Benelli TRK 250 και 750

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Yamaha MT-07
Επέκταση της γκάμας των TRK για την Benelli η οποία θα παρουσιάσει σε λίγες μέρες το μικρότερo και μεγαλύτερo αδερφάκι του TRK 502(2κύλινδρα και τα δύο), ένα ακόμα μοντέλο 400cc καθώς και μία νέα έκδοση του ΤΝΤ 300.
Σύμφωνα με τον Dante Bustos,διευθυντή marketing της εταιρείας σε Αμερική,Ασία,Αφρική... In terms of engine platforms, we are seeking to expand very rapidly in these two segments, the 400 and 750, and we will have different type of frames in different types of bikes. We cannot release too many models in a year, but we plan to release a 250, a 400 and 750 between 2018 and 2019. We are also planning to release a brand-new engine type in the coming years.
Περισσότερα στην EICMA.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Νομίζω το πιο όμορφο 250άρι στην αγορά..
συμφωνω βαγγελη και νομιζω οτι και το 750 με το μοτερ του γυμνου που ανακοινωσαν 82 ιππους θα ειναι εξισου καλο
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
συμφωνω βαγγελη και νομιζω οτι και το 750 με το μοτερ του γυμνου που ανακοινωσαν 82 ιππους θα ειναι εξισου καλο
Κάτι καλό παίζει με την Benelli, Θέλει να γίνει πολύ δυνατός παίχτης και νομίζω θα μας απασχολήσει στο μέλλον.

Τώρα στην EICMA εβγαλε 2-3 νέα μοντέλα που βγάζουν μάτια! Και έχουν αυτή την Ιταλική φινέτσα στον σχεδιασμό.

Ένα TRK 750 με 80 αλογάκια που ετοιμάζουν ας πούμε με τιμή που λογικά θα παίξει κάπου στα 8 χιλιάρικα θα κάνει πολλούς να σκεφτούν σοβαρά να την τιμήσουν..

Και να μην πούμε και για τα πανέμορφα classic στριτάκια που έχει βγάλει και βγάζουν μάτι.

Θα μας απασχολησει η εταιρεία στο μέλλον είναι σίγουρο. Αν η αντιπροσώπευση και η αξιοπιστία αποδειχτούν καλές θα γίνει σοβαρός παίχτης.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Το άλλο επίσης εντυπωσιακό με την εταιρεία είναι πόσο γρήγορα πετάει νεα εντυπωσιακά μοντέλα.

Οι άλλοι μεγάλοι παίχτες μας ζαλίζουν 5+ χρόνια για κάνα καινούργιο Tenere και ένα 790 adv και αυτοί πετάνε τα μοντέλα στο φτερό.

Παίζουν ρόλο τα μεγάλα Κινέζικα κεφάλαια? Δεν ξέρω αλλά υπάρχει πολύ κινητικότητα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Το άλλο επίσης εντυπωσιακό με την εταιρεία είναι πόσο γρήγορα πετάει νεα εντυπωσιακά μοντέλα.

Οι άλλοι μεγάλοι παίχτες μας ζαλίζουν 5+ χρόνια για κάνα καινούργιο Tenere και ένα 790 adv και αυτοί πετάνε τα μοντέλα στο φτερό.

Παίζουν ρόλο τα μεγάλα Κινέζικα κεφάλαια? Δεν ξέρω αλλά υπάρχει πολύ κινητικότητα.
η κινεζικη εταιρια που ειναι απο πισω ειναι κολοσσος και το μοτερ το ειχε παρουσιασει αρκετο καιρο η μπενελι,απλως τωρα με το γουαν βρηκε το δρομο του...ειναι σιγουρο οτι θα παιξει μπαλα...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το άλλο επίσης εντυπωσιακό με την εταιρεία είναι πόσο γρήγορα πετάει νεα εντυπωσιακά μοντέλα.

Οι άλλοι μεγάλοι παίχτες μας ζαλίζουν 5+ χρόνια για κάνα καινούργιο Tenere και ένα 790 adv και αυτοί πετάνε τα μοντέλα στο φτερό.

Παίζουν ρόλο τα μεγάλα Κινέζικα κεφάλαια? Δεν ξέρω αλλά υπάρχει πολύ κινητικότητα.
Όταν έχεις μόνο να κερδίσεις (το χ μερίδιο της αγοράς που τώρα ΔΕΝ έχεις...) και τίποτα να χάσεις (φήμη-πελατεία), όλα έιναι εύκολα!
Ότι και να κάνει η Benelli, θετικό είναι! Αφού δεκαετίες τώρα είναι στο 0.....:cool:
Σε κάθε περίπτωση, η ύπαρξή της στην αγορά, μόνο θετική είναι !
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Όταν έχεις μόνο να κερδίσεις (το χ μερίδιο της αγοράς που τώρα ΔΕΝ έχεις...) και τίποτα να χάσεις (φήμη-πελατεία), όλα έιναι εύκολα!
Ότι και να κάνει η Benelli, θετικό είναι! Αφού δεκαετίες τώρα είναι στο 0.....:cool:
Σε κάθε περίπτωση, η ύπαρξή της στην αγορά, μόνο θετική είναι !
Ναι δεν διαφωνώ αλλά η Honda Π.χ. χρειάστηκε κάπου 15 χρόνια να παρουσιάσει το καινούργιο Africa απο την κατάργηση του προηγούμενου. Και ειδικά τα τελευταία 5 χρόνια έκανε το ένα teaser πάνω στο άλλο και χίλιες φήμες να κυκλοφοράνε. Σε σημείο που έγινε κουραστικό και στο ενδιάμεσο επέτρεψε χαλαρά στην ΚΤΜ και στην BMW Να καθιερωθούν σαν ΄΄adventure΄΄ εταιρείες και να φουσκώνουν τους ισολογισμούς τους με GS και 990.

Δηλαδή η Honda με το Africa Και η yamaha με το Tenere είχαν στα ράφια τους έτοιμα Brand name με φανατικό κοινό και η μεν Honda έπρεπε να περιμένει 15 χρόνια η δε Yamaha να παρουσιάσει το 2008 ένα μέτριο Tenere Κάτω των προσδοκιών και αργότερα ένα δεινόσαυρο 260 κιλών ως ανταγωνιστή του GS.

Ας έρθουν τώρα εταιρείες λοιπόν που δεν φοβούνται να ρισκάρουν και να δώσουν στον κόσμο φρέσκα πράγματα και δεν θα χάσουν. Η Benelli κουβαλάει ένα ιστορικό όνομα και αν το μετουσιώσει σε ποιότητα και φρεσκάδα θα αποκτήσει πολλούς φίλους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνούμε Βαγγέλη και είναι απορίας άξιο πώς σκέφτονται οι εταιρείες....
Παράδοξα πολλά!

Η ΥΑΜΑΗΑ με το Τ7 κάτι από την ιστορία της Άφρικα επαναλαμβάνει... Το ένα teaser πάνω στ' άλλο, τα πρωτότυπα χάνουν "σκληροπυρηνικά" στοιχεία μετά από κάθε "παρουσίαση" και στο τέλος θα βγει κάτι χλιαρό, σε σχέση μ αυτό που βλέπουμε/περιμένουμε 2 χρόνια σχεδόν. Μέχρι τότε ΚΤΜ και BMW παίζουν μόνοι και στη μεσαία κατηγορία δικύλινδρων (ακόμα κι αν αργεί το 790, το 1090 υπάρχει και παίζει με το F850GS), με μόνο Ιάπωνα την Άφρικα που εμπλουτίστηκε φέτος σε εκδόσεις, εξοπλισμό κλπ.
Μπαίνει η Benelli στα έως 750, υπάρχει το νέο V-strom που στα τεστ έχει πάρει πολύ καλές κριτικές, μπαίνει και το Tiger 800 (όχι τόσο χωματερά όλα αυτά, αλλά ON/off σίγουρα ;) )

Το είχα γράψει κάποτε , πριν 3-4 χρόνια, το λέω πάλι. Μέχρι το 2012 δεν υπήρχαν πολλές επιλογές στα μεσαία - μεγάλα on/off - ON/off - on/OFF - ON/OFF...., όπως θέτε πείτε το/δείτε το.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν όμως πολλές επιλογές για όλους! Κι εμπλουτίζονται κάθε χρόνο!
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
bmw gs 1150 adv
Ο κινεζικός όμιλος εταιρειών Qianjiang Group, έχει αγοράσει πλέον BENELLI & KEEWAY
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Dominator 650
XLV 650 Transalp
σε καποια εκθεση που βρεθηκα και συζηταγα με τον αντιπροσωπο ειχε μιλησει για καποια εκδοση με 21 ιντσες τροχο εμπρος και σημαντικες αλλαγες σε φρενα και αναρτησεις ωστε να μπορει να χαρακτηρισθει on-off -τουαχιστον για το 500- ομως ακομα τπτ. Ισως δουμε κατι στην εκδοση TRK 750.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Συμφωνούμε Βαγγέλη και είναι απορίας άξιο πώς σκέφτονται οι εταιρείες....
Παράδοξα πολλά!

Η ΥΑΜΑΗΑ με το Τ7 κάτι από την ιστορία της Άφρικα επαναλαμβάνει... Το ένα teaser πάνω στ' άλλο, τα πρωτότυπα χάνουν "σκληροπυρηνικά" στοιχεία μετά από κάθε "παρουσίαση" και στο τέλος θα βγει κάτι χλιαρό, σε σχέση μ αυτό που βλέπουμε/περιμένουμε 2 χρόνια σχεδόν. Μέχρι τότε ΚΤΜ και BMW παίζουν μόνοι και στη μεσαία κατηγορία δικύλινδρων (ακόμα κι αν αργεί το 790, το 1090 υπάρχει και παίζει με το F850GS), με μόνο Ιάπωνα την Άφρικα που εμπλουτίστηκε φέτος σε εκδόσεις, εξοπλισμό κλπ.
Μπαίνει η Benelli στα έως 750, υπάρχει το νέο V-strom που στα τεστ έχει πάρει πολύ καλές κριτικές, μπαίνει και το Tiger 800 (όχι τόσο χωματερά όλα αυτά, αλλά ON/off σίγουρα ;) )

Το είχα γράψει κάποτε , πριν 3-4 χρόνια, το λέω πάλι. Μέχρι το 2012 δεν υπήρχαν πολλές επιλογές στα μεσαία - μεγάλα on/off - ON/off - on/OFF - ON/OFF...., όπως θέτε πείτε το/δείτε το.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν όμως πολλές επιλογές για όλους! Κι εμπλουτίζονται κάθε χρόνο!
Το πρόβλημα είναι που τα κέντρα αποφάσεων είναι στημένα σε κάτι γραφεία στον τελευταίο όροφο με 10 λογιστάδες, άλλους 10 μαρκετίστες και 1 αρχιμηχανικό σε κατάσταση double facepalm..:D

teaser το ένα μετά το άλλο να κάνουν σφυγμομετρήσεις, μελέτες σκοπιμότητας, έρευνες και μπαρούφες..

Το Tenere για την Yamaha και το Africa για την Honda και το 990 για την ΚΤΜ είναι απο τα πιο βαριά χαρτιά τους και δεν τους φέρθηκαν καλά.

Η Yamaha τα είπαμε, η Honda με τα χίλια ζόρια έφερε το Africa αφού έκανε κάτι πειράματα τύπου Crosstourer και η ΚΤΜ σκότωσε το 990 και προσπάθησε να σπρώξει τον κόσμο στο 1290 για χώμα.

Δεν γίνονται αυτά, ο κόσμος θέλει συνέπεια και όχι μαρκετινίστικα κόλπα. Χρόνια ολόκληρα βλέπουν κόσμο ειδικά στην Αμερική να χτίζει custom μάχιμα μεσαία On-off Που τα κάνουν όλα και επειδή προφανώς δεν τους δίνουν στις εταιρείες τα περιθώρια κέρδους μιας μηχανής 1200 κυβικά+ έκαναν το παν να κάνουν επέλαση SUV και στις μηχανές.

Ο κόσμος θέλει μεσαία μάχιμα on-off, η τουλάχιστον εμείς εδώ..χαχα Ψυχή δεν έχουμε κι εμείς?!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτό: "Το Tenere για την Yamaha και το Africa για την Honda και το 990 για την ΚΤΜ είναι απο τα πιο βαριά χαρτιά τους και δεν τους φέρθηκαν καλά."

Μ ε γ ά λ η αλήθεια!!!!


Το άλλο με τα SUV στις μηχανές, αληθές επίσης, αλλά και λογικό. Σκέψου ότι ήδη έχουν ρομποτο-οχήματα χωρίς οδηγό (και δίτροχα...). Φαίνεται πού πάει... :(
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
οι καταξιωμένες εταιρείες αργουν παντα να βγαλουν νεα μοντελα ,λογικο, θελουν πρωτα εξασφάλιση ότι θα βγαλουν την επενδειση,θελουν να μην χαλαση το ονομα -βλεπε μπροστινο gs τονοι μελανης εχουν χυθεί ,ισως και δικαστικες κοντρες-αν γινει σε μια αγνωστη εταιρεια τι θα πουμε, κινεζια ηταν τι την θελεις,ότι πληρωσεις παιρνεις. είναι δυσκολο σε μια μεγαλο ονομα να αλλαζει η να βγαζει κατι νέο.ποσα τεστ πρεπει να γινουν για να κριθει αξιοπιστο,πολλα και χρνοβορα,ποσα προτζεκτ πηγανε στο χρονοντουλαπο αλλωτε σαν προτοπωρα αλλωτε σαν μην εμπορεύσιμα. ο χρονος θα βγαλει το πορισμα.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Κατ' αρχάς.... μη μπερδεύουμε της ονομασίες των μοντέλων (π.χ. ΑfricaTwin, Tenere) με την κατηγορία. Η ονομασία είναι ένα τερτίπι του marketing, για παράδειγμα το Africa Twin δεν είναι twin με τη λογική του V κινητήρα και σίγουρα δεν είναι η εξέλιξη του παλιού ΑΤ, είναι απλά ένα ΑΛΛΟ μηχανάκι με κοινό όνομα.
Όμως... η Honda εδώ και χρόνια ΕΧΕΙ On/Off μηχανάκια, απλά ο προσανατολισμός ήταν κυρίως touring και όχι χωμάτινος. Η περίπτωση της όντως ήταν χρονοβόρα, άγγιξε τα 5 χρόνια από τότε που "διέρευσε" τη κατασκευή ενός νέου Africa Twin.
Η Yamaha όμως πέρυσι -2016- ανακοίνωσε το πρωτότυπο T7 και θα το έχουν στις εκθέσεις το 2018, πόσο πιο γρήγορα....

Επίσης, η ταχύτητα της ανάπτυξης μοντέλων από τη Benelli ελπίζω να αφορά μόνο τη παρουσίαση γέννησης εντελώς νέων μοντέλων. Κανένας δε θέλει να αγοράζει μια μηχανή και μετά από 2 χρόνια να βλέπει τον αντικαταστάτη της στο δρόμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
Yamaha xt660z
Ktm Exc 125
Benelli TRK 251 2018
Μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, 25,8 hp (19 kW) hp στις 9250 σ.α.λ., ροπή 21.2 Nm στις 8.000 σ.α.λ.,χαλύβδινο πλαίσιο, USD 41 mm, δίσκος 280mm, χυτές ζάντες 17'' με ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.


