Benelli TRK 502

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Σωστά όσα γράφεις.
Από την άλλη οι περισσότερες μηχανές που αγόρασα εγώ μέχρι το 2006 ήταν χωρίς τη δυνατότητα test ride και για καμία δε μετάνιωσα.
Η μόνη μηχανή που αγόρασα και κράτησα μόνο για λίγους μήνες ήταν το TDR250 και αυτό γιατί η κάπνα του δεν αντεχόταν. Και στο περίπτερο να πήγαινες ήθελες μπάνιο μετά, κάτι που δεν συνέβαινε με το DT200R που ήταν επίσης δίχρονο. Νομίζω πως και test ride να το έκανα δε θα σκεφτόμουν πόσο έντονο ήταν το πρόβλημα μυρωδιάς και... θα το αγόραζα, μιας που ήταν μια υπέροχη μοτοσυκλέτα σε όλα τα άλλα. Έπρεπε να ζήσεις με το πρόβλημα για να καταλάβεις (είχα βάλει προεκτάσεις στα τσουτσούνια των τελικών αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε, γλύτωσα κάποιες σταγόνες λαδιών αλλά όχι τη μυρωδιά).

Σε όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις συμφωνώ αλλά δε θυμάμαι ποτέ τον εαυτό μου να αγοράζει απερίσκεπτα. Ναι μεν βασικό συστατικό ήταν να μου αρέσει, αλλά πριν φτάσω ταμείο ήταν τόσο ψαγμένη η επιλογή που σχεδόν ήξερα τι παίρνω και χωρίς test ride. Με άλλα λόγια, έχουν υπάρξει μηχανές που μου αρέσαν αλλά για διάφορους λόγους δεν πήρα (πρακτικούς, οικονομικούς κτλ).
5 χρονια κρατησα το TDR250......ειχα κ παπι για τα καθημερινα....δεν μας ενοιαζαν κ πολλα τοτε...!!!!!
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
5 χρονια κρατησα το TDR250......ειχα κ παπι για τα καθημερινα....δεν μας ενοιαζαν κ πολλα τοτε...!!!!!
Ρε μπας και ήσουν φαλάκρας τότε και έκανες μεταγενέστερα εμφύτευση μαλλιών; Γιατί εγώ με κάθε μπουκάλι λάδι 2Τ αγόραζα κι ένα σαμπουάν!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Ρε μπας και ήσουν φαλάκρας τότε και έκανες μεταγενέστερα εμφύτευση μαλλιών; Γιατί εγώ με κάθε μπουκάλι λάδι 2Τ αγόραζα κι ένα σαμπουάν!
Βρεεεε...λελοφλωρε......οι Μαλλιαδες δεν λουζομασταν τοτε....μπανιο κ μινερβα βρακι......καθε Κυριακη.......χαχαχα !!!!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Αττικοβοιωτία!!!
Όνομα
Νικος
Μοτό
R1200GS
Ρε μπας και ήσουν φαλάκρας τότε και έκανες μεταγενέστερα εμφύτευση μαλλιών; Γιατί εγώ με κάθε μπουκάλι λάδι 2Τ αγόραζα κι ένα σαμπουάν!
Βρεεεε...λελοφλωρε......οι Μαλλιαδες δεν λουζομασταν τοτε....μπανιο κ μινερβα βρακι......καθε Κυριακη.......χαχαχα !!!!!!
Σταματηστε τωρα αυτα τα σχόλια, γιατι μας διαβαζει και γυναικειος κοσμος...... :laugh:!
Εχουμε βγαλει τα.... απλυτα μας στη φορα...... :muted::cool:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Αττικοβοιωτία!!!
Όνομα
Νικος
Μοτό
R1200GS
Θα είχε ενδιαφέρον (για εμένα τουλάχιστον) να εξηγήσεις λίγο παραπάνω πως μια τριγωνομετρικη συνάρτηση θα βοηθήσει στο υπολογισμό της διαδρομής του πίσω άξονα γνωρίζοντας το μήκος της ανάρτησης (με μοχλικο)
Το μοχλικο ή μοχλικα (δεν εχει σημασια ο αριθμος τους, παρα μονο στις πραξεις) εχουν σταθερες διαστασεις. Η αποσταση απο τα κεντρα τους ειναι σταθερη. Οι πλευρες των τριγωνων που σχηματιζουν δηλαδη, ειναι αμεταβλητες. Οι γωνιες των μεταξυ τους ¨πλευρων¨, ειναι αυτες που αλλαζουν αναλογα με την συμπιεση ή οχι του ελατηριου. Ειναι θεμα καθαρα πραξεων για να υπολογιστει η διαδρομη του αξονα της ροδας.
Δεν ξερω εαν εγινα κατανοητος..... προσπαθησα παντως!!!:)
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mεταβαλλεται η γωνια του ψαλιδιου, μεταβαλλεται η γωνια του μοχλικου, μεταβαλλεται η γωνια των αποστατων και μεταβαλλεται η γωνια και του αμορτισερ, οποτε θα κανεις πραξεις και τριγωνομετριες για 3-4 μερες.
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Αν έχω καταλάβει σωστά ο σκοπός του μοχλικου είναι να συμπιέσει την ανάρτηση με ρυθμο που μεγαλώνει όσο η ρόδα κινείται προς τα πάνω σκληραίνοντας την ανάρτηση.
Γνωρίζουμε αν αυτό γίνεται με σταθερό Ρυθμό?
Κάπου διάβασα ότι βοηθάει και το αμορτισέρ που λειτουργεί με σταθερή δυναμη να ακολουθήσει το ελατήριο που όσο συμπιέζεται αυξάνεται και δύναμη που ασκεί αλλά δεν έπιασα το πως βοηθάει( τον μηχανισμό)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Αττικοβοιωτία!!!
Όνομα
Νικος
Μοτό
R1200GS
Mεταβαλλεται η γωνια του ψαλιδιου, μεταβαλλεται η γωνια του μοχλικου, μεταβαλλεται η γωνια των αποστατων και μεταβαλλεται η γωνια και του αμορτισερ, οποτε θα κανεις πραξεις και τριγωνομετριες για 3-4 μερες.
Γι΄αυτο υπαρχουν οι κατασκευαστες, για να τις κανουν εκεινοι για εμας!!!! :cool:
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν έχω καταλάβει σωστά ο σκοπός του μοχλικου είναι να συμπιέσει την ανάρτηση με ρυθμο που μεγαλώνει όσο η ρόδα κινείται προς τα πάνω σκληραίνοντας την ανάρτηση.
Γνωρίζουμε αν αυτό γίνεται με σταθερό Ρυθμό?
Κάπου διάβασα ότι βοηθάει και το αμορτισέρ που λειτουργεί με σταθερή δυναμη να ακολουθήσει το ελατήριο που όσο συμπιέζεται αυξάνεται και δύναμη που ασκεί αλλά δεν έπιασα το πως βοηθάει( τον μηχανισμό)
Ισχυει, το μοχλικο δεν εχει γραμμική λειτουργια επειδη αλλάζει ολη αυτη η γεωμετρια κατα την διαδρομή του πισω αξονα.
 
Top Bottom