Aral

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Κωνσταντινε ξεφυγες απο τα ερωτηματα και ισως φταιω εγω εαν δεν εκανα κατανοητα τα ερωτηματα..
Εφ οσων το X Mobil 1 κανει συμφωνα με την εταιρια και για βενζινοκινητηρα αλλα και για πετρελαιοκινητηρα,τοτε γιατι η ιδια εταιρια λανσαρει και το Χ Mobil1 λιπαντικο πετρελαιοκινητηρα...........ποιες οι διαφορες στην μακροχρονη χρηση?Γιατι να παιζει και διαφορα στην τιμη?

Λαδι σκουτερ ημισυνθετικο............τι διαφορετικο εχει στην συνθεση του απο καπιοιο αλλο συνηθισμενο ημισυνθετικο λαδι μοτο?
Ποια προδιαγραφη οριζει την διαφορετικοτητα?Υπαρχει διαφορα,ή ειναι μαρκετινιστικο παιχνιδι για να πουλανε ακριβοτερα?
Πιθανολογώ οτι δεν μπορουμε με σιγουρια να απαντησουμε οτι προκειτε ή δεν προκειτε περι μαρκετινιστικου παιχνιδιου.
Στην συνεντευξη που ποσταρισε ο Θανασης ο guru λαδιων της Silkoil λεει οτι δεν ξερουμε κατα ποσο οι εταιριες ειναι αληθεις ως προς το πληρως συνθετικο ...................δηλαδη καποιο λαδι παιζει να ειναι ημι και να το πληρωνουμε για φουλ..............καταλαβες τι εννωω.......
Διαφορες παντα υπαρχουν αλλα το κυριοτερο παιχνιδι ειναι marketing
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Τα λαδια μοτο με υγρο συμπλεκτη δεν εχουν προσθετα μολυβδου για να μη πατιναρουν οι δισκοι.Ομως αυτο το καταλαβαινουμε γιατι υπαρχει η προδιαγραφη ΜΑ και ΜΒ.
Ποια προδιαγραφη καλυπτει τις ιδαιτεροτητες των σκουτερολαδων?
Καμια... Παιζει ρολο μονο εαν ειναι διχρονο ή τετραχρονο
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Μην μπερδευεστε......οι προδιαγραφες ειναι αλλο πραγμα, δεν ειναι το ιξωδες. Οι προδιαγραφες ειναι η ολη επιστημη του λαδιου, και εχει να κανει με το για ποιους κινητηρες απευθυνεται. Τις οριζει αποκλειστικα ο κατασκευαστης του κινητηρα. ΠΧ θελω ενα λαδι να μου παρεχει αυτο το ευρος τιμων σε συγκεκριμενες συνθηκες κατασκευαστικων στοιχειων, μπορεις; εαν μπορεις σε τι τιμη; εαν καλα και τα δυο φερε μου δειγμα να το δοκιμασω, α και δεν θελω να υπαρχει εξω στα μαγαζια . οκ γινεται με μια διαφορα στην συσκευασια ή στην ονομασια κτλ.κτλ.
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ SAE


η ρευστοτητα ενός λιπαντικου κινητηρων παριγραφεται με την ταξινομιση κατά sae.ετσι ο πρωτος αριθμος ενός λιπαντικου κινητηρων με SAE 0w-30 για παραδειγμα περιγραφει το ποσο λεπτορευστο είναι το λιπαντικο σε χαμηλες θερμοκρασιες.οσο μικροτερος είναι αυτος ο αριθμος τοσο ευκολοτερα μπορει αυτό το λιπαντικο να ρεει με κρυο καιρο και κατ΄ επεκταση τοσο γρηγοροτερα θα φθασει σε όλα τα σημεια λιπανσης της μηχανης κατά την εκκινηση.ο δευτερος αριθμος δινει μια ενδειξη για την ρευστοτητα σε υψηλες θερμοκρασιες.



ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ API

Οι προδιαγραφες API μας πληροφορουν για τις αμερικανικες απαιτησεις και κριτηρια ποιοτητας που πληροι ένα λιπαντικο κινητηρων.οι ισχυουσες προδιαγραφες API
μετα και την τελαιταια ν τελευταια εκδοση του 11/2006 είνα騴
Βενζινοκινητηρες. SJ.SL,SM
Πετρελαιοκινητηρες. CF,CG-2,CF-4,CG-4,CI-4,CJ-4
Οι ανωτερες τρεχουσες προδιαγραφες API είναι.
*SM (2004) για βενζινοκινητηρες.
*CJ-4 (2006) για πετρελαιοκινητηρες επαγγελματικων οχηματων οι κινητρες πετρελαιου επιβατικων αυτ/των δεν κατατασοναι από τις προδιαγραφες API.

ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ

SAE Society of Automotive Engineers (ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ)
API American Petroleum Insstitute (ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ)
ACEA Association des Constructeurs Europeens d Automobiles (ΕΝΩΣΗ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ
HTHS High Tempereture / High Shear rate viscosity (ΙΞΩΔΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ/ΥΨΗΛΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΣΗΣ)
SAPS Suiphated Ash.Phosphorus (ΘΕΙΚΗ ΤΕΦΡΑ,ΦΩΣΦΟΡΟΣ,ΘΕΙΟ) Sulphus (ΘΕΙΚΗ ΤΕΦΡΑ,ΦΩΣΦΟΡΟΣ,ΘΕΙΟ)
DPF Diesel Particulate Filter (ΦΙΛΤΡΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ)
TWC Three Way Catalyst (ΤΡΙΟΔΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ)
EGR Exhaust Gas Recirculation (ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ)
SCR Selective Catalyst Reduction (ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΟΞΕΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΑΖΩΤΟΥ (Νοχ) σε αζωτο)

A/B για κινητηρες βενζινης (α) και ελαφριας χρησης πετρελαιοκινητηρες (β) σε επιβατικα αυτ/τα και ελαφρας επαγγελματικα (van & transporter)οι δυο κατηγοριες συνδιαστηκαν σε μια το 2004

ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΙΟΤΗΤΑΣ Α1/Β1, Α3/Β3,Α3/ΒΑ,Α5/Β5.

C για κινητηρες βενζινης και πετρελαιου σε επιβατικα και ελαφρα επαγγελματικα αυτ/τα με συστηματα επεξεργασιας καυσαεριων.επιπεδα ποιοτητας C1,C2,C3,C4.

E για πετρελαιοκινητηρες βαριας χρησης σε επαγγελματικα οχηματα (φορτηγα,λεωφορια,χωματουργικα και αγροτικα μηχανηματα) επιπεδα ποιοτητας Ε2,Ε4,Ε6,Ε7.

Α1/Β1 λεπτορευστα λιπαντικα οικονομιας καυσιμων(>2,5%)για κινητηρες βενζινης και ελαφρους πετρελαιοκινητηρεσεπιβατικων αυτ/των και van ,me ιδιαιτερα χαμηλο ιξωδες υψηλης θερμοκρασιας-υψηλης διατμησης(HTHS)2,6-3,5mPa.s. προτινομενεσκατηγοριες ιξωδους SAE είναι XW-30 και XW-20.

Α2/Β2 οι δυο αυτές προδιαγραφες δε συμπεριλαβανονται πλεον στην καταταξη acea επιτρεπεται η χρηση μονο σε παλια αυτ/τα.



Α3/Β3 λιπαντικα για υψηλης αποδοσης βενζινοκινητηρες και κινητηρες πετρελαιου επιβατικων αυτ/των και van μεγαλα διαστηματα αλλαγης λαδιου για χρηση λεπτορευστων λιπαντικων σε ολες τις εποχες και σε σκληρες συνθηκες λειτουργειας.

Α3/Β4 όπως η Α3/Β3 αλλα επισης καταλληλη και για πετρελαιοκινητηρες αμεσου ψεκασμου (TDI)


A5/B5 λιπαντικα οικονομιας καυσιμων για εκτεταμενα διαστηματα αλλαγης σε υψηλης αποδοσης βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες επιβατικων van σχεδιασμενους για χρηση λεπτορρευστον λιπαντικων με ιξωδες HTHS 2,9-3,5mPa.s.σε ένα δοκιμαστικο κινητηρα θα πρεπει να αποδειχθει μειωση της καταναλωσης καυσιμου>2,5% σε συγκριση με ένα λαδι αναφορας 15W-40.

C1 λεπτορρευστα λιπαντικα με πολύ χαμηλο HTHS >2,9 mPa.s με τα χαμηλοτερα SAPS (θεικη τεφρα<0,5% φωσφορο θειο) και οικονομια καυσιμων(>2,5% για υψηλης αποδοσης επιβατικα αυτ/τα και ελαφρα επαγγελματικα με κινητηρες πετρελαιου και βενζινης με φιλτρα σωματιδιωn (DPF) και τριοδικο καταλυτη (TWC).


C2 λεπτορευστα λιπαντικα με πολύ χαμηλο HTHS HS >2,9MPA.S.και οικονομια καυσιμων (>2,5%) για υψηλης αποδοσης κινητηρες πετρελαιου και βενζινης σε επιβατικα αυτ/τα και van με φιλτρα σωματιδιων και τριοδικο καταλυτη.


C3 λιπαντικα με HTHS> 3,5MPA.S για υψηλης αποδοσης κινητηρες πετρελαιου και βενζινης σε επιβατικα αυτ/τα και van με DPF και TWC.αυξανουν τη ζωη των φιλτρων σωματιδιων και του τριοδικου καταλυτη.

C4 λιπαντικα με πολύ χαμηλα SAPS (θεικη τεφρα<0,5% φωσφορο,θειο) και με HTHS>3,5MPA.S.για υψηλης αποδοσης επιβατικα αυτ/τα και ελαφρα επαγγελματικα με κινητηρες περτελαιου και βενζινης με φιλτρα σωματιδιων (DPF) και τριοδικο καταλυτη (TWC).


E1 Παλια χαμηλη προδιαγραφη.δεν ισχυει πια εχει καταργηθει.

Ε2 Λιπαντικά γενικης χρησης για πετρελαιοκινητηρες φορτηγων,λεωφορειων,αγροτικων,και χωματουργικων μηχανηματων με η χωρις τουρμπο μεσης εως βαριας χρησης με κανονικα διαστημτα αλλαγης

Ε3 Επαυσε να υσχυει από την 1η/11/2006

Ε4 Για υψηλης αποδοσης κινητηρες πετρελαιου EURO 1,2,3,KAI 4 με πολύ μεγαλα διαστηματα αλλαγης
 
A

aeriko

Επισκέπτης
Τα είπες μόνος σου!!!
Liqui Moli και ξερό ψωμί:cool::cool::cool::cool:
Tα ίδια φοράω κι εγώ! Στις 4000χλμ μέχρι τώρα δε λείπουν ούτε 300ml και το δούλεμα άψογο!!! Καμιά σχέση me ta Castrol που έβαζα όσο ήμουν σε εγγύηση....
Και για τα Amsoil πάντως έχω την καλύτερη άποψη, αν και δεν τα δοκίμασα στο GS.
O φίλος αναφέρεται σε 1150 κι εσύ έχεις αν δεν απατώμαι σε 1200
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Λοιπόν επειδή όλοι θεωρούμαστε ψαγμένοι (σε θεωρία και πράξη), να πώ την "ταπεινή" μου γνώμη μετά απο αρκετή ενημέρωση στα σοβαρά sites του διαδικτύου αλλά και απο προσωπική εμπειρία. Εχω ακούσει δεκάδες γνώμες απο έμπειρους τεχνικούς αλλά και "διαβασμένους" αναβάτες και οι οποίες διίστανται. Εχω μια 1200RT του '07 με κοντά 90.000 χλμ. Χρησιμοποιώ Aral Multi Elastic 20-50 αυτοκινήτου για πετρελαιο-βενζινοκινητήρες και είναι ACEA A3/B3 API SL/CF. Η μηχανή δουλεύει άψογα, ήχος Boxer, δεν καίει καθόλου και αλλάζεται στα 5.000 χλμ. Αυτά έβαζε και η μαμά πρίν το γυρίσει στα ημισυνθετικά Castrol. Ο Γέρακας τα θεωρεί πολύ καλά και απορεί που τα βρίσκω γιατί εξαφανίστηκαν απο την αγορά με πρόβλεψη να καταργηθούν. Οσο τα βρίσκω δεν τα αλλάζω και όταν σταματήσουν βλέπουμε. Δεν λέω οτι δεν υπάρχουν άλλα πολύ καλά αλλά και καλύτερα λιπαντικά στην αγορά. Πρός το παρόν όμως και επειδή ο boxer είναι μικρών απαιτήσεων στην λίπανσή του δεν απαιτεί τα super λάδια. Καλή επιλογή λοιπόν σε όλους και σίγουρα υπάρχει ένα καλό λάδι για τούς boxer σας χωρίς να αναλύετε τόσο πολύ τα ιξώδη, SAE, API, κτλ., ούτε να ψάχνετε λάδια For Motorcycle only..Να είστε όλοι καλά !!
 