στραβο υποπλαισιο απο καινουριο????? χαχαχ
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Κατ' αρχάς.... μη μπερδεύουμε της ονομασίες των μοντέλων (π.χ. ΑfricaTwin, Tenere) με την κατηγορία. Η ονομασία είναι ένα τερτίπι του marketing, για παράδειγμα το Africa Twin δεν είναι twin με τη λογική του V κινητήρα και σίγουρα δεν είναι η εξέλιξη του παλιού ΑΤ, είναι απλά ένα ΑΛΛΟ μηχανάκι με κοινό όνομα.
Όμως... η Honda εδώ και χρόνια ΕΧΕΙ On/Off μηχανάκια, απλά ο προσανατολισμός ήταν κυρίως touring και όχι χωμάτινος. Η περίπτωση της όντως ήταν χρονοβόρα, άγγιξε τα 5 χρόνια από τότε που "διέρευσε" τη κατασκευή ενός νέου Africa Twin.
Η Yamaha όμως πέρυσι -2016- ανακοίνωσε το πρωτότυπο T7 και θα το έχουν στις εκθέσεις το 2018, πόσο πιο γρήγορα....

Επίσης, η ταχύτητα της ανάπτυξης μοντέλων από τη Benelli ελπίζω να αφορά μόνο τη παρουσίαση γέννησης εντελώς νέων μοντέλων. Κανένας δε θέλει να αγοράζει μια μηχανή και μετά από 2 χρόνια να βλέπει τον αντικαταστάτη της στο δρόμο.
Το 2002 η Honda σταμάτησε να παράγει το Africa Twin τότε και επανήλθε στην κατηγορία το 2016 με το καινούργιο, 14 χρόνια μετά.

Η Yamaha μετά τα κλασσικά Tenere 660 και Super Tenere της δεκαετίας του 90 επέστρεψε το 2008 με ένα μέτριο tenere 660 μονοκύλινδρο και λίγο αργότερα με ένα δεινόσαυρο 1200 κυβικά.

Και ερχόμαστε στο ηρωικό 2018 που η yamaha ΄΄φαίνεται΄΄ πως θα κάνει πάλι μάχιμο το tenere (κάτσε να το δούμε).

Στο ενδιάμεσο η BMW έφτιαξε τον μύθο της με τα GS και η KTM με τα 620-640-950-990.

Συγνώμη αλλά Honda και Yamaha έμειναν ΠΟΛΥ πίσω στο θέμα και τώρα τρέχουν να φτάσουν τους Ευρωπαίους. Εγώ προσωπικά αν ήθελα δηλαδή ένα σοβαρό χωμάτινο Tourer μεταξύ 2002 και 2016 δεν είχα τίποτα να αγορασω απο Honda-Yamaha. Τα δυνατά τους χαρτιά στο χωμάτινο on-off Απλά δεν υπήρχαν.

Επειδή αυτοί το θυμήθηκαν το 2016 ο ένας και το 2018 ο άλλος δεν σημαίνει πως ο κόσμος σταμάτησε να γυρίζει!

Εγώ απο την μεριά μου βέβαια μην ξεχάσω να ευχαριστήσω την Yamaha για το TTR, δεν ξέρω ποιός άνεμος τους φύσηξε τότε και έφτιαξαν ένα μάχιμο χωμάτινο εργαλείο και βρήκαμε κι εμέις ένα κομματάκι να βολευτούμε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Το 2002 η Honda σταμάτησε να παράγει το Africa Twin τότε και επανήλθε στην κατηγορία το 2016 με το καινούργιο, 14 χρόνια μετά.

