Benelli TRK 502

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Ηρθε στην Ελλάδα, δικύλινδρο, υγρόψυκτο, 500cc, 19'' και 17'' τροχοί, 23 λίτρα ρεζερβουάρ,
φώτα LED, υδραυλικό συμπλέκτη, 50 άλογα, Euro 4.

...για 6500 Euro not bad at all...

Μ' αρέσει πολύ, η Benelli έχει μπει δυνατά και στα υπόλοιπα μοντέλα και με τα λεφτά και την
υποστήριξη των κινέζων της Keeway πιστεύω θα πάει καλά. Θα το δούμε στην έκθεση λογικά,
και θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη, αλλά εγώ ερωτεύτηκα πάλι :hungry::inlove::inlove::woot:

http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/trk-502/








 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
καλο αλλα λιγο βαρυ 210 κιλα για 500 κυβικα .......
απο την αλλη εχει δυο κυλινδρους ψεκαζμο 45 αλογα......ισως και να μπορει!!!
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Ηρθε στην Ελλάδα, δικύλινδρο, υγρόψυκτο, 500cc, 19'' και 17'' τροχοί, 23 λίτρα ρεζερβουάρ,
φώτα LED, υδραυλικό συμπλέκτη, 50 άλογα, Euro 4.

...για 6500 Euro not bad at all...

Μ' αρέσει πολύ, η Benelli έχει μπει δυνατά και στα υπόλοιπα μοντέλα και με τα λεφτά και την
υποστήριξη των κινέζων της Keeway πιστεύω θα πάει καλά. Θα το δούμε στην έκθεση λογικά,
και θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη, αλλά εγώ ερωτεύτηκα πάλι :hungry::inlove::inlove::woot:

http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/trk-502/








ξερουμε αν το μοτερ ειναι δικο τους ή δανεικο απο αλλη εταιρια??? :thinking:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
ξερουμε αν το μοτερ ειναι δικο τους ή δανεικο απο αλλη εταιρια??? :thinking:
Δικό τους είναι Στέργιο, από το site τους το παρακάτω.

Wrapped in a traditional Benelli steel trellis frame is the all new twin-cylinder four- stroke liquid-cooled 500cc, developed by Benelli for its latest new models, with electronic injection, overhead double camshaft timing system, 4 valves per cylinder.

:)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Σχεδιαστικη εμπνευση 0 (μηδεν)! Αφου ενα συνοθυλευμα αντιγραφης ειναι
Αληθεια τωρα σας αρεσει αυτο το πραγμα; Ενταξει, ξερω, περι ορεξεως...
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση καρδιά μου :p:)
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ηρθε στην Ελλάδα, δικύλινδρο, υγρόψυκτο, 500cc, 19'' και 17'' τροχοί, 23 λίτρα ρεζερβουάρ,
φώτα LED, υδραυλικό συμπλέκτη, 50 άλογα, Euro 4.

...για 6500 Euro not bad at all...

Μ' αρέσει πολύ, η Benelli έχει μπει δυνατά και στα υπόλοιπα μοντέλα και με τα λεφτά και την
υποστήριξη των κινέζων της Keeway πιστεύω θα πάει καλά. Θα το δούμε στην έκθεση λογικά,
και θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη, αλλά εγώ ερωτεύτηκα πάλι :hungry::inlove::inlove::woot:

http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/trk-502/








δεν ειναι κακο,το multistrata των πτωχων...
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Benelli.. ή αλλιώς Δούρειος Ίππος για την είσοδο στην Ευρωπαική αγορά της Κινέζικης μοτοσυκλέτας.

Απο τη μία παρακολουθώ με ενδιαφέρον, σίγουρα θεωρω τις μοτοσυκλέτες ένα υπερτιμημένο προιόν, σου πουλάνε με 15 χιλιάρικα μια μοτοσυκλέτα την στιγμή που στα ίδια λεφτά παίρνεις καλό αμάξι full extra με ένα σκασμο αερόσακους και ηλεκτρονικά.

Ενδεχομένως ο Κινέζος να παίξει ένα ρυθμιστικό ρόλο στην κατάσταση. Μπορεί στην αρχή να είναι μέτριος ή και κακός αλλά θα βελτιωθεί και με όπλο την τιμή θα φέρει εξελίξεις.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Είναι ομολογκαρισμένο πάντως για Α2, δεν το χω σε τίποτα να έρθουμε εις γάμον κοινωνίαν,
και ας μην είναι Ιαπωνικόν :)
Να το πάρεις το κορίτσι , να το πάρεις να το παιδεύεις !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Είναι ομολογκαρισμένο πάντως για Α2, δεν το χω σε τίποτα να έρθουμε εις γάμον κοινωνίαν,
και ας μην είναι Ιαπωνικόν :)
Διγαμια Νικολακη;Τη ρωτησες τη...Γιαπωνεζουλα;θα σε ξουρισει και θα κρεμασει απο τα...φρυδια...απιστε!:ha
αξιζει ομως...ωραιο ειναι το Benelli πολυυυ ωραιο!!!:plqtr:
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Αντε με το καλό
 

Koive k9

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Panos
Μοτό
Bmw , vespa
Δες το κι από κοντα κι αν ειχε και τεστ κανενα ,θα ηταν σουπερ.Η τιμη παντως είναι σουπερ!
 

doctoras

Μέλος
Όνομα
anonymous
Μοτό
DT125X '05
δεν είναι κινέζικο, τα μοτέρ της ειδικά τα 4κυλινδρα είναι ολοδικά της (και έχουν μακράν ιστορία απο τα de tomaso χρόνια) και λανσάρονται μαζί με τα νέα 2κύλινδρα(γιαυτά δε ξέρω)
αυτό που διάβασα είναι οτι ο βασικός χρηματοδότης της αναγέννησης του ιταλικού εργοστασίου είναι ινδός και κρατά φυσικά το 51% των μετέχων και αποφάσεων, όμως η τεχνογνωσία είναι ιταλική τώρα πόσο χέρι θα μπει θα δείξει

αυτό το αντβέ εάν το κατεβάσουν στα 6500 που έγραψε ο φίλος πιο πανω θα gamisei στην αγορά πιστεύω γιατί θα είναι το οικονομικότερο και πιο πληρες εναντι των όλων των αντβε Α2 που κυκλοφορούν είτε θα κυκλοφορήσουν προσεχώς στην αγορά

usd μπροστινό με φουλ ρυθμιζόμενο πίσω και υδραυλική προφόρτιση ακούγεται πολύ καλα το μονο που του λείπει είναι ένα κλασσικό μοχλικό τουλάχιστο απο το πιο χωματερό μοντέλο

εκτιμώ απο της φωτό και απο την αυρα που μου βγάζει οτι κατασκευαστικά θα είναι πολύ καλοφτιαγμένα (τουλάχιστο οτι δε θα υπολείπονται της νεο υπάρχουσας τάσης απο όλα τα εργοστάσια για περιορισμένη ποιότητα βάση κόστους) νομίζω εάν δε τρέξει τίποτα στα ηλεκτρικά του θα αποδειχθεί πολύ ανώτερο των προσδοκιών
τουλάχιστο αυτό το φιλινκ μου βγάζει
 
Top Bottom