Για περιμένετε βρε παιδιά γιατί μου φαίνεται πως τα ίδια λέμε αλλά "άλλα" εννοούμε!
Πότε οι Γιαπωνέζοι ήταν εντός "πραγματικού χωμάτινου τουρισμού";;; Δε θυμάμαι να ήταν και ποτέ. Γιατί το "για πολλά χρόνια" που αναφέρεις Στέφανε @est σημαίνει πως κάποτε ήταν.
Το ότι οι παλιές Africa πηγαίναν κάπως στο χώμα δε μου λέει κάτι, γιατί στη πραγματικότητα ποτέ δεν την έφτιαξαν για ΑΥΤΟ το σκοπό. Όταν στο Africa Twin Club πηγαίναμε βόλτες στην Εύβοια 30, 40 και 50 μηχανές (Africa) το μόνο χώμα που πατάγαμε ήταν στο προαύλιο της ταβέρνας που αράζαμε τις μηχανές. Μιλάμε για 1993, 1994 κτλ. Πόσοι πηγαίναν με μεγάλα δικύλινδρα στο χώμα; Κάποιοι ελάχιστοι, ελαχιστότατοι. Εγώ έναν και μοναδικό Λάμπρο ήξερα με ένα ΑΤ650 που είχε ένα βυτίο για αποφράξεις.
Πάμε παρακάτω. Δε καταλαβαίνω γιατί αναλώνουμε τη συζήτηση στο θέμα περί Japan VS Europe. Δεν πρωτό-αναφέρθηκα εγώ σε αυτό.
Αυτό που αρχικά σχολίασα εγώ ήταν πως στεκόμαστε πολύ στις ονομασίες των μοντέλων χωρίς να βλέπουμε πως στην ουσία υπάρχει απλά η εμπορική εξαργύρωση της φήμης/ονόματος. Οι παλιότερες σειρές των Africa Twin 750 είχαν μια φυσική συνέχεια -που ξεκίνησε από το 650- και μπορούσε το ένα να θεωρηθεί εξέλιξη του άλλου. Τι σχέση έχει εκείνη η Africa με τη σημερινή; Καμία, αλλά απολύτως καμία (σχέδιο; φιλοσοφία; δυνατότητες; κινητήρας; ).
Απλά οι εποχές άλλαξαν και ΕΠΡΕΠΕ η Honda να βγάλει μια μηχανή στα δεδομένα της εποχής. Και τι καλύτερο από το να της κοτσάρει και ένα "πιασάρικο" όνομα. Δηλαδή είναι αστείο να νομίζουμε πως η Honda περίμενε 18 χρόνια για να βγάλει το νέο Africa. Δεν είναι το νέο Africa, είναι η νέα πρόταση της Honda στα On/Off.
Ακριβώς στην ίδια λογική θα είναι και το νέο Tenere 700. Και τι είπα πάνω σε αυτό εγώ; Ότι το νέο Tenere το πρωτοδιαρεύσανε το 2016 και φαίνεται πως το 2018 θα το έχουμε στις εκθέσεις. Άρα δεν το λιβανίζανε αιώνες (όπως το Africa).
Προσπαθώ δηλαδή να πω πως καμία μηχανή δε μπορεί να θεωρηθεί εξέλιξη της προηγούμενης εκδοχής όταν εντωμεταξύ μεσολαβεί κενό κάποιων αρκετών ετών. Τι σχέση έχει το πότε υπήρχε τελευταία Tenere κτλ, όταν ουσιαστικά μιλάμε πάντα για "άλλες" μηχανές που τους προσδίδουν ένα όνομα που στοχεύει στο να τσιμπήσουμε.
Δηλαδή το Tenere 700 όπως μας το δείχνουν αν λεγόταν "DIRTY TRACER X" θα είχε λιγότερο ενδιαφέρον για κάποιους από εμάς; Δε πιστεύω. Άλλα θα είχε λιγότερο ενδιαφέρον για αυτόν που θέλει να πηγαίνει στο γραφείο με ένα γνωστό brand name... γιατί όπως έγραψα και παραπάνω: "αυτοί θα είναι πάντα μεγαλύτερο αγοραστικό μερίδιο από εμάς τους χομπύστες του βουνού".
Αυτό λέω.
Πότε οι Γιαπωνέζοι ήταν εντός "πραγματικού χωμάτινου τουρισμού";;; Δε θυμάμαι να ήταν και ποτέ. Γιατί το "για πολλά χρόνια" που αναφέρεις Στέφανε @est σημαίνει πως κάποτε ήταν.
Το ότι οι παλιές Africa πηγαίναν κάπως στο χώμα δε μου λέει κάτι, γιατί στη πραγματικότητα ποτέ δεν την έφτιαξαν για ΑΥΤΟ το σκοπό. Όταν στο Africa Twin Club πηγαίναμε βόλτες στην Εύβοια 30, 40 και 50 μηχανές (Africa) το μόνο χώμα που πατάγαμε ήταν στο προαύλιο της ταβέρνας που αράζαμε τις μηχανές. Μιλάμε για 1993, 1994 κτλ. Πόσοι πηγαίναν με μεγάλα δικύλινδρα στο χώμα; Κάποιοι ελάχιστοι, ελαχιστότατοι. Εγώ έναν και μοναδικό Λάμπρο ήξερα με ένα ΑΤ650 που είχε ένα βυτίο για αποφράξεις.
Πάμε παρακάτω. Δε καταλαβαίνω γιατί αναλώνουμε τη συζήτηση στο θέμα περί Japan VS Europe. Δεν πρωτό-αναφέρθηκα εγώ σε αυτό.
Αυτό που αρχικά σχολίασα εγώ ήταν πως στεκόμαστε πολύ στις ονομασίες των μοντέλων χωρίς να βλέπουμε πως στην ουσία υπάρχει απλά η εμπορική εξαργύρωση της φήμης/ονόματος. Οι παλιότερες σειρές των Africa Twin 750 είχαν μια φυσική συνέχεια -που ξεκίνησε από το 650- και μπορούσε το ένα να θεωρηθεί εξέλιξη του άλλου. Τι σχέση έχει εκείνη η Africa με τη σημερινή; Καμία, αλλά απολύτως καμία (σχέδιο; φιλοσοφία; δυνατότητες; κινητήρας; ).
Απλά οι εποχές άλλαξαν και ΕΠΡΕΠΕ η Honda να βγάλει μια μηχανή στα δεδομένα της εποχής. Και τι καλύτερο από το να της κοτσάρει και ένα "πιασάρικο" όνομα. Δηλαδή είναι αστείο να νομίζουμε πως η Honda περίμενε 18 χρόνια για να βγάλει το νέο Africa. Δεν είναι το νέο Africa, είναι η νέα πρόταση της Honda στα On/Off.
Ακριβώς στην ίδια λογική θα είναι και το νέο Tenere 700. Και τι είπα πάνω σε αυτό εγώ; Ότι το νέο Tenere το πρωτοδιαρεύσανε το 2016 και φαίνεται πως το 2018 θα το έχουμε στις εκθέσεις. Άρα δεν το λιβανίζανε αιώνες (όπως το Africa).
Προσπαθώ δηλαδή να πω πως καμία μηχανή δε μπορεί να θεωρηθεί εξέλιξη της προηγούμενης εκδοχής όταν εντωμεταξύ μεσολαβεί κενό κάποιων αρκετών ετών. Τι σχέση έχει το πότε υπήρχε τελευταία Tenere κτλ, όταν ουσιαστικά μιλάμε πάντα για "άλλες" μηχανές που τους προσδίδουν ένα όνομα που στοχεύει στο να τσιμπήσουμε.
Δηλαδή το Tenere 700 όπως μας το δείχνουν αν λεγόταν "DIRTY TRACER X" θα είχε λιγότερο ενδιαφέρον για κάποιους από εμάς; Δε πιστεύω. Άλλα θα είχε λιγότερο ενδιαφέρον για αυτόν που θέλει να πηγαίνει στο γραφείο με ένα γνωστό brand name... γιατί όπως έγραψα και παραπάνω: "αυτοί θα είναι πάντα μεγαλύτερο αγοραστικό μερίδιο από εμάς τους χομπύστες του βουνού".
Αυτό λέω.
Τελευταία επεξεργασία: