Και πολύ καλά κάνεις!
Είπαμε, όλα είναι θέμα χρήσης.
Αν κάποιος δουλεύει το μοτέρ στα 2/3 των δυνατοτήτων του (λέω εγώ τώρα, μην το πάρουμε τοις μετροιτής...), βάζει ό,τι να 'ναι και το μοτεράκι μια χαρά δουλεύει, αφού δε φτάνει στα άκρα (στα όριά του δηλαδή).
Εγώ το πιέζω, το στροφάρω ψηλά εκεί που έχει δύναμη, μετά τη 2η κορυφή της καμπύλης ροπής. Μιλάω τις 6500σαλ και πάνω.
Εκεί λοιπόν εμπιστεύομαι το manual των μοντέλων 2010+, που δεν δίνει πουθενά 20W-50!!!!
Γι αυτό είπα εξ αρχής (κι εδώ και στην αρχή του νήματος) ότι όλα είναι θέμα χρήσης. Επειδή έχω αντιληφθεί τη δική σου χρήση, είπα αυτό για το λάδι φαγητού και το μουρουνέλαιο, όχι ειρωνικά! Απλά έτσι (χιουμοριστικά) το είχα θέσει εξ αρχής, άσχετα με το δικό σου ποστ. Για μένα το 20W-50, είναι πλέον (για τους κινητήρες του σήμερα) μουρουνέλαιο....
Αν πάλι θεωρείς τις ακραίες θερμοκρασίες ή την πολύωρη λειτουργία, πίεση για έναν κινητήρα, τότε ΟΚ! Το πιέζεις!
Αλλά δεν έτσι. Πίεση είναι το στροφάρισμα!
Όσο το δουλεύεις στις χαμηλομεσαίες, πήγαινέ το και στο Βόρειο Πόλο, πήγαινέ το και στη Σαχάρα.
Τέλος πάντων, δεν προσπαθώ, ούτε κι έχει νόημα να πείσω τον οποιονδήποτε. Προσπαθώ μόνο να κάνω λιανά τι εννοώ λέγοντας "όλα είναι θέμα χρήσης".