omega
Τσέλιγκας
Αυτά που είδαμε,ξέρουμε και συζητούμε εδώ και χρόνια για το V Strom 650 οι πολλοί.
Ναι έχει ξανακουστεί αυτή η θεωρεία και είναι εν μέρη σωστή. Πρώτη η Suzuki έβαλε ρύγχος. Βέβαια όταν την έβγαλε η Suzuki δεν πούλησε μία, ενώ όταν την έβγαλε η BMW ξεκωλι@στηκε. Άρα μάλλον η BMW την "επέβαλε" αν θέλεις σαν αισθητική. Η Suzuki την είχε απορίψει και μαζί ο κόσμος πριν από αυτή, αλλά μπορεί και λόγω της ιδέας "800 κυβικά - ένας κύλινδρος - καθόλου σφραγίσματα" που πάτωσε. Who knows...To στυλ GS που μάλλον αναφέρεσαι προέρχεται από το 1995 και μετά με το R850GS (τα προγενέστερα GS δεν έχουν καμία σχέση σχεδιαστικά) και η αρχική έμπνευση δεν προέρχεται από την BMW αλλά από τη Suzuki με το DR750S BIG του 1987-1988. Αυτό που μιμμούνται λοιπόν όλοι έχει τη γεννέτειρα του από κάποια διαστημοβλάχικη γιαπωνέζα και όχι από κάποια βυζαρού μπυρομπεκρού γερμανίδα.
Ναι έχει ξανακουστεί αυτή η θεωρεία και είναι εν μέρη σωστή. Πρώτη η Suzuki έβαλε ρύγχος. Βέβαια όταν την έβγαλε η Suzuki δεν πούλησε μία, ενώ όταν την έβγαλε η BMW ξεκωλι@στηκε. Άρα μάλλον η BMW την "επέβαλε" αν θέλεις σαν αισθητική. Η Suzuki την είχε απορίψει και μαζί ο κόσμος πριν από αυτή, αλλά μπορεί και λόγω της ιδέας "800 κυβικά - ένας κύλινδρος - καθόλου σφραγίσματα" που πάτωσε. Who knows...
Πάντως από τους μιμητές και μόνο βλέπεις ότι δεν πήγε κανείς στο σχεδιαστήριο για look DR BIG, αλλά για GS.
Για τους BMW φανατικούς δε η αισθητική αυτή δεν προέρχεται από τον Μπίγκουλα, αλλά από τα διπλά φτερά που βάζαμε στα παλιά GS. Με το ψηλό που έδινε αρχική τοποθέτηση και το χαμηλό που προσθέταμε για τα νερά. Το ψηλό δε πολλοί το κόβαμε πίσω για να βάλουμε το ψυγείο λαδιού στο κέντρο του σκελετού μη φάει κάνα κλαρί και το κλαίμε, αλλά αν δεν το έκοβες έβρισκε επάνω και δεν είχε ροή αέρα. Οπότε η ιδέα του "ρύγχους" υπήρξε, -και μάλιστα τονισμένη από κάτι πρόσθετα στο φτερό της bmw που το κάνανε φτυάρι- αλλά όχι σταθερό.
Δεν πούλησε στην Ελλάδα το παλιό GS ρε άνθρωπε. Όταν βγήκε εδώ το πρώτο έκανε όσο ένα Fiat 127, όταν ο κόσμος εξαντλούσε τα Lada. Για έξω μιλάμε. Τώρα το χαμηλό φτερό κάτω από το ψηλό πολλοί το υιοθέτησαν -KLR κλπ- γιατί οκ "εντουράς και κακία κιετς" αλλά να τρως και τα νερά στη μούρη όλο το χειμώνα...Ναι ρε συ ειδε η BMW τον βλαχοελληνα και ζηλεψε την απειρου καλους παρεμβαση του με το χαμηλο φτερο για να μην λερωνει τα σκαρπινια του
Ποσα θελεις να μας τρελανεις...?
Για το αν πουλησε ο μπιγκουλας ή οχι εγω δεν εχω ιδεα Παντως η σουζουκι οχι μονο δεν τον σταματησε αλλα τον εξελιξε κιολας σε μεταγενεστερες της αρχικης εκδοσεις και δεν ξερω αλλα ισως κατι να λεει αυτο
Επανάληψη γιατί μαζί μιλάμε και χωριά κάταλαβαινομαστεΔεν πούλησε στην Ελλάδα το παλιό GS ρε άνθρωπε. Όταν βγήκε εδώ το πρώτο έκανε όσο ένα Fiat 127, όταν ο κόσμος εξαντλούσε τα Lada. Για έξω μιλάμε. Τώρα το χαμηλό φτερό κάτω από το ψηλό πολλοί το υιοθέτησαν -KLR κλπ- γιατί οκ "εντουράς και κακία κιετς" αλλά να τρως και τα νερά στη μούρη όλο το χειμώνα...
Για τους BMW φανατικούς δε η αισθητική αυτή δεν προέρχεται από τον Μπίγκουλα, αλλά από τα διπλά φτερά που βάζαμε στα παλιά GS. Με το ψηλό που έδινε αρχική τοποθέτηση και το χαμηλό που προσθέταμε για τα νερά. Το ψηλό δε πολλοί το κόβαμε πίσω για να βάλουμε το ψυγείο λαδιού στο κέντρο του σκελετού μη φάει κάνα κλαρί και το κλαίμε, αλλά αν δεν το έκοβες έβρισκε επάνω και δεν είχε ροή αέρα. Οπότε η ιδέα του "ρύγχους" υπήρξε, -και μάλιστα τονισμένη από κάτι πρόσθετα στο φτερό της bmw που το κάνανε φτυάρι- αλλά όχι σταθερό.
Δεν είπα λοιπον ότι πούλησε το τότε gs στην Ελλάδα Για το βλαχοκιτς με το έξτρα χαμηλό φτερό μίλησα το οποίο τοποθετούσαν τότε σε πάμπολλα ψευδοεντουροΝαι ρε συ ειδε η BMW τον βλαχοελληνα και ζηλεψε την απειρου καλους παρεμβαση του με το χαμηλο φτερο για να μην λερωνει τα σκαρπινια του
Ποσα θελεις να μας τρελανεις...?
Για το αν πουλησε ο μπιγκουλας ή οχι εγω δεν εχω ιδεα Παντως η σουζουκι οχι μονο δεν τον σταματησε αλλα τον εξελιξε κιολας σε μεταγενεστερες της αρχικης εκδοσεις και δεν ξερω αλλα ισως κατι να λεει αυτο
Σε βλέπω κάπως φανατικό οπαδό της BMW, πράγμα που σε οδηγεί σε επιχειρήματα που περισσοτερο μοιαζουν με προσωπικά συμπερσσματα.Ναι έχει ξανακουστεί αυτή η θεωρεία και είναι εν μέρη σωστή. Πρώτη η Suzuki έβαλε ρύγχος. Βέβαια όταν την έβγαλε η Suzuki δεν πούλησε μία, ενώ όταν την έβγαλε η BMW ξεκωλι@στηκε. Άρα μάλλον η BMW την "επέβαλε" αν θέλεις σαν αισθητική. Η Suzuki την είχε απορίψει και μαζί ο κόσμος πριν από αυτή, αλλά μπορεί και λόγω της ιδέας "800 κυβικά - ένας κύλινδρος - καθόλου σφραγίσματα" που πάτωσε. Who knows...
Πάντως από τους μιμητές και μόνο βλέπεις ότι δεν πήγε κανείς στο σχεδιαστήριο για look DR BIG, αλλά για GS.
Για τους BMW φανατικούς δε η αισθητική αυτή δεν προέρχεται από τον Μπίγκουλα, αλλά από τα διπλά φτερά που βάζαμε στα παλιά GS. Με το ψηλό που έδινε αρχική τοποθέτηση και το χαμηλό που προσθέταμε για τα νερά. Το ψηλό δε πολλοί το κόβαμε πίσω για να βάλουμε το ψυγείο λαδιού στο κέντρο του σκελετού μη φάει κάνα κλαρί και το κλαίμε, αλλά αν δεν το έκοβες έβρισκε επάνω και δεν είχε ροή αέρα. Οπότε η ιδέα του "ρύγχους" υπήρξε, -και μάλιστα τονισμένη από κάτι πρόσθετα στο φτερό της bmw που το κάνανε φτυάρι- αλλά όχι σταθερό.
Λείπει το κατω χαμηλο φτεροαφήνω αυτό εδω ....
