Aral

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Βρήκα αυτα τα λαδια γνωρίζει κάποιος αν μπορω να τα βάλω σε μια Gs του 05 (προδιαγραφές λαδιού )
Εχω ακούσει οτι τα aral κάποτε τα συνιστούσε η BMW




Αδιευκρίνιστος
Στα δικα μας μοντελα θελει 20-50 Στεργιο.
Με το 10-40 θα εχεις καταναλωση λαδιου.
Επισης η Aral εχει πλεον στα κουτια της το σημα της BP μιας και εχει εξαγορασθει.
Η λυση Amsoil που αναφερεται παραπανω ειναι ακρως ενδιαφερουσα!
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Στα δικα μας μοντελα θελει 20-50 Στεργιο.
Με το 10-40 θα εχεις καταναλωση λαδιου!..
10 χρονια τωρα, σε μοντελο του '04, βαζω απλο ορυκτελειο 10-40 και η καταναλωση του λαδιου ειναι κατω απο 100 ml/1000 km.. :yew:

:friend:
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
10 χρονια τωρα, σε μοντελο του '04, βαζω απλο ορυκτελειο 10-40 και η καταναλωση του λαδιου ειναι κατω απο 100 ml/1000 km.. :yew:

:friend:
και η δικια μου, αν και εχει 165000 χλμ....δεν συμπληρωνω με τα 10-40
αλλα το κάθε μοτερ και το δεξι χερι.....διαφερουν
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
και η δικια μου, αν και εχει 165000 χλμ....δεν συμπληρωνω με τα 10-40
αλλα το κάθε μοτερ και το δεξι χερι.....διαφερουν
Για το "χερι" συμφωνω απολυτα, αλλα τα μοτερ ποσο πια μπορει να διαφερουν ωστε να δικαιολογουνται μεγαλες αποκλισεις?
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω με του 05 121000χλμ
10-40 παντα
Περί τα 60 γρ κάθε χίλια χιλιομετρα
Εξαρτάται ποσο το εχω δουλέψει ψηλα !!!
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Για το "χερι" συμφωνω απολυτα, αλλα τα μοτερ ποσο πια μπορει να διαφερουν ωστε να δικαιολογουνται μεγαλες αποκλισεις?
χερι και μοτερ...συνδεονται αρκετα.
να δεις ποσους λαλακες βλεπω καθημερινα στα φαναρια της αθηνας, να ξεκινουν λες και εχουν streetfight....:banghead::banghead::banghead:
και με ελαχιστα χλμ...τρεχουν για αξονες, διαφορικα κλπ ομορφα....
ασε που φταινε τα BMW μετα.....:UH:
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
χερι και μοτερ...συνδεονται αρκετα.
να δεις ποσους λαλακες βλεπω καθημερινα στα φαναρια της αθηνας, να ξεκινουν λες και εχουν streetfight....:banghead::banghead::banghead:
και με ελαχιστα χλμ...τρεχουν για αξονες, διαφορικα κλπ ομορφα....
Το χερι με τον εγκεφαλο συνδεεται (εν προκειμενω αλλα και γενικως!) οχι με το μοτερ! :D


:banghead::banghead::banghead:
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
το ξαναγράφω γιατί μου αρέσει να σας βάζω νέα δεδομένα στις αναζητήσεις σας..... R1200GS μοντ 2010 (το...τελευταίο) εργάζεται με Castrol 20-50 στα 60.000 χλμ της ζωής του (σχεδόν 4 χρόνια).....σε κρύο, σε βροχή, σε καύσωνα, στη πόλη, στην επαρχία, στο εξωτερικό...καίει κατά περίπτωση (όχι πάντα-συνήθως δεν καίει) περίπου 500ml στα 5.000χλμ.......στα 60.000χλμ έχω προσθέσει συνολικά κανά 3άρι λίτρα !!!
1. Δεν το στύβω, μόνο το φορτώνω στα ταξίδια
2. τα services πάντα στην ώρα τους

τελευταία φορά τα αγόρασα 4.9euro/lt.....αν ακούγεται και λίγο παραπάνω το μοτέρ, φοράω το κράνος και δεν ακούω τπτ !!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
το ξαναγράφω γιατί μου αρέσει να σας βάζω νέα δεδομένα στις αναζητήσεις σας..... R1200GS μοντ 2010 (το...τελευταίο) εργάζεται με Castrol 20-50 στα 60.000 χλμ της ζωής του (σχεδόν 4 χρόνια).....σε κρύο, σε βροχή, σε καύσωνα, στη πόλη, στην επαρχία, στο εξωτερικό...καίει κατά περίπτωση (όχι πάντα-συνήθως δεν καίει) περίπου 500ml στα 5.000χλμ.......στα 60.000χλμ έχω προσθέσει συνολικά κανά 3άρι λίτρα !!!
1. Δεν το στύβω, μόνο το φορτώνω στα ταξίδια
2. τα services πάντα στην ώρα τους

τελευταία φορά τα αγόρασα 4.9euro/lt.....αν ακούγεται και λίγο παραπάνω το μοτέρ, φοράω το κράνος και δεν ακούω τπτ !!!!
Εισαι στην κατηγορια "βαλε και μουρουνελαιο" εσυ....
Δεν πιανεσαι !! ;)
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Εισαι στην κατηγορια "βαλε και μουρουνελαιο" εσυ....
Δεν πιανεσαι !! ;)
πιστεύω ότι αν κοιτάξεις από ψηλά όλα τα σεντόνια περί λαδιών στα GSs, θα ξεκαθαρίσει μέσα σου η άποψη πώς το παλαιάς κοπής μοτέρ που καβαλάμε δεν έχει ανάγκη ιδιαίτερες πολυτέλειες..........η καλή κατάσταση ενός μοτέρ φαίνεται από τον τρόπο λειτουργίας, απόδοσης, από το χρώμα και την υφή των λαδιών, τα μπουζί κτλ κτλ κτλ.....το δικό μου ελέγχεται ενδελεχώς κάθε 5k χλμ, μπαίνει στον H/Υ της μαμάς, τσεκάρεται και σπάνια έχει χρειαστεί να ρυθμιστεί (θεωρητικά δεν προβλέπεται ρύθμιση, μόνο Check).....μάλιστα δεν καίει και σπουδαία ποσότητα λαδιών.........τί άλλο να ψάξω ???? δεν θα έβαζα ποτέ ΑΛΤΙΣ στο μοτέρ...εννοείται....οπότε αντιπαρέρχομαι το καυστικό σου σχόλιο...;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
πιστεύω ότι αν κοιτάξεις από ψηλά όλα τα σεντόνια περί λαδιών στα GSs, θα ξεκαθαρίσει μέσα σου η άποψη πώς το παλαιάς κοπής μοτέρ που καβαλάμε δεν έχει ανάγκη ιδιαίτερες πολυτέλειες..........η καλή κατάσταση ενός μοτέρ φαίνεται από τον τρόπο λειτουργίας, απόδοσης, από το χρώμα και την υφή των λαδιών, τα μπουζί κτλ κτλ κτλ.....το δικό μου ελέγχεται ενδελεχώς κάθε 5k χλμ, μπαίνει στον H/Υ της μαμάς, τσεκάρεται και σπάνια έχει χρειαστεί να ρυθμιστεί (θεωρητικά δεν προβλέπεται ρύθμιση, μόνο Check).....μάλιστα δεν καίει και σπουδαία ποσότητα λαδιών.........τί άλλο να ψάξω ???? δεν θα έβαζα ποτέ ΑΛΤΙΣ στο μοτέρ...εννοείται....οπότε αντιπαρέρχομαι το καυστικό σου σχόλιο...;)

Αν είχες διαβάσει από την αρχή το παρόν νήμα, θα καταλάβαινες ότι το σχόλιό μου δεν είναι καυστικό!:cool:


Επιπλέον θα είχες διαβάσει την άποψή μου "περί μοτέρ παλαιάς κοπής", όταν λέμε για boxer με 4βάλβιδες κεφαλές (από 1994 του 1100 και ένθεν) για να φτάσουμε στα διπλοέκκεντρα (όπως και το δικό σου) που στροφάρουν στις 8000σαλ για πλάκα!!!

Επίσης αν μου πεις τι ακριβώς περιμένεις να σου δείξει το διαγνωστικό , σε σχέση με την υγεία του μοτέρ σου στα ενδότερα των κυλίνδρων, θα αναθεωρήσω κάθε τι που γνωρίζω....
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Μόλις 100αρίσω θα σου πω λοιπόν τί ζημιές θα μου έχει βγάλει για να ισχυροποιήσεις τη γνώμη σου , πώς τα 50άρια σε ευρώ για high class λάδια είναι δικαιολογημένα....
Πάντως, μέχρι τα 60κ τα μπουζί είναι "καινούρια", λάδι δεν καίει, έχει απόλυτα λογική κατανάλωση καυσίμου, δεν κώλωσε σε θερμοκρασίες -3, δεν κώλωσε στους +42 και τα περισσότερα χλμ που έχει κάνει σε μία καλοκαιρινή μέρα είναι 820 χωρίς να δυσανασχετήσει.....
Εκτός από λαδόξυδα, λάστιχα και μπαταρία δεν έχω καμία ζημιά....να νιώθω άσχημα γι ´αυτό ;;;;;
Μουρουνέλαιο δε βάζω, αλλά αν θες εσύ να βάζεις σαμπάνια....δικαίωμά σου.....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και πολύ καλά κάνεις!;););)

Είπαμε, όλα είναι θέμα χρήσης.
Αν κάποιος δουλεύει το μοτέρ στα 2/3 των δυνατοτήτων του (λέω εγώ τώρα, μην το πάρουμε τοις μετροιτής...), βάζει ό,τι να 'ναι και το μοτεράκι μια χαρά δουλεύει, αφού δε φτάνει στα άκρα (στα όριά του δηλαδή).
Εγώ το πιέζω, το στροφάρω ψηλά εκεί που έχει δύναμη, μετά τη 2η κορυφή της καμπύλης ροπής. Μιλάω τις 6500σαλ και πάνω.
Εκεί λοιπόν εμπιστεύομαι το manual των μοντέλων 2010+, που δεν δίνει πουθενά 20W-50!!!!
Γι αυτό είπα εξ αρχής (κι εδώ και στην αρχή του νήματος) ότι όλα είναι θέμα χρήσης. Επειδή έχω αντιληφθεί τη δική σου χρήση, είπα αυτό για το λάδι φαγητού και το μουρουνέλαιο, όχι ειρωνικά! Απλά έτσι (χιουμοριστικά) το είχα θέσει εξ αρχής, άσχετα με το δικό σου ποστ. Για μένα το 20W-50, είναι πλέον (για τους κινητήρες του σήμερα) μουρουνέλαιο....:D
Αν πάλι θεωρείς τις ακραίες θερμοκρασίες ή την πολύωρη λειτουργία, πίεση για έναν κινητήρα, τότε ΟΚ! Το πιέζεις!
Αλλά δεν έτσι. Πίεση είναι το στροφάρισμα!
Όσο το δουλεύεις στις χαμηλομεσαίες, πήγαινέ το και στο Βόρειο Πόλο, πήγαινέ το και στη Σαχάρα.

Τέλος πάντων, δεν προσπαθώ, ούτε κι έχει νόημα να πείσω τον οποιονδήποτε. Προσπαθώ μόνο να κάνω λιανά τι εννοώ λέγοντας "όλα είναι θέμα χρήσης".
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Α! επειδή ανέφερες και τα μπουζί....
Τα δικά μου πλέον, ούτε 20000χλμ δε βγάζουν!
Αυτό έδειξε η τελευταία αλλαγή στα 40000χλμ. Πρέπει να τα ελέγχω κάθε 10000 οπωσδήποτε!
Για να γίνει κατανοητό αυτό που λέω για τη χρήση... Όταν λέμε το πάω τέρμα κάθε μέρα, το εννοώ;):happy::happy:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μηπως να κοιταζες κατι σε -τουλαχιστον- τρικυλινδρο, ισως?? ;) (Ρωτα και τον Παναγιωτιδη που εχει τα ιδια "γουστα".. :rolleyes: )
Είχα!!!:cool:

