Benelli TRK 250 και 750

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αξιόλογη προσπάθεια
Κατάλληλη ισχύς, ωραίο παρουσιαστικό ,19ρης μπροστά τροχος καλή τιμή σίγουρα!!!
Αν στηθεί και το δίκτυο των αντιπροσώπων σωστά με σέρβις κλπ θα πάει τραίνο
Ένα εξελιγμένο Άφρικα 750 θα έλεγα .......
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αξιόλογη προσπάθεια
Κατάλληλη ισχύς, ωραίο παρουσιαστικό ,19ρης μπροστά τροχος καλή τιμή σίγουρα!!!
Αν στηθεί και το δίκτυο των αντιπροσώπων σωστά με σέρβις κλπ θα πάει τραίνο
Ένα εξελιγμένο Άφρικα 750 θα έλεγα .......
Αν είναι και αξιόπιστο θα είναι μια πολύ καλή πρόταση.
Δεν το γράφω υποτιμητικά για την εταιρεία, ούτε υπονοώ κάτι, εύχομαι να είναι οκ για να έχουμε περισσότερες επιλογές.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν είναι και αξιόπιστο θα είναι μια πολύ καλή πρόταση.
Δεν το γράφω υποτιμητικά για την εταιρεία, ούτε υπονοώ κάτι, εύχομαι να είναι οκ για να έχουμε περισσότερες επιλογές.
Εσύ Κώστα μου δεν το λες υποτιμητικά αλλά τα 502 κάποια θέματακι τα έχουν εμφανίσει. Αντλίες νερού, μονάδες abs, κάτι σπασμένες βάσεις στα κάγκελα και διάφορα άλλα θέματακια. Ελπίζω να βελτιωθούν όσο περνάει ο καιρός
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εσύ Κώστα μου δεν το λες υποτιμητικά αλλά τα 502 κάποια θέματακι τα έχουν εμφανίσει. Αντλίες νερού, μονάδες abs, κάτι σπασμένες βάσεις στα κάγκελα και διάφορα άλλα θέματακια. Ελπίζω να βελτιωθούν όσο περνάει ο καιρός

Θα βελτιωθούν σίγουρα Βαγγέλη αν θέλουν να επιβιώσουν, έτσι είχε γίνει και με τους Γιαπωνέζους το 80. Αν είχα ψηθεί δεν θα αγόραζα την πρώτη χρονιά αλλά θα περίμενα κατά τον γνωστό κανόνα περί παιδικών ασθενειών.

Στο 800 θα παίξει μεγάλο ρόλο η τιμή γιατί ο ανταγωνισμός είναι έντονος και γιατί πχ αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε αυτό καινούργιο και σε ένα crf 1000 17-18 ελαφρώς μεταχειρισμένο θα αγόραζα ξεκάθαρα το Africa και θέλω να πιστεύω πως ο περισσότερος κόσμος αυτό θα έκανε. Άρα για να τραβήξει πελάτες θα πρέπει να κάνουν καλή τιμή ή πολύ καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

(Κάπου είχα δει φωτό της μούρης του και δεν μου άρεσε καθόλου, μακάρι να την έχουν αλλάξει.)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Για ακόμα μια χρονιά η διοργάνωση ήταν άψογη και με πολύ μεράκι !!!
Θα βελτιωθούν σίγουρα Βαγγέλη αν θέλουν να επιβιώσουν, έτσι είχε γίνει και με τους Γιαπωνέζους το 80. Αν είχα ψηθεί δεν θα αγόραζα την πρώτη χρονιά αλλά θα περίμενα κατά τον γνωστό κανόνα περί παιδικών ασθενειών.

Στο 800 θα παίξει μεγάλο ρόλο η τιμή γιατί ο ανταγωνισμός είναι έντονος και γιατί πχ αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε αυτό καινούργιο και σε ένα crf 1000 17-18 ελαφρώς μεταχειρισμένο θα αγόραζα ξεκάθαρα το Africa και θέλω να πιστεύω πως ο περισσότερος κόσμος αυτό θα έκανε. Άρα για να τραβήξει πελάτες θα πρέπει να κάνουν καλή τιμή ή πολύ καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

(Κάπου είχα δει φωτό της μούρης του και δεν μου άρεσε καθόλου, μακάρι να την έχουν αλλάξει.)
Αυτό με τη μούρη ελέγχεται. Κάποιες πληροφορίες εκ των Έσω λένε πως δεν θα είναι έτσι η μούρη του σα στραβοχυμμενο triumph!!

Απο τιμή λογικά το κόβω κάπου στα 8500. Τώρα αν θα τραβήξει δε ξέρω. Στην Ιταλία το trk 502 είναι πλέον πρώτο σε πωλήσεις αλλά εκεί έχει και μια λογική η φάση. Ελλάδα θα καθιερωθεί πιο δύσκολα.
αν δε ζυγίζει και 250 κιλά......
Αν το 500 ειναι 230 κιλά δεν βλέπω τον τρόπο αυτό να μην είναι και λίγο παραπάνω! Γενικά με. Το αλουμίνιο δεν έχουν καλή σχέση!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτό με τη μούρη ελέγχεται. Κάποιες πληροφορίες εκ των Έσω λένε πως δεν θα είναι έτσι η μούρη του σα στραβοχυμμενο triumph!!

Απο τιμή λογικά το κόβω κάπου στα 8500. Τώρα αν θα τραβήξει δε ξέρω. Στην Ιταλία το trk 502 είναι πλέον πρώτο σε πωλήσεις αλλά εκεί έχει και μια λογική η φάση. Ελλάδα θα καθιερωθεί πιο δύσκολα.


Αν το 500 ειναι 230 κιλά δεν βλέπω τον τρόπο αυτό να μην είναι και λίγο παραπάνω! Γενικά με. Το αλουμίνιο δεν έχουν καλή σχέση!!

Στο test drive το 502 X μου φάνηκε πιο δύσκολο από το gs λόγω όγκου και βάρους.

Το 800 Leoncino τους βγήκε βαρύ άρα οι πιθανότητες να είναι αντικειμενικά ελαφρύ το TRX 800 σε σχέση με τα κυβικά του και με τον ανταγωνισμό είναι μικρές.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Στο test drive το 502 X μου φάνηκε πιο δύσκολο από το gs λόγω όγκου και βάρους.

Το 800 Leoncino τους βγήκε βαρύ άρα οι πιθανότητες να είναι αντικειμενικά ελαφρύ το TRX 800 σε σχέση με τα κυβικά του και με τον ανταγωνισμό είναι μικρές.
Το gs το δικό σου?
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το βαρος στο 502X φαινεται...στατικα κ εν κινησει..
Πηγα να σηκωσω απο το σταντ φιλου...με τριβαλιτσο επανω...κ παραλιγο να μου φυγει απο την αλλη πλευρα....στο τσακ το κρατησα με δυσκολια..
4 Benelli εχουμε στη παρεα εδω κ 2χρονια...μονο στο ενα εχουν παρουσιαστει διαφορα θεματα...πιστευω οτι σε βαθος χρονου θα βελτιωθουν πολυ...εχει δυναμικη η μαρκα κ φαινεται στα συνεχομενα μοντελα που παρουσιαζει κ παιζει σε αρκετες κατηγοριες κ κυβισμους..!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η μάρκα θα έχει ανοδική πορεία αυτό είναι σίγουρο. Έχει τα Κινέζικα κεφάλαια από πίσω και βγάζει συνέχεια καινούργια μοντέλα και ανεβαίνει και κυβικά. Το trk 502 είναι όμορφη μηχανή αλλά βαριά αρκετά και ο κινητήρας λίγος για το βάρος. Σε ένα leoncino 500 ο κινητήρας είναι πιο ευχάριστος.

Τωρα για το 800 θα δούμε. Πρέπει να κάνουν κάτι με. Το βάρος γιατί από αναρτήσεις φρένα και περιφερειακά γενικά τα πάνε καλά. Να φτιάξουν και κάποια θέματα ποιότητας και αξιοπιστίας και θα ανέβει η μάρκα. Πάντα βέβαια διατηρώντας ένα value for money γιατί προφανώς ακόμα δεν μπορεί να παίξει στα ίσα με τον καθιερωμένο ανταγωνισμό για προφανείς λόγους.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αμα το τιμολογησουν κανα 8μισαρι ,ταβανι παντα,κατι μπορει να κανει (απο πωλησεις).
Απο κει και πανω δυσκολα το βλεπω
 

Nikos iw

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 1290 adventure
Καλησπέρα

Θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας για το trk251

Έχω δίπλωμα απεριόριστο αλλά δίκυκλο ποτέ μου. Μεταχειρισμένο 1-2 υπάρχουν και σε τιμή 3100 ενώ καινούργιο 4000. Επίσης φίλοι μου μου λένε ότι θα το βαρεθείς γρήγορα.
Αξίζει καινούριο?
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το αν αξίζει γενικα κατι καινούργιο, είναι μεγάλη συζήτηση. Καινούργιο σημαινει ότι για ένα διάστημα δεν θα έχεις να ασχοληθείς με φθορές και αν υπάρξουν βλάβες θα λυθούν στο πλαίσιο μιας εγγύησης. Τώρα για το συγκεκριμένο μηχανάκι διαφωνώ με τους φίλους σού. Καλό είναι να ξεκινήσεις με ένα σε λίγα κυβικά και να το μάθεις, όταν νιώσεις άνετα τοτε κανε την αλλαγή σε ένα άλλο. Είναι καλό να ξεκινάς από μικρό, ελαφρύ κλπ. Και να ανεβαίνεις σταδιακά.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
εν τω μεταξύ βλέπω το 1290 και λέω θα το θέλει για πόλη.

εμ, ναι. τι το θες. αν ονειρεύεσαι με το που θα τελειώσει η ηλιθιότητα να ξεχυθείς Αλεξανδρούπολη για σέλφι με τον φάρο, καλύτερα πάρε κάτι πιο μεγάλο, για να βολέψει το όνειρο.

αν δεν ξέρεις τι θες και απλά θες μοτοσικλέτα ξεκινώντας από το κάθε μέρα και βλέπουμε, πάρε το και δώσε το όταν καταλάβεις τι θες και που σε περιορίζει, έχοντας μαζέψει εμπειρία.

αν όντως έχεις σκοπό να πάρεις 1290 μετά, κράτα το "για πάντα" ως καθημερινό.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Πιθανή η έλευση ενός Benelli TRK 700 για το 2022 με ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα 693cc, 76 ίππων και ροπής 68Nm, βάρος(άνευ υγρών) κοντά στα 220 κιλά και δύο εκδόσεις, απλή και Χ, όπως και στο 502.
 
Top Bottom