vasorfa

Μέλος
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Μοτό
PRINCESS
Σωστος ο Στρατος!!!
Εχω ενα αντβε του 2008.......με 110 χλμ......απο το 2008 μεχρι τωρα......βαζω aral autoral 20-50 ΑΠΛΟ ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ,,!!!ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 5!
ΕΠΙΣΗΣ στα συνεργεια απορουν που τα εχω ξεθαψει!!!!
Ο boxer ειναι μαλακας......θελει απλο ορυκτελαιο.....ολα τα αλλα ειναι marketimg....γιατι η aral μεταπωληθηκε....στην καστρολ γιατι η bmw πηρε καλυτερες τιμες .... κ.τ.λ κ.τ.λ.
 

vasorfa

Μέλος
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Μοτό
PRINCESS
Στρατο,,το multi elastic που βαζεις ειναι το ...παιδι των autoral 20-50!
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Το multi elastic υπήρχε ανέκαθεν...δεν ξέρω τι είναι το autoral Βασίλη !
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το multi elastic υπήρχε ανέκαθεν...δεν ξέρω τι είναι το autoral Βασίλη !
αυτα που εχω βαλει στην φωτο??????
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
αυτό είναι το καλο του boxer.....σε ότι λαδι και να αναφερθούμε, είναι καλο
εγω εβαλα liqui moly τις 2 τελευταιες αλλαγες και "ησυχασε" αρκετα ο κινητήρας.
είναι μια κουβεντα, που δεν βγαζουμε ακρη....γενικα:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
O φίλος αναφέρεται σε 1150 κι εσύ έχεις αν δεν απατώμαι σε 1200

Μάλιστα!
Μπορείς να μου πεις τις διαφορές στην "αρχιτεκτονική" των δύο κινητήρων?
Αν μου τις πεις, θα έχεις απαντήσει το ερώτημά σου...:cool:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όλα έχουν να κάνουν με το χρήστη!
Κάποιοι λένε και βάζουν , "αυτοκινητάδικο" απλό ορυκτέλαιο στους σύγχρονους μπόξερ.....
Πάμε λοιπόν να δούμε για ποιους κινητήρες φτιάχτηκε το απλό αυτοκινητάδικο ορυκτέλαιο! Μήπως απευθύνεται σε μοτέρ που στροφάριζαν στις 5500σαλ μέγιστης ιπποδύναμης, με κόφτης στις 5800???? Διότι και οι μπόξερ του 1980 εκεί στροφάριζαν, αλλά ο δικός μου ανεβάζει 8500!!! Πιο πολύ σχέση έχει λοιπόν μ' έναν κινητήρα Honda Civic, παρά μ έναν μπόξερ του R80....:cool:
Και μπλέκουμε με το "αυτοκινητάδικο" λάδι, απλά και μόνο από την έλλειψη υγρού πολύδισκου συμπλέκτη στις R μοτοσυκλέτες έως το 2013.:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Καλό ε?

Πάμε τώρα στο χρήστη!

Αν οδηγεί κανείς μέχρι τις 6000σαλ, ας βάλει και λάδι φαγητού, που λέει ο λόγος!
Αν στροφάρει όμως στις 7 και στις 8000σαλ, δεν κάνει το ορυκτέλαιο 20-50!
Πάρτε το είδηση!!! Το λάδι καταπονείται και καταστρέφεται με το στροφάρισμα! Όσο μεγαλύτερη η γραμμική ταχύτητα του πιστονιού,τόσο "σπάει" το λάδι!
Επίσης ο κινητήρας την "ακούει" κατά κύριο λόγο, μέχρι το λάδι να ζεσταθεί. Στην πρώτη μιζιά και στα πρώτα 5' λειτουργίας!!!
Εγώ λοιπόν επιλέγω συνθετικό, ή ημισυνθετικό 10-40, ή 15- 50 (ιξώδη που συνιστά η BMW για τον κινητήρα μου και τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος που ζω) και το αλλάζω στις 5000χλμ ( το ημισυνθετικό). Θα μπορούσα και στις 10000χλμ, όπως λέει το εργοστάσιο, αλλά αυτό είναι κ@υλα δική μου και δε με νοιάζουν τα 40€ το τρίμηνο, ή το εξάμηνο..... Πρακτικά είναι το ίδιο στην τσέπη μου!

Τα liqui moly που λέεικι ο Κώστας (gsmaniac), τα ίδια βάζω κι εγώ κι έχω την ίδια καλή άποψη. Τυχαίο? Όποιος δεν πιστεύει ας δοκιμάσει κι αν δε του αρέσουν τα πληρώνω εγώ. Δεν είναι σχήμα λόγου αυτό που λέω. Του τα πληρώνω και παίρνω τα χρησιμοποιημένα του λάδια για την επόμενη αλλαγή μου!
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Μιά χαρά τα λές φίλε μου, μόνον που το λάδι σπάει με την θερμοκρασία και όχι με τίς στροφές και οι μεγάλες θερμοκρασίες πιάνονται στην πόλη και στην κίνηση και όχι στην Εθνική !
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μιά χαρά τα λές φίλε μου, μόνον που το λάδι σπάει με την θερμοκρασία και όχι με τίς στροφές και οι μεγάλες θερμοκρασίες πιάνονται στην πόλη και στην κίνηση και όχι στην Εθνική !
Στράτο κάνεις λάθος!!!!!
Σοβαρότατο και θεμελιώδες!
Ψάξτο όσο θες.....
Οι θερμοκρασίες του κινητήρα στην πόλη, πόσο φτάνουν?????
Το μέγιστο της θερμοκρασίας που αντέχουν τα λάδια το γνωρίζεις??? Σίγουρα όχι, αλλιώς δε θα ισχυριζόσουν κάτι τέτοιο!

Πάμε:


http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1521 Racing 4T 10W-40_EN.pdf/$file/1521 Racing 4T 10W-40_EN.pdf

flash point: 220°!!!!! Ποιες θερμοκρασίες πόλης?????

Μη λέτε τέτοια φιλαράκια!!!!
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Ναί, 220° για το συνθετικό liqui moly racing...Η normal θερμοκρασία είναι 80-100°...Εχω πιάσει και full bars που λένε οι ειδικότεροι οτι είναι 160°...Και "συνήθως" δεν κάνω λάθος !
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναί, 220° για το συνθετικό liqui moly racing...Η normal θερμοκρασία είναι 80-100°...Εχω πιάσει και full bars που λένε οι ειδικότεροι οτι είναι 160°...Και "συνήθως" δεν κάνω λάθος !

Και 160° να έπιασες, το λάδι δεν έπαθε κάτι!!!!
Ακόμα και ορυκτέλαιο, δεν έχει flash point κάτω από 160°.
Σαφώς και κάνεις λάθος κι αν βάλεις όργανο ένδειξης θερμοκρασίας λαδιού (που είχα σε όλα μου τα "περιποιημένα" αυτοκίνητα), θα διαπιστώσεις ότι στην πόλη κι εφόσον κινείσαι με χαμηλομεσαίες και δεν κάνεις κόντρες στα φανάρια, η θερμοκρασία λαδιού μένει σταθερά κάτω από τους 100°.
Αντίθετα σε ένα παρατεταμένο στροφάρισμα με ταχύτητες στα 180-200, ή σε μια ανάβαση μπούνια, η θερμοκρασία θα φτάσει κι 120°! Του λαδιού λέμε! Του νερού, θα παραμείνει στα κανονικά επίπεδα. Τι προκαλεί αυτή την αύξηση στη θερμοκρασία του λαδιού, ενώ το σύστημα ψύξης έχει φυσιολογική θερμοκρασία??? Μόνο οι υψηλές στροφές καλέ μου φίλε!!! Μόνο και τίποτα άλλο!!!!
Κι επιμένω και οι μηχανολόγοι ας επιβεβαιώσουν, ή ας διαψεύσουν τον ισχυρισμό μου περί "καταπόνησης του λιπαντικού και πού συμβαίνει εντονότερα".
Αυτό που έπαθες κάποια στιγμή με τον αερόψυκτο κινητήρα σου, το έπαθες μάλλον μετά από κανά μισάωρο και βάλε σταματημένος ή να κινείσαι με 1η και θερμοκρασίες καύσωνα...
Λογικό.
Συμβαίνει όμως συχνά? Εγώ δεν το έπαθα ποτέ!!!
 

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Liqui moly έχω βάλει full synthetic σε 1200 Adve του 2008. Πριν έβαζα το ίδιο ακριβώς της Castrol
Επίσης έχω βάλει της ίδιας εταιρείας σε σασμαν και διαφορικό.
Ο καλύτερος κριτής ειναι ο Νακος. Έβαζε 20-50 για 76.000 χλμ. Τώρα το μηχανάκι εχει 92.200. Οταν ξαναβρεθουμε θα του το δώσω να σας μεταφέρει εντυπώσεις...
Η μηχανή ειναι μέρα με τη νύχτα. Το εντυπωσιακό ειναι οτι στροφαρει στις 7-7.500 στροφές χωρίς να βογκάει και χωρίς να ανεβάζει θερμοκρασία!
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Και 160° να έπιασες, το λάδι δεν έπαθε κάτι!!!!
Ακόμα και ορυκτέλαιο, δεν έχει flash point κάτω από 160°.
Σαφώς και κάνεις λάθος κι αν βάλεις όργανο ένδειξης θερμοκρασίας λαδιού (που είχα σε όλα μου τα "περιποιημένα" αυτοκίνητα), θα διαπιστώσεις ότι στην πόλη κι εφόσον κινείσαι με χαμηλομεσαίες και δεν κάνεις κόντρες στα φανάρια, η θερμοκρασία λαδιού μένει σταθερά κάτω από τους 100°.
Αντίθετα σε ένα παρατεταμένο στροφάρισμα με ταχύτητες στα 180-200, ή σε μια ανάβαση μπούνια, η θερμοκρασία θα φτάσει κι 120°! Του λαδιού λέμε! Του νερού, θα παραμείνει στα κανονικά επίπεδα. Τι προκαλεί αυτή την αύξηση στη θερμοκρασία του λαδιού, ενώ το σύστημα ψύξης έχει φυσιολογική θερμοκρασία??? Μόνο οι υψηλές στροφές καλέ μου φίλε!!! Μόνο και τίποτα άλλο!!!!
Κι επιμένω και οι μηχανολόγοι ας επιβεβαιώσουν, ή ας διαψεύσουν τον ισχυρισμό μου περί "καταπόνησης του λιπαντικού και πού συμβαίνει εντονότερα".
Αυτό που έπαθες κάποια στιγμή με τον αερόψυκτο κινητήρα σου, το έπαθες μάλλον μετά από κανά μισάωρο και βάλε σταματημένος ή να κινείσαι με 1η και θερμοκρασίες καύσωνα...
Λογικό.
Συμβαίνει όμως συχνά? Εγώ δεν το έπαθα ποτέ!!!
Να πώ λοιπόν Θεόδωρε οτι και με 200 εχω πάει επι πολύ ώρα και σε 10 λεπτά με κίνηση χωρίς καύσωνα η θερμοκρασία ανέβηκε αρκετά (μήν ξεχνάς οτι η RT είναι πολύ προστατευμένη και δεν ψύχεται εύκολα) και όργανο θερμοκρασίας λαδιού εχω βάλει για κάποιο διάστημα και οι μηχανολόγοι υποστηρίζουν αυτό που υποστηρίζω τόση ώρα. Σίγουρα έχεις κι εσύ τις δικές σου απόψεις και θεωρίες που κάπου τις βασίζεις αλλά για να μήν το συνεχίσουμε μα και για να αλλάξουμε διάθεση πάντα χαριτολογώντας και χωρίς να βάλλομαι προσωπικά, υπάρχει ενα γνωμικό που λέει οτι οι γνώμες είναι σάν τις κ@λοτρυπίδες...ο καθένας έχει απο μία..Αν ρωτήσεις δε τα μαστόρια, εκεί να δείς διχογνωμίες...Νάμαστε καλά και όλα αυτά λύνονται !!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ολοι μιλαμε σαν χρηστες και απο διαφορα που διαβάζουμε ή μας λενε αλλοι.
ολοι...νομιζω εχουμε δικιο.
απλα επιλεγουμε αυτο που μας κανει καλυτερα, κατα την αποψη μας
 
Top Bottom