Έσπασε:mad::mad::mad:

(άμα σπάσει κι αυτό, σαν του Παναγιωτίδη, θα ξαναπάρω Japan:cool:. Τέλος η Ευρώπη:happy: )
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Είχα!!!:cool:

Έσπασε:mad::mad::mad:

(άμα σπάσει κι αυτό, σαν του Παναγιωτίδη, θα ξαναπάρω Japan:cool:. Τέλος η Ευρώπη:happy: )
Σιγούλια - σιγούλια, βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα.............

:D
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
παιδες ...παρακολουθω τοση ωρα και λεω να μην γραψω για να μην τα μπερδεψω και αλλο τα πραγματα...αλλα αφου φτασαμε εως εδω θα αναφερω και εγω την εμπειρια μου !...Βασικα και θεωρητικα ειμαι της γνωμης του φιλου forester παραπανω που λεει πολυ σωστα ο ανθρωπος οτι οσο ανεβαινουν οι στροφες και αναλογος και οι θερμοκρασιες, λογο και της αεροελαιοψηξης των μοτερ μας καλα θα ηταν να βαζουμε κατι πιο ανθεκτικο στις θερμοκρασιες απο ενα απλο ορυκτελαιο που βασικα μας προτεινε η μαμα , καθοτι δεν ηξερε με τι κανιβαλους ειχε να κανει!..ετσι και εκανα ομως τοτε!...ειχα αλλαξει 4 φορες στις πρωτες 30.000 που ειχε γραψει το μοτερ 20W 50 ορυκτελαιο Castrol ....την 5τη φορα και μετα απο τον παραπανω συλλογισμο εβαλα full συνθετικο, παλι της castrol και στις επομενες 6 χιλιαδες ..πηρα το μοτερ στο χερι! (φυσικα και κανεις δεν μπορει να μιλησει με βεβαιοτητα για την πραγματικη αιτια... να φανταστητε οτι μετα απ τη επιμονη μου να παει το μοτορι στο Μοναχο και επανεξεταση της αιτιας ..καταληξαν οτι η υπερθερμνανση προηλθε απ τα 4 μπουζι ιριδιου που ειχα πανω )

το λοιπον η αρχικη η απαντηση του τοπικου αρχοντα/μαστορα στη μαμα BMW του Solingen ..και για να γυρισουμε στη συζητηση των λαδιων (ριψοκινδυνεύοντας να σας μπερδεψω παραπανω) ηταν οτι ηταν λαθος η κινηση μου .... και οτι με το απλο ορυκτελαιο ειχαν δημιουργηθεί απ την καυση γυρω απ τις βαλβιδες στον κυλινδρο καταλοιπα ..,βρωμια...πουρί ..ή οπως αλλιως πεστε τα οποιο σε βαθος χρονου λειτουργουσαν σαν σφραγισμα του θαλαμου σε καθε εκρηξη...το οποιο ομως με τα προσθετα βελτιωτικα και καθαριστικά προσθετα που ειχε το συνθετικο ...εξαφανίστηκαν επιτρεποντας να περνανε υψηλες θερμοκρασιες απ τις βαλβιδες εξαγωγης ...πραγμα που σε μια κακια στιγμη υπερθερμανσης ...κοπηκε η μια και τα κανε λίμπα! Γνωμη του λοιπον ...ακομα και αν το στιβεις το μοτορι ...αν αρχισες με ορυκτελαιο ...να το πας μεχρι το τελος της ζωης του μα τα ιδια !

....βγαλτε συμπερασμα τωρα!


...εγω παντως ...στο καινουριο μοτορι που εβαλα πανω ...βαζω παλι μονο 20 50 ορυκτελαιο και μαμα μπουζι .... συνεχιζοντας στοςυ ιδιους ρυθμους ....απο φοβο μην παθω τα ιδια!
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
παιδες ...παρακολουθω τοση ωρα και λεω να μην γραψω για να μην τα μπερδεψω και αλλο τα πραγματα...αλλα αφου φτασαμε εως εδω θα αναφερω και εγω την εμπειρια μου !...Βασικα και θεωρητικα ειμαι της γνωμης του φιλου forester παραπανω που λεει πολυ σωστα ο ανθρωπος οτι οσο ανεβαινουν οι στροφες και αναλογος και οι θερμοκρασιες, λογο και της αεροελαιοψηξης των μοτερ μας καλα θα ηταν να βαζουμε κατι πιο ανθεκτικο στις θερμοκρασιες απο ενα απλο ορυκτελαιο που βασικα μας προτεινε η μαμα , καθοτι δεν ηξερε με τι κανιβαλους ειχε να κανει!..ετσι και εκανα ομως τοτε!...ειχα αλλαξει 4 φορες στις πρωτες 30.000 που ειχε γραψει το μοτερ 20W 50 ορυκτελαιο Castrol ....την 5τη φορα και μετα απο τον παραπανω συλλογισμο εβαλα full συνθετικο, παλι της castrol και στις επομενες 6 χιλιαδες ..πηρα το μοτερ στο χερι! (φυσικα και κανεις δεν μπορει να μιλησει με βεβαιοτητα για την πραγματικη αιτια... να φανταστητε οτι μετα απ τη επιμονη μου να παει το μοτορι στο Μοναχο και επανεξεταση της αιτιας ..καταληξαν οτι η υπερθερμνανση προηλθε απ τα 4 μπουζι ιριδιου που ειχα πανω )

το λοιπον η αρχικη η απαντηση του τοπικου αρχοντα/μαστορα στη μαμα BMW του Solingen ..και για να γυρισουμε στη συζητηση των λαδιων (ριψοκινδυνεύοντας να σας μπερδεψω παραπανω) ηταν οτι ηταν λαθος η κινηση μου .... και οτι με το απλο ορυκτελαιο ειχαν δημιουργηθεί απ την καυση γυρω απ τις βαλβιδες στον κυλινδρο καταλοιπα ..,βρωμια...πουρί ..ή οπως αλλιως πεστε τα οποιο σε βαθος χρονου λειτουργουσαν σαν σφραγισμα του θαλαμου σε καθε εκρηξη...το οποιο ομως με τα προσθετα βελτιωτικα και καθαριστικά προσθετα που ειχε το συνθετικο ...εξαφανίστηκαν επιτρεποντας να περνανε υψηλες θερμοκρασιες απ τις βαλβιδες εξαγωγης ...πραγμα που σε μια κακια στιγμη υπερθερμανσης ...κοπηκε η μια και τα κανε λίμπα! Γνωμη του λοιπον ...ακομα και αν το στιβεις το μοτορι ...αν αρχισες με ορυκτελαιο ...να το πας μεχρι το τελος της ζωης του μα τα ιδια !

....βγαλτε συμπερασμα τωρα!


...εγω παντως ...στο καινουριο μοτορι που εβαλα πανω ...βαζω παλι μονο 20 50 ορυκτελαιο και μαμα μπουζι .... συνεχιζοντας στοςυ ιδιους ρυθμους ....απο φοβο μην παθω τα ιδια!

Γιαννη.. Μεσα στο ιδιο σου το post, απαντας ο ΙΔΙΟΣ! στον εαυτο σου, τις επιλογες σου και τα αποτελεσματα τους!! ;)

(Βρε "καλέ" μ'... Δεν περνεις ενα RR να το μπουκωνεις στα full συνθετικα και τα ιριδιουχα μπουζιά και να παψεις να αγχωνεις εμας με τα τραχτερια? Στο φιναλε, εμεις τραχτερια θελουμε.. Εχεις δει εσυ ποτε τραχτερ "στημπιστα"??) :thinking:

:laugh::laugh::p

:friendship:
 
Top Bottom