Μπερδευτηκες γιατι τα διαβασες ΠΡΙΝ ή ΜΕΤΑ το καραφάκι;...χικκκ...ξηγησουΜε έχετε μπερδέψει όλοι εδώ μέσα μαυτα που γράφετε οπότε κιεγω αποφάσισα το εξής:
Έβαλα ένα ουζακι απτο καλο το Μυτιληνιο
Δεν νομίζω να μιλάνε για χωμάτινα λάστιχα,φίλος με Vstrom 650 κράτησε τα ασφάλτινα ελαστικά του 18.000 χλμ και πήγαινε τάπα ,άσφαλτο και 0,1% χώμα.:Εχω ακούσει από κάποιους ,για λάστιχα που "κράτησαν" 20.000χλμ ,κι έχω κουφαθεί.
Το ΜΑΧ που'χω κρατήσει πίσω λάστιχο (κ δεν εννοώ χωμάτινο) είναι 8,500χλμ ,κι από τα 7.500 κανονικά ήθελε αλλαγή.
Αλλά στο επαρχιακό στροφιλίκι είνμαι γκάζι-φρένα-χούφτωμα κ ΕΟ από 140 κι επάνω.
Αμα πάγαινα με 90 ,μπορεί κ να κράταγαν 20.000χλμ
Αλλά με 90 πάγαινα τότε...παλιά...με το παπί...επιδή δεν πήγαινε άλλο...κι επειδή δεν είχα κάτι άλλο.
Ωραία ήτανε κ τότε....
90
Εσυ βαλε ενα αυτοκολλητακι ΚΤΜ στα πλαϊνα του στρωμ και φυγε για βουνο...θα δεις βελτιωση τρανη Αν επιμενεις για σετακι ενα για ολα και βασει οσων γραφεις οτι κανεις και θελεις ριξε μια ματια κατα σειρα σε MitasE07-K60scout-Karoo3...Εγώ που θέλω να γίνω χωμάτινος, αλλά με βασική χρήση στην άσφαλτο, όχι δυνατότητα 2ου σετ ζαντών και όχι υπερβολές στο χώμα ( αλλά να βγάλω και το επόμενο troffy)....
Τι σκατά να βάλω στο v-stromάκι μου??????
Βάλε ότι σου αρέσει....ετσι και αλλιώς στο φετινό τροφυ δεν θα περνάει τίποτα!!Το ktm μπήκε στο 10ετές αναπτυξιακό πλάνο αγοράς... Αυτό το 990, που είναι 950 του Θάνου του κατεμίου....ακόμα το σκεφτομαι...
Τα καρού 3 με άρεσαν πάντως πιο πολυ απο τα άλλα (οπτικά έστω)
Στάλθηκε από το X5 μου
Παντα μετα το καραφακι..Μπερδευτηκες γιατι τα διαβασες ΠΡΙΝ ή ΜΕΤΑ το καραφάκι;...χικκκ...ξηγησου
Τα Ε10 ειναι οπως τα tkc.Προβληματιζομουν πολυ καιρο μεταξυ Ε10-Ε9 αλλα κατεληξα στο Ε9 ισως επειδη ημουν ευχαριστημενος με το 908 και ειπα να βαλω παρομοιο.Δεν τα ξεχασα τα Ε10 ομως εχω σκοπο να τα παρω μαζι φορτωμενα πανω στο ktm και να τα βαλω εκει που ησουν το καλοκαιριΚωστα, θα συμφωνησω που διαφωνεις καθως δεν εχω αποψη για τα Ε09. Και για να ειμαι πιο ακριβης, τα λαστιχα που ειχα στο μυαλο μου οταν εγραφα οτι απο αυτα που εχω διαβασει/δει (+ φυσικα την εμπειρια μου απο τα λαστιχα που χρησιμοποιησα) το Wild ειναι το καλυτερο απο πλευρας χωματινης αποδοσης, ειναι τα εξης:
Conti TKC80, Anlas CapraX, Pirelli MT21, Metzeler Karoo2, Michelin T63, Michelin Wild
(και εχω φορεσει ολα τα παραπανω εκτος απο τα Karoo2 και τα Wild)
Μακαρι ναναι ετσι οπως τα λες, οποτε αν παρουμε και την τιμη υπ'οψη (που εγω δεν εβαλα στην εξισωση) τοτε φαινονται οτι ειναι εξαιρετικη αγορα. Μηπως ομως ειναι πιο χαρντκοραδικα, δηλ. προς τα 908rr, γιατι η Mitas βγαζει και τα E10.
ΥΓ Αυτο με τα σκληρα πλαϊνα του E09 που εγραψε ο Σταματης πιο πανω ειναι θεμα - και ισχυει και για τα Wild. Και ειναι πιθανα αποτρεπτικο γι'αυτους που εχουν τροχους με σαμπρελες.
Οχι Γιωργο,θα διαφωνησω.Το καλυτερο για μενα ελαστικο για βαλε-βγαλε(ή δευτερο σετ ζαντων) για χρηση χωματινη σε μεσαια-μεγαλα ΟνΟφ ΔΕΝ ειναι το Anakee Wild αλλά το Mitas E09...εχει καλυτερα πλαϊνα απο το Wild και εξισου πολυ καλο κρατημα σε ολα τεραιν,συμπεριλαμβανομενου και της ασφαλτου.Συνυπολογιζω σε αυτο και το κοστος(135€ ζευγαρι Mitas-200€ τα Wild)οποτε εχουμε ακομα ενα συν στα Ε09.
Για μονιμα πανω εχω δοκιμασει προσωπικα τα TKC80 τα οποια θεωρω κορυφαια.Και αυτο διοτι τα Heidenau K60 scout που ειχα επισης μονιμα πανω δεν τα συνιστω λογω ευαισθητου και αποτομου στα δυσκολα μπροστινου-αν και βγαζουν πολλα χλμ μικτης χρησης-και κατα δευτερον οτι τα πολυ καλα Mitas E07 δεν τα εχω δοκιμασει,διαβαζω ομως και ακουω απο φιλους που τα ειχαν πανω πολυ καλα σχολια,τοσο σε αποδοση και κρατημα οσο και σε διαρκεια χιλιομετρικη...
Τα Anakee Wild τα εχω τωρα πανω,μονιμα μαλιστα και θα...επανατοποθετηθω εν καιρω.Η φθορα τους ομως σχετικα γρηγορα,δεν με αφηνει να εχω και μεγαλα "ονειρα" για διαρκεια και αποδοση μαζι...ειδωμεν.
19-17 φοράνε -εκτός από BMW & Vstrom- όλα τα Βαραντέρα, τα Καπο, τα 1190/1290/1050/1090, τα Μούλτι , τα Τενερε, τα Tiger 800/1200, τα Αφρικα μέχρι το 2016 (17 πίσω-21 εμπρός), τα ΤΑ (17 πίσω-21 εμπρός) και γενικά το 95% των μεσαίων – μεγάλων on/off.Ρε παίδες, μιλούσατε για χωμάτινα λάστιχα και κατόπιν όσων διάβασε ο ΧΛΓιώργης συμπέρανε πως το γουάιλντ από τα χωματερά (αυτά που τα καβατζάρεις με τα ασφάλτινα γιατί έχεις και 2ο σετ λέει) είναι το πιο χωματερό... του είπα λοιπόν εγώ για το 908..του Γιώργη έτσι; Μετά μου λέτε για 17-19 που φοράνε τα πιο πολλά ον-οφ (τα μπεμβε δηλαδή και τα βεστρομ)
Ο Γιώργης μιλάει για το Άφρικα το δικό του και τη χρήση που κάνει και είναι γνωστή. Εδώ γράφουμε όλοι και γνωριζόμαστε. Άρα καλά τα λέει εξ αρχής.και τελικά μετά από όλα αυτά ήρθε να καταλήξει κι ο ΧΛΓιώργης πως δεν μιλούσε για χωματερά λάστιχα, αλλά ντεμί που θέλει να κάνει και δικάβαλα ασφάλτινα βροχερά με τη γυναίκα του.
Άντε... τραβάω κι εγώ για Κωλοσούρτη.. αλλά με 5η. Τα μηχανάκια μου δεν έχουν έκτη!
Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισοτερους το τι γραφεται. Εγραψα παραπανω οτι εχω συμπερανει απο αυτα που διαβασα (και συμπληρωνω και απο αυτα που ειδα σε μηχανακια με Wild το περασμενο σ/κ) οτι το Wild ειναι το καλυτερο απο χωματινη συμπεριφορα σ'αυτη την κατηγορια, οχι "το πιο χωματερο", αλλα ενδεικνυται μονο γι'αυτους που εχουνε δευτερη πισω ζαντα τουλαχιστο ή αλλαζουν λάστιχα σε λαστιχά πριν απο χωματαδα / περιοδο χωματαδων επειδη τρωγονται σχετικα γρηγορα.
Μιλαω παντα για χωματινα, ΟΧΙ ντεμι λαστιχα, με τα οποια μπορω να πιεσω αρκετα και να ευχαριστηθω το μηχανακι στο χωμα οταν ειμαι μονος μου δηλ. τις περισοτερες φορες. Αλλα δεν περναω την γραμμη προς τα πιο εντουραδικα, πχ 908rr, γιατι θελω για παραδειγμα να μπορω να τα παω μεχρι 150-160χμω στην ασφαλτο στο πηγαινελα στο μακρινο χωμα αν χρειαστει και επισης να μην αφησω το μηχανακι και παρω το ΚΤΕΛ για την επιστροφη αν τυχει και βρεξει. Και να μπορω να ενιοτε να παρω και τη γυναικα (κατι που κανω σχετικα συχνα) σε απαιτητικες χωματινες εξερευνησεις με λασπες, σαθρα και τα σχετικα.
Πιο λιανα δε γινεται!
σωστά, τυπογραφικό... διορθώνω.Τα παλιά αφρικα, τρανσαλπ, κτλ φοράνε 21-17. 950-990, καινουρια άφρικα κτλ φοράνε 21-18.
Οι εκδόσεις Dakar ,που διαφέρουν;
και τα 2 παραπάνω λάστιχα κάνουν όσο και τα Wild (με ΦΠΑ κάνουν παραπάνω).
Τιμές αντιπροσώπου, τώρα αν τα βρίσκεται από αλλού φθηνότερα σαφώς δε μπορούν όλοι να τα βρουν το ίδιο, οποτε το πλεονέκτημα τιμής πάει περίπατο....
Το Ε10 (χωρίς να το έχω δοκιμάσει) φαίνεται κοντά στα TKC & Wild. Το Ε09 σαφώς πιο χωμάτινο.
Πιο σκληρα πλαινα του λαστιχουΟι εκδόσεις Dakar ,που διαφέρουν;
πιο σκληρο πλαινοΟι εκδόσεις Dakar ,που διαφέρουν;
Απευθυνόμουν στον XLGeorge. Για τις δικές του διαστάσεις. Λες για 19-17.. δε με αφορά.19-17 φοράνε -εκτός από BMW & Vstrom- όλα τα Βαραντέρα, τα Καπο, τα 1190/1290/1050/1090, τα Μούλτι , τα Τενερε, τα Tiger 800/1200, τα Αφρικα μέχρι το 2016 (17 πίσω-21 εμπρός), τα ΤΑ (17 πίσω-21 εμπρός) και γενικά το 95% των μεσαίων – μεγάλων on/off.
21-18 φοράνε μόνο τα ΚΤΜ 950-990 & 1190/1290/1050/1090 σε έκδοση R, το ΗΡ2 ,το Άφρικα 2016+ , πολλά μικρά on/offκαι λίγα μεσαία
Εδώ λοιπόν κάνεις μια γενίκευση κατά το δοκούν. Σαφώς δεν έχεις δίκιο.
Ωραία μπράβο και όλα καλά. ΑΛΛΑ! Εδώ θα μπει και ο Χ τύπος που έκανε αναζήτηση στο γούγλη και τον πέταξε πάνω στο αντβραιντ.γρ. Επομένως αντί να έχουμε την προσμονή ότι αυτός ο Χ τύπος θα ψυχανεμιστεί τη χρήση που κάνει ο Γιώργος στο μηχανάκι του, ας είμαστε πιο συγκεκριμένοι. (Ο Γιώργος στην προκειμένη.)Ο Γιώργης μιλάει για το Άφρικα το δικό του και τη χρήση που κάνει και είναι γνωστή. Εδώ γράφουμε όλοι και γνωριζόμαστε. Άρα καλά τα λέει εξ αρχής.
Όσο και να το λέτε, η πραγματικότητα είναι πως διαβάζω αυτά που γράφονται. Και όσες φορές και να το πείτε, δεν θα το αφήσω να "πέσει κάτω".Δεν είναι θέμα διαφωνίας όλα τα παραπάνω, αλλά κι εγώ βλέπω αυτό που είπε ο Γιώργης «Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισσότερους το τι γραφεται.»
και ανταπαντησαΒρίσκω το Dunlop 908rr πιο χωμάτινο σαν σχεδιασμό και γενικά όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί έχουν ακουστεί πολύ καλά λόγια, ειδικά για το πίσω.
και η σχετικη κουβεντα θα μπορουσε ναχε τελειωσει εκει, πιθανα με καποια επιπλεον διευκρινηση.Στεφανε, εννοειται αλλα μιλαγα για πιο all round χωματινα και το 908rr ειναι πολυ aggressive, σχεδον εντουραδικο λαστιχο και, σαν τετοιο, φυσικα εξαιρετικο στο χωμα.
Σταματη, ερωτηξη: στην ασφαλτο(στεγνο/βρεγμενο), τα Ε09 ειναι πιο κοντα στα D908rr ή στα Desert που ειχες επισης φορεσει? Προσπαθω να καταλαβω αν τα Ε09 ειναι επισης σχεδον εντουραδικα ή οχι, παντως το πελμα τους στις φωτο φαινεται λιγοτερο ακραιο απο τα D908rr.Τα 908 πιο χωματινα ακόμη,γαμανε στο χώμα λάσπη.Ειδικα το μπροστινο καρφωνει κατω σε ολων των ειδων τα εδαφη χωμα,λασπη ,μερεντες κτλ!
Ακόμη αυτό εχω μπροστά στα 7560 χωματινα.
Στην άσφαλτο στεγνή,αλλά κυρίως βρεγμενη ξαναλεω κοτουλα.Μιλαμε για καθαρό εντουραδικο - μην το ξεχναμε
Αποφάσισα να παραμείνω σε ιδιου τύπου λάστιχο με δυνατότητες στο χώμα και ήρεμα στην άσφαλτο και έτσι.....
Το mitas το εβαλα τώρα και με έχει εκπλήξει ευχάριστα.Για χώμα ,λάσπη άψογο,και στην άσφαλτο αν ζεσταθεί κρατάει αρκετά καλά απότι βλέπω.Πιο καλά απτο 908.Το μείον του ότι μπαινει- βγαίνει πολύ δύσκολα,σε τρυπιο λάστιχο αν πάθει θαχω θέμα.Μπηκε πολύ δυσκολα στη ζαντα,και απότι διαβάζω και σε ξένα φορα,το ιδιό λενε και αυτοι που το εχουν βαλει!