Benelli TRK 251?

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μια χαρα ειναι το μπενελακι,εχει καλη αντιπροσωπεια και πολυ καλο κλαμπ,
λογικα θα το εχουν και test ride
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πήγα και το είδα, κρίνοντας και από όσα διάβασα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι τους δεν θα το προτιμήσω
Οκ πασο, αλλα για να κανω τον συνηγορο του διαβολου, στα φορα για συγκεκριμενα μηχανακια συνηθως ποσταρουν ειτε για μοντες/τροποποιησεις ειτε για προβληματα, σχεδον κανεις δεν αναφερει καθε μερα που περναει απροβληματιστα με τη μηχανη του. Βαλε στην εξισωση το γεγονος οτι αυτα τα μηχανακια εχουν κυριως αγοραστικο κοινο πιτσιρικαδες εως νεαρους, στην πλειοψηφια τους αρχαριους... δεν αργει να βγει η φημη για προβληματα και βλαβες.

Ξαναλεω , δεν εχω ιδια αποψη για το μηχανακι, ουτε ξερω εαν οντως εχει θεματα ή οχι, αναφερω απλα γενικα απο την εμπειρια μου. Και βασικα και για τα ΤΡΚ υπαρχουν γκρινιες απ'οσο ξερω, μαλλον απο τους ιδιους λογους.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Κατι αλλο , που δεν εχει να κανει με το benellακι , αλλα γενικα με την αγορα κανουργιας μηχανης σε αυτα τα κυβικα...
Θεωρω , οτι τα 250cc ,θα τα βαρεθεις γρηγορα , οταν ερθει η στιγμη να την αλλαξεις , θα σκεφτεσαι την μεταπωλητικη της αξια , και εναι κριμα ενα κανουργιο,αξιολογο μηχανακι να πιανει λιγοτερο απο 10ετιας και 15ετιας 650αρες μηχανες που θα κοιτας. Μιλαω παντα για παραπλησιο χρηματικο range.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αντιλαμβανομαι το σκεπτικο, αλλα ετσι θα επρεπε να φυγουν ας πουμε μερικα BMW απο τις Γερμανιδες να πανε στις Κινεζες, το ιδιο μερικα ΚΤΜ προς Κινα και Ινδια, ενα καρο Ιαπωνεζες να πανε σε Γαλλιδες, Ιταλιδες, Ισπανιδες, Ταιβανεζες, τα Ducati να μετακομισουν απο Ιταλια στη Γερμανια και τα Husqvarna να διαμελιστουν σε Σουηδεζες/Γερμανιδες/Αυστριακες...

Με λιγα λογια χαμουλης.

 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Αντιλαμβανομαι το σκεπτικο, αλλα ετσι θα επρεπε να φυγουν ας πουμε μερικα BMW απο τις Γερμανιδες να πανε στις Κινεζες, το ιδιο μερικα ΚΤΜ προς Κινα και Ινδια, ενα καρο Ιαπωνεζες να πανε σε Γαλλιδες, Ιταλιδες, Ισπανιδες, Ταιβανεζες, τα Ducati να μετακομισουν απο Ιταλια στη Γερμανια και τα Husqvarna να διαμελιστουν σε Σουηδεζες/Γερμανιδες/Αυστριακες...

Με λιγα λογια χαμουλης.

Να περιμένουμε δηλαδή την εξαγορά της BSA από κινέζους και την κινεζιά που θα βγάλουν να την ονομάσουν Βίκτωρα και να είναι εγγλέζα; την Laverda από Ταϊβάν και το καινούργιο Jota Ιταλίδα;
Αυτά που συμβαίνουν δεν είναι εξαγορές. Περισσότερο για κλοπή μου φέρνουν. Κλοπή ιστορίας και Πολιτισμού
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να περιμένουμε δηλαδή την εξαγορά της BSA από κινέζους και την κινεζιά που θα βγάλουν να την ονομάσουν Βίκτωρα και να είναι εγγλέζα; την Laverda από Ταϊβάν και το καινούργιο Jota Ιταλίδα;
Αυτά που συμβαίνουν δεν είναι εξαγορές. Περισσότερο για κλοπή μου φέρνουν. Κλοπή ιστορίας και Πολιτισμού
Το πρόβλημα είναι στον αγοραστή ή στον πωλητή;

Αν εγώ έχω μια μοτοσυκλέτα 50 χρονών από τον πατέρα μου και την προσέχω σαν τα μάτια μου για να την πάρει μια μέρα ο γιος μου και αυτός τη πουλήσει και την κάνει χαρτοπόλεμο θα φταίει αυτός που την αγόρασε ή ο γιος μου που δεν σεβάστηκε την ιστορία της;
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Έχεις απόλυτο δίκιο. Ήθελα να δω αντιδράσεις στην Αμερική εάν πουλιόταν η Χαρλεη , στην Ιταλία η Φερραρι και Γερμανία η Πόρσε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχεις απόλυτο δίκιο. Ήθελα να δω αντιδράσεις στην Αμερική εάν πουλιόταν η Χαρλεη , στην Ιταλία η Φερραρι και Γερμανία η Πόρσε
Όταν μια εταιρεία γίνεται πολυεθνική μη ψάχνεις αντιδράσεις.

Την Ducati την πήρε η VW. Μπορώ να το καταπιώ, ενδεχομένως κάποιος μέσα στο ΦαΒέ group να έχει κάποιο όραμα.
Το brand name BMW με όλη αυτήν την ιστορία που κουβαλάει από πίσω της αποδέχθηκε να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες στη Κίνα. Αυτό δε μπορώ να το καταπιώ ως Ευρωπαίος αλλά ακόμη πιο πολύ για το σύμβολο της πόλης του Μονάχου.
ΚΤΜ... Δε τράτζικ Ίντια στόρυ... Μέσα στην επόμενη δεκαετία θα χαθεί ο ιδιαίτερος χαρακτήρας των μοτοσυκλετών της. Το καταλάβαμε πριν από λίγα χρόνια όταν στον μεσαίο κυβισμό άρχισαν και σκάγαν μύτη οι πρώτες μοτοσυκλέτες με τάπες στα καλάμια.

Τέτοιες "σύγχρονες" ιστορίες πολλές και κατά τη γνώμη μου τραγικές αν είσαι φίλος της ιστορίας της μοτοσυκλέτας και θαυμάζεις πρόσωπα που είχαν όραμα και προσέφεραν με το είναι τους στην εξέλιξη τους. Αν βλέπεις μόνο "σίδερα" δε τρέχει μια, τι εδώ τι εκεί.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ενω τα Ιαπωνεζικα που φτιαχνονται τοσα χρονια στην Ευρωπη , πολυ πριν πανε οι Ευρωπαιοι στην Ασια, ειναι ολα για πεταμα...

CBF600, XT660, τωρα το Τ700, μερικα παραδειγματα, made in Spain/France. Γνωστες μοτοσυκλετομανες χωρες... Κι ομως, μια χαρα βγηκαν, μια χαρα πουλησαν, μια χαρα τα χαιρεται ο κοσμος.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ενω τα Ιαπωνεζικα που φτιαχνονται τοσα χρονια στην Ευρωπη , πολυ πριν πανε οι Ευρωπαιοι στην Ασια, ειναι ολα για πεταμα...

CBF600, XT660, τωρα το Τ700, μερικα παραδειγματα, made in Spain/France. Γνωστες μοτοσυκλετομανες χωρες... Κι ομως, μια χαρα βγηκαν, μια χαρα πουλησαν, μια χαρα τα χαιρεται ο κοσμος.
Δεν κατάλαβα καλά τη σύγκριση. Τα σχόλια μου δεν σχετίζονται με τις πωλήσεις. Όπως είπα... πολυεθνικές.
Αν με ρωτάς ως άνθρωπο η γειτονιά μου είναι η Ευρώπη. Διαβάζοντας την ιστορία της Ducati, της Gagiva, της BMW κτλ μπορώ να ταυτιστώ με τον τρόπο που σκεφτόντουσαν και λειτουργούσαν οι οραματιστές ιδιοκτήτες κατασκευαστές τους.
Επομένως δε με ζορίζει και πολύ που Ιάπωνες ήρθαν στην Ευρώπη να φτιάξουν μοτοσυκλέτες για να μειώσουν το κόστος των δασμών στην αξία μεταπώλησης. Αν ήμουν Ιάπωνας μπορεί και να με ενοχλούσε. Και ευτυχώς ακόμη δεν έχω δει Honda 600+ κυβικών εκατοστών να κατασκευάζεται στη China (θα γίνει και αυτό, δεν έχω αυταπάτες).

Και οι μεν και οι δε μια χαρά πουλάνε. Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω Κινέζικη BMW ή Ινδικό KTM ή Κινέζικο Benelli.
Ιαπωνικό κατασκευασμένο στην Ιαπωνία (προτιμώ) ή στη Γαλλία (αποδεκτό).
Αυστριακό KTM, ναι.
Γερμανική BMW ναι (αν και αυτηνής της κρατάω μούτρα για επιπλέον λόγους).

Θέμα προσωπικής ιδιοσυγκρασίας και τρόπου σκέψης που ουδεμία σχέση έχει με τη ποιότητα κατασκευής. Ούτε και ουσιώδη επιχειρήματα έχω.

Μεγάλη συζήτηση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν κατάλαβα καλά τη σύγκριση. Τα σχόλια μου δεν σχετίζονται με τις πωλήσεις. Όπως είπα... πολυεθνικές.
Αν με ρωτάς ως άνθρωπο η γειτονιά μου είναι η Ευρώπη. Διαβάζοντας την ιστορία της Ducati, της Gagiva, της BMW κτλ μπορώ να ταυτιστώ με τον τρόπο που σκεφτόντουσαν και λειτουργούσαν οι οραματιστές ιδιοκτήτες κατασκευαστές τους.
Επομένως δε με ζορίζει και πολύ που Ιάπωνες ήρθαν στην Ευρώπη να φτιάξουν μοτοσυκλέτες για να μειώσουν το κόστος των δασμών στην αξία μεταπώλησης. Αν ήμουν Ιάπωνας μπορεί και να με ενοχλούσε. Και ευτυχώς ακόμη δεν έχω δει Honda 600+ κυβικών εκατοστών να κατασκευάζεται στη China (θα γίνει και αυτό, δεν έχω αυταπάτες).

Και οι μεν και οι δε μια χαρά πουλάνε. Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω Κινέζικη BMW ή Ινδικό KTM ή Κινέζικο Benelli.
Ιαπωνικό κατασκευασμένο στην Ιαπωνία (προτιμώ) ή στη Γαλλία (αποδεκτό).
Αυστριακό KTM, ναι.
Γερμανική BMW ναι (αν και αυτηνής της κρατάω μούτρα για επιπλέον λόγους).

Θέμα προσωπικής ιδιοσυγκρασίας και τρόπου σκέψης που ουδεμία σχέση έχει με τη ποιότητα κατασκευής. Ούτε και ουσιώδη επιχειρήματα έχω.

Μεγάλη συζήτηση.
Ουτε τα δικα μου σχετίζονται με τις πωλησεις. Σχετίζονται με το ποσο κρινουμε καταστροφικο το γεγονος οτι παραγονται μηχανακια σε χωρες της Ασιας απο Ευρωπαικες μαρκες. Λεω πχ γιατι ειναι τοσο τρατζικ το οτι ο γερμανικος κολωσσος αρχισε να φτιαχνει μηχανακια στην Κινα ή γιατι οι Αυστριακοι πηγαν παραγωγη στην Ινδια, ή γιατι οι σκληροπυρηνικοι Ιαπωνες αρχισαν να κατασκευαζουν μηχανακια σε Ευρωπη και Ταιβαν, λες και τόσα χρονια δεν εχουμε οδηγήσει υπεραξιοπιστα Τοyota Τουρκιας ή Νισσαν ελληνικα.

Ξαναλεω, αντιλαμβανομαι το σκεπτικο και το brand loyalty, ακομη και τη νοσταλγια, αλλα δεν εχει επ'ουδενι να κανει με αξιοπιστια και τραγικη εξελιξη.
Ειναι σαν πχ το Σανατοριο που ανακατασκευαζουμε στην Γορτυνια. Ναι, η οραματιστρια αδερφη του Π. Μελα το εχτισε τη δεκαετια του 1920 για να περιθαλπτει τους στρατιωτες που γυριζαν απο το μετωπο των Βαλκανικων, και σημερα το κανουμε 5στερο ξενοδοχειο. Σιγουρα δεν ηταν αυτο το όραμά της, σίγουρα θα υπαρχει κοσμος που το βλεπει σαν "ιεροσυλια" , αλλα απο την αλλη η αλλη επιλογη ειναι το παρατησουν για αλλα 100 χρονια ωστε να καταρρευσει τελειως, κατι που εγω θεωρω τραγικο.

Ή με κατι πιο σχετικο, ειναι σαν να νοσταλγουνε ξερω γω οι Τσεχοι που τους εξαγορασαν οι Γερμανοι την εταιρία-σημαια τους και απο κατι τετοια διαμαντια κατεληξαν να φτιαχνουν αυτοκινητα... Οπως το δει κανεις.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με τέσσερα χιλιάρικα (έστω χωρίς τέλη ταξινόμησης που δεν ξέρω και θα έπρεπε να γράφει πόσα είναι, έστω με σημείωση ΣΗΜΕΡΑ τόσα αύριο δεν ξέρει κανείς με το δημόσιο) δεν βρίσκεται κάτι αντίστοιχο τζαπάν. Συχνά λέμε "έλα μωρέ δώσε ακόμα ένα και..." και φυσικά άλλο χιλιάρικα, άλλο φιστίκια που και τα φιστίκια φτηνά δεν είναι δηλαδή. Οπότε για το βεστρόμ 250 ανεβαίνεις τόσο-όσο για τις βενζίνες ενός εξαμήνου ας πούμε.


Για το "κινέζικο" δεν έχω να πω πολλά, όταν κοιτάζω δύο συνεργατικά πονήματα στην αυλή, το ένα με μοτέρ που φτιαχνόταν (και) στην Κίνα κατά την διάρκεια της ζωής του μοντέλου και που το Κινέζικο είχε βελτιώσεις.

Τελικά αυτό το 251 είναι καλό; Για το μεγάλο αδερφάκι έχουμε διαβάσει, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καν προσέξει αν το πήραν αυτό περιοδικά, τα μικρά τα αγνοεί το μάτι μου.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Με τέσσερα χιλιάρικα (έστω χωρίς τέλη ταξινόμησης που δεν ξέρω και θα έπρεπε να γράφει πόσα είναι, έστω με σημείωση ΣΗΜΕΡΑ τόσα αύριο δεν ξέρει κανείς με το δημόσιο) δεν βρίσκεται κάτι αντίστοιχο τζαπάν. Συχνά λέμε "έλα μωρέ δώσε ακόμα ένα και..." και φυσικά άλλο χιλιάρικα, άλλο φιστίκια που και τα φιστίκια φτηνά δεν είναι δηλαδή. Οπότε για το βεστρόμ 250 ανεβαίνεις τόσο-όσο για τις βενζίνες ενός εξαμήνου ας πούμε.


Για το "κινέζικο" δεν έχω να πω πολλά, όταν κοιτάζω δύο συνεργατικά πονήματα στην αυλή, το ένα με μοτέρ που φτιαχνόταν (και) στην Κίνα κατά την διάρκεια της ζωής του μοντέλου και που το Κινέζικο είχε βελτιώσεις.

Τελικά αυτό το 251 είναι καλό; Για το μεγάλο αδερφάκι έχουμε διαβάσει, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καν προσέξει αν το πήραν αυτό περιοδικά, τα μικρά τα αγνοεί το μάτι μου.
το εχει κανει τεστ το μοτο,δεν το εχω ευκαιρο αλλα θα το ψαξω
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ουτε τα δικα μου σχετίζονται με τις πωλησεις. Σχετίζονται με το ποσο κρινουμε καταστροφικο το γεγονος οτι παραγονται μηχανακια σε χωρες της Ασιας απο Ευρωπαικες μαρκες. Λεω πχ γιατι ειναι τοσο τρατζικ το οτι ο γερμανικος κολωσσος αρχισε να φτιαχνει μηχανακια στην Κινα ή γιατι οι Αυστριακοι πηγαν παραγωγη στην Ινδια, ή γιατι οι σκληροπυρηνικοι Ιαπωνες αρχισαν να κατασκευαζουν μηχανακια σε Ευρωπη και Ταιβαν, λες και τόσα χρονια δεν εχουμε οδηγήσει υπεραξιοπιστα Τοyota Τουρκιας ή Νισσαν ελληνικα.

Ξαναλεω, αντιλαμβανομαι το σκεπτικο και το brand loyalty, ακομη και τη νοσταλγια, αλλα δεν εχει επ'ουδενι να κανει με αξιοπιστια και τραγικη εξελιξη.
Ειναι σαν πχ το Σανατοριο που ανακατασκευαζουμε στην Γορτυνια. Ναι, η οραματιστρια αδερφη του Π. Μελα το εχτισε τη δεκαετια του 1920 για να περιθαλπτει τους στρατιωτες που γυριζαν απο το μετωπο των Βαλκανικων, και σημερα το κανουμε 5στερο ξενοδοχειο. Σιγουρα δεν ηταν αυτο το όραμά της, σίγουρα θα υπαρχει κοσμος που το βλεπει σαν "ιεροσυλια" , αλλα απο την αλλη η αλλη επιλογη ειναι το παρατησουν για αλλα 100 χρονια ωστε να καταρρευσει τελειως, κατι που εγω θεωρω τραγικο.

Ή με κατι πιο σχετικο, ειναι σαν να νοσταλγουνε ξερω γω οι Τσεχοι που τους εξαγορασαν οι Γερμανοι την εταιρία-σημαια τους και απο κατι τετοια διαμαντια κατεληξαν να φτιαχνουν αυτοκινητα... Οπως το δει κανεις.

Από όλα αυτά, κράτα το "νοσταλγία" για εμένα, τίποτα άλλο.
Τα περί αξιοπιστίας έχω λόγους και πάμπολλα παραδείγματα να θεωρώ ότι έχει μια επίπτωση αλλά δεν είναι αυτό που με νοιάζει (καθώς στο βωμό του κέρδους πολλά Ευρωπαϊκά και Japan έχουν "θέματα". Αυτό θα είχε μια βαρύτητα στην επιλογή μου αν ήμουν στη φάση θα το πάρω ή δε θα το πάρω. Αφού αυτό -λόγω νοσταλγίας- εξ' αρχής είναι "δε θα το πάρω"... το αφήνω στην άκρη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Από όλα αυτά, κράτα το "νοσταλγία" για εμένα, τίποτα άλλο.
Τα περί αξιοπιστίας έχω λόγους και πάμπολλα παραδείγματα να θεωρώ ότι έχει μια επίπτωση αλλά δεν είναι αυτό που με νοιάζει (καθώς στο βωμό του κέρδους πολλά Ευρωπαϊκά και Japan έχουν "θέματα". Αυτό θα είχε μια βαρύτητα στην επιλογή μου αν ήμουν στη φάση θα το πάρω ή δε θα το πάρω. Αφού αυτό -λόγω νοσταλγίας- εξ' αρχής είναι "δε θα το πάρω"... το αφήνω στην άκρη.
Κατανοητοτατος.
 
Top Bottom