Benelli702x ή Vstrom650XT

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
To στυλ GS που μάλλον αναφέρεσαι προέρχεται από το 1995 και μετά με το R850GS (τα προγενέστερα GS δεν έχουν καμία σχέση σχεδιαστικά) και η αρχική έμπνευση δεν προέρχεται από την BMW αλλά από τη Suzuki με το DR750S BIG του 1987-1988. Αυτό που μιμμούνται λοιπόν όλοι έχει τη γεννέτειρα του από κάποια διαστημοβλάχικη γιαπωνέζα και όχι από κάποια βυζαρού μπυρομπεκρού γερμανίδα.
Ναι έχει ξανακουστεί αυτή η θεωρεία και είναι εν μέρη σωστή. Πρώτη η Suzuki έβαλε ρύγχος. Βέβαια όταν την έβγαλε η Suzuki δεν πούλησε μία, ενώ όταν την έβγαλε η BMW ξεκωλι@στηκε. Άρα μάλλον η BMW την "επέβαλε" αν θέλεις σαν αισθητική. Η Suzuki την είχε απορίψει και μαζί ο κόσμος πριν από αυτή, αλλά μπορεί και λόγω της ιδέας "800 κυβικά - ένας κύλινδρος - καθόλου σφραγίσματα" που πάτωσε. Who knows...

Πάντως από τους μιμητές και μόνο βλέπεις ότι δεν πήγε κανείς στο σχεδιαστήριο για look DR BIG, αλλά για GS.

Για τους BMW φανατικούς δε η αισθητική αυτή δεν προέρχεται από τον Μπίγκουλα, αλλά από τα διπλά φτερά που βάζαμε στα παλιά GS. Με το ψηλό που έδινε αρχική τοποθέτηση και το χαμηλό που προσθέταμε για τα νερά. Το ψηλό δε πολλοί το κόβαμε πίσω για να βάλουμε το ψυγείο λαδιού στο κέντρο του σκελετού μη φάει κάνα κλαρί και το κλαίμε, αλλά αν δεν το έκοβες έβρισκε επάνω και δεν είχε ροή αέρα. Οπότε η ιδέα του "ρύγχους" υπήρξε, -και μάλιστα τονισμένη από κάτι πρόσθετα στο φτερό της bmw που το κάνανε φτυάρι- αλλά όχι σταθερό.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ναι έχει ξανακουστεί αυτή η θεωρεία και είναι εν μέρη σωστή. Πρώτη η Suzuki έβαλε ρύγχος. Βέβαια όταν την έβγαλε η Suzuki δεν πούλησε μία, ενώ όταν την έβγαλε η BMW ξεκωλι@στηκε. Άρα μάλλον η BMW την "επέβαλε" αν θέλεις σαν αισθητική. Η Suzuki την είχε απορίψει και μαζί ο κόσμος πριν από αυτή, αλλά μπορεί και λόγω της ιδέας "800 κυβικά - ένας κύλινδρος - καθόλου σφραγίσματα" που πάτωσε. Who knows...

Πάντως από τους μιμητές και μόνο βλέπεις ότι δεν πήγε κανείς στο σχεδιαστήριο για look DR BIG, αλλά για GS.

Για τους BMW φανατικούς δε η αισθητική αυτή δεν προέρχεται από τον Μπίγκουλα, αλλά από τα διπλά φτερά που βάζαμε στα παλιά GS. Με το ψηλό που έδινε αρχική τοποθέτηση και το χαμηλό που προσθέταμε για τα νερά. Το ψηλό δε πολλοί το κόβαμε πίσω για να βάλουμε το ψυγείο λαδιού στο κέντρο του σκελετού μη φάει κάνα κλαρί και το κλαίμε, αλλά αν δεν το έκοβες έβρισκε επάνω και δεν είχε ροή αέρα. Οπότε η ιδέα του "ρύγχους" υπήρξε, -και μάλιστα τονισμένη από κάτι πρόσθετα στο φτερό της bmw που το κάνανε φτυάρι- αλλά όχι σταθερό.
:roflmao::roflmao::roflmao: Ναι ρε συ ειδε η BMW τον βλαχοελληνα και ζηλεψε την απειρου καλους παρεμβαση του με το χαμηλο φτερο για να μην λερωνει τα σκαρπινια του
Ποσα θελεις να μας τρελανεις...?

Για το αν πουλησε ο μπιγκουλας ή οχι εγω δεν εχω ιδεα Παντως η σουζουκι οχι μονο δεν τον σταματησε αλλα τον εξελιξε κιολας σε μεταγενεστερες της αρχικης εκδοσεις και δεν ξερω αλλα ισως κατι να λεει αυτο
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
:roflmao::roflmao::roflmao: Ναι ρε συ ειδε η BMW τον βλαχοελληνα και ζηλεψε την απειρου καλους παρεμβαση του με το χαμηλο φτερο για να μην λερωνει τα σκαρπινια του
Ποσα θελεις να μας τρελανεις...?

Για το αν πουλησε ο μπιγκουλας ή οχι εγω δεν εχω ιδεα Παντως η σουζουκι οχι μονο δεν τον σταματησε αλλα τον εξελιξε κιολας σε μεταγενεστερες της αρχικης εκδοσεις και δεν ξερω αλλα ισως κατι να λεει αυτο
Δεν πούλησε στην Ελλάδα το παλιό GS ρε άνθρωπε. Όταν βγήκε εδώ το πρώτο έκανε όσο ένα Fiat 127, όταν ο κόσμος εξαντλούσε τα Lada. Για έξω μιλάμε. Τώρα το χαμηλό φτερό κάτω από το ψηλό πολλοί το υιοθέτησαν -KLR κλπ- γιατί οκ "εντουράς και κακία κιετς" αλλά να τρως και τα νερά στη μούρη όλο το χειμώνα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν πούλησε στην Ελλάδα το παλιό GS ρε άνθρωπε. Όταν βγήκε εδώ το πρώτο έκανε όσο ένα Fiat 127, όταν ο κόσμος εξαντλούσε τα Lada. Για έξω μιλάμε. Τώρα το χαμηλό φτερό κάτω από το ψηλό πολλοί το υιοθέτησαν -KLR κλπ- γιατί οκ "εντουράς και κακία κιετς" αλλά να τρως και τα νερά στη μούρη όλο το χειμώνα...
Επανάληψη γιατί μαζί μιλάμε και χωριά κάταλαβαινομαστε
Για τους BMW φανατικούς δε η αισθητική αυτή δεν προέρχεται από τον Μπίγκουλα, αλλά από τα διπλά φτερά που βάζαμε στα παλιά GS. Με το ψηλό που έδινε αρχική τοποθέτηση και το χαμηλό που προσθέταμε για τα νερά. Το ψηλό δε πολλοί το κόβαμε πίσω για να βάλουμε το ψυγείο λαδιού στο κέντρο του σκελετού μη φάει κάνα κλαρί και το κλαίμε, αλλά αν δεν το έκοβες έβρισκε επάνω και δεν είχε ροή αέρα. Οπότε η ιδέα του "ρύγχους" υπήρξε, -και μάλιστα τονισμένη από κάτι πρόσθετα στο φτερό της bmw που το κάνανε φτυάρι- αλλά όχι σταθερό.
:roflmao::roflmao::roflmao: Ναι ρε συ ειδε η BMW τον βλαχοελληνα και ζηλεψε την απειρου καλους παρεμβαση του με το χαμηλο φτερο για να μην λερωνει τα σκαρπινια του
Ποσα θελεις να μας τρελανεις...?

Για το αν πουλησε ο μπιγκουλας ή οχι εγω δεν εχω ιδεα Παντως η σουζουκι οχι μονο δεν τον σταματησε αλλα τον εξελιξε κιολας σε μεταγενεστερες της αρχικης εκδοσεις και δεν ξερω αλλα ισως κατι να λεει αυτο
Δεν είπα λοιπον ότι πούλησε το τότε gs στην Ελλάδα Για το βλαχοκιτς με το έξτρα χαμηλό φτερό μίλησα το οποίο τοποθετούσαν τότε σε πάμπολλα ψευδοεντουρο
Ε δεν πήρε την ιδέα από αυτούς η BMW, από την Suzuki την πήρε!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Ναι έχει ξανακουστεί αυτή η θεωρεία και είναι εν μέρη σωστή. Πρώτη η Suzuki έβαλε ρύγχος. Βέβαια όταν την έβγαλε η Suzuki δεν πούλησε μία, ενώ όταν την έβγαλε η BMW ξεκωλι@στηκε. Άρα μάλλον η BMW την "επέβαλε" αν θέλεις σαν αισθητική. Η Suzuki την είχε απορίψει και μαζί ο κόσμος πριν από αυτή, αλλά μπορεί και λόγω της ιδέας "800 κυβικά - ένας κύλινδρος - καθόλου σφραγίσματα" που πάτωσε. Who knows...

Πάντως από τους μιμητές και μόνο βλέπεις ότι δεν πήγε κανείς στο σχεδιαστήριο για look DR BIG, αλλά για GS.

Για τους BMW φανατικούς δε η αισθητική αυτή δεν προέρχεται από τον Μπίγκουλα, αλλά από τα διπλά φτερά που βάζαμε στα παλιά GS. Με το ψηλό που έδινε αρχική τοποθέτηση και το χαμηλό που προσθέταμε για τα νερά. Το ψηλό δε πολλοί το κόβαμε πίσω για να βάλουμε το ψυγείο λαδιού στο κέντρο του σκελετού μη φάει κάνα κλαρί και το κλαίμε, αλλά αν δεν το έκοβες έβρισκε επάνω και δεν είχε ροή αέρα. Οπότε η ιδέα του "ρύγχους" υπήρξε, -και μάλιστα τονισμένη από κάτι πρόσθετα στο φτερό της bmw που το κάνανε φτυάρι- αλλά όχι σταθερό.
Σε βλέπω κάπως φανατικό οπαδό της BMW, πράγμα που σε οδηγεί σε επιχειρήματα που περισσοτερο μοιαζουν με προσωπικά συμπερσσματα.
Ο BIGoulas έβαλε πρωτος ρύγχος με διπλό χαμηλό φτερό. Αυτή είναι η πραγματικοτητα. Θες οτι η BMW "αντεγραψε" με περισσοτερη εμπορική επιτυχία; Δε παύει να αντεγραψε.
Με ορους σύγχρονης αισθητικής το BIG του 1987 στέκεται πολύ καλύτερα -40 χρόνια μετά- από οτι το R850GS.
Οι γερμαναράδες δε... δεν αρκεστηκαν στο ρύγχος αλλα αντέγραψαν και την μελιντζανο βλαχοιαπωνική αισθητική νωρίτερα.





Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας είναι open mind, ή έστω... ετσι θα θέλαμε κάποιοι να είναι. Καλό είναι να μην βλεπουμε ούτε χρώματα, ούτε ετικετες και κυρίως φιρμες. Γιατί δεν υπαρχει τιποτα τέλειο. Ολα μπάζουν από κάπου.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Ούτε φανατικός ούτε οπαδός. Είχα 2 Βmw και 2 Honda, έκαστος στο είδος του και όλα με τις χάρες και τις "άρες" τους και τώρα με κινέζικο αν αυτό λέει κάτι. H Bmw επειδή είχε διαφορετικές και πολύ χαρακτηριστικές επιλογές από όλες τις άλλες μάρκες -ειδικά τις από Ιαπωνία- εξέλισε τη γραμμή της κοιτώντας περισσότερο το κοινό της παρά τους παραδίπλα. Ειδικά ως το 90κάτι. Γιαυτό επιμένω για το φτερό. It is a BMW thing, αν δεν τους ξέρεις δεν θα το πιάσεις. Δεν είναι απαραίτητα καλό αλλά για τους καταλάβεις πρέπει να έχεις την συγκεκριμένη εμπειρία και να γνωρίσεις και τον κόσμο της. Δεν τρελαίνομαι κιόλλας για μεγάλο μέρος του.

Τώρα για τον κόσμο της μοτοσικλέτας μόνο openminded δεν τον βρίσκω και της BMW από τους πιο ιδρυματικούς. Έκαναν στο παρελθόν τρομερές καινοτομίες και ταυτόχρονα σνόμπαραν το τι γινόταν στον υπόλοιπο πλανήτη. Παραδόξως δε όταν ξεπερνούσαν τον εαυτό τους και έβγαζαν πιο pop πράγματα όπως τα μονοκύλινδρα F ήταν το ίδιο το κοινό τους που τους έκραζε! Μετά ξεπουλούσαν στους μη Bmw μετά τους προσυλίτιζαν και τους έκραζαν περί "ορθοδοξίας του boxer" κλπ κλπ.

Τώρα περι αισθητικής, ο καθείς με τα γούστα του. Κάποιοι τα βλέπουν και ξερνάνε αυτάπου έβαλες εγώ καραγουστάρω. Τον μπίγκουλα πάλι δεν τον καταλαβαίνω καν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
αφήνω αυτό εδω ....





και τώρα συνεχίστε την συζήτηση για τα ράμφη
:D :D :D :D
:friendship::friendship::friendship:
Λείπει το κατω χαμηλο φτερο

Δευτερον... μια επισκεψη στο μουσείο της MG είναι το καλύτερο μάθημα για το τι σημαίνει OPEN MIND και κυρίως.... πάθος για τη μοτοσυκλετα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Ούτε φανατικός ούτε οπαδός. Είχα 2 Βmw και 2 Honda, έκαστος στο είδος του και όλα με τις χάρες και τις "άρες" τους και τώρα με κινέζικο αν αυτό λέει κάτι. H Bmw επειδή είχε διαφορετικές και πολύ χαρακτηριστικές επιλογές από όλες τις άλλες μάρκες -ειδικά τις από Ιαπωνία- εξέλισε τη γραμμή της κοιτώντας περισσότερο το κοινό της παρά τους παραδίπλα. Ειδικά ως το 90κάτι. Γιαυτό επιμένω για το φτερό. It is a BMW thing, αν δεν τους ξέρεις δεν θα το πιάσεις. Δεν είναι απαραίτητα καλό αλλά για τους καταλάβεις πρέπει να έχεις την συγκεκριμένη εμπειρία και να γνωρίσεις και τον κόσμο της. Δεν τρελαίνομαι κιόλλας για μεγάλο μέρος του.

Τώρα για τον κόσμο της μοτοσικλέτας μόνο openminded δεν τον βρίσκω και της BMW από τους πιο ιδρυματικούς. Έκαναν στο παρελθόν τρομερές καινοτομίες και ταυτόχρονα σνόμπαραν το τι γινόταν στον υπόλοιπο πλανήτη. Παραδόξως δε όταν ξεπερνούσαν τον εαυτό τους και έβγαζαν πιο pop πράγματα όπως τα μονοκύλινδρα F ήταν το ίδιο το κοινό τους που τους έκραζε! Μετά ξεπουλούσαν στους μη Bmw μετά τους προσυλίτιζαν και τους έκραζαν περί "ορθοδοξίας του boxer" κλπ κλπ.

Τώρα περι αισθητικής, ο καθείς με τα γούστα του. Κάποιοι τα βλέπουν και ξερνάνε αυτάπου έβαλες εγώ καραγουστάρω. Τον μπίγκουλα πάλι δεν τον καταλαβαίνω καν.
Η αναφορά σου και ο τροπος που εκφραστηκες είναι που τα χαλαει...

...και ακριβως επειδή η αισθητική ειναι με τα γούστα του καθενός καλό είναι να σκεφτομαστε λίγο πριν γραψουμε. Το διαστημοβλαχοιαπωνικο... περίσσευε.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Η διαστημοβλαχιά επικράτησε σε μια ολόκληρη εποχή. Στα Ιαπωνικά έγινε πιο αίσθητή γιατί ήταν τα πιο "της μόδας" μηχανάκια. Δεν φαντάστηκα ότι θα χτυπήσω τις ευαίσθητες χορδές των Ιαπωνολατρών και ζητώ συγνώμη. Υποκειμενική πάντα βέβαια η ματιά μου και φαντάστηκα ότι εννοείται.

Όσο για την BMW το μεγαλύτερο δράμα της ήταν όταν κάποιοι αναλάμβαναν να υλοποιήσουν τις οδηγίες του τμήματος marketing της που ομολογουμένως δεν το είχε παλιά, μα καθόλου όμως.

Έτσι επιμένουν να φτιάχνουν αερόψυκτα boxer -εξαιρετικά για όσους θέλουν κάτι τέτοιο- και τους λένε από το marketing, "κάντο όπως οι γιαπωνέζοι γιατί μας πήραν τα βρακιά στις πωλήσεις". Ε και αφού δεν τους αφήνει το τμήμα εξέλιξης να αλλάξουν τίποτα άλλο στο μηχανάκι πιάνουν και αντιγράφουν από τους Γιαπωνέζους... τα χρώματα και τα αυτοκόλλητα. Και βγαίνει ένα πράγμα τύπου "φρέζα βαμμένη Λαμποργκίνι".

Βγάζουν το F 650 GS -σώζωνται χάρησ τις πωλήσεις του ως τμήμα μοτοσικλετών- με το αστέρι κινητήρα και τους λένε από το marketing "ναι αλλά πουλάνε τρελά τα σκούτερ στους πιτσιρικάδες φτιάχτε ένα αλλά με ότι έχουμε στο εργοστάσιο από το F" και πάρτε στη μάπα ένα Scarver που είναι πολύ καλύτερο και πρακτικότερο από χιλιάδες μηχανάκια για αστική μετακίνηση αλλά είναι λες και μόλις τράκαρες, από τα πολλά αντικρουόμενα design features που έχει πάνω.

Έχει τρελά πράγματα για την εποχή και τα λεφτά του, από ιμάντα κέβλαρ μηδενική συντήρησης και αθόρυβης λειτουργίας, απίστευτους χώρους και αξεσουάρ για βολική καθημερινότητα, το τέλειο κέντρο βάρους με το ντεπόζιτο κάτω από την υπερχαμηλή σέλα κοκ Αλλά είναι σαν κακό photoshop.

Πολλές επιλογές τους αφήνουν να δουλεύουν με το ένα χέρι δεμένο πίσω από την πλάτη. Γιαυτό απέτυχε η σειρά G γιαυτό δεν βγήκε ποτέ K 75 GS κλπ κλπ

Όποτε αφήσουν έναν άνθρωπο με μία ιδέα να το φτιάξει βγαίνει κάτι γαμάτο θες G/S θες Κ κλπ

Δες πχ τα R 100 GS PD και θα δεις διαφορά με τα χρωματολογικά τέρατα που ανέβασες. Δες τα R 90 S... και πόσα άλλα.
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το "πορτμπαγκάζ" του scarver το έβαλε η Χόντα στο nc.

Το πιο "άσχημο" της πλατφόρμας με τον rotax ήταν το δημιούργημα του Philip Stark πάντως.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Το "πορτμπαγκάζ" του scarver το έβαλε η Χόντα στο nc.

Το πιο "άσχημο" της πλατφόρμας με τον rotax ήταν το δημιούργημα του Philip Stark πάντως.
Και όσο το κοιτάω τοσο μοιάζει με το εμετικο g650x country...
Το 650 rotax πάντως μοτέρ που θα μείνει στην ιστορία
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Eμ αυτά λέω. Είναι ένα σύμπαν παράλληλο όπου o κόσμος του έχει άλλη αισθητική και πρότυπα.
Εμένα για παράδειγμα μου άρεσε το Moto 6.5 του Stark. Αλλά όχι η τιμή του.
Ένα φεγγάρι έψαχνα XCountry να το κάνω adv. Αλλά και σκέτο το έβρισκα καταπληκτικό σε specs, απλά πανάκριβο.
Και απορώ ακόμα με την Honda που δεν έβγαλε ένα πραγματικό on off στη βάση του NCX, με ροπάκλα, άσπαστο και χαμηλό κέντρο βάρους. Προτίμησαν να κάνουν και αυτοί crossover με μεγα-σκουτερ. Λογικό αν δεις την αγορα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Η διαστημοβλαχιά επικράτησε σε μια ολόκληρη εποχή. Στα Ιαπωνικά έγινε πιο αίσθητή γιατί ήταν τα πιο "της μόδας" μηχανάκια. Δεν φαντάστηκα ότι θα χτυπήσω τις ευαίσθητες χορδές των Ιαπωνολατρών και ζητώ συγνώμη. Υποκειμενική πάντα βέβαια η ματιά μου και φαντάστηκα ότι εννοείται.
Δεν είναι θέμα ευαισθησίας και πραγματικά δε χρειάζεται συγνώμη. Και επί προσωπικού δεν είμαι Ιαπωνο-λάτρης, είμαι μοτό-λάτρης. Μπορώ να γίνω και Ιαπωνο-λάτρης και Ιταλο-λάτρης και Γερμανο-λάτρης και εν γένει Ευρω-λάτρης αν οι ανάγκες μου καλύπτονται από την μοτοσυκλέτα της κάθε παρασκευάστριας εταιρείας. Απλά μου φάνηκε κάπως επιθετικός ο όρος όπως διατυπώθηκε, με το σκεπτικό πως το γούστο και οι επιλογή μιας μοτοσυκλέτας είναι προσωπική υπόθεση και οι χαρακτηρισμοί δημιουργούν κλίμα χωρίς ουσιαστικό λόγο. Πιθανά -και το ελπίζω δηλαδή- να έχω κάνει λάθος ανάγνωση,
 
Top Bottom