Benelli Imperiale 400

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Καιρό είχαμε να δούμε κάτι που να δείχνει ακριβώς την εικόνα μια μοτοσυκλέτας όπως την έχουμε όλοι εμείς οι μεσήλικες στο μυαλό μας..!!!
Ειλικρινά είναι τρομερά όμορφο Παναγιώτη, εύχομαι να κάνει τις βόλτες κ τα ταξίδια σου όπως έχεις φανταστεί, ήρεμα, νοχελικα θαραπευτικα!!!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Καιρό είχαμε να δούμε κάτι που να δείχνει ακριβώς την εικόνα μια μοτοσυκλέτας όπως την έχουμε όλοι εμείς οι μεσήλικες στο μυαλό μας..!!!
Ειλικρινά είναι τρομερά όμορφο Παναγιώτη, εύχομαι να κάνει τις βόλτες κ τα ταξίδια σου όπως έχεις φανταστεί, ήρεμα, νοχελικα θαραπευτικα!!!
Σε ευχαριστώ Γιώργο :friendship:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλοβολτη Παναγιωτη. Να την χαρεις.
 

Διαμαντής

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
TRANSALP XL650V
Πάντα ένα καινούριο μηχανάκι είναι έρωτας.
Να τη "λοιώσεις" και να σε πάει παντού ασφαλή και υγιή.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σου ταιριάζει πολύ αυτό το μηχάνημα Παναγιώτη!
Να το ευχαριστηθείς και να το λιώσεις στα χιλιόμετρα!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Απο κοντα ειναι πολυ πιο ομορφο
Περιεργος τυπος με περιεργα γουστα αυτος ο παναγιωτης....γενικα.

Προσεχως φωτο
Σε ευχαριστώ για τις φωτό Κώστα :friendship:
όντως είμαι περίεργος :ha
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Σου ταιριάζει πολύ αυτό το μηχάνημα Παναγιώτη!
Να το ευχαριστηθείς και να το λιώσεις στα χιλιόμετρα!
Σε ευχαριστώ Γιάννη :friendship:
αν και τώρα τελευταία έχω ανακαλύψει οτι μου ταιριάζουν αρκετά :ha
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Μετά από 285 χιλιόμετρα η πρώτη εικόνα δεν έχει αλλάξει …

Είναι ένα ευχάριστο, χαλαρό μηχανάκι που σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές.

Εποχές που τα πράγματα ήταν πιο απλά …



Συνεχίζει να με ενοχλεί η πίσω ανάρτηση, μου φαίνεται πολύ σκληρή σε σημείο που σε κάποιες ανωμαλίες να είναι ενοχλητική …

285 χλμ ακόμα με το πρώτο ρεζερβουάρ, ναι μεν είναι στο στρώσιμο και δεν ξεπερνάω τις 4.000 στροφές και τα 80-90 χλμ, αλλά είναι μια ένδειξη του πόσα χλμ μπορείς να κάνεις με οικονομική οδήγηση και έχει αρκετά ακόμα να βγάλει …

Το μοτέρ του δεν έχει ιδιαίτερους κραδασμούς, μάλλον καθόλου θα έλεγα, υπάρχουν κάποιοι στο ρελαντί οι οποίοι εξαφανίζονται αμέσως μόλις ανοίξεις το γκάζι.

Μέχρι τα 80-90 κοντερίσια χλμ δεν νιώθεις κραδασμούς στο τιμόνι, μαρσπιέ, σέλλα (μέχρι εκεί το πάω κατά την διάρκεια του στρωσίματος)

Το μοτέρακι του είναι ροπάτο από χαμηλά, κρατάει την πέμπτη ταχύτητα από τις 3000 στροφές, δεν επιταχύνει με αυτή την ταχύτητα από αυτές τις στροφές αλλά ρολάρει χαλαρά και ευχάριστα χωρίς διαμαρτυρίες …

Το φανάρι του θέλει μάλλον ρύθμιση γιατί νομίζω ότι φέγγει σχετικά κοντά, με την μεγάλη σκάλα όλα καλά βλέπεις τα πάντα …

Τα όργανα πανέμορφα αν και θα ήθελα την γραμματοσειρά πιο σκούρα η πιο έντονη.

Τα χειριστήρια δείχνουν ποιοτικά και στην σωστή θέση.

Το κιβώτιο ταχυτήτων αν και έχει σχετικά μεγάλες διαδρομές είναι θετικότατο, αθόρυβο, νεκρά βρίσκεις εύκολα εν στάση και από πρώτη και από δευτέρα και πολύ καλύτερο από άλλα πολύ πιο ακριβά μηχανάκια που όταν βάζεις ταχύτητα νομίζεις ότι κάτι έχει ξηλωθεί …

Το πίσω φρένο μάλλον θέλει ρύθμιση το πεντάλ να σηκωθεί λίγο πιο πάνω, θέλει αρκετό πάτημα για να αρχίσει να αποδίδει, το μπροστά είναι πιο άμεσο, υπάρχει ABS αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν το χρειάστηκα η δεν το ένιωσα να επεμβαίνει.

Οι καθρέπτες έχουν καλή και πεντακάθαρη εικόνα προς τα πίσω, μέχρι τα 80-90 δεν θολώνουν πουθενά …

Η θέση οδήγησης άνετη με καλές γωνίες, η σέλλα σκληρή αλλά δεν δείχνει να κουράζει.

Το να το βάλεις στον κεντρικό ορθοστάτη είναι παιχνιδάκι, έκαναν καλή δουλεία στο ζύγισμα, μου φαίνεται απίστευτο πόσο εύκολα μπαίνει παρά τα 205 κιλά του, απλά το πατάς και ανεβαίνει, ούτε ζόρι, ούτε να τραβάς, απλά εύκολα πράγματα όπως όλα σε αυτό το μηχανάκι …



Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι στην πίσω ανάρτηση που σε κάποιες ανωμαλίες κοπανάει …

Η προφόρτιση των πίσω ελατηρίων ήταν στην δεύτερη θέση όταν το παρέλαβα, το έβαλα στην πρώτη και άλλαξαν λίγο τα πράγματα αλλά όχι ιδιαίτερα, θα δοκιμάσω να το προφορτίσω περισσότερο να δώ αν θα αλλάξει προς το καλύτερο αλλιώς με βλέπω με ένα σετ hagon σύντομα …

Και εκεί που είμαι και σιχτηρίζω την πίσω ανάρτηση, μπαίνω σήμερα σε ένα χωματόδρομο λίγο πριν τα Βασιλικά κτήματα στο Τατόι ..

Και ώ τι έκπληξη η ανάρτηση με πρώτη δευτέρα δουλεύει υποδειγματικά, δεν χρειάστηκε να σηκωθώ όρθιος …

Είχε σίγουρο πάτημα και με εξέπληξε, δεν το περίμενα …

Δεν είναι για δύσκολες καταστάσεις, αλλά δασικοί χωματόδρομοι δεν πρόκειται να το πτοήσουν ..

Τίποτα δεν τρίζει, δεν κοπανάει και η πίσω ανάρτηση δεν ενοχλεί, εννοείτε ότι ο ρυθμός ήταν χαλαρός, αλλά το μηχανάκι κρύβει το βάρος του υποδειγματικά …

Τόσο πολύ με εξέπληξε που μου μπήκαν ιδέες για χωμάτινα ελαστικά …



























































 
Top Bottom