Η Yamaha μετά τα κλασσικά Tenere 660 και Super Tenere της δεκαετίας του 90 επέστρεψε το 2008 με ένα μέτριο tenere 660 μονοκύλινδρο και λίγο αργότερα με ένα δεινόσαυρο 1200 κυβικά.

Και ερχόμαστε στο ηρωικό 2018 που η yamaha ΄΄φαίνεται΄΄ πως θα κάνει πάλι μάχιμο το tenere (κάτσε να το δούμε).

Στο ενδιάμεσο η BMW έφτιαξε τον μύθο της με τα GS και η KTM με τα 620-640-950-990.

Συγνώμη αλλά Honda και Yamaha έμειναν ΠΟΛΥ πίσω στο θέμα και τώρα τρέχουν να φτάσουν τους Ευρωπαίους. Εγώ προσωπικά αν ήθελα δηλαδή ένα σοβαρό χωμάτινο Tourer μεταξύ 2002 και 2016 δεν είχα τίποτα να αγορασω απο Honda-Yamaha. Τα δυνατά τους χαρτιά στο χωμάτινο on-off Απλά δεν υπήρχαν.

Επειδή αυτοί το θυμήθηκαν το 2016 ο ένας και το 2018 ο άλλος δεν σημαίνει πως ο κόσμος σταμάτησε να γυρίζει!

Εγώ απο την μεριά μου βέβαια μην ξεχάσω να ευχαριστήσω την Yamaha για το TTR, δεν ξέρω ποιός άνεμος τους φύσηξε τότε και έφτιαξαν ένα μάχιμο χωμάτινο εργαλείο και βρήκαμε κι εμέις ένα κομματάκι να βολευτούμε!
Βαγγέλη τα βάζεις τα πράγματα πολύ στα δικά σου μέτρα.
Η Yamaha δε σταμάτησε ποτέ να έχει XT (και ΤΤ600 μια που το έχεις) και όσο περίεργο και να σου φαίνεται και το TDM.
Η Honda είχε Transalp και Varadero.
Τώρα πόσο χωμάτινα ή ασφάλτινα είναι το καθένα κατά περίσταση είναι μια άλλη ιστορία, όμως στοχεύοντας στα δικά τους target GROUP -που δέχομαι πως δε ταιριάζουν στις δικές σου προδιαγραφές- είχαν προτάσεις.
Το 2006 το περιοδικό ΜΟΤΟ είχε συγκρτιτκό 950 ADV με TDM900, οι μηχανές δε συγκρίνονται με τα σημερινά δεδομένα αλλά η κατηγοριοποίηση ήταν αυτή, το TDM παραδόξως πλασαριζόταν στα On/Off αν και η αλήθεια είναι πως ήταν μια "άλλη" κατηγορία μόνο του.

Δεν δέχομαι ότι έμειναν πίσω. Είχαν άλλη εμπορική πολιτική που απλά δεν εξυπηρετεί τα δικά μας γούστα, αλλά στο σύνολο της αγοράς είμασταν, είμαστε και θα είμαστε οι "λίγοι".
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Συνονόματε, διαφωνώ. Οι τζαπανέζοι ήταν εκτός του "πραγματικού χωμάτινου τουρισμού" για πολλά χρόνια. Ναι, συνέχισαν να βγάζουν μηχανάκια που σε πηγαίνουν αρκετά μακριά από την άσφαλτο, αλλά σε καμία περίπτωση τόσο ικανά (από γεννησιμιού τους) όσο η νέα αφρικάνα, ή όσο (μάλλον) το σχεδόν έτοιμο Τενερέ.
Απλά τώρα τους ήρθε να φάνε κι αυτοί κομματάκι από την πίτα που είχε μόνη της η ΚΤΜ όλα αυτά τα χρόνια. (Το ίδιο βέβαια κομματάκι πίτας λιμπίστηκαν και οι γερμανοί, απλά έκαναν πιο γρήγορα τα κουμάντα τους με το 800άρι).
 
Top Bottom