Arai Tour X4 vs Nexx XD1 vs Touratech Aventuro

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Επειδή κοιτάω κι εγώ αυτή την εποχή, καταλήγω στο Aventuro, λόγω πολύ χαμηλού βάρους κυρίως.
Θα το δω σύντομα από κοντά, κι αν προκύψει ο γάμος θα δώσω εκτενείς εντυπώσεις. :)
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Εγώ πάντως κατέληξα στο Arai Rebel τελικά. Κατά πάσα πιθανότητα θα το κρατήσω αν και με πιέζει ελάχιστα πάνω μπροστά...Φοβερή ποιότητα το εσωτερικό.
Φιλε μου,αν σε πιεζει πανω στο κουτελο ,τοτε σιγουρα πρεπει να το αλλαξεις.Αν σε πιεζε στα μαγουλα θα ηταν επιτρεπτο, αλλα στο κουτελο ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ κ δεν θα στρωσει ...
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Καποια καινουρια γνωμη για το aventuro touratech η το shoei ?

Πήρα το Aventuro. Συνολικά είμαι ευχαριστημένος, δεν ξέρω όμως αν αξίζει τα ίδια σχεδόν λεφτά με τα Shoei - Arai, κυρίως γιατί (αν και ποιοτικό κράνος) δε φτάνει την ποιότητα κατασκευής και υλικών των Shoei - Arai. Χάνει σε λεπτομέρειες του τύπου clips και αεραγωγοί κουμπώνουν πολύ χαλαρά - έως και όχι καλά, κάποια κομμάτια ψιλοτρίζουν (ειδικά η προέκταση του γείσου - εγώ την έβγαλα τελείως), τα μάγουλα δε μου γεμίζουν το μάτι - θα φανεί στην πορεία πόσο θα αντέξουν χωρίς να "κάτσουν" και γενικά, αν και στο κεφάλι μου έχει καλή εφαρμογή κι είναι άνετο, δε νιώθω να το "αγκαλιάζει" όσο τα Arai μου, που με το που τα φοράω νιώθω λες και φτιάχτηκαν πάνω στο κεφάλι μου..!

Στα καλά, είναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ (carbon γαρ) και αυτό κάνει διαφορά όταν το φοράς για ώρα, είναι (ΚΤΜέ) ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, έχει πολύ καλή ποιότητα ζελατίνας, ίσως και καλύτερη των Arai - Shoei και μ' αρέσει πολύ η... πολυμορφική πλευρά του: Με δύο clips και μία βίδα στην κορυφή που την ξεβιδώνεις με το χέρι, ο γείσος κι η ζελατίνα βγαίνουν πάρα πολύ εύκολα κι έτσι μετατρέπεται και σε street κράνος χωρίς γείσο, αλλά και σε αμειγώς εντουράδικο χωρίς ζελατίνα, για να βάλεις goggles. Και γενικά, έχει ωραία εξαρτήματα, από το να βάλεις διάτρητο καπάκι στο σαγόνι για να μπαίνει μόνιμα αέρας, μέχρι επίπεδες επιφάνειες που κουμπώνουν στο πλάι και στην κορυφή για να προσαρμόσεις πάνω action camera.

Η αεροδυναμική του είναι επίσης πάρα πολύ καλή και ο γείσος ούτε ενοχλεί, ούτε έχει την τάση να σηκώνει το κράνος μέχρι τα 150 (δεν έχω πάει παραπάνω μέχρι στιγμής), αρκεί να μην έχει την προέκταση η οποία γενικά "παίζει" με αποτέλεσμα να τρίζει - και λογικό είναι, είναι extra εξάρτημα που μπαίνει με βίδες και έχει περιθώριο να πηγαίνει μπρος-πίσω για περισσότερη σκιά.

Σε επίπεδα θορύβου, όσο και τα Arai μου, ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο, μου φάνηκε νορμαλ (αν και τα Arai δε φημίζονται ότι είναι και τα πιο ήσυχα κράνη).


Ελπίζω να σε κάλυψα.
:friendship:
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Πήρα το Aventuro. Συνολικά είμαι ευχαριστημένος, δεν ξέρω όμως αν αξίζει τα ίδια σχεδόν λεφτά με τα Shoei - Arai, κυρίως γιατί (αν και ποιοτικό κράνος) δε φτάνει την ποιότητα κατασκευής και υλικών των Shoei - Arai. Χάνει σε λεπτομέρειες του τύπου clips και αεραγωγοί κουμπώνουν πολύ χαλαρά - έως και όχι καλά, κάποια κομμάτια ψιλοτρίζουν (ειδικά η προέκταση του γείσου - εγώ την έβγαλα τελείως), τα μάγουλα δε μου γεμίζουν το μάτι - θα φανεί στην πορεία πόσο θα αντέξουν χωρίς να "κάτσουν" και γενικά, αν και στο κεφάλι μου έχει καλή εφαρμογή κι είναι άνετο, δε νιώθω να το "αγκαλιάζει" όσο τα Arai μου, που με το που τα φοράω νιώθω λες και φτιάχτηκαν πάνω στο κεφάλι μου..!

Στα καλά, είναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ (carbon γαρ) και αυτό κάνει διαφορά όταν το φοράς για ώρα, είναι (ΚΤΜέ) ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, έχει πολύ καλή ποιότητα ζελατίνας, ίσως και καλύτερη των Arai - Shoei και μ' αρέσει πολύ η... πολυμορφική πλευρά του: Με δύο clips και μία βίδα στην κορυφή που την ξεβιδώνεις με το χέρι, ο γείσος κι η ζελατίνα βγαίνουν πάρα πολύ εύκολα κι έτσι μετατρέπεται και σε street κράνος χωρίς γείσο, αλλά και σε αμειγώς εντουράδικο χωρίς ζελατίνα, για να βάλεις goggles. Και γενικά, έχει ωραία εξαρτήματα, από το να βάλεις διάτρητο καπάκι στο σαγόνι για να μπαίνει μόνιμα αέρας, μέχρι επίπεδες επιφάνειες που κουμπώνουν στο πλάι και στην κορυφή για να προσαρμόσεις πάνω action camera.

Η αεροδυναμική του είναι επίσης πάρα πολύ καλή και ο γείσος ούτε ενοχλεί, ούτε έχει την τάση να σηκώνει το κράνος μέχρι τα 150 (δεν έχω πάει παραπάνω μέχρι στιγμής), αρκεί να μην έχει την προέκταση η οποία γενικά "παίζει" με αποτέλεσμα να τρίζει - και λογικό είναι, είναι extra εξάρτημα που μπαίνει με βίδες και έχει περιθώριο να πηγαίνει μπρος-πίσω για περισσότερη σκιά.

Σε επίπεδα θορύβου, όσο και τα Arai μου, ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο, μου φάνηκε νορμαλ (αν και τα Arai δε φημίζονται ότι είναι και τα πιο ήσυχα κράνη).


Ελπίζω να σε κάλυψα.
:friendship:
Eυχαριστουμε συντροχε ,κατατοπιστικοτατος !!!
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Η αεροδυναμική του είναι επίσης πάρα πολύ καλή και ο γείσος ούτε ενοχλεί, ούτε έχει την τάση να σηκώνει το κράνος μέχρι τα 150 (δεν έχω πάει παραπάνω μέχρι στιγμής), αρκεί να μην έχει την προέκταση η οποία γενικά "παίζει" με αποτέλεσμα να τρίζει - και λογικό είναι, είναι extra εξάρτημα που μπαίνει με βίδες και έχει περιθώριο να πηγαίνει μπρος-πίσω για περισσότερη σκιά.


:friendship:
δεν έχει πρόβλημα και σε ακόμα χλμ χθες στην εθνική οδό ταξίδευα 170-180 σταθερά και έκανα και κανα 2 ανοιγματα 240-250 και παλι δεν ειχε θέμα στο σήκωμα !!
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Επειδή είμαι σε αναζήτησή κράνους dual sport να ρωτήσω κάτι.σε μηχανή χωρις καθόλου προστασία από αέρα όπως είναι τα μόνοκύλινδρα εντουρο ένα τέτοιο κράνος δεν θα είναι κουραστικό ακόμα και μέσα στην πόλη λόγω αεροδυναμικής?ιδιως σε σχέση με ένα full face κράνος?
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Επειδή είμαι σε αναζήτησή κράνους dual sport να ρωτήσω κάτι.σε μηχανή χωρις καθόλου προστασία από αέρα όπως είναι τα μόνοκύλινδρα εντουρο ένα τέτοιο κράνος δεν θα είναι κουραστικό ακόμα και μέσα στην πόλη λόγω αεροδυναμικής?ιδιως σε σχέση με ένα full face κράνος?
το πρωτο μου μηχανακι ηταν ενα ktm 690 duke και το κράνος που είχα τότε ήταν ένα uvex cardon με γείσο ! δεν είχα κανένα θέμα ειδικά μέσα στην πόλη στο χωρίο κτλ απο θέμα κούρασης ! Όταν έβγαινα εθνική και είχε πολύ αέρα ήταν λίγο κουραστικό από ότι θυμάμαι γτ δεν έιχε καθόλου κάλυψη το μηχανάκι ! Στις χαμηλές ταχύτητες δλδ 120 δεν είχα θέμα ουτε στην εθνική όμως ! Επίσης το γέισο στα περισσότερα κράνη τώρα βγαίνει απλά και γρήγορα οπότε δεν έχεις θέμα θεωρώ αν αγοράσεις κάτι τέτοιο !
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή είμαι σε αναζήτησή κράνους dual sport να ρωτήσω κάτι.σε μηχανή χωρις καθόλου προστασία από αέρα όπως είναι τα μόνοκύλινδρα εντουρο ένα τέτοιο κράνος δεν θα είναι κουραστικό ακόμα και μέσα στην πόλη λόγω αεροδυναμικής?ιδιως σε σχέση με ένα full face κράνος?
Μόνο σε πολύ μεγάλες ταχύτητες και σε μηχανές χωρίς προστασία....θα έχει πρόβλημα το γεισο
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Σε μονοκυλυνδρο χωρίς προστασία με το καλοσχεδιασμένο γείσο του arai tourX4 καταλάβαινες το γείσο μετά τα 140+150 και όταν το κατεβάζεις απο σούζα με 3η ταχύτητα γεμάτη και πάνω .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Δλδ απο οτι καταλαβαινω δεν εχει σχεση ενα dual sport σε σχεση με ενα καθαρά εντουραδικο κρανος?με το nolan το εντουραδικο που εχω οταν γυρισα σπιτι απο την τελευταια πουροεντουραδα που ειχαμε παει καταλαβα μια ενοχληση στον αυχενα λογω του οτι γυρισα απο παλια εθνικη και μετα ατικη οδο με ταχυτητες 100 με 120 χλμ....
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Και όπως καταλαβαίνετε θα ήταν κρίμα να δώσω 300 με 500 ευρω να παρω ένα dual και να μην το φοράω λόγω ενοχλήσεων οταν με τα ίδια χρήματα παίρνω ένα αξιοπρεπέστατο full face...βέβαια από θέμα ομορφιάς τα dual τα σπάνε ιδίως οταν οδηγάς εντουρο η on-off μηχανή...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και όπως καταλαβαίνετε θα ήταν κρίμα να δώσω 300 με 500 ευρω να παρω ένα dual οταν με τα ίδια χρήματα παίρνω ένα αξιοπρεπέστατο full face...βέβαια από θέμα ομορφιάς τα dual τα σπάνε ιδίως οταν οδηγάς εντουρο η on-off μηχανή...
Δεν είναι μόνο η εμφάνιση
Τα full face...ειναι κατασκευασμένα για σκηφτη οδήγηση και όχι για όρθια.
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Και όπως καταλαβαίνετε θα ήταν κρίμα να δώσω 300 με 500 ευρω να παρω ένα dual και να μην το φοράω λόγω ενοχλήσεων οταν με τα ίδια χρήματα παίρνω ένα αξιοπρεπέστατο full face...βέβαια από θέμα ομορφιάς τα dual τα σπάνε ιδίως οταν οδηγάς εντουρο η on-off μηχανή...
Για αρκετά χρόνια φορούσα το Arai Tour-X3 με το DRZ 400 που είχα. Καμία ενόχληση, ποτέ. Καθημερινά μέσα στην πόλη αλλά και ταξίδια, με αυτοκινητόδρομους μέσα, με 100-120χλμ. Κανένα απολύτως θέμα. Τα κράνη αυτά είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο γείσος να έχει πολύ καλή αεροδυναμική, ακριβώς επειδή φοριούνται συνήθως σε μεγάλα on-off.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
τελικά εγώ παρήγγειλα προχθές από τον louis.de (το είχε προσφορά και μαζί με κάτι εκπτωτικά κουπόνια μου βγήκε 400 ευρώ)

Shoei Hornet Adv seeker TC-8
 
Τελευταία επεξεργασία:

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
τελικά εγώ παρήγγειλα προχθές από τον louis.de (το είχε προσφορά και μαζί με κάτι εκπτωτικά κουπόνια μου βγήκε 400 ευρώ)

Shoei Hornet Adv seeker TC-8
Νομιζω οτι εκανες την καλυτερη επιλογη .Περιμενουμε εντυπωσεις.
Καλοριζικο κ αγρατζουνιστο !!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πολύ καλά λόγια ειδικά για το βάρος έχω ακούσει και για το Suomy Mx Tourer. Τελικά κατέληξα σε Arai Tour X4...Εχει βελτιωθεί αρκετά η αεροδυναμική του και πρεπει να εχει αλλαξει ελαφρως το σχημα απο το κελυφος.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για να μην παρεξηγηθώ -σε γυμνό μηχανάκι- μέχρι τα 120km/h είτε έχεις γείσο είτε όχι είναι ένα και το αυτό. Σαν να φοράς street κράνος. Το Tour X3 δεν ήταν έτσι. Ισως όμως να παίζει ρόλο και η μηχανή. Το Tour X3 το είχα σε G650GS και F650GS.
 
Top Bottom