![]()
![]()
και τώρα συνεχίστε την συζήτηση για τα ράμφη
![]()
![]()
![]()
![]()
Τουλάχιστον αυτό είναι Αρ Ντεκό, ακολουθεί μία τάση.αφήνω αυτό εδω ....
![]()
![]()
και τώρα συνεχίστε την συζήτηση για τα ράμφη
![]()
![]()
![]()
![]()
Η αναφορά σου και ο τροπος που εκφραστηκες είναι που τα χαλαει...Ούτε φανατικός ούτε οπαδός. Είχα 2 Βmw και 2 Honda, έκαστος στο είδος του και όλα με τις χάρες και τις "άρες" τους και τώρα με κινέζικο αν αυτό λέει κάτι. H Bmw επειδή είχε διαφορετικές και πολύ χαρακτηριστικές επιλογές από όλες τις άλλες μάρκες -ειδικά τις από Ιαπωνία- εξέλισε τη γραμμή της κοιτώντας περισσότερο το κοινό της παρά τους παραδίπλα. Ειδικά ως το 90κάτι. Γιαυτό επιμένω για το φτερό. It is a BMW thing, αν δεν τους ξέρεις δεν θα το πιάσεις. Δεν είναι απαραίτητα καλό αλλά για τους καταλάβεις πρέπει να έχεις την συγκεκριμένη εμπειρία και να γνωρίσεις και τον κόσμο της. Δεν τρελαίνομαι κιόλλας για μεγάλο μέρος του.
Τώρα για τον κόσμο της μοτοσικλέτας μόνο openminded δεν τον βρίσκω και της BMW από τους πιο ιδρυματικούς. Έκαναν στο παρελθόν τρομερές καινοτομίες και ταυτόχρονα σνόμπαραν το τι γινόταν στον υπόλοιπο πλανήτη. Παραδόξως δε όταν ξεπερνούσαν τον εαυτό τους και έβγαζαν πιο pop πράγματα όπως τα μονοκύλινδρα F ήταν το ίδιο το κοινό τους που τους έκραζε! Μετά ξεπουλούσαν στους μη Bmw μετά τους προσυλίτιζαν και τους έκραζαν περί "ορθοδοξίας του boxer" κλπ κλπ.
Τώρα περι αισθητικής, ο καθείς με τα γούστα του. Κάποιοι τα βλέπουν και ξερνάνε αυτάπου έβαλες εγώ καραγουστάρω. Τον μπίγκουλα πάλι δεν τον καταλαβαίνω καν.
Και όσο το κοιτάω τοσο μοιάζει με το εμετικο g650x country...Το "πορτμπαγκάζ" του scarver το έβαλε η Χόντα στο nc.
Το πιο "άσχημο" της πλατφόρμας με τον rotax ήταν το δημιούργημα του Philip Stark πάντως.
Δεν είναι θέμα ευαισθησίας και πραγματικά δε χρειάζεται συγνώμη. Και επί προσωπικού δεν είμαι Ιαπωνο-λάτρης, είμαι μοτό-λάτρης. Μπορώ να γίνω και Ιαπωνο-λάτρης και Ιταλο-λάτρης και Γερμανο-λάτρης και εν γένει Ευρω-λάτρης αν οι ανάγκες μου καλύπτονται από την μοτοσυκλέτα της κάθε παρασκευάστριας εταιρείας. Απλά μου φάνηκε κάπως επιθετικός ο όρος όπως διατυπώθηκε, με το σκεπτικό πως το γούστο και οι επιλογή μιας μοτοσυκλέτας είναι προσωπική υπόθεση και οι χαρακτηρισμοί δημιουργούν κλίμα χωρίς ουσιαστικό λόγο. Πιθανά -και το ελπίζω δηλαδή- να έχω κάνει λάθος ανάγνωση,Η διαστημοβλαχιά επικράτησε σε μια ολόκληρη εποχή. Στα Ιαπωνικά έγινε πιο αίσθητή γιατί ήταν τα πιο "της μόδας" μηχανάκια. Δεν φαντάστηκα ότι θα χτυπήσω τις ευαίσθητες χορδές των Ιαπωνολατρών και ζητώ συγνώμη. Υποκειμενική πάντα βέβαια η ματιά μου και φαντάστηκα ότι εννοείται.