Best τακούνια για χωματινους Λελους και ανΤρες!

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
@el-Gatto ....εισαι

Δεν πειραζει......εγω θα ξαναβαλω wild, εσυ βαλε Heidenau:friend:
βάλε ότι θες .. και με τα στεφάνια να πας δεν με χαλάει .. χα χα χα


Sent from parallel universe using black holes.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@el-Gatto Κωστή "Αυτό θα μας το πεί -όταν έρθει η ώρα- κάποιος που έχει δοκιμάει κ τελειώσει WILD & TKC στο ίδιο μηχανάκι."


Παρόν ;)

Έχω 2000 χλμ στο wild και στην ίδια "ηλικία" τα TKC ήταν υποδεέστερα! Πάντα για το GS μιλάω.
Στα 3000 και κάτι είχαν τελειώσει αλλά έμειναν πάνω άλλα 1000 περίπου, αλλά είχα και λάστιχο "στο περίπου"!!!
Στα χωμάτινα που έχω βάλει σε όλα τα μεσαία -μεγάλα ον/οφ που είχα (διάφορα λάστιχα), τίποτα δεν κράτησε πάνω από 3500-4000 χλμ. Και μετά τις 3000 ήταν "χάρος".
Θα δω και τα μισλένια πώς θα πάνε μετά τις 3000 χλμ.

Σημείωση: στο odyssey όλα τα μεγάλα φόραγαν TKC κι όλα τέλειωσαν μετά από 1100 χλμ (70% χώμα-30% άσφαλτο). Όλοι είχαν λιωμένα λάστιχα! Βέβαια εκεί δεν έπαιξε "οικονομία" στα λάστιχα! Δεν τους ενδιέφερε. Είχαν κι άλλα στη νταλίκα ;)
Ο Ιταλός φωτογράφος (απίστευτη καρατιμόνα) με το 1190R φόραγε Anlas κι έβγαλε λινά στο τέλος!!! Είχε και κάτι χλμ παραπάνω, προερχόμενος από ένα 24ωρο αγώνα στην Αλβανία (καπάκι ήρθε, νύχτα Κυριακής στα Καλάβρυτα...)
Αλλά κι αυτός είχε την ίδια άποψη για τα Ανλας: καλά στο στεγνό (χώμα -άσφαλτο) μέτρια και κάτω στη βροχή, κακά στη λάσπη και μικρή χιλιομετρική απόδοση.


Να επανέλθω στο wild. Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι η σταθερότητα στην απόδοσή τους, κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον για Μισλεν. Συνήθως τα Μισλέν πέφτουν σε απόδοση γρήγορα. Αυτά όχι! Θα πω πάλι μετά από 3-4 χωμάτινες.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Στο χώμα...καρντια μου αναφερομαι!
Τα χωμάτινα δεν κάνουν για κάτι άλλο....:p
Εκτός αν είναι TKC, χαχαχχα.. Πλάγιαζαν πολύ καλά! Όπως σχεδόν ΟΛΑ τα χωμάτινα, ΟΚ στο στεγνό, προσοχή στο βρεγμένο, "ΚΙΧ" στην εναλλαγή στεγνού-βρεμένου.
Αλλά για κάποιον που δεν έχει 2ο ζευγάρι ζάντες και περιθώριο 20άρικου για αλλαγή κάθε φορά που θέλει να πάει μια βόλτα, το χωμάτινο είναι μονόδρομος...
Και στην τελική μου αρέσει να τα βλέπω, δεν βάζω ασφάλτινα από το 2011, με ασφάλτινα τα On-off μηχανάκια μου θυμίζουν μποντιμπιλντερά με γόβες! :D
Από αυτά που διαβάζω ΚΑΙ τα Wild πλαγιάζουν το ίδιο καλά αλλά αν είναι να κάνουν τα μισά χιλιόμετρα να τα βράσω! Τα TKC τα κράτησα 9.000 χλμ το πρώτο (δεν πήγα ποτέ πάνω από 120χλ/ω) και 6500 το 2ο (είχα αρχίσει να είμαι πιο κάγκουρας) στο 800.

@Rangos τελικά λάθος, τα E-07 Dakar είχα βάλει στο 800 (είχα βγάλει και το μισό λασπωμένο trOFFy στην Εύβοια) και το πούλησα με αυτά...
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Εκτός αν είναι TKC, χαχαχχα.. Πλάγιαζαν πολύ καλά! Όπως σχεδόν ΟΛΑ τα χωμάτινα, ΟΚ στο στεγνό, προσοχή στο βρεγμένο, "ΚΙΧ" στην εναλλαγή στεγνού-βρεμένου.
Αλλά για κάποιον που δεν έχει 2ο ζευγάρι ζάντες και περιθώριο 20άρικου για αλλαγή κάθε φορά που θέλει να πάει μια βόλτα, το χωμάτινο είναι μονόδρομος...
Και στην τελική μου αρέσει να τα βλέπω, δεν βάζω ασφάλτινα από το 2011, με ασφάλτινα τα On-off μηχανάκια μου θυμίζουν μποντιμπιλντερά με γόβες! :D
Από αυτά που διαβάζω ΚΑΙ τα Wild πλαγιάζουν το ίδιο καλά αλλά αν είναι να κάνουν τα μισά χιλιόμετρα να τα βράσω! Τα TKC τα κράτησα 9.000 χλμ το πρώτο (δεν πήγα ποτέ πάνω από 120χλ/ω) και 6500 το 2ο (είχα αρχίσει να είμαι πιο κάγκουρας) στο 800.

@Rangos τελικά λάθος, τα E-07 Dakar είχα βάλει στο 800 (είχα βγάλει και το μισό λασπωμένο trOFFy στην Εύβοια) και το πούλησα με αυτά...
Μαζι σου.....αλλα δοκιμασε μια φορα και τα wild, για να μην ακους εμας τα οργια και να εχεις δικη σου αποψη;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Από αυτά που διαβάζω ΚΑΙ τα Wild πλαγιάζουν το ίδιο καλά αλλά αν είναι να κάνουν τα μισά χιλιόμετρα να τα βράσω!
Αποκλείεται αυτό που λες. Ήδη είμαι στα μισά των TKC κι είναι άριστο το Wild, πολύ καλύτερο από το TKC με τα ίδια χλμ!
Στη χειρότερη θα βγάλουν τα ίδια χλμ. Περιμένω λίγο παραπάνω αλλά και να μη τα βγάλουν, δεν πειράζει, έτσι που συμπεριφέρονται ;)

Τα TKC τα κράτησα 9.000 χλμ το πρώτο (δεν πήγα ποτέ πάνω από 120χλ/ω) και 6500 το 2ο (είχα αρχίσει να είμαι πιο κάγκουρας) στο 800.
Αυτό το τελευταίο....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Από τα πόσα δεν είχες λάστιχο?
Μην πεις ότι κρατούσαν μέχρι τις 9000 χλμ....:D
Εκτός κι αν έκανες καλοκαίρι σε στεγνό (και καλό κυρίως τεραίν) τα μισά και βάλε χλμ!

Τα 6500 χλμ "τρώγονται" που λένε, αλλά και πάλι μετά τις 4000 χλμ δεν έκαναν τίποτα στη λάσπη κι αναρωτιέμαι για το χώμα...
Στην άσφαλτο μια χαρά θα ήταν (όπως τα δικά μου πριν τα πετάξω, στην άσφαλτο ήταν ΟΚ κι όπου αλλού, χάρος!)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black


Here is a nearly 2500 mile BigBlock next to a fresh e09 Dakar

από το διαδύκτιο...http://www.yamahasupertenere.com/index.php?topic=13859.0

4000 χλμ και τα ΜΙΤΑS e09 Dakar!
Μην προσπαθείτε να με πείσετε για ντακουνάτο μετά τις 4000 χλμ!!!! (για πίσω λέω ;) )
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09


Here is a nearly 2500 mile BigBlock next to a fresh e09 Dakar

από το διαδύκτιο...http://www.yamahasupertenere.com/index.php?topic=13859.0

4000 χλμ και τα ΜΙΤΑS e09 Dakar!
Μην προσπαθείτε να με πείσετε για ντακουνάτο μετά τις 4000 χλμ!!!! (για πίσω λέω ;) )
Διαβασες μαρη τι λεει ή ετσι το ανεβασες?? :D
Το αριστερο ειναι Kenda K784 Big Block το καινουργιο που βαζει ειναι το mitas :friend:
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Γενικα τα εντελως τακουνατα δεν γινεται να τα εχεις συνεχεια πανω, θα δινεις συνεχεια λεφτα σε λαστιζα, κι ο τατουλιξ εχει δικιο , για μονιμα πανω που να βγαλεις και κανα ασφαλτινο χιλιομετρο μονο Heidenau ή κανα Mitas E07 Dakar που ειχε κι ο Γιαννης
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Γενικα τα εντελως τακουνατα δεν γινεται να τα εχεις συνεχεια πανω, θα δινεις συνεχεια λεφτα σε λαστιζα, κι ο τατουλιξ εχει δικιο , για μονιμα πανω που να βγαλεις και κανα ασφαλτινο χιλιομετρο μονο Heidenau ή κανα Mitas E07 Dakar που ειχε κι ο Γιαννης
Συμφωνώ ότι δεν είναι για μόνιμα επάνω τα wild
Διαφωνώ όμως ότι κάνουν και τα heide....ιδιως για Αθήνα
Μιλάμε για σκοτωστρες !
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Διαβασες μαρη τι λεει ή ετσι το ανεβασες?? :D
Το αριστερο ειναι Kenda K784 Big Block το καινουργιο που βαζει ειναι το mitas :friend:
ok mitas μου φάνηκε και το παλιο
αλλά όλα έτσι γίνονται στα ίδια περίπου χλμ, ψάξε όσο θες. ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γενικα τα εντελως τακουνατα δεν γινεται να τα εχεις συνεχεια πανω, θα δινεις συνεχεια λεφτα σε λαστιζα, κι ο τατουλιξ εχει δικιο , για μονιμα πανω που να βγαλεις και κανα ασφαλτινο χιλιομετρο μονο Heidenau ή κανα Mitas E07 Dakar που ειχε κι ο Γιαννης
για μόνιμα πάνω καλά τα λέτε, αλλά στη λάσπη απλώς δεν έχεις λάστιχο.
όλα δε γίνονται το είπαμε.
ο καθείς το συμβιβασμό του ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Αυτό θα μας το πεί -όταν έρθει η ώρα- κάποιος που έχει δοκιμάει κ τελειώσει WILD & TKC στο ίδιο μηχανάκι.
Μόνον έτσι θα βγούν συμπεράσματα.

Αν μου επιτρέπεις την προσθήκη ,συμφωνούμε απολύτως.
Σχετικα με το πρωτο, τοχουν γραψει χρηστες στο advrider.com - βαλανε Wild για μεγαλυτερη διαρκεια και επειδη δεν καθησε γυρισανε στα TKC. Τα τελευταια ειναι αρκετα φτηνοτερα απο τα Wild στην Αμερικη ενω στην Ελλαδα συμβαινει το αντιθετο.

Σχετικα, με την προσθηκη, εννοειται οτι αυτο εννοουσα :ok:


Το κυριο συμπερασμα που βλεπω εγω απ'οτι εχει ειπωθει μεχρι τωρα ειναι οτι το Wild ειναι το καλυτερο χωματινο λαστιχο για μεσαια/μεγαλα on-off γι'αυτους που εχουν δευτερο σετ ζαντες ή βγαζω-βαζουν λαστιχα. Για μονιμα πανω και για αναβατες που γραφουν χιλιομετρα, χρειαζεται σιγουρα ενα πιο ανθεκτικο - "ντεμι" λαστιχο.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
για μόνιμα πάνω καλά τα λέτε, αλλά στη λάσπη απλώς δεν έχεις λάστιχο.
όλα δε γίνονται το είπαμε.
ο καθείς το συμβιβασμό του ;)
Ε καλά θα βοηθάτε λίγο στο σπρωξιμο, συμβιβαζομαι :p
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
....
Το κυριο συμπερασμα που βλεπω εγω απ'οτι εχει ειπωθει μεχρι τωρα ειναι οτι το Wild ειναι το καλυτερο χωματινο λαστιχο για μεσαια/μεγαλα on-off....
Βρίσκω το Dunlop 908rr πιο χωμάτινο σαν σχεδιασμό και γενικά όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί έχουν ακουστεί πολύ καλά λόγια, ειδικά για το πίσω.
(Σίγουρα πάντως ξεμπαζώνει ανεξαρτήτως εδάφους, με είχε "χτίσει" ο @MoNiker όταν τα είχε στο κατέμι του :p)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βρίσκω το Dunlop 908rr πιο χωμάτινο σαν σχεδιασμό και γενικά όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί έχουν ακουστεί πολύ καλά λόγια, ειδικά για το πίσω.
(Σίγουρα πάντως ξεμπαζώνει ανεξαρτήτως εδάφους, με είχε "χτίσει" ο @MoNiker όταν τα είχε στο κατέμι του :p)
βγαίνει σε 17'' πίσω και 19'' μπροστά αυτό?
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
βγαίνει σε 17'' πίσω και 19'' μπροστά αυτό?
Γιατί είναι χωμάτινες διαστάσεις αυτές; :friend:
Η αλήθεια είναι ότι το έχω δει σε 950/990 (που φοράει ίδιες διαστάσεις με το νέο άφρικα του Γιώργου). :ok:
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
βγαίνει σε 17'' πίσω και 19'' μπροστά αυτό?
Γιατί είναι χωμάτινες διαστάσεις αυτές; :friend:
Η αλήθεια είναι ότι το έχω δει σε 950/990 (που φοράει ίδιες διαστάσεις με το νέο άφρικα του Γιώργου). :ok:
Έχω την εντύπωςση πως δεν βγαίνει σε 19-17, είναι εντουράδικο λάστιχο, εξού και η στενότερη διάσταση του πίσω 140/80.

Νομίζω μόνο πίσω το φοράει ο @Shogun , και αν δε με γελάει η μνήμη μου, στο troffy μου είχε πει αρκετά καλά λόγια ειδικά για τη λάσπη, αλλά ένα βαρύ μηχανάκι σαν το 990 το ξεφτυλίζει αμέσως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Από τα πόσα δεν είχες λάστιχο?
Μην πεις ότι κρατούσαν μέχρι τις 9000 χλμ....:D
Τι θες να πεις;
Ότι δεν κρατάει ή πάει χώμα αυτό;

:D :D :D
Φωτο από τον "Gύρος τση ΚρήτηS" με το TKC στα 8000. Το λάστιχο αυτό έκανε (με φουλ φόρτωμα το 800) ακόμα 1000 χλμ, πολλά από τα οποία χώμα (στεγνό).

Ε, επειδή είσαι και παρεξηγιάρης καμιά φορά... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι κάνω πλάκα και αυτό το παραπάνω ΔΕΝ θα πρέπει να κυκλοφορεί πουθενά... :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιατί είναι χωμάτινες διαστάσεις αυτές; :friend:
Η αλήθεια είναι ότι το έχω δει σε 950/990 (που φοράει ίδιες διαστάσεις με το νέο άφρικα του Γιώργου). :ok:
Είναι για on/off, οι διαστάσεις που αναρρωτιέσαι...:cool:
TO Dunlop 908 βγαίνει μόνο στην εντουράδικη διάσταση 21''/18''
Κι ας τα λέει dual purpose η Dunlop...., έχουν σαφή προσανατολισμό σε χρήση εντούρο.

Τα περισσότερα μεσαία και μεγάλα on/off φοράνε 19''/17'' ή 21''/17''
Εξαίρεση τα 950/990 και τα νέα Αφρικα και 1190R

Καλό είναι λοιπόν να μένουμε σε πράγματα που συγκρίνονται μεταξύ τους (πχ Wild-TKC-Anlas) και να μη μπαίνουν στο παιχνίδι καθαρά χωμάτινα λάστιχα (mitas 09, Dunlop 908rr), ούτε και τύπου all terrain (=no terrain to me ;) ) Heidenau, Mitas 07 κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom