απαραλακτες..το 2017 το μοτερ γινεται 900,περναει στο dorso και σιβερ,τσιμπαει ενα κιλο ροπη και καπου 5 ιππους παραπανω,οι προδιαγραφες ευρω χτυπανε στην πορτα και καπου το 2021 πουλιουνται τα τελευταια στοκ..σε ολη αυτη την πορεια υπηρχε το ερωτημα αφου απο κατω σχεδον ολα ηταν ιδια και μοιραζοταν πολλα,γιατι δεν το φορεσε και σε ενα μικρο πειγασο..μειναμε με το ερωτημα.Το μοτερ προσφατα εμφανιστηκε σε μια συνεργασια κινεζικη,λογικα εχει πουλησει τα σχεδια η απριλια,περαιτερω στοιχεια . ακομα δεν εχουν εμφανιστει
το 2021 λοιπον η απριλια προχωραει ουσιαστικα στο δευτερο κατασκευης της μοτερ 660 που το εξοπλιζει πρωτα στο rs και μετα στο τουονο,ακολουθαει το τουαρεγκ και ισως δουμε καποιο με χυτες <ψηλο>.εξαρχης σχεδιαστηκε για να μπει παντου,η απριλια εχει μαθει απ τα καποια λαθη που εκανε στις προηγουμενες σειρες..Παρουσιαζεται με πληρη σουιτα ηλεκτρονικων,και δεν θα μπορουσε να μην γινει διοτι η απριλια εχει ηλεκτρονικα στα μηχανακια της,οταν πολλες μαρκες πεταγαν χαρταετο,παντοδυναμος για 2κ 660..και δεν υπαρχει αντιστοιχος απ καμια εταιρια αυτη τη στιγμη.τα κοντα 90 αλογα τροχο δεν τα εχει κανενας τελεια και παυλα!!!!Αν καποιος πει οτι τα εχει ψηλα ,να παει να τα οδηγησει και να χουφτωσει το γκαζι!!!
το μοτερ ειναι το δυνατο στοιχειο,αλλα οχι το μονο...δεχθηκε μαχαιρια στην ανακληση μοτερ,αλλα προς τιμην της η απριλια τα μαζεψε ολα και εβαλε καινουριο στα κατα τοπους εξουδιοτημενα αμεσα και γρηγορα!!!!,ουτε να τα ανοιξει,ουτε να τα στειλει καπου,ουτε να φαει κανα χρονο σφυριζοντας αδιαφορα,ονοματα δεν λεμε..και αυτος της βγηκε!!η παραγωγη παει σφαιρα,εχει κατεβασει το ηλιακο πελατολογιο κατι που το θελουν ολες οι εταιριες,μια γυρα απ τις ομαδες που τα εχουν στο fb βλεπει τι ηλικιες τα καβαλανε(τουονο-ρς).

παμε στο τουονο που οδηγησα...
πρωτον θεση οδηγησης
πληρης μελετη ευρωπαιου νεου...τα γονατα φωλιαζουν κατω απ το ρεζερβουαρ,η ακτινα στροφης επιτοπιας ειναι απιστευτη,το τιμονι ερχεται σε μια φυσικοτητα,δεν ειναι επιθετικο δηλ,τα χειριστηρια πανευκολα,οθονη ευδιακριτη,μπροστα εχει ενα ζελατινακι της πλακας ,αλλα μπορεις να του φορεσεις οτι θελει,αλλωστε ταιριαζει μπαμ απ 1100 τουονο,
και παμε στο μοτερ
απιστευτη ευστροφια για 660,η δυναμη ειναι εκει,φευγει μπροστα,νοιωθεις τα ελαφρα κινουμενα μερη,μετα που πηρα το δικο μου,το ενοιωθα φορτηγο απ κατω!!!φρενα φουλ αισθηση,το ειχα στο προγραμμα ινβιντιαλ που εχει το abs απερνεγοποιημενο πισω αν θελεις,κοινως το <γρηγορο> το ανοιξα ρεπριζ,ταχυτητες,δεν βηχει ,δεν κανει τσαφ,απλως δινει!!!Ρε πουστη λεω,πυραυλακι,τι φτιαξαν οι καριολιδες,ειχα μια υποψια απ το τουαρεγκ που ειχα οδηγησει πριν μερες,αλλα τωρα αυτο οπως ειναι και 180 κιλα φουλ γεματο,ειναι η χαρα του παιδιου.μπαπ μπαμ,πεφτει απ τη μια στην αλλη σαν ποδηλατο..επισης δεν καιει απ οτι ειπαν τα παιδια,ζητημα να πιασει 7αρι στο πολυ πολυ γκαζι..μεση εχει ταληρο.σε συγκριση με το 750μου,ειναι η μερα με τη νυκτα,δεν το βλεπουμε πουθενα..

που απευθυνεται?
πρωτο στους νεους,σιγα τωρα,εννοειται απευθυνεται στους νεους,μπανικο,ομορφο ,χρωματακια μοντερνα,λεντακια,συνδεσιμοτητες μετα τα σμαρτφον,συγχρονα πραγματα και καλα κανουν..
μονο αυτοι?οχι βεβαια..
που αλλου λοιπον.
με το χερι στη καρδια,στον οικογενειαρχη που εχει κοψει τα δικαβαλα ταξιδια λογω υποχρεωσεων,εχει ελαχιστο χρονο απ τις υποχρεωσεις φροντιστηρια κτλπ θελει ενα μηχανακι να πετακτει για μια καφεδια,να το χαζευει,να γυρισει,να μην φοβαται το γκαζι,αλλα να τσουλαει,αλλωστε υπαρχει κοσμος και πισω που περιμενει,να ειναι ασφαλες απ τη σουιτα φρενων κτλπ οσο το δυνατον,να παει μια κυριακη αν υπαρχει το διμηνο και να το ευχαριστηθει,να γυρισει με χαμογελο και οχι φοβο..
θα μου πεις 10500 ρε φιλε ακριβο,παιρνω το ταδε ή το αλλο ταδε..εμ μην το παρεις και παρε το ταδε..
10500 ομως κανουν σχεδον πολλα χωματερα που βγαινουν για ενα ξεκαβλωμα,ε αυτο ειναι το ασφαλτινο <χωματερο>
το γουσταρω και το σκεφτομαι πολυ σοβαρα,αλλωστε αν η συζυγος και εγω στο μελλον λασκαρουμε,εδω ειμαστε να παρουμε ενα παμπριζατο,ειδικα απ αυτα εχει γεμισει ο ντουνιας..
το να εχουμε ενα τουριστικο,να ονειρευομαστε οτι θα ταξιδεψουμε τον κοσμο,αλλα να μην γινεται δεν υπαρχει λογος να υπαρχει,η ζωη ειναι μικρη και πρεπει να δοκιμαζουμε και αλλα παραγωγα μοτοσυκλετισμου..τον 1,5 χρονο με το ντορσο μου εδωσε τις απαντησεις που ηθελα και οτι εγραψα πιο πανω ειναι η εμπειρια απ ενα μη τουριστικο αλλα και η απαντηση σε ενα που με ρωτησε μολις κατεβηκα που θα πας με αυτο...
παντου φιλαρακι,οπου τραβαει η ψυχη μου και ο χρονος..


υ.γ σεντονι..κοιτα να δεις
υ.γ1 αναβατης υψος 1.75 κιλα 72..
υ.γ2 το ντορσο παει για πουλημα
υ.γ3 μου αρεσει το κιτρινο(κομμενος νταξει)
υ.γ4 μακαρι να παει καλα η καλοκαιρινη σαιζον,αλλιως θα παρουμε κιτρινα μαντηλια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
καλημερα ,το διπλο φαιρινγκ εξυπηρετει την αεροδυναμικη αερα,ωστε να μην φθανει ζεστη στον αναβατη αλλα και σαφως την ευσταθεια της μοτο..
παμε λιγο να γραψουμε γι αυτο το τουονο κανοντας μια εισαγωγη πρωτα..

το 2007 η απριλια προχωραει σε δικη της κατασκευη μοτερ..αρχικα σαν 1200,τελικα το καναν 750 και το φοραει στο σιβερ..λογω σπαργανων ηλεκτρονικων ταλαιπωρειται με το rbw γκαζι,τελικα καταληγουμε σε 3 χαρτες, σπορτ τουρινγκ ρειν,φοριεται την επομενη χρονια και στο dorsoduro...αυτος ο κινητηρας σχεδιαστηκε εξαρχης για αξιοπιστια και αναμεσα στους χιλιαδες που εχουν πουληθει προβληματα ειναι ελαχιστα,αποδειξη τα μπατσαδικα που συνεχιζουν ακαθεκτα..παιζουν γυρω στα 75-80 αλογα τροχο..το 2011 το μοτερ γινεται 1200 φοριεται στο dorso 1200 και το 2013 στο capo 1200..στο dorso ξεπερναει τα 110 αλογα στον τροχο ,ενω στο capo οχι,παραλληλα οι εκδοσεις 750 συνεχιζουν ιδιες απαραλακτες..το 2017 το μοτερ γινεται 900,περναει στο dorso και σιβερ,τσιμπαει ενα κιλο ροπη και καπου 5 ιππους παραπανω,οι προδιαγραφες ευρω χτυπανε στην πορτα και καπου το 2021 πουλιουνται τα τελευταια στοκ..σε ολη αυτη την πορεια υπηρχε το ερωτημα αφου απο κατω σχεδον ολα ηταν ιδια και μοιραζοταν πολλα,γιατι δεν το φορεσε και σε ενα μικρο πειγασο..μειναμε με το ερωτημα.Το μοτερ προσφατα εμφανιστηκε σε μια συνεργασια κινεζικη,λογικα εχει πουλησει τα σχεδια η απριλια,περαιτερω στοιχεια . ακομα δεν εχουν εμφανιστει
το 2021 λοιπον η απριλια προχωραει ουσιαστικα στο δευτερο κατασκευης της μοτερ 660 που το εξοπλιζει πρωτα στο rs και μετα στο τουονο,ακολουθαει το τουαρεγκ και ισως δουμε καποιο με χυτες <ψηλο>.εξαρχης σχεδιαστηκε για να μπει παντου,η απριλια εχει μαθει απ τα καποια λαθη που εκανε στις προηγουμενες σειρες..Παρουσιαζεται με πληρη σουιτα ηλεκτρονικων,και δεν θα μπορουσε να μην γινει διοτι η απριλια εχει ηλεκτρονικα στα μηχανακια της,οταν πολλες μαρκες πεταγαν χαρταετο,παντοδυναμος για 2κ 660..και δεν υπαρχει αντιστοιχος απ καμια εταιρια αυτη τη στιγμη.τα κοντα 90 αλογα τροχο δεν τα εχει κανενας τελεια και παυλα!!!!Αν καποιος πει οτι τα εχει ψηλα ,να παει να τα οδηγησει και να χουφτωσει το γκαζι!!!
το μοτερ ειναι το δυνατο στοιχειο,αλλα οχι το μονο...δεχθηκε μαχαιρια στην ανακληση μοτερ,αλλα προς τιμην της η απριλια τα μαζεψε ολα και εβαλε καινουριο στα κατα τοπους εξουδιοτημενα αμεσα και γρηγορα!!!!,ουτε να τα ανοιξει,ουτε να τα στειλει καπου,ουτε να φαει κανα χρονο σφυριζοντας αδιαφορα,ονοματα δεν λεμε..και αυτος της βγηκε!!η παραγωγη παει σφαιρα,εχει κατεβασει το ηλιακο πελατολογιο κατι που το θελουν ολες οι εταιριες,μια γυρα απ τις ομαδες που τα εχουν στο fb βλεπει τι ηλικιες τα καβαλανε(τουονο-ρς).

παμε στο τουονο που οδηγησα...
πρωτον θεση οδηγησης
πληρης μελετη ευρωπαιου νεου...τα γονατα φωλιαζουν κατω απ το ρεζερβουαρ,η ακτινα στροφης επιτοπιας ειναι απιστευτη,το τιμονι ερχεται σε μια φυσικοτητα,δεν ειναι επιθετικο δηλ,τα χειριστηρια πανευκολα,οθονη ευδιακριτη,μπροστα εχει ενα ζελατινακι της πλακας ,αλλα μπορεις να του φορεσεις οτι θελει,αλλωστε ταιριαζει μπαμ απ 1100 τουονο,
και παμε στο μοτερ
απιστευτη ευστροφια για 660,η δυναμη ειναι εκει,φευγει μπροστα,νοιωθεις τα ελαφρα κινουμενα μερη,μετα που πηρα το δικο μου,το ενοιωθα φορτηγο απ κατω!!!φρενα φουλ αισθηση,το ειχα στο προγραμμα ινβιντιαλ που εχει το abs απερνεγοποιημενο πισω αν θελεις,κοινως το <γρηγορο> το ανοιξα ρεπριζ,ταχυτητες,δεν βηχει ,δεν κανει τσαφ,απλως δινει!!!Ρε πουστη λεω,πυραυλακι,τι φτιαξαν οι καριολιδες,ειχα μια υποψια απ το τουαρεγκ που ειχα οδηγησει πριν μερες,αλλα τωρα αυτο οπως ειναι και 180 κιλα φουλ γεματο,ειναι η χαρα του παιδιου.μπαπ μπαμ,πεφτει απ τη μια στην αλλη σαν ποδηλατο..επισης δεν καιει απ οτι ειπαν τα παιδια,ζητημα να πιασει 7αρι στο πολυ πολυ γκαζι..μεση εχει ταληρο.σε συγκριση με το 750μου,ειναι η μερα με τη νυκτα,δεν το βλεπουμε πουθενα..

που απευθυνεται?
πρωτο στους νεους,σιγα τωρα,εννοειται απευθυνεται στους νεους,μπανικο,ομορφο ,χρωματακια μοντερνα,λεντακια,συνδεσιμοτητες μετα τα σμαρτφον,συγχρονα πραγματα και καλα κανουν..
μονο αυτοι?οχι βεβαια..
που αλλου λοιπον.
με το χερι στη καρδια,στον οικογενειαρχη που εχει κοψει τα δικαβαλα ταξιδια λογω υποχρεωσεων,εχει ελαχιστο χρονο απ τις υποχρεωσεις φροντιστηρια κτλπ θελει ενα μηχανακι να πετακτει για μια καφεδια,να το χαζευει,να γυρισει,να μην φοβαται το γκαζι,αλλα να τσουλαει,αλλωστε υπαρχει κοσμος και πισω που περιμενει,να ειναι ασφαλες απ τη σουιτα φρενων κτλπ οσο το δυνατον,να παει μια κυριακη αν υπαρχει το διμηνο και να το ευχαριστηθει,να γυρισει με χαμογελο και οχι φοβο..
θα μου πεις 10500 ρε φιλε ακριβο,παιρνω το ταδε ή το αλλο ταδε..εμ μην το παρεις και παρε το ταδε..
10500 ομως κανουν σχεδον πολλα χωματερα που βγαινουν για ενα ξεκαβλωμα,ε αυτο ειναι το ασφαλτινο <χωματερο>
το γουσταρω και το σκεφτομαι πολυ σοβαρα,αλλωστε αν η συζυγος και εγω στο μελλον λασκαρουμε,εδω ειμαστε να παρουμε ενα παμπριζατο,ειδικα απ αυτα εχει γεμισει ο ντουνιας..
το να εχουμε ενα τουριστικο,να ονειρευομαστε οτι θα ταξιδεψουμε τον κοσμο,αλλα να μην γινεται δεν υπαρχει λογος να υπαρχει,η ζωη ειναι μικρη και πρεπει να δοκιμαζουμε και αλλα παραγωγα μοτοσυκλετισμου..τον 1,5 χρονο με το ντορσο μου εδωσε τις απαντησεις που ηθελα και οτι εγραψα πιο πανω ειναι η εμπειρια απ ενα μη τουριστικο αλλα και η απαντηση σε ενα που με ρωτησε μολις κατεβηκα που θα πας με αυτο...
παντου φιλαρακι,οπου τραβαει η ψυχη μου και ο χρονος..


υ.γ σεντονι..κοιτα να δεις
υ.γ1 αναβατης υψος 1.75 κιλα 72..
υ.γ2 το ντορσο παει για πουλημα
υ.γ3 μου αρεσει το κιτρινο(κομμενος νταξει)
υ.γ4 μακαρι να παει καλα η καλοκαιρινη σαιζον,αλλιως θα παρουμε κιτρινα μαντηλια.
Ωραίο άρθρο, περίληψη της σύγχρονης ιστορίας των κινητήρων Aprilia. Eυχαριστούμε.
Μαζί σου σε όλα, ζω παρόμοια φάση αυτόν τον καιρό και δεν μετανιώνω. Λίγα τα μεγάλα ταξίδια και τα διεκπεραιώνω με μικρούς συμβιβασμούς με αυτά που έχω, στο ζύγι παίρνω πιο πολλά στη χρήση που κάνω.


Ωραίος! :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
2 φωτό ακόμα..ξέχασα να γράψω τον φανταστικό ήχο που λαμβάνεις απ' το φιλτροκουτι-μοτερ..πορωση!!


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
καλημερα ,το διπλο φαιρινγκ εξυπηρετει την αεροδυναμικη αερα,ωστε να μην φθανει ζεστη στον αναβατη αλλα και σαφως την ευσταθεια της μοτο..
παμε λιγο να γραψουμε γι αυτο το τουονο κανοντας μια εισαγωγη πρωτα..

το 2007 η απριλια προχωραει σε δικη της κατασκευη μοτερ..αρχικα σαν 1200,τελικα το καναν 750 και το φοραει στο σιβερ..λογω σπαργανων ηλεκτρονικων ταλαιπωρειται με το rbw γκαζι,τελικα καταληγουμε σε 3 χαρτες, σπορτ τουρινγκ ρειν,φοριεται την επομενη χρονια και στο dorsoduro...αυτος ο κινητηρας σχεδιαστηκε εξαρχης για αξιοπιστια και αναμεσα στους χιλιαδες που εχουν πουληθει προβληματα ειναι ελαχιστα,αποδειξη τα μπατσαδικα που συνεχιζουν ακαθεκτα..παιζουν γυρω στα 75-80 αλογα τροχο..το 2011 το μοτερ γινεται 1200 φοριεται στο dorso 1200 και το 2013 στο capo 1200..στο dorso ξεπερναει τα 110 αλογα στον τροχο ,ενω στο capo οχι,παραλληλα οι εκδοσεις 750 συνεχιζουν ιδιες απαραλακτες..το 2017 το μοτερ γινεται 900,περναει στο dorso και σιβερ,τσιμπαει ενα κιλο ροπη και καπου 5 ιππους παραπανω,οι προδιαγραφες ευρω χτυπανε στην πορτα και καπου το 2021 πουλιουνται τα τελευταια στοκ..σε ολη αυτη την πορεια υπηρχε το ερωτημα αφου απο κατω σχεδον ολα ηταν ιδια και μοιραζοταν πολλα,γιατι δεν το φορεσε και σε ενα μικρο πειγασο..μειναμε με το ερωτημα.Το μοτερ προσφατα εμφανιστηκε σε μια συνεργασια κινεζικη,λογικα εχει πουλησει τα σχεδια η απριλια,περαιτερω στοιχεια . ακομα δεν εχουν εμφανιστει
το 2021 λοιπον η απριλια προχωραει ουσιαστικα στο δευτερο κατασκευης της μοτερ 660 που το εξοπλιζει πρωτα στο rs και μετα στο τουονο,ακολουθαει το τουαρεγκ και ισως δουμε καποιο με χυτες <ψηλο>.εξαρχης σχεδιαστηκε για να μπει παντου,η απριλια εχει μαθει απ τα καποια λαθη που εκανε στις προηγουμενες σειρες..Παρουσιαζεται με πληρη σουιτα ηλεκτρονικων,και δεν θα μπορουσε να μην γινει διοτι η απριλια εχει ηλεκτρονικα στα μηχανακια της,οταν πολλες μαρκες πεταγαν χαρταετο,παντοδυναμος για 2κ 660..και δεν υπαρχει αντιστοιχος απ καμια εταιρια αυτη τη στιγμη.τα κοντα 90 αλογα τροχο δεν τα εχει κανενας τελεια και παυλα!!!!Αν καποιος πει οτι τα εχει ψηλα ,να παει να τα οδηγησει και να χουφτωσει το γκαζι!!!
το μοτερ ειναι το δυνατο στοιχειο,αλλα οχι το μονο...δεχθηκε μαχαιρια στην ανακληση μοτερ,αλλα προς τιμην της η απριλια τα μαζεψε ολα και εβαλε καινουριο στα κατα τοπους εξουδιοτημενα αμεσα και γρηγορα!!!!,ουτε να τα ανοιξει,ουτε να τα στειλει καπου,ουτε να φαει κανα χρονο σφυριζοντας αδιαφορα,ονοματα δεν λεμε..και αυτος της βγηκε!!η παραγωγη παει σφαιρα,εχει κατεβασει το ηλιακο πελατολογιο κατι που το θελουν ολες οι εταιριες,μια γυρα απ τις ομαδες που τα εχουν στο fb βλεπει τι ηλικιες τα καβαλανε(τουονο-ρς).

παμε στο τουονο που οδηγησα...
πρωτον θεση οδηγησης
πληρης μελετη ευρωπαιου νεου...τα γονατα φωλιαζουν κατω απ το ρεζερβουαρ,η ακτινα στροφης επιτοπιας ειναι απιστευτη,το τιμονι ερχεται σε μια φυσικοτητα,δεν ειναι επιθετικο δηλ,τα χειριστηρια πανευκολα,οθονη ευδιακριτη,μπροστα εχει ενα ζελατινακι της πλακας ,αλλα μπορεις να του φορεσεις οτι θελει,αλλωστε ταιριαζει μπαμ απ 1100 τουονο,
και παμε στο μοτερ
απιστευτη ευστροφια για 660,η δυναμη ειναι εκει,φευγει μπροστα,νοιωθεις τα ελαφρα κινουμενα μερη,μετα που πηρα το δικο μου,το ενοιωθα φορτηγο απ κατω!!!φρενα φουλ αισθηση,το ειχα στο προγραμμα ινβιντιαλ που εχει το abs απερνεγοποιημενο πισω αν θελεις,κοινως το <γρηγορο> το ανοιξα ρεπριζ,ταχυτητες,δεν βηχει ,δεν κανει τσαφ,απλως δινει!!!Ρε πουστη λεω,πυραυλακι,τι φτιαξαν οι καριολιδες,ειχα μια υποψια απ το τουαρεγκ που ειχα οδηγησει πριν μερες,αλλα τωρα αυτο οπως ειναι και 180 κιλα φουλ γεματο,ειναι η χαρα του παιδιου.μπαπ μπαμ,πεφτει απ τη μια στην αλλη σαν ποδηλατο..επισης δεν καιει απ οτι ειπαν τα παιδια,ζητημα να πιασει 7αρι στο πολυ πολυ γκαζι..μεση εχει ταληρο.σε συγκριση με το 750μου,ειναι η μερα με τη νυκτα,δεν το βλεπουμε πουθενα..

που απευθυνεται?
πρωτο στους νεους,σιγα τωρα,εννοειται απευθυνεται στους νεους,μπανικο,ομορφο ,χρωματακια μοντερνα,λεντακια,συνδεσιμοτητες μετα τα σμαρτφον,συγχρονα πραγματα και καλα κανουν..
μονο αυτοι?οχι βεβαια..
που αλλου λοιπον.
με το χερι στη καρδια,στον οικογενειαρχη που εχει κοψει τα δικαβαλα ταξιδια λογω υποχρεωσεων,εχει ελαχιστο χρονο απ τις υποχρεωσεις φροντιστηρια κτλπ θελει ενα μηχανακι να πετακτει για μια καφεδια,να το χαζευει,να γυρισει,να μην φοβαται το γκαζι,αλλα να τσουλαει,αλλωστε υπαρχει κοσμος και πισω που περιμενει,να ειναι ασφαλες απ τη σουιτα φρενων κτλπ οσο το δυνατον,να παει μια κυριακη αν υπαρχει το διμηνο και να το ευχαριστηθει,να γυρισει με χαμογελο και οχι φοβο..
θα μου πεις 10500 ρε φιλε ακριβο,παιρνω το ταδε ή το αλλο ταδε..εμ μην το παρεις και παρε το ταδε..
10500 ομως κανουν σχεδον πολλα χωματερα που βγαινουν για ενα ξεκαβλωμα,ε αυτο ειναι το ασφαλτινο <χωματερο>
το γουσταρω και το σκεφτομαι πολυ σοβαρα,αλλωστε αν η συζυγος και εγω στο μελλον λασκαρουμε,εδω ειμαστε να παρουμε ενα παμπριζατο,ειδικα απ αυτα εχει γεμισει ο ντουνιας..
το να εχουμε ενα τουριστικο,να ονειρευομαστε οτι θα ταξιδεψουμε τον κοσμο,αλλα να μην γινεται δεν υπαρχει λογος να υπαρχει,η ζωη ειναι μικρη και πρεπει να δοκιμαζουμε και αλλα παραγωγα μοτοσυκλετισμου..τον 1,5 χρονο με το ντορσο μου εδωσε τις απαντησεις που ηθελα και οτι εγραψα πιο πανω ειναι η εμπειρια απ ενα μη τουριστικο αλλα και η απαντηση σε ενα που με ρωτησε μολις κατεβηκα που θα πας με αυτο...
παντου φιλαρακι,οπου τραβαει η ψυχη μου και ο χρονος..


υ.γ σεντονι..κοιτα να δεις
υ.γ1 αναβατης υψος 1.75 κιλα 72..
υ.γ2 το ντορσο παει για πουλημα
υ.γ3 μου αρεσει το κιτρινο(κομμενος νταξει)
υ.γ4 μακαρι να παει καλα η καλοκαιρινη σαιζον,αλλιως θα παρουμε κιτρινα μαντηλια.
Ωραία η αποτύπωση "από καρδίας" της οδηγικής εμπειρίας σου με το tuono!
Άντε με το καλό... :friendship:
Κι εμένα το κίτρινο μ' αρέσει, αλλά το RS!

Υ.Γ. O V4 1000-1100 δεν είναι κατασκευής Aprilia;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ωραία η αποτύπωση "από καρδίας" της οδηγικής εμπειρίας σου με το tuono!
Άντε με το καλό... :friendship:
Κι εμένα το κίτρινο μ' αρέσει, αλλά το RS!

Υ.Γ. O V4 1000-1100 δεν είναι κατασκευής Aprilia;
ειναι,αλλα επικεντρωθηκα στα 2κ
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Ένα από τα fail σημεία είναι ότι δεν έχει σταθερό heel plate για στήριξη του ποδιού σε γρήγορη οδήγηση. Ομοίως και το RS που δοκίμασα, προφανώς.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ένα από τα fail σημεία είναι ότι δεν έχει σταθερό heel plate για στήριξη του ποδιού σε γρήγορη οδήγηση. Ομοίως και το RS που δοκίμασα, προφανώς.
σωστη παρατηρηση Νικο,λογικα θα μπαινει εξτρα,αλλα επρεπε να υπαρχει
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Είχαμε μια κουβέντα με κάποιον που έλεγε ότι 2κ είναι πόσο να πάει..αν πάει αρκετά φαίνεται
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η τελικη ειναι πρωτιστως θεμα αεροδυναμικης. Εδω τα 950 σε καμια καλη μερα θα δειξουν 220, το rs με τα ιδια αλογα και πολυ καλλιτερη αεροδυναμικη να μην δειξει κοντα 240?
 
Top Bottom