Benelli TRK 250 και 750

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Για περιμένετε βρε παιδιά γιατί μου φαίνεται πως τα ίδια λέμε αλλά "άλλα" εννοούμε!
Πότε οι Γιαπωνέζοι ήταν εντός "πραγματικού χωμάτινου τουρισμού";;; Δε θυμάμαι να ήταν και ποτέ. Γιατί το "για πολλά χρόνια" που αναφέρεις Στέφανε @est σημαίνει πως κάποτε ήταν.
Το ότι οι παλιές Africa πηγαίναν κάπως στο χώμα δε μου λέει κάτι, γιατί στη πραγματικότητα ποτέ δεν την έφτιαξαν για ΑΥΤΟ το σκοπό. Όταν στο Africa Twin Club πηγαίναμε βόλτες στην Εύβοια 30, 40 και 50 μηχανές (Africa) το μόνο χώμα που πατάγαμε ήταν στο προαύλιο της ταβέρνας που αράζαμε τις μηχανές. Μιλάμε για 1993, 1994 κτλ. Πόσοι πηγαίναν με μεγάλα δικύλινδρα στο χώμα; Κάποιοι ελάχιστοι, ελαχιστότατοι. Εγώ έναν και μοναδικό Λάμπρο ήξερα με ένα ΑΤ650 που είχε ένα βυτίο για αποφράξεις.

Πάμε παρακάτω. Δε καταλαβαίνω γιατί αναλώνουμε τη συζήτηση στο θέμα περί Japan VS Europe. Δεν πρωτό-αναφέρθηκα εγώ σε αυτό.

Αυτό που αρχικά σχολίασα εγώ ήταν πως στεκόμαστε πολύ στις ονομασίες των μοντέλων χωρίς να βλέπουμε πως στην ουσία υπάρχει απλά η εμπορική εξαργύρωση της φήμης/ονόματος. Οι παλιότερες σειρές των Africa Twin 750 είχαν μια φυσική συνέχεια -που ξεκίνησε από το 650- και μπορούσε το ένα να θεωρηθεί εξέλιξη του άλλου. Τι σχέση έχει εκείνη η Africa με τη σημερινή; Καμία, αλλά απολύτως καμία (σχέδιο; φιλοσοφία; δυνατότητες; κινητήρας; ).
Απλά οι εποχές άλλαξαν και ΕΠΡΕΠΕ η Honda να βγάλει μια μηχανή στα δεδομένα της εποχής. Και τι καλύτερο από το να της κοτσάρει και ένα "πιασάρικο" όνομα. Δηλαδή είναι αστείο να νομίζουμε πως η Honda περίμενε 18 χρόνια για να βγάλει το νέο Africa. Δεν είναι το νέο Africa, είναι η νέα πρόταση της Honda στα On/Off.
Ακριβώς στην ίδια λογική θα είναι και το νέο Tenere 700. Και τι είπα πάνω σε αυτό εγώ; Ότι το νέο Tenere το πρωτοδιαρεύσανε το 2016 και φαίνεται πως το 2018 θα το έχουμε στις εκθέσεις. Άρα δεν το λιβανίζανε αιώνες (όπως το Africa).

Προσπαθώ δηλαδή να πω πως καμία μηχανή δε μπορεί να θεωρηθεί εξέλιξη της προηγούμενης εκδοχής όταν εντωμεταξύ μεσολαβεί κενό κάποιων αρκετών ετών. Τι σχέση έχει το πότε υπήρχε τελευταία Tenere κτλ, όταν ουσιαστικά μιλάμε πάντα για "άλλες" μηχανές που τους προσδίδουν ένα όνομα που στοχεύει στο να τσιμπήσουμε.
Δηλαδή το Tenere 700 όπως μας το δείχνουν αν λεγόταν "DIRTY TRACER X" θα είχε λιγότερο ενδιαφέρον για κάποιους από εμάς; Δε πιστεύω. Άλλα θα είχε λιγότερο ενδιαφέρον για αυτόν που θέλει να πηγαίνει στο γραφείο με ένα γνωστό brand name... γιατί όπως έγραψα και παραπάνω: "αυτοί θα είναι πάντα μεγαλύτερο αγοραστικό μερίδιο από εμάς τους χομπύστες του βουνού".

Αυτό λέω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
Εγώ νόμιζα πως η Yamaha που μεσουρανούσε την δεκαετία του 90 στο Paris Dakar είχε χτίσει ολόκληρο μύθο γύρο απο το όνομα Tenere και τον στήριξε με το Super Tenere 750 και με τα πρώτα 600 και 660.

Μετά τα παράτησε και ήρθε το 2008 μετά απο πιέσεις να βγάλει ένα δυστυχώς μέτριο 660. Και πάλι μετά απο 10 χρόνια τώρα κάτι να ψήνει.

Και η honda εχτισε και αυτή ολόκληρο μύθο που βασίστηκε στα υπέροχα XR600-XR 650 Αλλά και τα μικρότερα XR Και φυσικά με το εξαιρετικό για την εποχή του Africa 650 και αργότερα με το βαρύτερο αλλά ικανό πάλι στον χωμάτινο τουρισμό 750. Τώρα αν εσείς με το club δεν πηγαίνατε ούτε 100 μέτρα χώμα τό ίδιο κάνουν και οι λέσχες GS σήμερα, δεν λέει κάτι για τις ικανοητητες της μοτοσυκλέτας και τον προσανατολισμό της αλλά καθαρά για τις δικές σας οδηγικές προτιμήσεις.

Συνεπώς Yamaha Και Honda είχαν επενδύσει στο χώμα αλλά απο την νέα χιλιετία αλλάξαν στόχους και εκεί έπαιξαν μπάλα η KTM Και η BMW σχεδόν μόνες. Αυτή είναι η ιστορία. Τώρα TDM Και Varadero εχουν όση σχέση με το χώμα και τον χωμάτινο τουρισμό όσες και εγώ με το Ρώσικο μπαλέτο.

Και λέω λοιπόν πως Honda Και Yamaha μας έγραψαν στα π@π@ρια τους τόσα χρόνια και τώρα που μύρισαν λίγο χρήμα πάλι επειδή κινείται η κατηγορία είπαν να ξεθάψουν πάλι την ιστορία τους. Και πάλι αργά αργά αργά τα ζώα μου αργά!

ΚΑλημέρες
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Πρέπει να συμφωνήσουμε ότι όλοι λέτε σωστά πράγματα.....αλλα ο Βαγγέλης λέει την ουσία!
Εμείς οι μεγαλύτεροι τα ΑΤ και τα tenere...ετσι ακριβώς τα είχαμε στο μυαλό μας!
Να βάλουμε στην εξίσωση και το r80gs..την δεκαετία του 80 και 90, το οποίο οι Γερμανοί εξέλιξαν, ενώ οι Japan Όχι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Εγώ νόμιζα πως η Yamaha που μεσουρανούσε την δεκαετία του 90 στο Paris Dakar είχε χτίσει ολόκληρο μύθο γύρο απο το όνομα Tenere και τον στήριξε με το Super Tenere 750 και με τα πρώτα 600 και 660.

Μετά τα παράτησε και ήρθε το 2008 μετά απο πιέσεις να βγάλει ένα δυστυχώς μέτριο 660. Και πάλι μετά απο 10 χρόνια τώρα κάτι να ψήνει.

Και η honda εχτισε και αυτή ολόκληρο μύθο που βασίστηκε στα υπέροχα XR600-XR 650 Αλλά και τα μικρότερα XR Και φυσικά με το εξαιρετικό για την εποχή του Africa 650 και αργότερα με το βαρύτερο αλλά ικανό πάλι στον χωμάτινο τουρισμό 750. Τώρα αν εσείς με το club δεν πηγαίνατε ούτε 100 μέτρα χώμα τό ίδιο κάνουν και οι λέσχες GS σήμερα, δεν λέει κάτι για τις ικανοητητες της μοτοσυκλέτας και τον προσανατολισμό της αλλά καθαρά για τις δικές σας οδηγικές προτιμήσεις.

Συνεπώς Yamaha Και Honda είχαν επενδύσει στο χώμα αλλά απο την νέα χιλιετία αλλάξαν στόχους και εκεί έπαιξαν μπάλα η KTM Και η BMW σχεδόν μόνες. Αυτή είναι η ιστορία. Τώρα TDM Και Varadero εχουν όση σχέση με το χώμα και τον χωμάτινο τουρισμό όσες και εγώ με το Ρώσικο μπαλέτο.

Και λέω λοιπόν πως Honda Και Yamaha μας έγραψαν στα π@π@ρια τους τόσα χρόνια και τώρα που μύρισαν λίγο χρήμα πάλι επειδή κινείται η κατηγορία είπαν να ξεθάψουν πάλι την ιστορία τους. Και πάλι αργά αργά αργά τα ζώα μου αργά!

ΚΑλημέρες
Συμφωνω με ολα
Να κανω ομως μια μικρη διορθωση Οι ιαπωνες αλλαξαν στοχους στις αρχες της δεκαετιας 90 και οχι με την νεα χιλιετια
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Πρέπει να συμφωνήσουμε ότι όλοι λέτε σωστά πράγματα.....αλλα ο Βαγγέλης λέει την ουσία!
:ok:

Να βάλουμε στην εξίσωση και το r80gs..την δεκαετία του 80 και 90, το οποίο οι Γερμανοί εξέλιξαν, ενώ οι Japan Όχι.
Μια διορθωση/επισημανση σ'αυτο που νομιζω εννοεις Κωστα. Η ουσιαστικη εξελιξη της γενιας των GS για σοβαρο χωματινο τουρισμο ηρθε με το 1200GS το 2004 και το 800GS το 2008. Μεχρι τοτε, αυτοι με τα τζαπανεζικα της εποχης δεν ειχανε ουσιαστικο λογο να κοιταξουν Βαυαρια μερια (για χωματινο τουρισμο παντα μιλαω) και δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι με τετοια τζαπανεζικα μεταπηδησανε σε 1200GS (ή ΚΤΜ950) εκεινα τα χρονια. Αυτο που λεω νομιζω επιβεβαιωνεται και με τις σχετικες πωλησεις BMW (και KTM) που εκτοξευθηνακε απο το 2004 και μετα και οι Γιαπωνεζοι θυμηθηκανε τωρα, και μετα απο τοσο πολυ μαγειρεμα που κοντεψανε να το "καψουνε", να διεκδικησουν ενα κομματι απ'την πιτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
:ok:



