Arai RX7V vs Tour X-4

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπέρα,

Τα τελευταια χρονια εχω το RX7-V που τοσο σε γυμνο όσο και ταξίδια Ευρώπης το βρισκω ησυχο (χωρις ωτοασπιδες) και μια χαρα με εχει βολέψει.

Σκέφτομαι να παρω ενα Tour X - 4 αλλα αναρωτιέμαι αν ειναι πιο θορυβώδες απο το RX7-V.

Εχεις καποιος εμπερια απο τα 2 κράνη να μου πει αν βλεπει σημαντική διαφορα στον θόρυβο ?

Merci :friendship:
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Καλησπέρα
Έχω και τα 2
Χρησιμοποιώ και τα 2
Ήσυχο το RX7 δεν το λες, ειναι ενα αγωνιστικό κρανος με 1000 πλεονεκτήματα αλλά ήσυχο δεν ειναι.
Το Tour ειναι καταπληκτικό αλλα οχι για ταξιδια σε εθνική.Εχει καλύτερο αερισμό, ειναι λίγο ποιο loose στην εφαρμογή και εχει πολύ μεγαλυτερο χωρο γυρω απο τα αυτιά οπότε τοποθετείς ποιο ευκολα ενδοεπικοινωνία.
Μεγάλο ρόλο παίζει η ζελατίνα που έχεις στην μηχανή και οι στροβιλισμοί που δημιουργεί.
Πχ. με το RX7 εχω την μεγάλη ζελάτινα στο ΚΤΜ και ολα καλά. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί με το Tour, το κεφάλι πάει περα δωθε και ειναι αδυνατον να σταθείς, οπότε χρησιμοποιώ την απολύτος κοντη ζελατινά του R και εκει ολα διορθώνονται. Ελάχιστοι θόρυβοι, κανένα κούνημα.
Τελικά έχω καταλήξει ότι όταν η εκδρομή περιλαμβάνει πολύ εθνική αλλά και σε ταξίδια σε Ευρώπη χρησιμοποιώ το RX7.
Σε όλα τα υπόλοιπα το Tour.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Έχω είχα κ τα δυο

Το 7 καλύτερή εφαρμογή και
Για μενα καλύτερο αερισμό όπως κ
Καλύτερη ζελατίνα, λόγω σχήματος δεν έχει παραμορφωσεις χαμηλά εμπρός.
Ποιοτικά το Tour το θεωρώ καλύτερο σε υλικά εσωτερικα
Κ περιφέρειες επενδύσεις.
Επίσης όπως σωστά είπωθηκε από πάνω είναι πιο άνετη εφαρμογή λογω τύπου κράνους,
Από θόρυβο έχουν αλλά δεν τον λαμβάνω υπόψιν καθώς χρόνια τώρα βάζω ωτοασπίδες.
Γενικά προχώρα
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπέρα
Έχω και τα 2
Χρησιμοποιώ και τα 2
Ήσυχο το RX7 δεν το λες, ειναι ενα αγωνιστικό κρανος με 1000 πλεονεκτήματα αλλά ήσυχο δεν ειναι.
Το Tour ειναι καταπληκτικό αλλα οχι για ταξιδια σε εθνική.Εχει καλύτερο αερισμό, ειναι λίγο ποιο loose στην εφαρμογή και εχει πολύ μεγαλυτερο χωρο γυρω απο τα αυτιά οπότε τοποθετείς ποιο ευκολα ενδοεπικοινωνία.
Μεγάλο ρόλο παίζει η ζελατίνα που έχεις στην μηχανή και οι στροβιλισμοί που δημιουργεί.
Πχ. με το RX7 εχω την μεγάλη ζελάτινα στο ΚΤΜ και ολα καλά. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί με το Tour, το κεφάλι πάει περα δωθε και ειναι αδυνατον να σταθείς, οπότε χρησιμοποιώ την απολύτος κοντη ζελατινά του R και εκει ολα διορθώνονται. Ελάχιστοι θόρυβοι, κανένα κούνημα.
Τελικά έχω καταλήξει ότι όταν η εκδρομή περιλαμβάνει πολύ εθνική αλλά και σε ταξίδια σε Ευρώπη χρησιμοποιώ το RX7.
Σε όλα τα υπόλοιπα το Tour.
ευχαριστώ, και εγώ στο 1290 με την μεγάλη ζελατίνα Puig δεν είχα πρόβλημα με το Rx7 σε ταξίδια Ευρώπης και χωράει άνετα την ενδοεπικοινωνία

έχω ένα Acerbis adventure που χρησιμοποιώ κάποιες φορές σε μικρές βόλτες αλλά έχει θόρυβο και αναρωτιόμουν αν φταίει το acerbis ή το στυλ.

άρα δεν με βλέπω να πηγαίνω σε Tour X
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν εχω το RX-7 αλλα εχω ενα Chaser και δυo Tour Χ-4, ενα παλιο και ενα πιο καινουργιο. Να πω μονο οτι τα Tour Χ-4 με εχουν βολεψει τοσο πολυ που τα χρησιμοποιω ακομα και στο VFR και εχω σχεδον καταργησει το Chaser, το οποιο ειναι μια χαρα κρανος. Εχει να κανει και με το μηχανακι, στο VFR 800 το δικο μου και το Busa του ανεψιου μου εχω δει 250αρια με το X-4 χωρις κανενα προβλημα.

Ολα τα Arai ειναι σχετικα φασαριοζικα, οποτε παντα ωτοασπιδες, αλλα αν δοκιμασει κανείς Arai και του κατσει σωστα στο κεφαλι, τοτε τα άλλα κρανη ειναι απλα ..κρανη.
 
Top Bottom