Στράτο ΟΚ.Να πώ λοιπόν Θεόδωρε οτι και με 200 εχω πάει επι πολύ ώρα και σε 10 λεπτά με κίνηση χωρίς καύσωνα η θερμοκρασία ανέβηκε αρκετά (μήν ξεχνάς οτι η RT είναι πολύ προστατευμένη και δεν ψύχεται εύκολα) και όργανο θερμοκρασίας λαδιού εχω βάλει για κάποιο διάστημα και οι μηχανολόγοι υποστηρίζουν αυτό που υποστηρίζω τόση ώρα. Σίγουρα έχεις κι εσύ τις δικές σου απόψεις και θεωρίες που κάπου τις βασίζεις αλλά για να μήν το συνεχίσουμε μα και για να αλλάξουμε διάθεση πάντα χαριτολογώντας και χωρίς να βάλλομαι προσωπικά, υπάρχει ενα γνωμικό που λέει οτι οι γνώμες είναι σάν τις κ@λοτρυπίδες...ο καθένας έχει απο μία..Αν ρωτήσεις δε τα μαστόρια, εκεί να δείς διχογνωμίες...Νάμαστε καλά και όλα αυτά λύνονται !!
Ειδικά τα μαστόρια, με ή χωρίς εισαγωγικά, δεν τα ρωτάω ποτέ για θεωρητικά θέματα μηχανολογίας! (έχεις δει πτυχίο τους από τη σχολή? κανείς δεν έχει πάνω από 15...)
Μόνο μηχανολόγους!
Εκεί που διαφωνούμε, είναι πότε και υπό ποιες συνθήκες καταστρέφεται το λάδι. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι δεν καταστρέφεται από θερμοκρασίες 120 κι 130°, ακόμα κι από τους 160° που είδες μια φορά. Αυτό βέβαια όταν συμβαίνει για σύντομα χρονικά διαστήματα!!! Αντίθετα, το λάδι καταπονείται και καταστρέφεται (μειώνεται η διάρκεια ζωής του) με την παρατεταμένη λειτουργία σε υψηλές στροφές!
Αυτό δεν είναι άποψη, είναι γνώση.
Κι αν θες ψάξτο.
Έτερος παράγοντας είναι ο χρόνος. Όλοι , κατασκευαστές οχημάτων/μηχανημάτων και οι "λαδάδες" συνιστούν αλλαγή ανά 6μηνο!!! Αυτό λογω έκθεσης του λιπαντικού στα κατάλοιπα της καύσης και στην υγρασία της ατμόσφαιρας.
Οι θερμοκρασίες λειτουργίας, δεν παίζουν κανένα ρόλο, εφόσον μιλάμε για θερμοκρασίες που δεν υπερβαίνουν το flash point!