Padis
ven pasa ...
Θα ναι σαν το τράνσαλπ γέροντα ? Να το πάρω ?Πολυ εξυπνο και πρακτικο εργαλειο !!!!!!!!!
Θα ναι σαν το τράνσαλπ γέροντα ? Να το πάρω ?Πολυ εξυπνο και πρακτικο εργαλειο !!!!!!!!!
Φιλε πιο μοντερνο γενικως,λιγοτερο καυσιμο ,λιγοτερα χρηματα απο ασφαλειες σηματα κλπΘα ναι σαν το τράνσαλπ γέροντα ? Να το πάρω ?
Τώρα βγήκε και το "adventure" μοντέλο με 19άρη εμπρός. Θα γίνει χαμούλης.Φιλε πιο μοντερνο γενικως,λιγοτερο καυσιμο ,λιγοτερα χρηματα απο ασφαλειες σηματα κλπ
Πιστευω περισσοτερες δυνατητες και στην ασφαλτο και στο χωμα με κανα δυο προσθεσεις κλπ κλπ
ακριβως και αν κρατησουν την τιμη στο 750...θα μιλαμε για ενα best sellerΩραίο εργαλείο, σε σωστά λεφτά. Ήδη πουλάει καλά, έχει δημιουργηθεί λέσχη ιδιοκτητών benelli με πολλά ενεργά μέλη και πολύ δουλειά σε Aftermarket αξεσουάρ και υποστήριξη. Ήδη υπάρχει ένα καλό δίκτυο εξουσιοδοτημένων.
Εγώ το οδήγησα και μου άρεσε πάντως. Όση δυναμη περιμένεις απο 500cc αλλά πολύ καλοστημμένη και ευχάριστη μηχανή.
Το 502Χ λογικά θα πάει ακόμα καλύτερα λόγω φιλοσοφίας adventure.
Και μην ξεχνάμε πως ήδη έχει δημιουργηθεί και το μοτέρ 750 κυβικά και σύντομα θα δούμε και TRK750X.
λογικα με ιδιο μηχανακι που σηκωνει πολυ παραπανω και +20 αλογα,παιζει αλλου και νομιζω οτι τους ειναι ευκολο να κρατησουν τιμη...ενα μοτερ θα κουμπωσουνΕαν βγαλουν και 750 τοτε θα αλαξουν πολυ τα νουμερα γενικως !!!!
Εν σειρα κινητηρας750 cc και 70 αλογα στον τροχο σημαινει οικονομια και αντοχη κινητηρα που σημαινει με μια καλη τιμη οτι θα εχουμε πωλησεις !!!!!!!η μπενελι ανακοινωνει 81 ιππους στο γυμνο 750..
οποτε μιλαμε για 70 τροχο ψιλοσιγουρα...
αν εξαιρεσεις τη διαταξη κινητηρα μιλαμε για ενα ψωμομενο vstromΕν σειρα κινητηρας750 cc και 70 αλογα στον τροχο σημαινει οικονομια και αντοχη κινητηρα που σημαινει με μια καλη τιμη οτι θα εχουμε πωλησεις !!!!!!!
Νομιζω οτι θα στριβει καλυτερα και θα σταματαει κσλυτερα απο το στρομαν εξαιρεσεις τη διαταξη κινητηρα μιλαμε για ενα ψωμομενο vstrom
Πάντως για την ιστορία ξέρω 2 πρώην ιδιοκτήτες V-strom απο τη λέσχη benelli οι οποίοι για το TRK502 λένε πως το μοτέρ είναι μεν πιο αδύναμο αλλά το benelli είναι πιο καλοστημμένο και ευχάριστο στο δρόμο.Νομιζω οτι θα στριβει καλυτερα και θα σταματαει κσλυτερα απο το στρομ
Αντικειμένικά πάντως μάλλον δεν χρειάζεται καμία αλλαγή το TRK για να σηκώσει το 750cc μοτέρ. Απλά το κουμπώνεις επάνω, ενισχύεις λίγο το πλαίσιο στα σημεία και 'ετοιμο. Το χρεώνεις και 700€ παραπάνω στα 7.200€ και ξερνάει ο ανταγωνισμός!!προφανώς στην οδηγική συμπεριφορά παίζει μεγάλο ρόλο το ανεστραμένο 50αρι μπροστινό που έχει το δικό μου και όσο για τα φρένα δεν συγκρίνονται με το στρώμα που είναι ελεεινά.
αν κρατήσουν την ίδια φιλοσοφία και στο 750 και δεν αρχίσουν τις εκπτώσεις για να κρατήσουν χαμηλή τιμή , αυτά τα δύο είναι σιγουρα στα + που θα έχει , , όσων αφορά τα άλογα αυτό που λείπει πιο πολύ είναι η ροπή που καλό θα ήταν να είναι πολύ πιο ανεβασμένη στο 750
Τζάμπα εκεί, εδώ όμως γιατί 6800? Το τσιμπάνε αρκετά...5900 κάτι τιμή στην Ιταλία! Nice
Στάλθηκε από το LG-H870S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk