Benelli TRK 502

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα ναι σαν το τράνσαλπ γέροντα ? Να το πάρω ?
Φιλε πιο μοντερνο γενικως,λιγοτερο καυσιμο ,λιγοτερα χρηματα απο ασφαλειες σηματα κλπ
Πιστευω περισσοτερες δυνατητες και στην ασφαλτο και στο χωμα με κανα δυο προσθεσεις κλπ κλπ
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δυο φιλοι που το εχουν παρει δηλωνουν πολυ ικανοποιημενοι.....οικονομικο φρεναρες κρατημα καλο χωροι κ προστασια αερα επιπεδου GS......αν αποδειχτει κ αξιοπιστο σε βαθος χρονου θα ειναι το τμιοτερο στη μεσαια κατηγορια....ηδη πουλαει πολυ καλα στη χωρα μας !!!!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φιλε πιο μοντερνο γενικως,λιγοτερο καυσιμο ,λιγοτερα χρηματα απο ασφαλειες σηματα κλπ
Πιστευω περισσοτερες δυνατητες και στην ασφαλτο και στο χωμα με κανα δυο προσθεσεις κλπ κλπ
Τώρα βγήκε και το "adventure" μοντέλο με 19άρη εμπρός. Θα γίνει χαμούλης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραίο εργαλείο, σε σωστά λεφτά. Ήδη πουλάει καλά, έχει δημιουργηθεί λέσχη ιδιοκτητών benelli με πολλά ενεργά μέλη και πολύ δουλειά σε Aftermarket αξεσουάρ και υποστήριξη. Ήδη υπάρχει ένα καλό δίκτυο εξουσιοδοτημένων.

Εγώ το οδήγησα και μου άρεσε πάντως. Όση δυναμη περιμένεις απο 500cc αλλά πολύ καλοστημμένη και ευχάριστη μηχανή.
Το 502Χ λογικά θα πάει ακόμα καλύτερα λόγω φιλοσοφίας adventure.

Και μην ξεχνάμε πως ήδη έχει δημιουργηθεί και το μοτέρ 750 κυβικά και σύντομα θα δούμε και TRK750X.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ωραίο εργαλείο, σε σωστά λεφτά. Ήδη πουλάει καλά, έχει δημιουργηθεί λέσχη ιδιοκτητών benelli με πολλά ενεργά μέλη και πολύ δουλειά σε Aftermarket αξεσουάρ και υποστήριξη. Ήδη υπάρχει ένα καλό δίκτυο εξουσιοδοτημένων.

Εγώ το οδήγησα και μου άρεσε πάντως. Όση δυναμη περιμένεις απο 500cc αλλά πολύ καλοστημμένη και ευχάριστη μηχανή.
Το 502Χ λογικά θα πάει ακόμα καλύτερα λόγω φιλοσοφίας adventure.

Και μην ξεχνάμε πως ήδη έχει δημιουργηθεί και το μοτέρ 750 κυβικά και σύντομα θα δούμε και TRK750X.
ακριβως και αν κρατησουν την τιμη στο 750...θα μιλαμε για ενα best seller
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εαν βγαλουν και 750 τοτε θα αλαξουν πολυ τα νουμερα γενικως !!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εαν βγαλουν και 750 τοτε θα αλαξουν πολυ τα νουμερα γενικως !!!!
λογικα με ιδιο μηχανακι που σηκωνει πολυ παραπανω και +20 αλογα,παιζει αλλου και νομιζω οτι τους ειναι ευκολο να κρατησουν τιμη...ενα μοτερ θα κουμπωσουν
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
η μπενελι ανακοινωνει 81 ιππους στο γυμνο 750..
οποτε μιλαμε για 70 τροχο ψιλοσιγουρα...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
η μπενελι ανακοινωνει 81 ιππους στο γυμνο 750..
οποτε μιλαμε για 70 τροχο ψιλοσιγουρα...
Εν σειρα κινητηρας750 cc και 70 αλογα στον τροχο σημαινει οικονομια και αντοχη κινητηρα που σημαινει με μια καλη τιμη οτι θα εχουμε πωλησεις !!!!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εν σειρα κινητηρας750 cc και 70 αλογα στον τροχο σημαινει οικονομια και αντοχη κινητηρα που σημαινει με μια καλη τιμη οτι θα εχουμε πωλησεις !!!!!!!
αν εξαιρεσεις τη διαταξη κινητηρα μιλαμε για ενα ψωμομενο vstrom
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
αν εξαιρεσεις τη διαταξη κινητηρα μιλαμε για ενα ψωμομενο vstrom
Νομιζω οτι θα στριβει καλυτερα και θα σταματαει κσλυτερα απο το στρομ
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Στα φρενα ειναι σιγουρα μακραν (τετραπιστονες φοραει το 500αρι....διπιστονες θα εχει το adv) αλλα κ το κρατημα απ'οτι λεει ο φιλος (ειχε Vstrom πριν) ειναι ανωτερο !!!!!
 

bocaros

Μέλος
Όνομα
george
Μοτό
Benelli trk 502
προφανώς στην οδηγική συμπεριφορά παίζει μεγάλο ρόλο το ανεστραμένο 50αρι μπροστινό που έχει το δικό μου και όσο για τα φρένα δεν συγκρίνονται με το στρώμα που είναι ελεεινά.
αν κρατήσουν την ίδια φιλοσοφία και στο 750 και δεν αρχίσουν τις εκπτώσεις για να κρατήσουν χαμηλή τιμή , αυτά τα δύο είναι σιγουρα στα + που θα έχει , , όσων αφορά τα άλογα αυτό που λείπει πιο πολύ είναι η ροπή που καλό θα ήταν να είναι πολύ πιο ανεβασμένη στο 750
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομιζω οτι θα στριβει καλυτερα και θα σταματαει κσλυτερα απο το στρομ
Πάντως για την ιστορία ξέρω 2 πρώην ιδιοκτήτες V-strom απο τη λέσχη benelli οι οποίοι για το TRK502 λένε πως το μοτέρ είναι μεν πιο αδύναμο αλλά το benelli είναι πιο καλοστημμένο και ευχάριστο στο δρόμο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
προφανώς στην οδηγική συμπεριφορά παίζει μεγάλο ρόλο το ανεστραμένο 50αρι μπροστινό που έχει το δικό μου και όσο για τα φρένα δεν συγκρίνονται με το στρώμα που είναι ελεεινά.
αν κρατήσουν την ίδια φιλοσοφία και στο 750 και δεν αρχίσουν τις εκπτώσεις για να κρατήσουν χαμηλή τιμή , αυτά τα δύο είναι σιγουρα στα + που θα έχει , , όσων αφορά τα άλογα αυτό που λείπει πιο πολύ είναι η ροπή που καλό θα ήταν να είναι πολύ πιο ανεβασμένη στο 750
Αντικειμένικά πάντως μάλλον δεν χρειάζεται καμία αλλαγή το TRK για να σηκώσει το 750cc μοτέρ. Απλά το κουμπώνεις επάνω, ενισχύεις λίγο το πλαίσιο στα σημεία και 'ετοιμο. Το χρεώνεις και 700€ παραπάνω στα 7.200€ και ξερνάει ο ανταγωνισμός!!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Οσον αφορά το στρωμ.Θεωρώ λίγο άστοχο να συγκρίνουμε ένα μηχανάκι του 18 με ένα μηχανάκι του 06.
Σαφώς και έχει χούγια το στρώμ(όπως και καθε μηχανάκι) αλλά έγινε γνωστό γιατί "τα κάνει όλα",είναι οικονομικό στην χρήση και την συντήρηση,ήταν φθηνό στην αγορά του και δεν σπάει.
Όσον αφορά την αξιοπιστία,κρατάω μικρό καλάθι με τους Ιταλούς και μακάρι να διαψευστω,αλλά θα πρέπει να περιμένουμε λίγα χρόνια.
Πάντως δείχνει να βαδίζει σε σωστά μονοπάτια.
Αν βγάλει και το μεγάλο μοτέρ,κρατήσει την τιμή χαμηλά και δεν βγάζει θέματακια,θα γεμίσει ο τοπος.το Χ ειδικά είναι πολύ όμορφο.
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
5900 κάτι τιμή στην Ιταλία! Nice

Στάλθηκε από το LG-H870S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom