Benelli TRK 502

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Εγώ πάντως επειδή θα ήθελα κάποια στιγμή να μπω σε καινούργια μηχανή το γλυκοκοιταζω...Έχω διαβάσει αρκετά αλλά δεν το έχω οδηγήσει...Κάποια στιγμή θα μιλήσω και εγώ με τα παιδιά της λέσχης.. Νομίζω όμως ότι για αυτό που οι περισσότεροι εδώ κάνουμε δλδ εκδρομικο εντουρο και διέλευση σε χωματόδρομους,trophy καθώς και ασφαλτινα ταξίδια τύπου advonride θα είναι ιδανικό...Μιλάω για την x έκδοση όπου και εγώ δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα προβλήματα....
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Για αυτά που κάνουμε Τάκη εδώ μέσα το μηχανάκι σου είναι πολύ καλό , το μπενελι θα σε πάει με μεγαλύτερη άνεση πιο μακριά .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δυο φιλοι το παρελαβαν με διαφορα μιας ημερας.....πριν 1 χρονο.
Του ενος δεν παρουσιασε τιποτα...του αλλου εβγαλε κατι χαζαπροβληματακια που λυθηκαν στην αντιπροσωπεια.
Οταν παρουσιαζουν προβληματα μοντελα εταιριων κολοσων κ πολλων χιλ. ευρο......ας μην ειμαστε αρνητικοι με μοντελα νεα κ χαμηλου κοστους !!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ ξέρω άτομα που το πούλησαν πάντως αλλά ο λόγος ήταν πως ξενέρωσαν με την δύναμη του μοτέρ. Είναι 500 κυβικά η μηχανή. Δεν έχει τρελό τσαγανό, είναι και λίγο βαριά.

Αλλά πάει και αγοράζει κόσμος μηχανή χωρίς να κάνει test ride!! Δε γίνεται αυτό,
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Κοιτάζοντας (όταν έψαχνα για αντικατάσταση του Transalp) τα Benelli μόνο καλή εικόνα αποκόμισα. Είναι πολύ αξιόλογη προσπάθεια των ΚινεζοΙταλών. Προσωπικά τους βγάζω το καπέλο. Για προβλήματα ούτε εγώ έχω ακούσει τίποτα τραγικά πράγματα. Αγοράζοντας όμως ένα μηχανάκι χαμηλού κόστους πρέπει να περιμένεις και κάποιες αστοχίες του ποιοτικού ελέγχου.

Την τακτική όμως εγώ ξέρω αλλά δεν λέω, δεν την καταλαβαίνω... Ή ξέρεις και μοιράζεσαι την γνώση όταν το αναφέρεις δημόσια, ή δεν λες τίποτα και σωπαίνεις όταν δεν έχεις να πεις κάτι....
Εκτός κι αν θες να εντυπωσιάσεις.....

@KTiNoS δεν τα βάζω μαζί σου (μην παρεξηγηθώ).. Με την νοοτροπία τα βάζω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βασικά ειπώθηκε αν κατάλαβα καλά από τον KTiNoS πως παρουσιάζει προβλήματα η μηχανή και οι εξουσιοδοτημενοι τα φτιάχνουν με αντάλλαγμα την σιωπή.

Αυτη τη στιγμή λοιπόν από τις ελάχιστες περιπτώσεις στην Ελλάδα, μάλλον η μοναδική θα έλεγα υπάρχει επίσημη λέσχη που φτιάχτηκε με ιδιωτική πρωτοβουλία και έξοδα για τα benelli. Υπάρχει σελίδα στο fb με πολλές εκατοντάδες μέλη στην οποία συμμετέχουν πολλοί εξουσιοδοτημενοι επισκευαστες αλλά και πωλητές της benelli στην Ελλάδα. Ενδεικτικά να αναφέρω την moto boulas, Ναιδας, zen one αλλά και αρκετοί άλλοι!

Πρωτοφανές στην Ελλάδα να υπάρχει άμεση διαδικτυακή επαφή της επίσημης αντιπροσωπείας και επισκευαστων που απαντάνε άμεσα και δωρεάν αν χρειαστεί μια τεχνική πληροφορία και ασχέτως από που αγοράστηκε η μηχανή προτείνουν πάντα λύση σε κάποιον ιδιοκτήτη με πρόβλημα να πάει στο πλησιέστερο συνεργείο να εξυπηρετηθεί.

Ας μην γελιομαστε, καμια εταιρεία από εκεί και έπειτα δεν 8α βγει να βγάλει δελτίο τύπου πως γειά σας.. Ήρθε ένας πελάτης με καμένο εγκέφαλο τον οποίο άλλαξα μέσα στην εγγύηση. Εάν είναι κάτι που παρουσιαστεί μαζικά φαντάζομαι θα κινηθεί διαδικασία ανάκλησης.

Επίσης όμως ακόμα πιο κρυφά θα κοιτάξει να κινηθεί ένας ιδιώτης ιδιοκτήτης που ποτέ δε θα ήθελε να γίνει βούκινο ενδεχομένως πως η μοτοσυκλέτα του εμφάνισε κάποιο θέμα καθώς όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης ίσως επηρεάσει έναν υποψήφιο αγοραστή!!

Με όλα αυτά πάντως έχουν ακουστεί προβληματάκι, όχι πολλά από αυτό το μετερίζι τελοσπαντων που όπως είπα νομίζω είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις στην Ελλάδα που '' καταδεχονται'' επίσημοι επισκευαστες να εκτίθενται σε άμεση επικοινωνία με τους πελάτες.

Με αυτά και αυτά το trk αυξανει κατακόρυφα τις πωλήσεις του και με πρωτοβουλία Ελλήνων επαγγελματιών όπως η cosmo accessories, η zen one, η lightshot έχει γεμίσει η αγορά από aftermarket κάθε είδους όπως κεντρικό σταντ, κάγκελα, σχάρες, πρόγραμμα βελτίωσης, εξατμίσεις, ζελατίνες κλπ όλα τα παραπάνω μάλιστα Ελληνικής κατασκευής που πωλούνται και στο εξωτερικό.

Συνεπώς εγώ τα βλέπω θετικά για αυτή την εταιρεία και όταν βλέπεις τέτοια κινητικότητα και ανθρώπους να ενδιαφέρονται νιώθεις και πιο ασφαλής να αγοράσεις από μια φρέσκια εταιρεία η οποία δείχνει πολύ δραστήρια να πω την αλήθεια και όλο παρουσιάζει νέα μοντέλα.

Πιστεύω στο μέλλον θα δούμε σύντομα και σε μεγάλα κυβικά μηχανές
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Βασικά ειπώθηκε αν κατάλαβα καλά από τον KTiNoS πως παρουσιάζει προβλήματα η μηχανή και οι εξουσιοδοτημενοι τα φτιάχνουν με αντάλλαγμα την σιωπή.

Αυτη τη στιγμή λοιπόν από τις ελάχιστες περιπτώσεις στην Ελλάδα, μάλλον η μοναδική θα έλεγα υπάρχει επίσημη λέσχη που φτιάχτηκε με ιδιωτική πρωτοβουλία και έξοδα για τα benelli. Υπάρχει σελίδα στο fb με πολλές εκατοντάδες μέλη στην οποία συμμετέχουν πολλοί εξουσιοδοτημενοι επισκευαστες αλλά και πωλητές της benelli στην Ελλάδα. Ενδεικτικά να αναφέρω την moto boulas, Ναιδας, zen one αλλά και αρκετοί άλλοι!

Πρωτοφανές στην Ελλάδα να υπάρχει άμεση διαδικτυακή επαφή της επίσημης αντιπροσωπείας και επισκευαστων που απαντάνε άμεσα και δωρεάν αν χρειαστεί μια τεχνική πληροφορία και ασχέτως από που αγοράστηκε η μηχανή προτείνουν πάντα λύση σε κάποιον ιδιοκτήτη με πρόβλημα να πάει στο πλησιέστερο συνεργείο να εξυπηρετηθεί.

Ας μην γελιομαστε, καμια εταιρεία από εκεί και έπειτα δεν 8α βγει να βγάλει δελτίο τύπου πως γειά σας.. Ήρθε ένας πελάτης με καμένο εγκέφαλο τον οποίο άλλαξα μέσα στην εγγύηση. Εάν είναι κάτι που παρουσιαστεί μαζικά φαντάζομαι θα κινηθεί διαδικασία ανάκλησης.

Επίσης όμως ακόμα πιο κρυφά θα κοιτάξει να κινηθεί ένας ιδιώτης ιδιοκτήτης που ποτέ δε θα ήθελε να γίνει βούκινο ενδεχομένως πως η μοτοσυκλέτα του εμφάνισε κάποιο θέμα καθώς όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης ίσως επηρεάσει έναν υποψήφιο αγοραστή!!

Με όλα αυτά πάντως έχουν ακουστεί προβληματάκι, όχι πολλά από αυτό το μετερίζι τελοσπαντων που όπως είπα νομίζω είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις στην Ελλάδα που '' καταδεχονται'' επίσημοι επισκευαστες να εκτίθενται σε άμεση επικοινωνία με τους πελάτες.

Με αυτά και αυτά το trk αυξανει κατακόρυφα τις πωλήσεις του και με πρωτοβουλία Ελλήνων επαγγελματιών όπως η cosmo accessories, η zen one, η lightshot έχει γεμίσει η αγορά από aftermarket κάθε είδους όπως κεντρικό σταντ, κάγκελα, σχάρες, πρόγραμμα βελτίωσης, εξατμίσεις, ζελατίνες κλπ όλα τα παραπάνω μάλιστα Ελληνικής κατασκευής που πωλούνται και στο εξωτερικό.

Συνεπώς εγώ τα βλέπω θετικά για αυτή την εταιρεία και όταν βλέπεις τέτοια κινητικότητα και ανθρώπους να ενδιαφέρονται νιώθεις και πιο ασφαλής να αγοράσεις από μια φρέσκια εταιρεία η οποία δείχνει πολύ δραστήρια να πω την αλήθεια και όλο παρουσιάζει νέα μοντέλα.

Πιστεύω στο μέλλον θα δούμε σύντομα και σε μεγάλα κυβικά μηχανές
πολυ σωστα τα λες φιλε..
επισης για το 800αρι που λεγεται,το περιμενει πολυς κοσμος και αυτο γιατι υπαρχουν παρα πολλα ατομα που το γουσταρουν,αλλα κωλανε στις επιδοσεις του 500αριου..

υ.γ Mεγαλη εντυπωση οτι το εχουν βαλει μεσα μαγαζια για να το πουλανε που εχουν αντιπροσωπιες σε ακρως ανταγωνιστικα μοντελα,πχ cb500
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ε πες το ρε Νικόλα αν ξέρεις κάτι, μοιράσου το με κάποιον που μπορεί να τον ενδιαφέρει.
Πήρε ο άνθρωπος (ο γαμπρός μου) το μηχανάκι και στον ένα μήνα τις 15 μέρες ήταν συνεργείο
Το πούλησε στο καπάκι και πήρε βέρσις (λεφτά έχει)
Εγώ ένα τέτοιο μηχανάκι το θέλω για την δουλειά ως αντικαταστάτη του ΧΤ
Πάει να πει θέλω να πατάω μίζα και να φεύγω.
Άρα δεν είναι αυτή η περίπτωση μου.
Λέσχες γνωριμίες εκδρομές όλοι μια παρέα είμαστε δεν με ενδιαφέρουν.
Δεν μ ενδιαφέρει ούτε η καλή αντιμετώπιση της αντιπροσωπίας.
Με ενδιαφέρει να μην με αφήσει
Δεν έχω τίποτε με κανέναν, δεν προσβάλω κανέναν, ούτε επιθυμώ να χαλάσω τη μπίζνα κανενός ή να πω
ότι το μηχανάκι δεν είναι καλό ξέρω γω.
Λέω εμένα δεν μου κάνει αν και δείχνει (το λεοντσίνο) πολύ καλή περίπτωση για τη δουλειά
Εγώ όμως θέλω εργαλείο σαν το ΧΤ 600 που θ αντικαταστήσει.
Τίποτε περισσότερο ή λιγότερο

υγ
μπορεί να τον μάτιασε φυσικά η βλαμμένη η αδερφή μου αλλά
αυτό δεν μπορώ να το πω με σιγουριά

υγ2
Λέσχη έχω δικιά μου πριβέ με εμένα ΟΛΑ (πρόεδρο ταμεία μέλος αρχηγό εκδρομικού κλπ )
:cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Πήρε ο άνθρωπος (ο γαμπρός μου) το μηχανάκι και στον ένα μήνα τις 15 μέρες ήταν συνεργείο
Το πούλησε στο καπάκι και πήρε βέρσις (λεφτά έχει)
Εγώ ένα τέτοιο μηχανάκι το θέλω για την δουλειά ως αντικαταστάτη του ΧΤ
Πάει να πει θέλω να πατάω μίζα και να φεύγω.
Άρα δεν είναι αυτή η περίπτωση μου.
Λέσχες γνωριμίες εκδρομές όλοι μια παρέα είμαστε δεν με ενδιαφέρουν.
Δεν μ ενδιαφέρει ούτε η καλή αντιμετώπιση της αντιπροσωπίας.
Με ενδιαφέρει να μην με αφήσει
Δεν έχω τίποτε με κανέναν, δεν προσβάλω κανέναν, ούτε επιθυμώ να χαλάσω τη μπίζνα κανενός ή να πω
ότι το μηχανάκι δεν είναι καλό ξέρω γω.
Λέω εμένα δεν μου κάνει αν και δείχνει (το λεοντσίνο) πολύ καλή περίπτωση για τη δουλειά
Εγώ όμως θέλω εργαλείο σαν το ΧΤ 600 που θ αντικαταστήσει.
Τίποτε περισσότερο ή λιγότερο

υγ
μπορεί να τον μάτιασε φυσικά η βλαμμένη η αδερφή μου αλλά
αυτό δεν μπορώ να το πω με σιγουριά

υγ2
Λέσχη έχω δικιά μου πριβέ με εμένα ΟΛΑ (πρόεδρο ταμεία μέλος αρχηγό εκδρομικού κλπ )
:cool:
Νίκο καλησπέρα...Επειδή έγραψα και πιο πάνω ότι το συγκεκριμένο το γλυκοκοιταζω του γαμπρού σου του έβγαλε ένα πρόβλημα που τον ταλαιπωρούσε συνέχεια η έβγαζε συνέχεια θέματα....Αν θυμάσαι βέβαια...Ρωτάω γιατί το είχα πάρει ζεστά και τώρα ψιλοξενερωσα με αυτό που έγραψες...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Κοίτα δεν είχε σοβαρά θέματα πράγματι -δεν ανοίξανε μοτέρ ξέρω γω-
Μλκιούλες ήταν αλλά ο γαμπρός τα πήρε κρανίο
Τώρα λόγω απόστασης δεν ξέρω και πολλές λεπτομέριες
Σε λίγες μέρες που θα ρθει θα μου πει πάντως
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η λέσχη κλπ που ανέφερα δεν έχει νόημα της παρέας και φίλοι και βόλτες κλπ μονάχα. Αυτό είναι για όποιον ενδιαφέρεται.

Το βασικό νόημα είναι πως εκεί συναντάς 20 η και 30 η και 40 άτομαε trk 502. Αν αυτοί σου πουν πως από τις 30 μέρες που το χουν τις 15 είναι συνεργείο τότε χεσε μέσα πολύχρονη.

Αν από τους 40 συνέβη στον ένα ή στους 2 τότε δεν ειναι ο κανόνας και συνέβη κάποια ατυχία η αστοχία.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Χτες μίλησα στο σκάιπ και που είπε ότι του άναβε το λαμπάκι του μοτέρ και έσβηνε.
Έπεσε έξω από σπίτι του όταν του έσβησε και πήρε ανάποδες.

Περί λεσχών έχω πια αποκρυσταλλωμένες ιδέες τις οποίες
μπορούμε να κουβεντιάσουμε σε άλλο θέμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η λέσχη κλπ που ανέφερα δεν έχει νόημα της παρέας και φίλοι και βόλτες κλπ μονάχα. Αυτό είναι για όποιον ενδιαφέρεται.

Το βασικό νόημα είναι πως εκεί συναντάς 20 η και 30 η και 40 άτομαε trk 502. Αν αυτοί σου πουν πως από τις 30 μέρες που το χουν τις 15 είναι συνεργείο τότε χεσε μέσα πολύχρονη.

Αν από τους 40 συνέβη στον ένα ή στους 2 τότε δεν ειναι ο κανόνας και συνέβη κάποια ατυχία η αστοχία.
Απο την πολλή πληροφορια κάπου έχουμε χάσει αλλα πραγματα, που ήταν σημαντικά πιο παλιά.
Αυτήν την πρώτη ματιά που "ερωτεύεσαι" μια μηχανή και μπαίνοντας σε κουβέντες πληροφορίας ξενερώνεις.
Ίσως πρέπει να το πάρουμε λίγο διαφορετικά.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Απο την πολλή πληροφορια κάπου έχουμε χάσει αλλα πραγματα, που ήταν σημαντικά πιο παλιά.
Αυτήν την πρώτη ματιά που "ερωτεύεσαι" μια μηχανή και μπαίνοντας σε κουβέντες πληροφορίας ξενερώνεις.
Ίσως πρέπει να το πάρουμε λίγο διαφορετικά.
Σωστά,
από την άλλη κάποιος θα μπορούσε να πει:
"όταν φεύγει ο έρωτας μένει η αγάπη" ...και για να μείνει (μάλλον) θα πρέπει να μην τον έχεις (χρυσό)πληρώσει,
για να λάβει την απάντηση: υπάρχει έρωτας χωρίς καπρίτσια (-συνήθως- κοστοβόρα);;;
Είναι απάντηση η (τήρηση) "ισοροπίας/ων" δλδ ορθολογισμού;
Δεν το γνωρίζω, αλλά ολοκληρώνω την Σαββατιάκη αμπελοφιλοσοφία, που κατά βάση αφορά την ατελή ανθρώπινη φύση, προτρέποντας:
Carpe Diem
/ B
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αναλυτικοτατοι και μάλλον καλά τα λένε, δεν είδα να κατηγορούν το μηχανάκι κάπου....Την τεχνική υποστήριξη σχολιάζουν στας Ευρωπας :)
Αναμενόμενο θα έλεγα...
Αρχή είναι ακόμα
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Για τη γεωμετρια δεν ξερω. Η τριγωνομετρια παντως, με μοχλικα ή χωρις, παντα εκει θα βρισκεται!!!!! :happy:
Θα είχε ενδιαφέρον (για εμένα τουλάχιστον) να εξηγήσεις λίγο παραπάνω πως μια τριγωνομετρικη συνάρτηση θα βοηθήσει στο υπολογισμό της διαδρομής του πίσω άξονα γνωρίζοντας το μήκος της ανάρτησης (με μοχλικο)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απο την πολλή πληροφορια κάπου έχουμε χάσει αλλα πραγματα, που ήταν σημαντικά πιο παλιά.
Αυτήν την πρώτη ματιά που "ερωτεύεσαι" μια μηχανή και μπαίνοντας σε κουβέντες πληροφορίας ξενερώνεις.
Ίσως πρέπει να το πάρουμε λίγο διαφορετικά.
Αυτό το έχω σκεφτεί πολλές φορές. Κάποτε δεν υπήρχαν τεστ ride και αγοράζαμε απλώς αυτό που μας αρέσει.
Κι εγώ έχω κάνει πολλά τεστ ride κυρίως για να αναπτύξω μια σφαιρική άποψη γύρω από τις μοτοσυκλέτες αλλά και τον μοτοσυκλετισμό. Σπάνια μετά από βόλτα με καινούρια μοτοσυκλέτα θα νιώσεις ξενέρωτα, συνήθως οι εντυπώσεις είναι θετικές όσες μικρές επισημάνσεις και αν έχεις (π.χ. φρένο με λαστιχώδη αίσθηση). Αν σου αρέσει και οπτικά θα την πάρεις.

Αν κάποιος έχει ανατομικά ζητήματα είναι πολύ χρήσιμο ένα τεστ ride, αν είσαι του μέσου όρου όχι και τόσο... καθώς σε κάθε κατηγορία είναι πολύ μικρές οι διαφορές και το τελικό κουμάντο θα το κάνει ο παράς.

Μέσα από τα πολλά τεστ rides έχω απομυθοποιήσει αρκετά πράγματα και έχω εκτιμήσει άλλα τόσα. Δε μιλάμε για αγωνιστικές μηχανές που έχουν σημασία κάποιες λεπτομέρειες. Αν ξέρεις τι θέλεις το μόνο που μένει τελικά είναι να σου αρέσει.

Σίδερα είναι τίποτα παραπάνω, καλό είναι να σου αρέσει αυτό που βλέπεις πριν καβαλήσεις και όταν ασχολείσαι μαζί του (συντήρηση κτλ).
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Αυτό το έχω σκεφτεί πολλές φορές. Κάποτε δεν υπήρχαν τεστ ride και αγοράζαμε απλώς αυτό που μας αρέσει.
Κάποτε είχα αγωράσει ένα Καβασάκι ZZR 1100 επειδή έγραφε 300 τελική
και ένα ducati 900ss γιατί ήταν τάβλα να τ ακούς να δουλεύει

Αυτά τα 2 μηχανάκια μ έκαναν ευτυχισμένο 2 φορές.
Την ημέρα που τ αγόρασα και την ημέρα που τα πούλησα.
:he

Αντίθετα με το ΧΤ600 και το TDM 900
που στα χαρτιά δεν λένε τίποτα αλλά προσπαθώ να βρω λόγους
να τα κρατήσω γιατί έζησα μαζί τους πολλά όμορφα και απροβλημάτιστα χρόνια.
Είμαι πια της θεωρεία
-Μου κάνει?
Και το οικονομικό είναι πολύ σημαντικό.
Οι ερωτήσεις λοιπόν που πρέπει να κάνουμε (κατά τη γνώμη μου πάντα)
1- Μπορώ? (Οικονομικά, οδηγηκά κλπ)
2- Τι θέλω να κάνω με το μηχανάκι? τα κάνει αυτά που θέλω

Αν απαντήσεις σ αυτές τις 2 ερωτήσεις ειλικρινά και όχι κακομαθημένα (αφού το θέλω ΕΓΩ πρέπει να γίνει)
Έχεις λύσει τα μισά προβλήματα της ζωής.

Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι ποτέ δεν είπα ότι είναι κακά μηχανάκια
Είπα εμένα δεν μου κάνει το λεοντσίνο
που είναι διαφορετικό γιατί μπορεί σε κάποιον άλλο να κουμπώνει μια χαρά.
:)

yg
To ZZR το είχα αγοράσει χωρίς τεστ ντράιβ διαβάζοντας το τεστ του ΜΟΤΟ.
Όταν πήρα βόλτα το ZXR 750 αισθάνθηκα μεγάλος ΜΑΛΑΚΑΣ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάποτε είχα αγωράσει ένα Καβασάκι ZZR 1100 επειδή έγραφε 300 τελική
και ένα ducati 900ss γιατί ήταν τάβλα να τ ακούς να δουλεύει

Αυτά τα 2 μηχανάκια μ έκαναν ευτυχισμένο 2 φορές.
Την ημέρα που τ αγόρασα και την ημέρα που τα πούλησα.
:he

Αντίθετα με το ΧΤ600 και το TDM 900
που στα χαρτιά δεν λένε τίποτα αλλά προσπαθώ να βρω λόγους
να τα κρατήσω γιατί έζησα μαζί τους πολλά όμορφα και απροβλημάτιστα χρόνια.
Είμαι πια της θεωρεία
-Μου κάνει?
Και το οικονομικό είναι πολύ σημαντικό.
Οι ερωτήσεις λοιπόν που πρέπει να κάνουμε (κατά τη γνώμη μου πάντα)
1- Μπορώ? (Οικονομικά, οδηγηκά κλπ)
2- Τι θέλω να κάνω με το μηχανάκι? τα κάνει αυτά που θέλω

Αν απαντήσεις σ αυτές τις 2 ερωτήσεις ειλικρινά και όχι κακομαθημένα (αφού το θέλω ΕΓΩ πρέπει να γίνει)
Έχεις λύσει τα μισά προβλήματα της ζωής.

Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι ποτέ δεν είπα ότι είναι κακά μηχανάκια
Είπα εμένα δεν μου κάνει το λεοντσίνο
που είναι διαφορετικό γιατί μπορεί σε κάποιον άλλο να κουμπώνει μια χαρά.
:)

yg
To ZZR το είχα αγοράσει χωρίς τεστ ντράιβ διαβάζοντας το τεστ του ΜΟΤΟ.
Όταν πήρα βόλτα το ZXR 750 αισθάνθηκα μεγάλος ΜΑΛΑΚΑΣ
Σωστά όσα γράφεις.
Από την άλλη οι περισσότερες μηχανές που αγόρασα εγώ μέχρι το 2006 ήταν χωρίς τη δυνατότητα test ride και για καμία δε μετάνιωσα.
Η μόνη μηχανή που αγόρασα και κράτησα μόνο για λίγους μήνες ήταν το TDR250 και αυτό γιατί η κάπνα του δεν αντεχόταν. Και στο περίπτερο να πήγαινες ήθελες μπάνιο μετά, κάτι που δεν συνέβαινε με το DT200R που ήταν επίσης δίχρονο. Νομίζω πως και test ride να το έκανα δε θα σκεφτόμουν πόσο έντονο ήταν το πρόβλημα μυρωδιάς και... θα το αγόραζα, μιας που ήταν μια υπέροχη μοτοσυκλέτα σε όλα τα άλλα. Έπρεπε να ζήσεις με το πρόβλημα για να καταλάβεις (είχα βάλει προεκτάσεις στα τσουτσούνια των τελικών αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε, γλύτωσα κάποιες σταγόνες λαδιών αλλά όχι τη μυρωδιά).

Σε όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις συμφωνώ αλλά δε θυμάμαι ποτέ τον εαυτό μου να αγοράζει απερίσκεπτα. Ναι μεν βασικό συστατικό ήταν να μου αρέσει, αλλά πριν φτάσω ταμείο ήταν τόσο ψαγμένη η επιλογή που σχεδόν ήξερα τι παίρνω και χωρίς test ride. Με άλλα λόγια, έχουν υπάρξει μηχανές που μου αρέσαν αλλά για διάφορους λόγους δεν πήρα (πρακτικούς, οικονομικούς κτλ).
 
Top Bottom