Μια διορθωση/επισημανση σ'αυτο που νομιζω εννοεις Κωστα. Η ουσιαστικη εξελιξη της γενιας των GS για σοβαρο χωματινο τουρισμο ηρθε με το 1200GS το 2004 και το 800GS το 2008. Μεχρι τοτε, αυτοι με τα τζαπανεζικα της εποχης δεν ειχανε ουσιαστικο λογο να κοιταξουν Βαυαρια μερια (για χωματινο τουρισμο παντα μιλαω) και δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι με τετοια τζαπανεζικα μεταπηδησανε σε 1200GS (ή ΚΤΜ950) εκεινα τα χρονια. Αυτο που λεω νομιζω επιβεβαιωνεται και με τις σχετικες πωλησεις BMW (και KTM) που εκτοξευθηνακε απο το 2004 και μετα και οι Γιαπωνεζοι θυμηθηκανε τωρα, και μετα απο τοσο πολυ μαγειρεμα που κοντεψανε να το "καψουνε", να διεκδικησουν ενα κομματι απ'την πιτα.

Γιατι το gs 1100 δεν πηγαινε στο χώμα? Πολλοι φιλοι τα εχουν ακομα και συνεχίζουν να τα βαζουν χώμα.

Και στην Ελλαδα πουλησε αρκετα.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Γιατι το gs 1100 δεν πηγαινε στο χώμα? Πολλοι φιλοι τα εχουν ακομα και συνεχίζουν να τα βαζουν χώμα.

Και στην Ελλαδα πουλησε αρκετα.
Mετα το r80...εβγαλαν το gs850,1100,1150, 1200...κλπ,κλπ!
Αυτο εννοουσα εξελιξη στο gs.....αν το εβαζαν οι κατοχοι στο χωμα ειναι αλλη ιστορια!
Και σημερα που μιλαμε το μεγαλυτερο ποσοστο δεν τα βαζει χωμα, για τους δικους του λογους ο καθενας, εγω δεν κατακρινω αυτο!
Οπως σωστα ειπωθηκε παραπανω.....οι Ιαπωνες ασχοληθηκαν με αλλες κατηγοριες, μαλλον γιατι δεν προβλεψαν το μελλον!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Γιατι το gs 1100 δεν πηγαινε στο χώμα? Πολλοι φιλοι τα εχουν ακομα και συνεχίζουν να τα βαζουν χώμα.

Και στην Ελλαδα πουλησε αρκετα.
Κωστα, φυσικα και παει. Και το Βαραντερο παει. Αλλα τα 1100/1150GS δεν ειχανε αυτη την ελαφροτητα και την επιπλεον ροπη/δυναμη/στησιμο του 1200GS που τo κανει ουσιαστικα ..αλλο μηχανακι στο χωμα. Καποιος χωματερος ταξιδευτης που επαιρνε συνειδητοποιημενα Αφρικα RD07 το 1994-99, δεν ειχε σοβαρο λογο να κοιταξει το 1100. Ενω αντιστοιχα το 2004-09 δεν υπηρχε καν τζαπανεζικος ανταγωνιστης. Δεν ξερω ποσο πουλησε το 1100 GS στην Ελλαδα αλλα, κρινοντας απ'αυτα που βλεπω ακομη στους δρομους, πολυ λιγοτερο απο το Αφρικα 750 της εποχης. Ενω το 1200 πουλησε σαν ..ζεστο κουλουρι.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Εγώ νόμιζα πως η Yamaha που μεσουρανούσε την δεκαετία του 90 στο Paris Dakar είχε χτίσει ολόκληρο μύθο γύρο απο το όνομα Tenere και τον στήριξε με το Super Tenere 750 και με τα πρώτα 600 και 660.

Μετά τα παράτησε και ήρθε το 2008 μετά απο πιέσεις να βγάλει ένα δυστυχώς μέτριο 660. Και πάλι μετά απο 10 χρόνια τώρα κάτι να ψήνει.

Και η honda εχτισε και αυτή ολόκληρο μύθο που βασίστηκε στα υπέροχα XR600-XR 650 Αλλά και τα μικρότερα XR Και φυσικά με το εξαιρετικό για την εποχή του Africa 650 και αργότερα με το βαρύτερο αλλά ικανό πάλι στον χωμάτινο τουρισμό 750. Τώρα αν εσείς με το club δεν πηγαίνατε ούτε 100 μέτρα χώμα τό ίδιο κάνουν και οι λέσχες GS σήμερα, δεν λέει κάτι για τις ικανοητητες της μοτοσυκλέτας και τον προσανατολισμό της αλλά καθαρά για τις δικές σας οδηγικές προτιμήσεις.

Συνεπώς Yamaha Και Honda είχαν επενδύσει στο χώμα αλλά απο την νέα χιλιετία αλλάξαν στόχους και εκεί έπαιξαν μπάλα η KTM Και η BMW σχεδόν μόνες. Αυτή είναι η ιστορία. Τώρα TDM Και Varadero εχουν όση σχέση με το χώμα και τον χωμάτινο τουρισμό όσες και εγώ με το Ρώσικο μπαλέτο.

Και λέω λοιπόν πως Honda Και Yamaha μας έγραψαν στα π@π@ρια τους τόσα χρόνια και τώρα που μύρισαν λίγο χρήμα πάλι επειδή κινείται η κατηγορία είπαν να ξεθάψουν πάλι την ιστορία τους. Και πάλι αργά αργά αργά τα ζώα μου αργά!

ΚΑλημέρες
Για να καταλάβω, Africa Twin 750 και Super Tenere 750 είχαν περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό από ότι ασφάλτινο; Γιατί από το 1990 μέχρι το 1997 εγώ δεν ήξερα κανέναν να πηγαίνει χώμα με τέτοιου είδους μηχανές. Όλα αυτά τα μηχανάκια που αναφέρεις (Tenere 600, 660, AT, κτλ) θεωρηθήκαν "ικανά" μετά Χριστόν. Εγώ που γεννήθηκα το 1970 και άλλοι ακόμη παλιότεροι θα θυμούνται πως υπήρχε κόσμος που σε κορόιδευε αν πήγαινες με μικρά μονοκύλινδρα ψευδοεντούρο στο χώμα. Μέχρι που εμφανίστηκε ο Τασούλης που σάρωνε με το DT200R και άλλαξε η "οπτική" πολλών.

Άσε τις ικανότητες των οδηγών στην άκρη, ένας ικανός οδηγός πολλά μπορεί να κάνει με οποιαδήποτε μηχανή στο χώμα. Η ερώτηση αφορά τον εμπορικό προσανατολισμό των εταιρειών τη δεδομένη εποχή. Το Paris Dakar εξαργυρωνόταν στις ασφάλτους των πόλεων και των ΕΟ.
Η συζήτηση θέλει καφέ, γιατί πέφτω στη παγίδα και κολλάω κι εγώ στο να απαντάω σε άλλα θέματα από το επιθυμητό.

Βασική μου επισήμανση αφορούσε το ότι δεν μιλάμε για συνέχειες μηχανών με βάση την ονομασία και ότι δεν πιστεύω πως μας είχαν ξεχάσει, απλά είχαν άλλες επιλογές ως προς την εμπορική πολιτική τους που ήταν εσκεμμένες και όχι λανθασμένες. Μέσα στη 10ετία που διανύουμε οι Ευρωπαϊκές εταιρείες αναζήτησαν "τρύπα" στο αγοραστικό κοινό, "μυρίστηκαν" αν θες σωστά και ανέπτυξαν την αγορά του Dual Sporting με μεγάλες μηχανές και ήρθε η στιγμή που ΚΑΙ οι Ιάπωνες είδαν πως μπορούν να πάρουν κομμάτι από τη πίτα. Όλα αυτά μαζί είναι τελικά προς συμφέρον μας γιατί φτιάχνονται καλύτερες μοτοσυκλέτες με ικανότητες που χρησιμοποιούν λίγοι αλλά πουλιούνται σε ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Παλιότερα θα "ζυγιζόντουσαν" ως ασύμφορες τέτοιες μοτοσυκλετιστικές δημιουργίες.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Για να καταλάβω, Africa Twin 750 και Super Tenere 750 είχαν περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό από ότι ασφάλτινο; Γιατί από το 1990 μέχρι το 1997 εγώ δεν ήξερα κανέναν να πηγαίνει χώμα με τέτοιου είδους μηχανές. Όλα αυτά τα μηχανάκια που αναφέρεις (Tenere 600, 660, AT, κτλ) θεωρηθήκαν "ικανά" μετά Χριστόν.
Το Super Tenere 750 ειχε κυριως ασφαλτινο προσανατολισμο, σε αντιθεση με το Tenere 660 και φυσικα το προγενεστερο 600 της δεκαετιας του 80. Το Africa Twin 750 ειχε παντα χωματινο προσανατολισμο ασχετα με το τι εκανε η πλειοψηφια των αναβατων - το ιδιο κανει τωρα και η πλειοψηφια των κατοχων 1200 GS. Υπηρχανε αναβατες που βαζανε αυτα τα βαρια για την εποχη τους on-off στο χωμα, που ταξιδευανε και τοτε στη βορεια Αφρικη και αλλου (μιλαω για τα 80s και 90s) - φυσικα λιγοτεροι απο σημερα λογω και της οικονομικης καταστασης της εποχης. Απλα το adventure riding εγινε "μοδα" και τραβηξε πολυ περισοτερους αναβατες στη δεκαετια του 2000.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για να καταλάβω, Africa Twin 750 και Super Tenere 750 είχαν περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό από ότι ασφάλτινο; Γιατί από το 1990 μέχρι το 1997 εγώ δεν ήξερα κανέναν να πηγαίνει χώμα με τέτοιου είδους μηχανές. Όλα αυτά τα μηχανάκια που αναφέρεις (Tenere 600, 660, AT, κτλ) θεωρηθήκαν "ικανά" μετά Χριστόν. Εγώ που γεννήθηκα το 1970 και άλλοι ακόμη παλιότεροι θα θυμούνται πως υπήρχε κόσμος που σε κορόιδευε αν πήγαινες με μικρά μονοκύλινδρα ψευδοεντούρο στο χώμα. Μέχρι που εμφανίστηκε ο Τασούλης που σάρωνε με το DT200R και άλλαξε η "οπτική" πολλών.

Άσε τις ικανότητες των οδηγών στην άκρη, ένας ικανός οδηγός πολλά μπορεί να κάνει με οποιαδήποτε μηχανή στο χώμα. Η ερώτηση αφορά τον εμπορικό προσανατολισμό των εταιρειών τη δεδομένη εποχή. Το Paris Dakar εξαργυρωνόταν στις ασφάλτους των πόλεων και των ΕΟ.
Η συζήτηση θέλει καφέ, γιατί πέφτω στη παγίδα και κολλάω κι εγώ στο να απαντάω σε άλλα θέματα από το επιθυμητό.

Βασική μου επισήμανση αφορούσε το ότι δεν μιλάμε για συνέχειες μηχανών με βάση την ονομασία και ότι δεν πιστεύω πως μας είχαν ξεχάσει, απλά είχαν άλλες επιλογές ως προς την εμπορική πολιτική τους που ήταν εσκεμμένες και όχι λανθασμένες. Μέσα στη 10ετία που διανύουμε οι Ευρωπαϊκές εταιρείες αναζήτησαν "τρύπα" στο αγοραστικό κοινό, "μυρίστηκαν" αν θες σωστά και ανέπτυξαν την αγορά του Dual Sporting με μεγάλες μηχανές και ήρθε η στιγμή που ΚΑΙ οι Ιάπωνες είδαν πως μπορούν να πάρουν κομμάτι από τη πίτα. Όλα αυτά μαζί είναι τελικά προς συμφέρον μας γιατί φτιάχνονται καλύτερες μοτοσυκλέτες με ικανότητες που χρησιμοποιούν λίγοι αλλά πουλιούνται σε ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Παλιότερα θα "ζυγιζόντουσαν" ως ασύμφορες τέτοιες μοτοσυκλετιστικές δημιουργίες.

Όσοι πιστοί των Ράλυ, τους βλέπαμε!
Πήγαιναν με Άφρικα κι όχι μόνο (ΧΤ, KLE, Tenere, R1100 GS, R80, R100) σ όλη την Ελλάδα, χώμα τα πάντα!
Αυτούς είδα και κόλησα, γυρίζοντας σε μηχανή από τα "κουτιά". Είδα την ευκολία τους σε σχέση με μας!
Μπορεί να μην τους συναντούσες στις λέσχες και σε καφέδες (αν κι αρκετοί ήταν στο ΣΥΜΟΦΕ), αλλά τους έβλεπα (κι όποιος άλλος..) στα βουνά!
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Η συζήτηση είναι άνευ νοήματος αν είναι να μεταφέρουμε κάθε λίγο και λιγάκι την οπτική μας στα δικά μας δεδομένα. Μιλάμε γενικώς. Άντε να δεχθώ και τους υπαινιγμούς και να σας πω πως εγώ δεν τους συναντούσα στις λέσχες και στις καφετέριες που άραζα (αν και μεταξύ 1990 και 1993 ήμουν στα βουνά αλλά μάλλον ήταν άλλα τα δικά μου βουνά).
Εσείς που οργώνατε τα βουνά από το 1990 και μετά για βγάλτε μου ένα στατιστικό δείγμα. Στις 1000 Africa Twin που πουλήθηκαν στην Ελλάδα και στον πλανήτη γη πόσες επισκέπτονταν το χώμα. Και όταν μου πείτε τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αριθμό προσπαθήστε να με πείσετε πως η Honda έφτιαξε μια ΄"χωμάτινη" μηχανή για αυτό το υπερπληθές πελατολόγιο.

Ίσως έχουμε την ευκαιρία κάποτε να το συζητήσουμε γύρω από ένα τραπέζι γιατί μάλλον μου λείπει η μεταδοτικότητα στο γραπτό λόγο. Όπως ξαναέγραψα και είναι απλώς η γνώμη μου, η ουσία είναι πως όλες αυτές η μηχανές αναγνωρίστηκαν για τις ικανότητες τους μετά Χριστόν, γιατί απλά εκείνα τα χρόνια αυτό ήξεραν αυτό έφτιαχναν, όχι ότι αυτό ήταν το Target GROUP των πελατών.

EDIT: το μ@μησαμε το θέμα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στεφ, στο ποστ Νο6 ετέθει ένας σωστός συλλογισμός, απόρροια της πραγματικότητας. Κάποιοι συμφωνήσαμε επ αυτού, κάποιοι το βλέπετε αλλιώς. Κανείς δεν προσπασθεί να πείσει τους άλλους, όλοι γνώμες καταθέτουμε και σαφώς έχουμε άλλη οπτική.

"Στις 1000 Africa Twin που πουλήθηκαν στην Ελλάδα και στον πλανήτη γη πόσες επισκέπτονταν το χώμα"

Αυτό μπορώ να το αντιστρέψω και να το πω για όλα τα μεσαία και μεγάλα ON/OFF.
Δε λέει τίποτα!

Και δεν κάναμε (προσωπικά μιλώντας) κανέναν υπαινιγμό. Είπες ότι δε συνάντησες, είπα ότι συνάντησα, σου είπα και πού. Στα βουνά που ήσουν εσύ, δεν ήμουν εγώ την ίδια στιγμή κι αντίστροφα, αυτό είναι βέβαιο. Κι αυτό δεν αποτελεί υπαινιγμό! Αντίθετα, τονίζω (όχι μόνο πού) αλλά και γιατί ήταν εκεί (έβλεπαν αγώνα παγκοσμίου) , με πολύ λαό, οπότε μοιραία τους είδα και τους έβλεπα και ζήλευα.
Καλοκαίρι ή χειμώνα σε μοναχικές βόλτες, ούτε κι εγώ είδα. Αυτό όμως δε θα αποτελέσει βάση συλλογισμού, ούτε στοιχείο για εξαγωγή συμπεράσματος (...πχ: τα άφρικα δεν πάνε βουνό, αφού εγώ ποτέ δεν τα πέτυχα εκεί) στατιστικά.
Πιστεύω να αντιλήφθηκες τη διαφορά σ αυτό που είπα και να συνεννοηθήκαμε τώρα! :)
Σαφώς σε καφέ live είναι αλλιώς, αλλά κι εδώ μια χαρά είναι ;)


ΥΓ: μοιραίο να μαμηθεί το όποιο θέμα σχετικά, αφού η μια κουβέντα φέρνει την άλλη. Όλα κέρδος γνώσης (θα μπορούσαν να) αποτελούν ;)
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
Εγώ δεν ξέρω ρε παιδιά που ακριβώς έχει οδηγηθεί αυτή η κουβέντα. Εγώ λοιπόν που δεν έζησα μοτοσυκλετιστικά την δεκαετία του 80 ή και το 90 και ας πούμε είμαι ο άσχετος της υπόθεσης βλέπω ένα Africa Twin 650 και έπειτα τον διάδοχο του το 750. On-Off Μοτοσυκλέτες με 21 τροχό και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων.

Και διαβάζω ας πούμε επειδή είμαι ασχετος με το θέμα ας πούμε στο Wikipedia για το Africa 650

σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της XRV 650 καθώς οι τεχνικοί της Honda επηρεάστηκαν απο το αγωνιστικό μοντέλο NXR750 που είχε λάβει συμμετοχή στον αγώνα του Ντακάρ κατα την δεκαετία του '80.

Εγώ καταλαβαίνω χωρίς να έχω ζήσει εκείνη την εποχή και βλέποντας μεταγενέστερα αυτά τα μοντέλα και διαβάζοντας για την ιστορία της Honda και της yamaha στο Paris-Dakar είχα την εντύπωση πως αυτά τα μοντέλα προωθούσαν την κατηγορία on-off, για άσφαλτο και για χώμα.

Ο Στέφανος υποστηρίζει πως ποτέ οι εταιρείες δεν τα διαφήμισαν για κάτι τέτοιο και πως είχαν ξεκάθαρο ασφάλτινο χαρακτήρα και προφανώς έβαλαν 21 τροχό απ ότι καταλαβαίνω και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων για να πηγαίνουν ασφάλτινα ταξίδια μόνο.(??)

Εγώ δεν βρίσκω την λογική σε αυτό συγνώμη και δεν μπορώ να συμφωνήσω. Μπορώ να κατανοήσω και να δεχτώ πως δεν είχε ωριμάσει την δεκαετία του 90 ο χωμάτινος τουρισμός στην Ελλάδα ή πως γενικά προτιμάγανε μικρά μονοκύλινδρα για αυτή τη χρήση όσο σταδιακά εξελισσόταν.

ΑΛΛΑ όταν έγινε το μπαμ την δεκαετία 2000 και ήρθε στο προσκήνιο πιο πολύ απο ποτέ το ADVENTURE TRAVELLING Και η BMW με τα GS και η KTM με τα δικά της κυριάρχησαν στον χώρο που΄ηταν η Honda Και η Yamaha?? Εγώ λέω πως ήταν πουθενά και αυτό βρίσκω ως κατακριτέο για αυτές τις μάρκες οι οποίες τώρα και πολύ εκ των υστέρων θυμήθηκαν να βγάλουν πάλι αυτά τα μοντέλα με τεράστια καθυστέρηση που συνεχίζεται και σήμερα.

ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ πως τα είχαν πάντα ως παρακαταθήκη ως Adventure Bikes επειδή και οι 2 χρησιμοποιησαν τα ονόματα AFRICA Και TENERE για τα καινουργια δημιουργήματα τους 2016 και μετά αλλά και το 2008 με την Yamaha με το 660 και μετά με το 1200

ΑΝ τα είχαν πλασσάρει την δεκαετία του 90 ως ασφάλτινα ποιός ο λόγος να κάνουν κάτι τέτοιο σ'ημερα και να ανασυρουν απο τα χρονοντούλαπα αυτά τα ονόματα??? Ο μόνος λόγος είναι πως το όνομα τους το έφτιαξαν τότε ως χωμάτινα-ασφάλτινα Adventure Travellers και απλά θέλουν να συνεχίσουν να εξαργυρώσουν αυτή την παρακαταθήκη.

Το αν στην Ελλάδα δεν υπήρχε ούτε ένας που να έκανε χώμα το 90 με αφρικάνες και Tenere δεν μου λέει κάτι και το βρίσκω και λογικό. Δεν ήταν της μόδας ή εξελιγμένο τότε το σπορ στην Ελλάδα, μετά προωθήθηκε και εξελίχθηκε και διαφημίστηκε. Δεν έμεινε στάσιμος ο μοτοσυκλετισμός, έχει περάσει πολλά στάδια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Για αυτό το λόγο λέω πως η αμεσότητα της συζήτησης γύρω από ένα τραπέζι είναι διαφορετική, γιατί κάποια πράγματα συμπεραίνονται -λογικά- μέσα από μια συζήτηση αλλά δεν εννοούμε πάντα "ακριβώς αυτό".

Δεν έγραψα πως πλασάρονταν ως ασφάλτινα -ή τουλάχιστον δεν εννοούσα αυτό- αλλά ότι "πουλούσαν" χωμάτινα όνειρα σε ανθρώπους του γραφείου ή σε ανθρώπους που ήθελαν να ταξιδεύουν με μια On/Off (οι οποίοι ήταν το μεγάλο πλήθος των υποψηφίων αγοραστών) και όπως και να το κάνεις το promotion του Paris Dakar είχε μια αίγλη. Είχες π.χ. μια ΑΤ650 για να κάνεις ταξίδια ή ως βασικό μέσο μεταφοράς και πέταγες στους άσχετους συναδέλφους της δουλειάς σου κι ένα: "είναι σαν και αυτό που τρέχει στο Paris Dakar" (χα, χα, χα). Κατά τα άλλα το γνωστό AT650 δεν είχε την παραμικρή συγγένεια με το NXR750 -παρά μόνον οπτική- αν και ακριβώς αυτή τη δουλειά έκανε το promotion, σε έπειθε ότι αγόραζες κάτι "ειδικό".
Το Paris Dakar και το Camel Trophy αντίστοιχα είχαν απήχηση και κάπως έτσι εμφανίστηκαν οι μεγάλες On/Off. Για να "μοιάζουν" λοιπόν με τα αγωνιστικά έπρεπε να έχουν κάποια χαρακτηριστικά γνωρίσματα, μεγάλοι τροχοί, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων κτλ. Δε νομίζω όμως πως η σκέψη των σχεδιαστών είχε ως στόχο να πουλήσουν σε ένα "ειδικό" κοινό. Σου έλεγαν πάρε μια μηχανή που θα σε ταξιδέψει και θα μπορείς να πας και μια βόλτα σε ένα δασικό δρόμο. Δε νομίζω πως σκεφτόντουσαν τότε ότι θα σε στείλουν με "αυτές" τις μηχανές στα γκρέμια που πηγαίνουμε εμείς σήμερα.
Έχω την αίσθηση ότι ελάχιστοι πηγαίναν με τέτοιες μηχανές σε δύσβατα σημεία (ίσως και να 'μαι λάθος). Όμως κάπως έτσι φτιαχνόντουσαν τότε οι μηχανές και είχαν μια κάποια ικανότητα διότι τα πράγματα ήταν πιο αγνά και η τιμή πώλησης έβγαινε απλά με γνώμονα το κόστος κατασκευής και το θέμα εμπορικής επιτυχίας δεν λάμβανε υπόψη του τους πολυάριθμούς παράγοντες της σημερινής εποχής όπου συλλέγονται οι πληροφορίες του καταναλωτικού κοινού ακόμη και από τις επισκέψεις στις μηχανές αναζήτησης. Την επανάσταση σε αυτό το χώρο, απευθυνόμενο σε ειδικό -αλλά γήινο- κοινό την έκανε η ΚΤΜ (γνώμη μου).

Η ωμή οπτική μου βλέπει μια αίθουσα συνεδριάσεων στα γραφεία της Honda, της Yamaha όπου συγκεντρώνεται το ΔΣ και εξετάζουν τις προτάσεις που θα πουλήσουν, οι προτάσεις δηλαδή που θα παράγουν χρήμα. Πόσο πιο κερδοφόρα δηλαδή μπορούν να πουλήσουν το όνειρο. Αν αυτό κουμπώνει με χωμάτινες ανησυχίες είμαστε οκ, αν όχι απλά πουλάνε μύθο. Σήμερα σαφώς και υπάρχει και περισσότερη γνώση και λίγο περισσότερο πληθυσμιακά ειδικό κοινό΄. Κυρίως όμως πουλάνε και οι αριθμοί και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, έτσι αν και κάποιος μπορεί να μη πατήσει ποτέ σε χώμα του αρέσει να ξέρει πως η μηχανή του μπορεί και πολλές φορές αυτός είναι λόγος να "αγοράσει".
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Για αυτό το λόγο λέω πως η αμεσότητα της συζήτησης γύρω από ένα τραπέζι είναι διαφορετική, γιατί κάποια πράγματα συμπεραίνονται -λογικά- μέσα από μια συζήτηση αλλά δεν εννοούμε πάντα "ακριβώς αυτό".

Δεν έγραψα πως πλασάρονταν ως ασφάλτινα -ή τουλάχιστον δεν εννοούσα αυτό- αλλά ότι "πουλούσαν" χωμάτινα όνειρα σε ανθρώπους του γραφείου ή σε ανθρώπους που ήθελαν να ταξιδεύουν με μια On/Off (οι οποίοι ήταν το μεγάλο πλήθος των υποψηφίων αγοραστών) και όπως και να το κάνεις το promotion του Paris Dakar είχε μια αίγλη. Είχες π.χ. μια ΑΤ650 για να κάνεις ταξίδια ή ως βασικό μέσο μεταφοράς και πέταγες στους άσχετους συναδέλφους της δουλειάς σου κι ένα: "είναι σαν και αυτό που τρέχει στο Paris Dakar" (χα, χα, χα). Κατά τα άλλα το γνωστό AT650 δεν είχε την παραμικρή συγγένεια με το NXR750 -παρά μόνον οπτική- αν και ακριβώς αυτή τη δουλειά έκανε το promotion, σε έπειθε ότι αγόραζες κάτι "ειδικό".
Το Paris Dakar και το Camel Trophy αντίστοιχα είχαν απήχηση και κάπως έτσι εμφανίστηκαν οι μεγάλες On/Off. Για να "μοιάζουν" λοιπόν με τα αγωνιστικά έπρεπε να έχουν κάποια χαρακτηριστικά γνωρίσματα, μεγάλοι τροχοί, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων κτλ. Δε νομίζω όμως πως η σκέψη των σχεδιαστών είχε ως στόχο να πουλήσουν σε ένα "ειδικό" κοινό. Σου έλεγαν πάρε μια μηχανή που θα σε ταξιδέψει και θα μπορείς να πας και μια βόλτα σε ένα δασικό δρόμο. Δε νομίζω πως σκεφτόντουσαν τότε ότι θα σε στείλουν με "αυτές" τις μηχανές στα γκρέμια που πηγαίνουμε εμείς σήμερα.
Έχω την αίσθηση ότι ελάχιστοι πηγαίναν με τέτοιες μηχανές σε δύσβατα σημεία (ίσως και να 'μαι λάθος). Όμως κάπως έτσι φτιαχνόντουσαν τότε οι μηχανές και είχαν μια κάποια ικανότητα διότι τα πράγματα ήταν πιο αγνά και η τιμή πώλησης έβγαινε απλά με γνώμονα το κόστος κατασκευής και το θέμα εμπορικής επιτυχίας δεν λάμβανε υπόψη του τους πολυάριθμούς παράγοντες της σημερινής εποχής όπου συλλέγονται οι πληροφορίες του καταναλωτικού κοινού ακόμη και από τις επισκέψεις στις μηχανές αναζήτησης. Την επανάσταση σε αυτό το χώρο, απευθυνόμενο σε ειδικό -αλλά γήινο- κοινό την έκανε η ΚΤΜ (γνώμη μου).

Η ωμή οπτική μου βλέπει μια αίθουσα συνεδριάσεων στα γραφεία της Honda, της Yamaha όπου συγκεντρώνεται το ΔΣ και εξετάζουν τις προτάσεις που θα πουλήσουν, οι προτάσεις δηλαδή που θα παράγουν χρήμα. Πόσο πιο κερδοφόρα δηλαδή μπορούν να πουλήσουν το όνειρο. Αν αυτό κουμπώνει με χωμάτινες ανησυχίες είμαστε οκ, αν όχι απλά πουλάνε μύθο. Σήμερα σαφώς και υπάρχει και περισσότερη γνώση και λίγο περισσότερο πληθυσμιακά ειδικό κοινό΄. Κυρίως όμως πουλάνε και οι αριθμοί και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, έτσι αν και κάποιος μπορεί να μη πατήσει ποτέ σε χώμα του αρέσει να ξέρει πως η μηχανή του μπορεί και πολλές φορές αυτός είναι λόγος να "αγοράσει".

Σωστά τα λες όλα είναι για το χρήμα !!
Τα υπόλοιπα για να έχουμε να γράφουμε ....
 
Reactions: STF
Top Bottom