Aral

A

aeriko

Επισκέπτης
Στο manual του μοντέλου 2010 (διπλός εκκεντροφόρος) δεν αναφέρει πουθενά για λάδια 20W-50. Συνεπώς εάν θέλουμε να είμαστε σύμφωνοι με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή δεν το χρησιμοποιούμε.
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Στο manual του μοντέλου 2010 (διπλός εκκεντροφόρος) δεν αναφέρει πουθενά για λάδια 20W-50. Συνεπώς εάν θέλουμε να είμαστε σύμφωνοι με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή δεν το χρησιμοποιούμε.
Στα τεχνικά σεμινάρια που έκανε η επίσημη BMW κατά τους πρώτους μήνες πριν αλλά και μετά τη διάθεση του 2010 μοντέλου, η πρόταση του αρχιμηχανικού για την Ελλάδα ήταν 20-50........κάποιοι ξέρετε ότι έχω πληροφορίες εκ των...έσω ;) :):)
Ε λοιπόν, εφόσον το συγκεκριμένο μοτέρ προορίζεται από τον αναβάτη του για στίψιμο, ναι, θέλει ειδικών προδιαγραφών αναλώσιμα......καλά κάνεις forester και το ψάχνεις περισσότερο από εμένα, δεν είναι ευχάριστη σκέψη να πάρεις στο χέρι ένα μοτέρ που δεν είναι προσανατολισμένο για χρήση SS....
Ευχαριστώ τον Παναγιωτίδη για τη παράθεση της εμπειρίας του όσον αφορά στη χρήση διαφορετικού ιξώδους λαδιού στην ίδια μοτό με καταστροφικά αποτελέσματα.....σχεδόν με είχαν ψήσει να εγκαταλείψω τα 20-50, τώρα πλέον ούτε που το σκέφτομαι....thnx :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν, εγώ που βάζω ότι λέει το manual (εκτός από την 1η πεντάδα χιλιομέτρων που έτσι κι αλλιώς το μάθαινα....), ήτοι ημισυνθετικά 10-40 ή 15-50 και μπουζί "μαμά", είμαι μια χαρά;)
Οι ρυθμοί περιστροφής που αναφέρω, μη σας φαίνονται περίεργοι κι εγώ κανίβαλος στα ματια σας....:D

Απλά όταν βρω την ευκαιρία και δεν πρόκειται να σταματήσω* , ανοίγω το μοτεράκι μου τέρμα. Το ξεμπουκώνω δηλαδή:cool: . Συνήθως οδηγώ μεταξύ των 2 κορυφών της ροπής, από 4-6500σαλ. Εκεί τα μοτεράκια όλου του κόσμου, στην περιοχή της μέγιστης ροπής τους δηλαδή, αποδίδουν καλύτερα. Δουλεύουν πιο άνετα, με χαμηλά φορτία και παρουσιάζουν την καλύτερη απόδοση (κατανάλωση-παραγωγή έργου).


*Όταν κινούμαι σε συνθήκες που με αναγκάζουν να σταματάω, δεν το κυνηγάω το μηχανάκι. Εκεί "τηγανίζεται" κι όχι μόνο το Χ αερόψυκτο!!! Όλα!!! Θερμοκρασίες από το άνοιγμα, βίαιο σταμάτημα , πτώση της πίεσης στο κύκλωμα λαδιού (στο ρελαντί), ελλειπής λίπανση...... Στα αερόψυκτα έχουμε επιπλέον, την παύση στη ροή του ψυκτικού μέσου!!! Ειδικά πριν σβήσουμε, το μοτεράκι το οδηγάμε 2-3χλμ χαλαρά, να ψυχθεί ομαλά και να επανέλθει! Όλα τα μοτέρ!!! Όχι μόνο τα αερόψυκτα!
Επειδή από παιδάκι ανακατέβομαι με αυτοκίνητα κυρίως και αργότερα με μηχανάκια, έσπασα μοτέρ και μοτέρ στα 80ies....:D Και μοτέρ που θεωρούνταν αλεξίσφαιρα!
Έπαθα, έμαθα!
Εκτοτε προσέχω. Πάω μπούνια, αλλά με τρόπο:cool:
Και δεν κάνω πειράματα με μπουζί, μίγματα, προγράμματα κλπ.....
Το Tiger που μου έσπασε, ήταν κάτι πολύ φυσιολογικό για όλους τους εμπλεκόμενους με την Triumph, χρήστες-κατόχους και μηχανικούς, ειδικά στις 74000χλμ που το έπαθα εγώ. Τα περισσότερα σπάνε (κυλινδροπίστονα καταστρέφουν, ξεκινώντας η ζημιά από τα ελατήρια πιστονιού) από τις 30 έως τις 45000χλμ. Μέχρι και τυχερό με είπανε:eek::eek::eek::eek:. Εμένα βέβαια μου φάνηκε πολύ μεγάλη μ@λ@κία το όλο σκηνικό και δεν ξανακουμπάω Triumph:cool:!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στα τεχνικά σεμινάρια που έκανε η επίσημη BMW κατά τους πρώτους μήνες πριν αλλά και μετά τη διάθεση του 2010 μοντέλου, η πρόταση του αρχιμηχανικού για την Ελλάδα ήταν 20-50........κάποιοι ξέρετε ότι έχω πληροφορίες εκ των...έσω ;) :):)
Ε λοιπόν, εφόσον το συγκεκριμένο μοτέρ προορίζεται από τον αναβάτη του για στίψιμο, ναι, θέλει ειδικών προδιαγραφών αναλώσιμα......καλά κάνεις forester και το ψάχνεις περισσότερο από εμένα, δεν είναι ευχάριστη σκέψη να πάρεις στο χέρι ένα μοτέρ που δεν είναι προσανατολισμένο για χρήση SS....
Ευχαριστώ τον Παναγιωτίδη για τη παράθεση της εμπειρίας του όσον αφορά στη χρήση διαφορετικού ιξώδους λαδιού στην ίδια μοτό με καταστροφικά αποτελέσματα.....σχεδόν με είχαν ψήσει να εγκαταλείψω τα 20-50, τώρα πλέον ούτε που το σκέφτομαι....thnx :)

Καλά ακολούθα τον ηγέτη:D:D:D:p:p:p:p:p
Ακολούθως σε όλα τα εξουσιοδοτημένα εξαφανίστηκαν τα ορυκτέλαια 20-50....
Αυτοί φίλε μου λέγανε κι επιμένανε να μην αλλάζονται βαλβολίνες στη γωνιακή μετάδοση, ΠΟΤΕ!!!!
Ήμαρτον δηλαδή....

Μετά βγάλανε οδηγία να αλλάζουν οι κάτοχοι και στα μοντέλα τα δικά μας, έβαλαν και τάπα για τις αδειάζουμε....

Εσύ τώρα που έχεις 60000χλμ με 20-50 και με το φόβο του Παναγιωτίδης gate:D:D:D, συνέχισε! Δεν μπορείς να κάνεις κι αλλιώς...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Μάλιστα...δλδ απ ότι κατάλαβα ο κάθε μηχανικός λέει τα δικα του το manual bmw λέει άλλα από τον μηχανικό bmw κι εμείς τσακωνόμαστε για τα λάδια; :rolleyes: :confused:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μάλιστα...δλδ απ ότι κατάλαβα ο κάθε μηχανικός λέει τα δικα του το manual bmw λέει άλλα από τον μηχανικό bmw κι εμείς τσακωνόμαστε για τα λάδια; :rolleyes: :confused:
Δεν βλεπω τσακωμο πουθενα.....
Ο καθενας λεει την αποψη του, παραμυθιαζοντας τον εαυτο του οτι ξερει καλυτερα.....απο αλλους:D
εχει ενδιαφερον η περιπτωση του Παναγιωτιδη, γιατι εσπασε ενα μοτερ, πηγαινοντας"ταπα", με "περιεργα μπουζι" και λαδια........οποτε μακρια απο ιριδιου και τσιτες;).
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Δεν βλεπω τσακωμο πουθενα.....
Ο καθενας λεει την αποψη του, παραμυθιαζοντας τον εαυτο του οτι ξερει καλυτερα.....απο αλλους:D
εχει ενδιαφερον η περιπτωση του Παναγιωτιδη, γιατι εσπασε ενα μοτερ, πηγαινοντας"ταπα", με "περιεργα μπουζι" και λαδια........οποτε μακρια απο ιριδιου και τσιτες;).
Έτσι! :p

Πιστεύω στην περίπτωση του γιάννη μόνο η τσίτα :D έφταιγε!
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι φταίνε τα μπουζια ή τα λάδια που στην τελική ήταν καλύτερα :eek:
Απλα βρήκε μια δικαιολογία η μαμα για το σπάσιμο του κινητήρα :mad:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έτσι! :p

Πιστεύω στην περίπτωση του γιάννη μόνο η τσίτα :D έφταιγε!
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι φταίνε τα μπουζια ή τα λάδια που στην τελική ήταν καλύτερα :eek:
Απλα βρήκε μια δικαιολογία η μαμα για το σπάσιμο του κινητήρα :mad:
Ετσι.....
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Άρα ο μποξερ ειναι παλιομοδιτης
Μπορεί να πάρει όλα τα λαδια !!!!
Αν τον πιέζεις ψηλα καλα ειναι τα συνθετικά
Αν δεν τον πιέζεις !!! Ορυκτελαίο
Θα πρόσθετα δε το εξεις
Συχνές αλλαγές
Εγω τα αλλάζω κάθε 5000
Σε ένα άνοιγμα μιας κεφαλής οι μηχανικοί στο Γέρακα πάθανε πλάκα το ποσο καθαρα ηταν όλα μεσα !!!!!!!
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Άρα ο μποξερ ειναι παλιομοδιτης
Μπορεί να πάρει όλα τα λαδια !!!!
Αν τον πιέζεις ψηλα καλα ειναι τα συνθετικά
Αν δεν τον πιέζεις !!! Ορυκτελαίο
Θα πρόσθετα δε το εξεις
Συχνές αλλαγές
Εγω τα αλλάζω κάθε 5000
Σε ένα άνοιγμα μιας κεφαλής οι μηχανικοί στο Γέρακα πάθανε πλάκα το ποσο καθαρα ηταν όλα μεσα !!!!!!!
Προσθεσε και το οτι σαν αεροψυκτος(1) με τοσο μεγαλο κυλιδρισμο,600 cc ανα κυλινδρο (2), εχει μεγαλες ανοχές, αρα τα συνθετικα λαδια τα εχει για πρωινο καφεδακι! Τουτεστιν, πολυ πιο συχνος ελεγχος σταθμης και συμπληρωμα -συνθετικου- λαδιου ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν βλεπω τσακωμο πουθενα.....
Ο καθενας λεει την αποψη του, παραμυθιαζοντας τον εαυτο του οτι ξερει καλυτερα.....απο αλλους:D
εχει ενδιαφερον η περιπτωση του Παναγιωτιδη, γιατι εσπασε ενα μοτερ, πηγαινοντας"ταπα", με "περιεργα μπουζι" και λαδια........οποτε μακρια απο ιριδιου και τσιτες;).


Kαλά αυτή η ιστορία του μηχανικού κι όσα είπε στο Γιάννη, είναι μεγάλο ανέκδοτο!!!!
Δε στέκει τίποτα από όσα είπε, από την πρώτη λέξη μέχρι το τέλος!

Αλλά γι αυτό, θα ανοίξω ένα άλλο θέμα, όταν βρω χρόνο;)
 

syan

Μέλος
Όνομα
Στράτος
Μοτό
R12RT
Μιά "ζημιά" ή όπως και ενα "ατύχημα" δεν συμβαίνουν από έναν και μόνον παράγοντα...μιά σειρά από παραμέτρους συμβάλουν ώστε να συμβεί το "κακό". Γιαυτό μήν ρίχνετε την αιτία ούτε στα μπουζί, ούτε στα λάδια, ούτε πουθενά μεμονωμένα και μήν αναλώνεστε με φιλικές προστριβές τέτοιου είδους...ούτε οι μελετημένοι ούτε οι έμπειροι. Η δική μου εμπειρία με ορυκτέλαια, ιριδίου, στρφόμετρα κτλ. είναι άριστη χωρίς καμμιά ζημιά ή βλάβη ποτέ ..και με το GS και με το RT χωρίς βέβαια να τσιτώνω την μηχανή στίς 7 και 8 χιλιάδες στροφές συνεχώς. Για τον boxer τα πράγματα είναι σχεδόν απλά αλλά το συζητάμε αν θέλετε σε κάποιον καφέ...Να είστε όλοι καλά !
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
.....

το λοιπον η αρχικη η απαντηση του τοπικου αρχοντα/μαστορα στη μαμα BMW του Solingen ..και για να γυρισουμε στη συζητηση των λαδιων (ριψοκινδυνεύοντας να σας μπερδεψω παραπανω) ηταν οτι ηταν λαθος η κινηση μου .... και οτι με το απλο ορυκτελαιο ειχαν δημιουργηθεί απ την καυση γυρω απ τις βαλβιδες στον κυλινδρο καταλοιπα ..,βρωμια...πουρί ..ή οπως αλλιως πεστε τα οποιο σε βαθος χρονου λειτουργουσαν σαν σφραγισμα του θαλαμου σε καθε εκρηξη...το οποιο ομως με τα προσθετα βελτιωτικα και καθαριστικά προσθετα που ειχε το συνθετικο ...εξαφανίστηκαν επιτρεποντας να περνανε υψηλες θερμοκρασιες απ τις βαλβιδες εξαγωγης ...πραγμα που σε μια κακια στιγμη υπερθερμανσης ...κοπηκε η μια και τα κανε λίμπα! Γνωμη του λοιπον ...ακομα και αν το στιβεις το μοτορι ...αν αρχισες με ορυκτελαιο ...να το πας μεχρι το τελος της ζωης του μα τα ιδια !

....βγαλτε συμπερασμα τωρα!

....
Kαλά αυτή η ιστορία του μηχανικού κι όσα είπε στο Γιάννη, είναι μεγάλο ανέκδοτο!!!!
Δε στέκει τίποτα από όσα είπε, από την πρώτη λέξη μέχρι το τέλος!

Αλλά γι αυτό, θα ανοίξω ένα άλλο θέμα, όταν βρω χρόνο;)

:ok: ...ναι φιλε ... θα το εκτιμουσα πολυ αν το εκανες!... μακαρι να μου το βγαλεις απ το μυαλο ...γιατι καμια φορα ... καίγεσαι απ τη φωτια και φυσάς και το γιαούρτι ! ...αντε γιατι ειμαι στα ιδια χιλιομετρα με το νεο μοτερ και αρχιζουν να με ζώνουν τα φιδια!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Kαλά αυτή η ιστορία του μηχανικού κι όσα είπε στο Γιάννη, είναι μεγάλο ανέκδοτο!!!!
Δε στέκει τίποτα από όσα είπε, από την πρώτη λέξη μέχρι το τέλος!

Αλλά γι αυτό, θα ανοίξω ένα άλλο θέμα, όταν βρω χρόνο;)
Ελα μαρι !!!!!! Που όλα τα ξέρεις !!!!!
Πες μας !!!!
Πες μας !!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γιάννη τα πρώτα μοντέλα 1200
Παρατηρήθηκε να σπάνε βαλβίδες
Για αυτο κάποια στιγμή απο ένα σημείο και έπειτα της αλλάξανε
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Μιά "ζημιά" ή όπως και ενα "ατύχημα" δεν συμβαίνουν από έναν και μόνον παράγοντα...μιά σειρά από παραμέτρους συμβάλουν ώστε να συμβεί το "κακό". Γιαυτό μήν ρίχνετε την αιτία ούτε στα μπουζί, ούτε στα λάδια, ούτε πουθενά μεμονωμένα και μήν αναλώνεστε με φιλικές προστριβές τέτοιου είδους...ούτε οι μελετημένοι ούτε οι έμπειροι. Η δική μου εμπειρία με ορυκτέλαια, ιριδίου, στρφόμετρα κτλ. είναι άριστη χωρίς καμμιά ζημιά ή βλάβη ποτέ ..και με το GS και με το RT χωρίς βέβαια να τσιτώνω την μηχανή στίς 7 και 8 χιλιάδες στροφές συνεχώς. Για τον boxer τα πράγματα είναι σχεδόν απλά αλλά το συζητάμε αν θέλετε σε κάποιον καφέ...Να είστε όλοι καλά !
Σωστος ο Captain:friendship:
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Αντί να αλλάζω ιξώδες και να διακινδυνεύω το οτιδήποτε, πού και πού του κάνω καμιά 500αριά χλμ με περισσότερα οκτάνια να καθαρίσει λίγο τις επικαθήσεις στα κύλινδρα.....;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
σημερα ημουν στον γερακα και ηρθε gs μοντελο 07, το οποιο είναι συνοδευτικο "υψηλων προσωπων"....
από τα πρωτα χλμ....τρεχει πισω από αυτοκίνητα με ψηλες ταχύτητες, χειμωνα καλοκαιρι.
180000 χλμ και εσπασε βαλβιδα εξαγωγης.....ο οδηγος της μου ελεγε, πολύ αντεξε με το κυνηγημα που εχει φαει.

εγω εχω καταλαβει ότι όλα είναι σχετικα......ο boxer είναι πολύ ανθεκτικος, όταν τον προσεχεις, τον συντηρείς κλπ.
εμεις να ειμαστε γεροί, να σπαμε μοτερ....όλα φτιαχνουν;)
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Πoλύ μεγάλη ανησυχία για το λάδι του κινητήρα της μοτό.Μακάρι να αγχωνόμασταν τόσο και για το τι τρώμε οι ίδιοι.Εγώ από την αρχή που πήρα την μοτό και διαβάζοντας το service manual για τα μοντέλα έως το 2009 ,ακολούθησα την επίσημη οδηγία της BMW για χρήση 20w-50


Σωστό ;Λάθος; Τι να σας πω δεν είμαι μηχανικός,αισθάνομαι όμως πιο σίγουρος οταν ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή.Πάντως η μηχανή μου έχει 137.000 χλμ και το μοτεράκι(να μην το ματιάσω) δουλεύει άψογα.Αλλάγες κάνω κάθε 5.000 χλμ πλην δύο μεγάλων ταξιδιών που η μοτό είχε κάνει από 11.000 χλμ χωρίς αλλαγή και χωρίς να συμπληρώσω ούτε ml.Είμαι ικανοποιημένος από την συμπεριφορά του κινητήρα και από τη στιγμή που άλλαζω κάθε 5.000 χλμ ικανοποιούν και την τσέπη μου.Τα λάδια που χρησιμοποιώ είναι τα Castrol 20w-50.
 
Top Bottom