ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ: ΠΡΑΞΗ
Για να μπούν στο σκελετό του DR οι τιμονόπλακες του KTM υπάρχουν δύο επιλογές:
Α) Πρεσάρεις το λαιμό του DR στη κάτω πλάκα του ΚΤΜ αφού την έχεις τορνάρει
Β) Χρησιμοποιείς το εξωτερικό του ρουλεμάν του DR και το εσωτερικό του ρουλεμάν του ΚΤΜ.
Επέλεξα το Β μόνο και μόνο για να μην μπλέξω με τορναδόρους.
Κάθεται καλά αλλά όχι τέλεια. Δηλαδή έχει ένα πολύ μικρό τζόγο αλλά το έχουν κάνει διάφοροι
και είναι ΟΚ. O μεγάλος γκουρού των DR, LukasM έχει κάνει 40.000χλμ χωρίς πρόβλημα.
http://advrider.com/index.php?threads/lukas-ultimate-dr650-adventure-build-up.239519/
Όσον αφορά τη κλειδαριά μπορεί και αυτή να μπει, λιμάροντας λίγο την τιμονόπλακα και βιδώνει
κατευθείαν στις βόλτες της κλειδαριάς του ΚΤΜ:
Πρόβα νυφικού:
Για τα στοπ του τιμονιού θα κολλήσω στο σκελετό ένα μαστό Μ8 και θα ρυθμίζεται έτσι.
Ξέχασα να πω στη θεωρία πιο πάνω, οτι προκειμένου να διατηρηθει η γεωμετρία και να μην
αλλάξει η γωνία caster, θα πρέπει τα καλάμια να τοποθετηθούν στο ίδιο ύψος με τα παλιά.
Δηλαδή η απόσταση από τον μπροστινό άξονα μέχρι το κάτω ρουλεμάν του λαιμού, να μείνει
η ίδια. Το θέμα είναι ότι τα καλάμια του ΚΤΜ είναι 2,5 εκ πιο μακριά, οπότε θα εξέχουν λίγο
από πάνω.
Εδώ τα δύο καλάμια πλάι-πλάι.
Εάν πάρεις το ένα και μετά το άλλο και τα συμπιέσεις με το χέρι σου κόντρα στο πάτωμα,
η διαφορά λειτουργίας είναι παραπάνω από εμφανής. Και η δύναμη του χεριού δεν έχει
καμία σχέση με τις δυνάμεις που ασκούνται στην οδήγηση...
Με περιμένουν μεγάλες μέρες!!
Για να μπούν στο σκελετό του DR οι τιμονόπλακες του KTM υπάρχουν δύο επιλογές:
Α) Πρεσάρεις το λαιμό του DR στη κάτω πλάκα του ΚΤΜ αφού την έχεις τορνάρει
Β) Χρησιμοποιείς το εξωτερικό του ρουλεμάν του DR και το εσωτερικό του ρουλεμάν του ΚΤΜ.
Επέλεξα το Β μόνο και μόνο για να μην μπλέξω με τορναδόρους.
Κάθεται καλά αλλά όχι τέλεια. Δηλαδή έχει ένα πολύ μικρό τζόγο αλλά το έχουν κάνει διάφοροι
και είναι ΟΚ. O μεγάλος γκουρού των DR, LukasM έχει κάνει 40.000χλμ χωρίς πρόβλημα.
http://advrider.com/index.php?threads/lukas-ultimate-dr650-adventure-build-up.239519/
Όσον αφορά τη κλειδαριά μπορεί και αυτή να μπει, λιμάροντας λίγο την τιμονόπλακα και βιδώνει
κατευθείαν στις βόλτες της κλειδαριάς του ΚΤΜ:
Πρόβα νυφικού:
Για τα στοπ του τιμονιού θα κολλήσω στο σκελετό ένα μαστό Μ8 και θα ρυθμίζεται έτσι.
Ξέχασα να πω στη θεωρία πιο πάνω, οτι προκειμένου να διατηρηθει η γεωμετρία και να μην
αλλάξει η γωνία caster, θα πρέπει τα καλάμια να τοποθετηθούν στο ίδιο ύψος με τα παλιά.
Δηλαδή η απόσταση από τον μπροστινό άξονα μέχρι το κάτω ρουλεμάν του λαιμού, να μείνει
η ίδια. Το θέμα είναι ότι τα καλάμια του ΚΤΜ είναι 2,5 εκ πιο μακριά, οπότε θα εξέχουν λίγο
από πάνω.
Εδώ τα δύο καλάμια πλάι-πλάι.
Εάν πάρεις το ένα και μετά το άλλο και τα συμπιέσεις με το χέρι σου κόντρα στο πάτωμα,
η διαφορά λειτουργίας είναι παραπάνω από εμφανής. Και η δύναμη του χεριού δεν έχει
καμία σχέση με τις δυνάμεις που ασκούνται στην οδήγηση...
Με περιμένουν μεγάλες μέρες!!