Best τακούνια για χωματινους Λελους και ανΤρες!

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Βρίσκω το Dunlop 908rr πιο χωμάτινο σαν σχεδιασμό και γενικά όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί έχουν ακουστεί πολύ καλά λόγια, ειδικά για το πίσω.
Στεφανε, εννοειται αλλα μιλαγα για πιο all round χωματινα και το 908rr ειναι πολυ aggressive, σχεδον εντουραδικο λαστιχο και, σαν τετοιο, φυσικα εξαιρετικο στο χωμα. Αλλα για παραδειγμα, δε θαθελα να με πιασει βροχη σε ασφαλτινη επιστροφη απο χωματαδα ουτε θαπαιρνα τη γυναικα πισω μ'αυτο πανω.


EDIT: @forester ποσταραμε σχεδον μαζι και συμφωνω απολυτα, τα λες πιο αναλυτικα απο πανου :ok:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τι θες να πεις;
Ότι δεν κρατάει ή πάει χώμα αυτό;

:D :D :D
Φωτο από τον "Gύρος τση ΚρήτηS" με το TKC στα 8000. Το λάστιχο αυτό έκανε (με φουλ φόρτωμα το 800) ακόμα 1000 χλμ, πολλά από τα οποία χώμα (στεγνό).

Ε, επειδή είσαι και παρεξηγιάρης καμιά φορά... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι κάνω πλάκα και αυτό το παραπάνω ΔΕΝ θα πρέπει να κυκλοφορεί πουθενά... :)
Ρε Γιάννο, τι παρεξήγηση κλπ?
Ειδικά εγώ....:inlove::rolleyes:

Αλλά λέτε διάρκειες 9000 χλμ και μετά δείχνετε αυτό και το λέτε λάστιχο... (κάνει , για STOP στις πίστες...:wacky::wacky::wacky::wacky:)
ΟΚ μια χαρά ;)

Τι συνεννόηση μπουζούκι ρπστμ:wacky::geek:
Ουγκαγκαμπουμ- κλπ που λέει κι ο Ταττού @tattoopanther

Mάθος και λοιπές χωματερές δυναμεις (κι εσύ μέσα) βάζετε στο παιχνίδι σύγκρισης με το Wild τα 908rr και τα Mitas e09


ήμαρτον!
παραδίνομαι

:pce::hh:

:ll:
Τι θες να πεις;
Ότι δεν κρατάει ή πάει χώμα αυτό;

:D :D :D
Φωτο από τον "Gύρος τση ΚρήτηS" με το TKC στα 8000. Το λάστιχο αυτό έκανε (με φουλ φόρτωμα το 800) ακόμα 1000 χλμ, πολλά από τα οποία χώμα (στεγνό).

Ε, επειδή είσαι και παρεξηγιάρης καμιά φορά... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι κάνω πλάκα και αυτό το παραπάνω ΔΕΝ θα πρέπει να κυκλοφορεί πουθενά... :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν δεχόμεθα αιχμαλώτους Φίλος....Ελευθερία ή Θάνατος. :ha
ε, μα!

για να την κάνω ίσα στον Κωλοσούρτη κατηφόρα, με 6η αφρενάριστος....

:wtf,::ang3:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Mάθος και λοιπές χωματερές δυναμεις (κι εσύ μέσα) βάζετε στο παιχνίδι σύγκρισης με το Wild τα 908rr και τα Mitas e09


ήμαρτον!
παραδίνομαι

:pce::hh:

:ll:
:p
Καλά, ο Μαθο έβαλε και Anakee 3 και ήθελε να πάει χώμα... (τα χάρισε αμέσως μετά αν θυμάμαι καλά).

Επομένως (και ήδη ίσως έχουμε ξεφύγει) υπάρχουν πόσα "χωμάτινα" ελαστικά;

1) Φλώρικα

TKC70
Anakee 3

2) Με κρίση προσωπικότητας

K60 Scout
E-07 Dakar
Karoo3

3) On - Off
TKC 80
Wild

4) Χαρντκόρ
908rr
E-09 Dakar

Μήπως να την κάναμε όντως μια τέτοια λίστα; :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
:p
Καλά, ο Μαθο έβαλε και Anakee 3 και ήθελε να πάει χώμα... (τα χάρισε αμέσως μετά αν θυμάμαι καλά).

Επομένως (και ήδη ίσως έχουμε ξεφύγει) υπάρχουν πόσα "χωμάτινα" ελαστικά;
1) Φλώρικα
TKC70
Anakee 3
2) Με κρίση προσωπικότητας
K60 Scout
E-07 Dakar
Karoo3

3) On - Off
TKC 80
Wild

4) Χαρντκόρ
908rr
E-09 Dakar

Μήπως να την κάναμε όντως μια τέτοια λίστα; :)

Πολύ σωστά!!!
Αυτός είναι ένας ρεαλιστικός διαχωρισμός και επιβάλλεται!
Μέσα μου είσαι ντοκ ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ανοίξτε άλλο θέμα :)


Sent from parallel universe using black holes.
και καλά λες


και δεν πειράζει


όλα ρόδες είναι ;)

Πώς να ξεχωρήσεις τόσα ποστ? Εξάλλου όταν λες για κάποιο προϊόν, μοιραίες οι συγκρίσεις με άλλα παρόμοια.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Ρε παίδες, μιλούσατε για χωμάτινα λάστιχα και κατόπιν όσων διάβασε ο ΧΛΓιώργης συμπέρανε πως το γουάιλντ από τα χωματερά (αυτά που τα καβατζάρεις με τα ασφάλτινα γιατί έχεις και 2ο σετ λέει) είναι το πιο χωματερό... του είπα λοιπόν εγώ για το 908..του Γιώργη έτσι; Μετά μου λέτε για 17-19 που φοράνε τα πιο πολλά ον-οφ (τα μπεμβε δηλαδή και τα βεστρομ:cool:) και τελικά μετά από όλα αυτά ήρθε να καταλήξει κι ο ΧΛΓιώργης πως δεν μιλούσε για χωματερά λάστιχα, αλλά ντεμί που θέλει να κάνει και δικάβαλα ασφάλτινα βροχερά με τη γυναίκα του.
Άντε... τραβάω κι εγώ για Κωλοσούρτη.. αλλά με 5η. Τα μηχανάκια μου δεν έχουν έκτη! :wacky:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Ρε παίδες, μιλούσατε για χωμάτινα λάστιχα και κατόπιν όσων διάβασε ο ΧΛΓιώργης συμπέρανε πως το γουάιλντ από τα χωματερά (αυτά που τα καβατζάρεις με τα ασφάλτινα γιατί έχεις και 2ο σετ λέει) είναι το πιο χωματερό... του είπα λοιπόν εγώ για το 908..του Γιώργη έτσι; Μετά μου λέτε για 17-19 που φοράνε τα πιο πολλά ον-οφ (τα μπεμβε δηλαδή και τα βεστρομ:cool:) και τελικά μετά από όλα αυτά ήρθε να καταλήξει κι ο ΧΛΓιώργης πως δεν μιλούσε για χωματερά λάστιχα, αλλά ντεμί που θέλει να κάνει και δικάβαλα ασφάλτινα βροχερά με τη γυναίκα του.
Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισοτερους το τι γραφεται. Εγραψα παραπανω οτι εχω συμπερανει απο αυτα που διαβασα (και συμπληρωνω και απο αυτα που ειδα σε μηχανακια με Wild το περασμενο σ/κ) οτι το Wild ειναι το καλυτερο απο χωματινη συμπεριφορα σ'αυτη την κατηγορια, οχι "το πιο χωματερο", αλλα ενδεικνυται μονο γι'αυτους που εχουνε δευτερη πισω ζαντα τουλαχιστο ή αλλαζουν λάστιχα σε λαστιχά πριν απο χωματαδα / περιοδο χωματαδων επειδη τρωγονται σχετικα γρηγορα.

Μιλαω παντα για χωματινα, ΟΧΙ ντεμι λαστιχα, με τα οποια μπορω να πιεσω αρκετα και να ευχαριστηθω το μηχανακι στο χωμα οταν ειμαι μονος μου δηλ. τις περισοτερες φορες. Αλλα δεν περναω την γραμμη προς τα πιο εντουραδικα, πχ 908rr, γιατι θελω για παραδειγμα να μπορω να τα παω μεχρι 150-160χμω στην ασφαλτο στο πηγαινελα στο μακρινο χωμα αν χρειαστει και επισης να μην αφησω το μηχανακι και παρω το ΚΤΕΛ για την επιστροφη αν τυχει και βρεξει. Και να μπορω να ενιοτε να παρω και τη γυναικα (κατι που κανω σχετικα συχνα) σε απαιτητικες χωματινες εξερευνησεις με λασπες, σαθρα και τα σχετικα.

Πιο λιανα δε γινεται!
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισοτερους το τι γραφεται. Εγραψα παραπανω οτι εχω συμπερανει απο αυτα που διαβασα (και συμπληρωνω και απο αυτα που ειδα σε μηχανακια με Wild το περασμενο σ/κ) οτι το Wild ειναι το καλυτερο απο χωματινη συμπεριφορα σ'αυτη την κατηγορια, οχι "το πιο χωματερο", αλλα ενδεικνυται μονο γι'αυτους που εχουνε δευτερη πισω ζαντα τουλαχιστο ή αλλαζουν λάστιχα σε λαστιχά πριν απο χωματαδα / περιοδο χωματαδων επειδη τρωγονται σχετικα γρηγορα.

Μιλαω παντα για χωματινα, ΟΧΙ ντεμι λαστιχα, με τα οποια μπορω να πιεσω αρκετα και να ευχαριστηθω το μηχανακι στο χωμα οταν ειμαι μονος μου δηλ. τις περισοτερες φορες. Αλλα δεν περναω την γραμμη προς τα πιο εντουραδικα, πχ 908rr, γιατι θελω για παραδειγμα να μπορω να τα παω μεχρι 150-160χμω στην ασφαλτο στο πηγαινελα στο μακρινο χωμα αν χρειαστει και επισης να μην αφησω το μηχανακι και παρω το ΚΤΕΛ για την επιστροφη αν τυχει και βρεξει. Και να μπορω να ενιοτε να παρω και τη γυναικα (κατι που κανω σχετικα συχνα) σε απαιτητικες χωματινες εξερευνησεις με λασπες, σαθρα και τα σχετικα.

Πιο λιανα δε γινεται!
Φταιει που εχεις εγγλεζικη προφορα αγορι μου:D και δεν σε καταλαβαινουμε
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα/Mυτιλήνη-Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Με έχετε μπερδέψει όλοι εδώ μέσα μαυτα που γράφετε οπότε κιεγω αποφάσισα το εξής:
Έβαλα ένα ουζακι απτο καλο το Μυτιληνιο,έκοψα μεζεδάκι λαδοτυρι σαγανακι,σαλαμακι,ελιες κτλ,άνοιξα το book service και πήρα δίπλα το κομπιουτεράκι.
Πινω μία γουλια και καταθέτω λοιπόν τα παρακάτω:
Απτο 2004 μέχρι τώρα 4 χωματινα διαφορετικών εταιριων λαστιχα έχω βάλει με την εξής σειρά κιόλας:
Tkc,michelin desert,908rr, mitas e09
Όλα τα χωματινα τα εβαζα οκτωβριο και τα εβγαζα αρχές Μαϊου.
Οι αλλαγές 2_1.
Διάρκεια:
Tkc: την πρώτη φορά το μακρινό 2004 τα έβαλα επάνω ολοκαίνουργια πήγα Μαρόκο δικαβαλλος και τριβαλιτσος έκανα ότι έκανα στην άμμο,στα βουνά και στα λαγκάδια,κάμποσες μερες και ξαναγυρισα πάλι πίσω.17 μέρες σύνολο,τέλη Σεπτεμβρίου το ταξίδι.
Εθνικές με 140,και 150 για προσπέραση σταθερα και μέχρι εκεί.
Τα κράτησα και όλο τον χειμώνα για χωμάτινες μετά.
Το πισω λαστιχο έκανε 13.720 χιλιόμετρα.Τα έκανα και τέλος.
Το μπροστά 19930.
Κάνω ειδική μνεία για αυτό το λαστιχο και αυτο το ταξιδι διότι δεν ξαναέκανα με άλλο χωμάτινο εξωτερικό.
Το επόμενο tkc κράτησε 10870 πίσω ,το μπροστά 19210.
Το επομενο tkc 11910
Τα desert τώρα και τα δύο πίσω το ένα 4730 το άλλο 4610.
Το μπροστά 9300
Ίδια χρήση στο χωμα, και ασφαλτο τα δούλευα με ταχυτητες κιαυτα γύρω στα 130-140.
Τα 908rr σαφώς πιο χωματινα τα πίσω το άλλαξα στα 7.560 !ίδια χρήση στο χωμα εθνικές όμως μέχρι 120 και σε βρεγμένο κοτουλα,μέχρι 90
Τα mitas e09 τα έβαλα φετος,πριν 1,5 μήνα και τα έχω δοκιμάσει σε τρεις χωμάτινες μέχρι τώρα.
Συμπέρασμα.
Κατά την δική μου άποψη χρηματων,και χρήση της μοτοσυκλετας στο χώμα,,αν τα tkc ήταν πιο φθηνά θα έβαζα ξανά αυτά.Δαγκωτο!Αξιοπιστία,κράτημα σε χώμα και βρεγμενη ασφαλτο, αντοχη!!!.Χωμα στεγνό άψογα και σε λάσπη το μυστικό ήταν να κατεβάσεις κιαλλο λίγο τις πιέσεις,απότι ήταν στο χώμα.Τα δούλευα με χωμάτινες πιέσεις και στην άσφαλτο,ειδικά στον γυρισμό κουρασμένος απτην εντουραδα- onoffαδα.All around λαστιχο.Αλλα ξαναλεω αποτρεπτική η τιμή του.Ενδεικτικα το 2004 το πίσω είχε 95 ευρώ χα χα.Τωρα δεν θέλετε να μάθετε...
Desert πολύ καλό κράτημα στην άσφαλτο και στην λασπη ,μικρή διάρκεια ζωης όμως. Εδω αποτι βλεπω τα wild στις φωτο τα ίδια θα ειναι σε διάρκεια,μη σου πω απότι βλέπω και πιο λιγο ακομη, και όπως πολύ σωστά είπε κάποιος φίλος πιο πριν δεν συμφέρουν για την δικιά μου (μας) χρηση και τσέπη!.Συμφωνω μαζί του.Δεν θα τα βαλω!
Τα 908 πιο χωματινα ακόμη,γαμανε στο χώμα λάσπη.Ειδικα το μπροστινο καρφωνει κατω σε ολων των ειδων τα εδαφη χωμα,λασπη ,μερεντες κτλ!
Ακόμη αυτό εχω μπροστά στα 7560 χωματινα.
Στην άσφαλτο στεγνή,αλλά κυρίως βρεγμενη ξαναλεω κοτουλα.Μιλαμε για καθαρό εντουραδικο - μην το ξεχναμε
Αποφάσισα να παραμείνω σε ιδιου τύπου λάστιχο με δυνατότητες στο χώμα και ήρεμα στην άσφαλτο και έτσι.....
Το mitas το εβαλα τώρα και με έχει εκπλήξει ευχάριστα.Για χώμα ,λάσπη άψογο,και στην άσφαλτο αν ζεσταθεί κρατάει αρκετά καλά απότι βλέπω.Πιο καλά απτο 908.Το μείον του ότι μπαινει- βγαίνει πολύ δύσκολα,σε τρυπιο λάστιχο αν πάθει θαχω θέμα.Μπηκε πολύ δυσκολα στη ζαντα,και απότι διαβάζω και σε ξένα φορα,το ιδιό λενε και αυτοι που το εχουν βαλει!
Σε βροχή μια φορά το ειδα,στην γυρισμό προχτές στην άσφαλτο που το δοκιμασα,κρατάει λίγο πιο καλά απτο 908 αλλά κι εκεί κοτουλα το πήγα.Ξερω τι φοράω και δεν μενδιαφερει αν έρθω μισή και μια ώρα πιο αργά πίσω.
Αυτά και επειδή πόνεσε το κεφάλι μου απτους αριθμούς σβήσε γραψε κτλ,πάω να βάλω ακόμη ένα ουζακι να μου περάσει ο πονοκεφαλος!
Άντε εβα (στην υγεία μας), οπως λέμε στο χωριό μου στο νησί!:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Το κυριο συμπερασμα που βλεπω εγω απ'οτι εχει ειπωθει μεχρι τωρα ειναι οτι το Wild ειναι το καλυτερο χωματινο λαστιχο για μεσαια/μεγαλα on-off γι'αυτους που εχουν δευτερο σετ ζαντες ή βγαζω-βαζουν λαστιχα. Για μονιμα πανω και για αναβατες που γραφουν χιλιομετρα, χρειαζεται σιγουρα ενα πιο ανθεκτικο - "ντεμι" λαστιχο.
:rolleyes:
Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισοτερους το τι γραφεται. Εγραψα παραπανω οτι εχω συμπερανει απο αυτα που διαβασα (και συμπληρωνω και απο αυτα που ειδα σε μηχανακια με Wild το περασμενο σ/κ) οτι το Wild ειναι το καλυτερο απο χωματινη συμπεριφορα σ'αυτη την κατηγορια, οχι "το πιο χωματερο", αλλα ενδεικνυται μονο γι'αυτους που εχουνε δευτερη πισω ζαντα τουλαχιστο ή αλλαζουν λάστιχα σε λαστιχά πριν απο χωματαδα / περιοδο χωματαδων επειδη τρωγονται σχετικα γρηγορα.
Διαβάζω ό,τι γράφεις και όπως το γράφεις Γιώργο.
Και αν το γράψεις από την αρχή σωστά, σε διαβεβαιώ, δεν χρείαζεται να το κάνεις λιανά. Όχι μόνο σε μένα, αλλά και στο υπόλοιπο 68% πληθυσμού που αντιπροσωπεύω.
Πες λοιπόν ποια από τις 2 προτάσεις σου ισχύει τελικά για να μη «χανόμαστε στη μετάφραση»...
Και γενικά θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας όταν γράφουμε την «γνώμη», «άποψη» ή «αποψάρα» μας(κάποιοι έχουν κι από αυτό) για κάτι, να είμαστε ακριβείς στα γραφόμενά μας. Έτσι βοηθάμε τον μπερδεμένο/άσχετο και κάνουμε τον χώρο που μας φιλοξενεί ποιοτικότερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Ο Πιστοποιημένος
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
Αυτό με τα λάστιχα πρέπει να το κοιτάξουμε.....μην καταντήσουμε αλκοολες στο τελος :pointu:
Ε ναι γιατι πανω απο ολα η υγεια :D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Το κυριο συμπερασμα που βλεπω εγω απ'οτι εχει ειπωθει μεχρι τωρα ειναι οτι το Wild ειναι το καλυτερο χωματινο λαστιχο για μεσαια/μεγαλα on-off γι'αυτους που εχουν δευτερο σετ ζαντες ή βγαζω-βαζουν λαστιχα. Για μονιμα πανω και για αναβατες που γραφουν χιλιομετρα, χρειαζεται σιγουρα ενα πιο ανθεκτικο - "ντεμι" λαστιχο.
Οχι Γιωργο,θα διαφωνησω.Το καλυτερο για μενα ελαστικο για βαλε-βγαλε(ή δευτερο σετ ζαντων) για χρηση χωματινη σε μεσαια-μεγαλα ΟνΟφ ΔΕΝ ειναι το Anakee Wild αλλά το Mitas E09...εχει καλυτερα πλαϊνα απο το Wild και εξισου πολυ καλο κρατημα σε ολα τεραιν,συμπεριλαμβανομενου και της ασφαλτου.Συνυπολογιζω σε αυτο και το κοστος(135€ ζευγαρι Mitas-200€ τα Wild)οποτε εχουμε ακομα ενα συν στα Ε09.

Για μονιμα πανω εχω δοκιμασει προσωπικα τα TKC80 τα οποια θεωρω κορυφαια.Και αυτο διοτι τα Heidenau K60 scout που ειχα επισης μονιμα πανω δεν τα συνιστω λογω ευαισθητου και αποτομου στα δυσκολα μπροστινου-αν και βγαζουν πολλα χλμ μικτης χρησης-και κατα δευτερον οτι τα πολυ καλα Mitas E07 δεν τα εχω δοκιμασει,διαβαζω ομως και ακουω απο φιλους που τα ειχαν πανω πολυ καλα σχολια,τοσο σε αποδοση και κρατημα οσο και σε διαρκεια χιλιομετρικη...

Τα Anakee Wild τα εχω τωρα πανω,μονιμα μαλιστα και θα...επανατοποθετηθω εν καιρω.Η φθορα τους ομως σχετικα γρηγορα,δεν με αφηνει να εχω και μεγαλα "ονειρα" για διαρκεια και αποδοση μαζι...ειδωμεν.
 

ilai

Ο Πιστοποιημένος
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
Εγω απο ολα τα χωματινα ελαστικα που εχω δοκιμασει καταληγω και λεω tkc 80 για ολο το χειμωνα χωρις βγαλε βαλε και μεικτα χλμ ασφαλτο και χωμα. Αν ημουν βγαλε βαλε Ε-09 που ειχα και περυσι( στο χωμα γατζωνει) λαστιχαρα !!! Τα Ε-09 τα ειχα βαλει αν θυμαμαι 170-180 το σετ και τα tkc 80 φετος 230 . Ακουσα και απο τον Γιωργο το ΣΚ οτι το βρισκει πολυ πιο ακριβα για το αφρικα που εχουμε ιδιες διαστασεις και μου εκανε εντυπωση. Σε γνωστο μαγαζι της Αθηνας παντως τα εβαλα σε αυτη την τιμη την οποια βρισκω εξαιρετικη για τα συγκεκριμενα λαστιχα!
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα/Mυτιλήνη-Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Αυτό θα μας το πεί -όταν έρθει η ώρα- κάποιος που έχει δοκιμάει κ τελειώσει WILD & TKC στο ίδιο μηχανάκι.
Φαίνεται στις φωτο Κώστα τι να δοκιμάσει κάποιος ,το λαστιχο δεν έχει διάρκεια ζωής όπως το tkc έτσι πιστεύω εγώ.

ΥΓ:
Εχω ακούσει από κάποιους ,για λάστιχα που "κράτησαν" 20.000χλμ ,κι έχω κουφαθε
Εγώ Κώστα και μην κουφαθεις γέρος άνθρωπος :friend: .Τα μαμά scorpion τόσα χρόνια βάζω,τα καλύτερα για το 950 πιστεύω σύμφωνα με τη δική μου χρήση,και όλα πάνω από 24.000 έβγαλαν.( Δεν ξαναβάζω κομπιουτεράκι για ολα,θα πρέπει να ξαναπιω ουζακι και ειναι πρωι ακομη:happy:).Ασφαλτο μονο Ελλαδα και εξωτερικό.Μαλιστα εξωτερικό σε χρήση βροχή κρυο ζεστη κτλ και φυσικά φορτωμένος έτσι!και δεν πήγαινα με 90 φυσικα.Και φέτος αυτά θα έβαζα για εξωτερικό αλλά δεν τα έβρισκα τον Μάιο και έβαλα τα tkc 70.Οταν τελειώσουν θα πω εντυπώσεις
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Οχι Γιωργο,θα διαφωνησω.Το καλυτερο για μενα ελαστικο για βαλε-βγαλε(ή δευτερο σετ ζαντων) για χρηση χωματινη σε μεσαια-μεγαλα ΟνΟφ ΔΕΝ ειναι το Anakee Wild αλλά το Mitas E09...εχει καλυτερα πλαϊνα απο το Wild και εξισου πολυ καλο κρατημα σε ολα τεραιν,συμπεριλαμβανομενου και της ασφαλτου.Συνυπολογιζω σε αυτο και το κοστος(135€ ζευγαρι Mitas-200€ τα Wild)οποτε εχουμε ακομα ενα συν στα Ε09.
Κωστα, θα συμφωνησω που διαφωνεις :) καθως δεν εχω αποψη για τα Ε09. Και για να ειμαι πιο ακριβης, τα λαστιχα που ειχα στο μυαλο μου οταν εγραφα οτι απο αυτα που εχω διαβασει/δει (+ φυσικα την εμπειρια μου απο τα λαστιχα που χρησιμοποιησα) το Wild ειναι το καλυτερο απο πλευρας χωματινης αποδοσης, ειναι τα εξης:

Conti TKC80, Anlas CapraX, Pirelli MT21, Metzeler Karoo2, Michelin T63, Michelin Wild
(και εχω φορεσει ολα τα παραπανω εκτος απο τα Karoo2 και τα Wild)

Μακαρι ναναι ετσι οπως τα λες, οποτε αν παρουμε και την τιμη υπ'οψη (που εγω δεν εβαλα στην εξισωση) τοτε φαινονται οτι ειναι εξαιρετικη αγορα. Μηπως ομως ειναι πιο χαρντκοραδικα, δηλ. προς τα 908rr, γιατι η Mitas βγαζει και τα E10.

ΥΓ Αυτο με τα σκληρα πλαϊνα του E09 που εγραψε ο Σταματης πιο πανω ειναι θεμα - και ισχυει και για τα Wild. Και ειναι πιθανα αποτρεπτικο γι'αυτους που εχουν τροχους με σαμπρελες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom