Best τακούνια για χωματινους Λελους και ανΤρες!

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
SUZUKI DL650 K6 το χωματινο
Εγώ που θέλω να γίνω χωμάτινος, αλλά με βασική χρήση στην άσφαλτο, όχι δυνατότητα 2ου σετ ζαντών και όχι υπερβολές στο χώμα ( αλλά να βγάλω και το επόμενο troffy)....
Τι σκατά να βάλω στο v-stromάκι μου??????

Στάλθηκε από το X5 μου
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Με έχετε μπερδέψει όλοι εδώ μέσα μαυτα που γράφετε οπότε κιεγω αποφάσισα το εξής:
Έβαλα ένα ουζακι απτο καλο το Μυτιληνιο:friendship:
Μπερδευτηκες γιατι τα διαβασες ΠΡΙΝ ή ΜΕΤΑ το καραφάκι;...:Dχικκκ...ξηγησου :p
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
:Εχω ακούσει από κάποιους ,για λάστιχα που "κράτησαν" 20.000χλμ ,κι έχω κουφαθεί.
Το ΜΑΧ που'χω κρατήσει πίσω λάστιχο (κ δεν εννοώ χωμάτινο) είναι 8,500χλμ ,κι από τα 7.500 κανονικά ήθελε αλλαγή.
Αλλά στο επαρχιακό στροφιλίκι είνμαι γκάζι-φρένα-χούφτωμα κ ΕΟ από 140 κι επάνω.
Αμα πάγαινα με 90 ,μπορεί κ να κράταγαν 20.000χλμ
Αλλά με 90 πάγαινα τότε...παλιά...με το παπί...επιδή δεν πήγαινε άλλο...κι επειδή δεν είχα κάτι άλλο.
Ωραία ήτανε κ τότε....
90
Δεν νομίζω να μιλάνε για χωμάτινα λάστιχα,φίλος με Vstrom 650 κράτησε τα ασφάλτινα ελαστικά του 18.000 χλμ και πήγαινε τάπα ,άσφαλτο και 0,1% χώμα.
Τον πειράζαμε ότι κάθε πρωί κάνει μερικές τζιμπιές με την ηλεκτροκόλληση για να μην ανοίξουν τα λινά,το πίσω λάστιχο ήταν έτσι...(_).
Μπορείς με ξερά,παλιά και σκληρά λάστιχα να κάνεις πιστεύω και 30.000 χλμ ... αλλά είναι σαν να έχεις λάστιχα του ποτίσματος, 50 χλω στο τσακίρ κέφι.
Υ.Γ. Ο παραπάνω φίλος όταν άλλαξε ελαστικά έπαθε πολιτισμικό σοκ:ida:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εγώ που θέλω να γίνω χωμάτινος, αλλά με βασική χρήση στην άσφαλτο, όχι δυνατότητα 2ου σετ ζαντών και όχι υπερβολές στο χώμα ( αλλά να βγάλω και το επόμενο troffy)....
Τι σκατά να βάλω στο v-stromάκι μου??????
Εσυ βαλε ενα αυτοκολλητακι ΚΤΜ στα πλαϊνα του στρωμ και φυγε για βουνο...θα δεις βελτιωση τρανη :D:pΑν επιμενεις για σετακι ενα για ολα και βασει οσων γραφεις οτι κανεις και θελεις ριξε μια ματια κατα σειρα σε MitasE07-K60scout-Karoo3...:rolleyes:
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
SUZUKI DL650 K6 το χωματινο
Το ktm μπήκε στο 10ετές αναπτυξιακό πλάνο αγοράς... Αυτό το 990, που είναι 950 του Θάνου του κατεμίου....ακόμα το σκεφτομαι...

Τα καρού 3 με άρεσαν πάντως πιο πολυ απο τα άλλα (οπτικά έστω)

Στάλθηκε από το X5 μου
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@todor Τοντορή...:p οποια κι αν επιλεξεις για τη χρηση που θελεις και με την ευγενικη χρηση που θα κάνεις...καλολασπωτα και καλοφαγωτα.Ολα θα σε αφησουν ικανοποιημενο:).................μεχρι να παρεις το ΚΤΜ:D
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Το ktm μπήκε στο 10ετές αναπτυξιακό πλάνο αγοράς... Αυτό το 990, που είναι 950 του Θάνου του κατεμίου....ακόμα το σκεφτομαι...

Τα καρού 3 με άρεσαν πάντως πιο πολυ απο τα άλλα (οπτικά έστω)

Στάλθηκε από το X5 μου
Βάλε ότι σου αρέσει....ετσι και αλλιώς στο φετινό τροφυ δεν θα περνάει τίποτα!!:p
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα/Mυτιλήνη-Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Κωστα, θα συμφωνησω που διαφωνεις :) καθως δεν εχω αποψη για τα Ε09. Και για να ειμαι πιο ακριβης, τα λαστιχα που ειχα στο μυαλο μου οταν εγραφα οτι απο αυτα που εχω διαβασει/δει (+ φυσικα την εμπειρια μου απο τα λαστιχα που χρησιμοποιησα) το Wild ειναι το καλυτερο απο πλευρας χωματινης αποδοσης, ειναι τα εξης:

Conti TKC80, Anlas CapraX, Pirelli MT21, Metzeler Karoo2, Michelin T63, Michelin Wild
(και εχω φορεσει ολα τα παραπανω εκτος απο τα Karoo2 και τα Wild)

Μακαρι ναναι ετσι οπως τα λες, οποτε αν παρουμε και την τιμη υπ'οψη (που εγω δεν εβαλα στην εξισωση) τοτε φαινονται οτι ειναι εξαιρετικη αγορα. Μηπως ομως ειναι πιο χαρντκοραδικα, δηλ. προς τα 908rr, γιατι η Mitas βγαζει και τα E10.

ΥΓ Αυτο με τα σκληρα πλαϊνα του E09 που εγραψε ο Σταματης πιο πανω ειναι θεμα - και ισχυει και για τα Wild. Και ειναι πιθανα αποτρεπτικο γι'αυτους που εχουν τροχους με σαμπρελες.
Τα Ε10 ειναι οπως τα tkc.Προβληματιζομουν πολυ καιρο μεταξυ Ε10-Ε9 αλλα κατεληξα στο Ε9 ισως επειδη ημουν ευχαριστημενος με το 908 και ειπα να βαλω παρομοιο.Δεν τα ξεχασα τα Ε10 ομως εχω σκοπο να τα παρω μαζι φορτωμενα πανω στο ktm και να τα βαλω εκει που ησουν το καλοκαιρι ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οχι Γιωργο,θα διαφωνησω.Το καλυτερο για μενα ελαστικο για βαλε-βγαλε(ή δευτερο σετ ζαντων) για χρηση χωματινη σε μεσαια-μεγαλα ΟνΟφ ΔΕΝ ειναι το Anakee Wild αλλά το Mitas E09...εχει καλυτερα πλαϊνα απο το Wild και εξισου πολυ καλο κρατημα σε ολα τεραιν,συμπεριλαμβανομενου και της ασφαλτου.Συνυπολογιζω σε αυτο και το κοστος(135€ ζευγαρι Mitas-200€ τα Wild)οποτε εχουμε ακομα ενα συν στα Ε09.

Για μονιμα πανω εχω δοκιμασει προσωπικα τα TKC80 τα οποια θεωρω κορυφαια.Και αυτο διοτι τα Heidenau K60 scout που ειχα επισης μονιμα πανω δεν τα συνιστω λογω ευαισθητου και αποτομου στα δυσκολα μπροστινου-αν και βγαζουν πολλα χλμ μικτης χρησης-και κατα δευτερον οτι τα πολυ καλα Mitas E07 δεν τα εχω δοκιμασει,διαβαζω ομως και ακουω απο φιλους που τα ειχαν πανω πολυ καλα σχολια,τοσο σε αποδοση και κρατημα οσο και σε διαρκεια χιλιομετρικη...

Τα Anakee Wild τα εχω τωρα πανω,μονιμα μαλιστα και θα...επανατοποθετηθω εν καιρω.Η φθορα τους ομως σχετικα γρηγορα,δεν με αφηνει να εχω και μεγαλα "ονειρα" για διαρκεια και αποδοση μαζι...ειδωμεν.







και τα 2 παραπάνω λάστιχα κάνουν όσο και τα Wild (με ΦΠΑ κάνουν παραπάνω).
Τιμές αντιπροσώπου, τώρα αν τα βρίσκεται από αλλού φθηνότερα σαφώς δε μπορούν όλοι να τα βρουν το ίδιο, οποτε το πλεονέκτημα τιμής πάει περίπατο.... ;)

Το Ε10 (χωρίς να το έχω δοκιμάσει) φαίνεται κοντά στα TKC & Wild. Το Ε09 σαφώς πιο χωμάτινο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ρε παίδες, μιλούσατε για χωμάτινα λάστιχα και κατόπιν όσων διάβασε ο ΧΛΓιώργης συμπέρανε πως το γουάιλντ από τα χωματερά (αυτά που τα καβατζάρεις με τα ασφάλτινα γιατί έχεις και 2ο σετ λέει) είναι το πιο χωματερό... του είπα λοιπόν εγώ για το 908..του Γιώργη έτσι; Μετά μου λέτε για 17-19 που φοράνε τα πιο πολλά ον-οφ (τα μπεμβε δηλαδή και τα βεστρομ:cool:)
19-17 φοράνε -εκτός από BMW & Vstrom- όλα τα Βαραντέρα, τα Καπο, τα 1190/1290/1050/1090, τα Μούλτι , τα Τενερε, τα Tiger 800/1200, τα Αφρικα μέχρι το 2016 (17 πίσω-21 εμπρός), τα ΤΑ (17 πίσω-21 εμπρός) και γενικά το 95% των μεσαίων – μεγάλων on/off.

21-18 φοράνε μόνο τα ΚΤΜ 950-990 & 1190/1290/1050/1090 σε έκδοση R, το ΗΡ2 ,το Άφρικα 2016+ , πολλά μικρά on/offκαι λίγα μεσαία
Εδώ λοιπόν κάνεις μια γενίκευση κατά το δοκούν. Σαφώς δεν έχεις δίκιο.



και τελικά μετά από όλα αυτά ήρθε να καταλήξει κι ο ΧΛΓιώργης πως δεν μιλούσε για χωματερά λάστιχα, αλλά ντεμί που θέλει να κάνει και δικάβαλα ασφάλτινα βροχερά με τη γυναίκα του.
Άντε... τραβάω κι εγώ για Κωλοσούρτη.. αλλά με 5η. Τα μηχανάκια μου δεν έχουν έκτη! :wacky:
Ο Γιώργης μιλάει για το Άφρικα το δικό του και τη χρήση που κάνει και είναι γνωστή. Εδώ γράφουμε όλοι και γνωριζόμαστε. Άρα καλά τα λέει εξ αρχής.

Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισοτερους το τι γραφεται. Εγραψα παραπανω οτι εχω συμπερανει απο αυτα που διαβασα (και συμπληρωνω και απο αυτα που ειδα σε μηχανακια με Wild το περασμενο σ/κ) οτι το Wild ειναι το καλυτερο απο χωματινη συμπεριφορα σ'αυτη την κατηγορια, οχι "το πιο χωματερο", αλλα ενδεικνυται μονο γι'αυτους που εχουνε δευτερη πισω ζαντα τουλαχιστο ή αλλαζουν λάστιχα σε λαστιχά πριν απο χωματαδα / περιοδο χωματαδων επειδη τρωγονται σχετικα γρηγορα.

Μιλαω παντα για χωματινα, ΟΧΙ ντεμι λαστιχα, με τα οποια μπορω να πιεσω αρκετα και να ευχαριστηθω το μηχανακι στο χωμα οταν ειμαι μονος μου δηλ. τις περισοτερες φορες. Αλλα δεν περναω την γραμμη προς τα πιο εντουραδικα, πχ 908rr, γιατι θελω για παραδειγμα να μπορω να τα παω μεχρι 150-160χμω στην ασφαλτο στο πηγαινελα στο μακρινο χωμα αν χρειαστει και επισης να μην αφησω το μηχανακι και παρω το ΚΤΕΛ για την επιστροφη αν τυχει και βρεξει. Και να μπορω να ενιοτε να παρω και τη γυναικα (κατι που κανω σχετικα συχνα) σε απαιτητικες χωματινες εξερευνησεις με λασπες, σαθρα και τα σχετικα.

Πιο λιανα δε γινεται!


Δεν είναι θέμα διαφωνίας όλα τα παραπάνω, αλλά κι εγώ βλέπω αυτό που είπε ο Γιώργης «Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισσότερους το τι γραφεται.»
Υπενθυμίζω ότι τα ποστ αυτά ήταν σε θέμα για τα Wild, και η κουβέντα περιστρεφόταν σε μεγάλα ή μεσαία μηχανάκια. Τώρα που είναι μόνο του, σα συγκριτικό ας πούμε, όλα αυτά αποκτούν και νόημα, αλλά δε μπορώ να μην αναγνωρίσω το δίκιο του XLΓιώργη στη χτεσινή κουβέντα
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
XRV 750
Τα παλιά αφρικα, τρανσαλπ, κτλ φοράνε 21-17. 950-990, καινουρια άφρικα κτλ φοράνε 21-18.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα παλιά αφρικα, τρανσαλπ, κτλ φοράνε 21-17. 950-990, καινουρια άφρικα κτλ φοράνε 21-18.
σωστά, τυπογραφικό... διορθώνω.
 

Spyrious

Αρχάριος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,00' TTR250





και τα 2 παραπάνω λάστιχα κάνουν όσο και τα Wild (με ΦΠΑ κάνουν παραπάνω).
Τιμές αντιπροσώπου, τώρα αν τα βρίσκεται από αλλού φθηνότερα σαφώς δε μπορούν όλοι να τα βρουν το ίδιο, οποτε το πλεονέκτημα τιμής πάει περίπατο.... ;)

Το Ε10 (χωρίς να το έχω δοκιμάσει) φαίνεται κοντά στα TKC & Wild. Το Ε09 σαφώς πιο χωμάτινο.
Οι εκδόσεις Dakar ,που διαφέρουν;
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
19-17 φοράνε -εκτός από BMW & Vstrom- όλα τα Βαραντέρα, τα Καπο, τα 1190/1290/1050/1090, τα Μούλτι , τα Τενερε, τα Tiger 800/1200, τα Αφρικα μέχρι το 2016 (17 πίσω-21 εμπρός), τα ΤΑ (17 πίσω-21 εμπρός) και γενικά το 95% των μεσαίων – μεγάλων on/off.

21-18 φοράνε μόνο τα ΚΤΜ 950-990 & 1190/1290/1050/1090 σε έκδοση R, το ΗΡ2 ,το Άφρικα 2016+ , πολλά μικρά on/offκαι λίγα μεσαία
Εδώ λοιπόν κάνεις μια γενίκευση κατά το δοκούν. Σαφώς δεν έχεις δίκιο.
Απευθυνόμουν στον XLGeorge. Για τις δικές του διαστάσεις. Λες για 19-17.. δε με αφορά.
Το έγραψα κιόλας ότι τα συγκεκριμένα Dunlop τα έχω δει σε 950/990 που φοράνε ίδιες διαστάσεις με το Άφρικά του.
Δεν γενικεύω. Η συζήτηση είναι για χωμάτινα λάστιχα και σε αυτά αναφέρομαι.
Επίσης, τη λίστα με τα μοντέλα που παραθέτεις, τη γνωρίζω και είναι της συνομοταξίας που ανέφερα. Τα TKC Και τα Wild είναι το "μαξάρισμα" για αυτά τα μηχανάκια.
Τα νέα Άφρικα και τα ΚΤΜια (με τον αντίστοιχο προσανατολισμό), έχουν άλλες δυνατότητες. Το 908RR είναι προς αυτή την κατεύθυνση.
Και φυσικά δεν τα γράφω όλα αυτά για να μου δώσεις δίκιο. Ξέρω πως έχω.:D


Ο Γιώργης μιλάει για το Άφρικα το δικό του και τη χρήση που κάνει και είναι γνωστή. Εδώ γράφουμε όλοι και γνωριζόμαστε. Άρα καλά τα λέει εξ αρχής.
Ωραία μπράβο και όλα καλά. ΑΛΛΑ! Εδώ θα μπει και ο Χ τύπος που έκανε αναζήτηση στο γούγλη και τον πέταξε πάνω στο αντβραιντ.γρ. Επομένως αντί να έχουμε την προσμονή ότι αυτός ο Χ τύπος θα ψυχανεμιστεί τη χρήση που κάνει ο Γιώργος στο μηχανάκι του, ας είμαστε πιο συγκεκριμένοι. (Ο Γιώργος στην προκειμένη.)



Δεν είναι θέμα διαφωνίας όλα τα παραπάνω, αλλά κι εγώ βλέπω αυτό που είπε ο Γιώργης «Ρε Στεφανε, "διαβαζεις" διαφορετικα απο τους περισσότερους το τι γραφεται.»
Όσο και να το λέτε, η πραγματικότητα είναι πως διαβάζω αυτά που γράφονται. Και όσες φορές και να το πείτε, δεν θα το αφήσω να "πέσει κάτω". :)

Τέλος, ο Γιώργος σε τούτο τον ανοιχτό ελεύθερο χώρο, έχει την ικανότητα (και το γνωρίζω) να υπερασπιστεί την άποψή του, ή και να αναθεωρήσει.
:friendship:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
@est: Στεφανε, το θεμα εχει συζητηθει αρκετα και εκπλησομαι απο την επιμονη σου. Ειναι προφανες οτι το D908RR σαν πιο enduro-focused λαστιχο (και περιορισμενων μονο διαστασεων) ειναι καλυτερο απο τα πιο γενικης χρησης αλλά ικανα χωματινα γυρω απο τα οποια περιστρεφοτανε η κουβεντα. Οπως εγραψε και ο Θοδωρης @forester πιο πανω, η κουβεντα γινοτανε αρχικα στο νημα για τα Wild και οταν εγραψα "το Wild ειναι το καλυτερο χωματινο λαστιχο για μεσαια/μεγαλα on-off γι'αυτους που εχουν δευτερο σετ ζαντες ή βγαζω-βαζουν λαστιχα" αυτο γραφτηκε στο context (συμφραζομενα) της συγκρισης με παρομοια λαστιχα τα οποια φοραμε οι περισοτεροι με μεσαια/μεγαλα on-off εδω μεσα.

Απαντησες
Βρίσκω το Dunlop 908rr πιο χωμάτινο σαν σχεδιασμό και γενικά όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί έχουν ακουστεί πολύ καλά λόγια, ειδικά για το πίσω.
και ανταπαντησα
Στεφανε, εννοειται αλλα μιλαγα για πιο all round χωματινα και το 908rr ειναι πολυ aggressive, σχεδον εντουραδικο λαστιχο και, σαν τετοιο, φυσικα εξαιρετικο στο χωμα.
και η σχετικη κουβεντα θα μπορουσε ναχε τελειωσει εκει, πιθανα με καποια επιπλεον διευκρινηση.

Οσο για τον χρηστη του γουγλη που θαμπαινε στο θεμα, διαβαζοντας αυτα τα ποστ και το ποστ #45 κατηγοριοποιησης του @yns θα καταλαβαινε πολυ καλα για το τι μιλαμε.

Τωρα που το νημα ειναι για τακουνατα γενικοτερα, να πω οτι αυτο που εγραψα αρχικα στο ποστ #33 δεν ισχυει γενικοτερα δηλ. για ΟΛΑ τα χωματινα λαστιχα, αλλα για τα λαστιχα που παρεθεσα στο ποστ #60 και που τα ξαναβαζω εδω:
Conti TKC80, Anlas CapraX, Pirelli MT21, Metzeler Karoo 2, Michelin T63, Michelin Wild.

Αυτ(ι)α, θεωρω οτι το θεμα εχει ληξει εδω.

ΥΓ Αν ειμουνα να κατεβω σε κανενα trail ride με το CRF1000, θα σκεφτομουνα πολυ σοβαρα να βαλω τα D908RR. Αλλα οχι για τη γενικοτερη μικτη χρηση που κανω, ακομα και αν ειχα μια δευτερη ζαντα πισω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Τα 908 πιο χωματινα ακόμη,γαμανε στο χώμα λάσπη.Ειδικα το μπροστινο καρφωνει κατω σε ολων των ειδων τα εδαφη χωμα,λασπη ,μερεντες κτλ!
Ακόμη αυτό εχω μπροστά στα 7560 χωματινα.
Στην άσφαλτο στεγνή,αλλά κυρίως βρεγμενη ξαναλεω κοτουλα.Μιλαμε για καθαρό εντουραδικο - μην το ξεχναμε
Αποφάσισα να παραμείνω σε ιδιου τύπου λάστιχο με δυνατότητες στο χώμα και ήρεμα στην άσφαλτο και έτσι.....
Το mitas το εβαλα τώρα και με έχει εκπλήξει ευχάριστα.Για χώμα ,λάσπη άψογο,και στην άσφαλτο αν ζεσταθεί κρατάει αρκετά καλά απότι βλέπω.Πιο καλά απτο 908.Το μείον του ότι μπαινει- βγαίνει πολύ δύσκολα,σε τρυπιο λάστιχο αν πάθει θαχω θέμα.Μπηκε πολύ δυσκολα στη ζαντα,και απότι διαβάζω και σε ξένα φορα,το ιδιό λενε και αυτοι που το εχουν βαλει!
Σταματη, ερωτηξη: στην ασφαλτο(στεγνο/βρεγμενο), τα Ε09 ειναι πιο κοντα στα D908rr ή στα Desert που ειχες επισης φορεσει? Προσπαθω να καταλαβω αν τα Ε09 ειναι επισης σχεδον εντουραδικα ή οχι, παντως το πελμα τους στις φωτο φαινεται λιγοτερο ακραιο απο τα D908rr.

Αυτο με το δυσκολο βγαλσιμο/βαλσιμο εχει πιθανα να κανει με το οτι εχεις πιθανα βαλει την Dakar εκδοση με τα σκληρα πλαϊνα. Ο Ελληνας αντιπροσωπος στα Ε07 τουλαχιστο φερνει μονο την Dakar εκδοση (ειχα ρωτησει), πιθανα το ιδιο ισχυει και με το E09.


@mAthosalas: Μαθο, πες κι'εσυ κατι σε σχεση με τα Wild που φορας τωρα, ειδικα για τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο που ρωταω πιο πανω, μιας και τοχεις φορεσει και το θεωρεις το καλυτερο χωματινο λαστιχο για το F800.
 
Top Bottom