Best τακούνια για χωματινους Λελους και ανΤρες!

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παντως η χαραξη δεν μου δινει παραπανω ικανοτητα για 50-50 απο ενα Karoo3 ή ενα Heidi K60 scout...
Eμενα η χαραξη τους μου θυμιζει παρα πολυ τα Ε07 που φοραω στον Σουπερτενεκε.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aντιπροσωπος της Avon (τα λαστιχα, οχι τα καλλυντικα :p ) ειναι ο Πετροπουλος?
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Aντιπροσωπος της Avon (τα λαστιχα, οχι τα καλλυντικα :p ) ειναι ο Πετροπουλος?
Προς ενημέρωση.
(Κάτι ήξερες Κώστα ;))
Ο αντιπρόσωπος είναι πλέον ο Πετρόπουλος. Είχα τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους πριν από κανα 20ήμερο γιατί έψαχνα το πίσω TrailRider για το Τρανσαλπ μου και η απάντηση ήταν πως επειδή έχει πάρει τώρα την αντιπροσωπεία δεν ξέρει πότε θα γίνει παραγγελία για εισαγωγή..o_O
Λύση βρέθηκε με τη βοήθεια του Γιώργου @Λευκάδιος , σε 4 μέρες είχα το λαστιχάκι (89ευρώ). Από την Παρασκευή είναι φορεμένο (15 ευρώ τοποθέτηση+ζυγοστάθμιση σε γνωστό λαστιχομάγαζο στη Θηβών) και θα ενημερώνω για τις εντυπώσεις μου.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Tkc: την πρώτη φορά το μακρινό 2004 τα έβαλα επάνω ολοκαίνουργια πήγα Μαρόκο δικαβαλλος και τριβαλιτσος έκανα ότι έκανα στην άμμο,στα βουνά και στα λαγκάδια,κάμποσες μερες και ξαναγυρισα πάλι πίσω.17 μέρες σύνολο,τέλη Σεπτεμβρίου το ταξίδι.
Εθνικές με 140,και 150 για προσπέραση σταθερα και μέχρι εκεί.
Τα κράτησα και όλο τον χειμώνα για χωμάτινες μετά.
Το πισω λαστιχο έκανε 13.720 χιλιόμετρα.Τα έκανα και τέλος.
Το μπροστά 19930.
Κάνω ειδική μνεία για αυτό το λαστιχο και αυτο το ταξιδι διότι δεν ξαναέκανα με άλλο χωμάτινο εξωτερικό.
Το επόμενο tkc κράτησε 10870 πίσω ,το μπροστά 19210.
Το επομενο tkc 11910
Εχοντας μολις γυρισει απο το ταξιδι στο Μαροκο οπου εβαλα TKC πισω πριν φυγω, να πω κατι επιπλεον σ'αυτα που ειχε γραψει ο Σταματης σχετικα με το ιδιο ταξιδι το 2004. Τα λαστιχα τα ξερω πολυ καλα στο Τρανσαλπ, καποια χρονια τα ειχα μονιμα πανω και ητανε εξαιρετικα σαν all round χωματινα λαστιχα. Βεβαια γι'αυτους που εχουν δευτερους τροχους υπαρχουν καλυτερα χωματινα, και γι'αυτο αφ'οτου πηρα δευτερο πισω τροχο δεν ξαναβαλα το πισω. Το μονο θεμα που ειχα με τα TKC μονιμα πανω ητανε η διαρκεια του πισω (120/90-17 ή 130/80-17) που εβγαζε με το ζορι 8000-8500χμ μεχρι να γινει "γουλι" στο κεντρο. Γι'αυτο το λογο ειμουνα διστακτικος να ξεκινησω τετοιο μεγαλο ταξιδι με TKC, και ενα μεγαλο μερος του δικαβαλο, αλλα τα παραπανω λεγομενα του Σταματη με προτρεψανε να το επιχειρησω - tnx και παλι Σταμ! :ok:

Λοιπον το αποτελεσμα με δικαιωσε 100% :ok: :yew: Βγαλανε τα 9000χμ του ταξιδιου μια χαρα, εχουν ακομη και τωρα 3-4χλ τακουνι στο κεντρο για να παει κανεις σε χωμα με οχι πολλες λασπες (αν και εχουν φυσικα τετραγωνισει) και στην ασφαλτο κρατανε ακομη οπως καινουργια και επιτρεπουν να "ξυσει κανεις αυτια". Νομιζω οτι το πισω θα βγαλει 12000χμ μεχρι να θελει πεταμα και θα το κρατησω πανω μεχρι ενα ταξιδι στη Γαλλια τον Ιουνιο οπου θα κανω παλι αρκετο χωμα. Βεβαια "το φυλαξα" στους αυτοκινητοδρομους οπου πηγα πολυ σπανια πανω απο 140χμω πραγματικα (GPS) και συνηθως ταξιδευα με 130χμω πραγματικα. Τωρα πως το καταφερα αυτο (δηλ. να μην παω παραπανω με το δεξι χερι που με τρωει) ειδικα σε ατελειωτες ευρωπαϊκες ευθειες εχει απλη απαντηση: Kaoko cruise control ;) Μερικες φορες που ξεχναγα να το βαλω, εβλεπα κοντερ στα 165-170χμω και αφου εριχνα μερικες σφαλιαρες με το αριστερο χερι στο δεξι :D το ξαναβαζα αμεσως!

Αλλα αυτο που θελω ειδικα να αναφερω, και στο οποιο νομιζω οτι τα TKC ειναι απλα εξαιρετικα :cool: ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο. Απο βρεγμενο-παγωμενο στους 4'C στο Μετσοβο φευγοντας, τους βρεγμενους δρομους του Ραμπατ που κανουν την ασφαλτο μεσα στην Αθηνα να μοιαζει με ασφαλτο πιστας :eek: μεχρι 100δες χιλιομετρα σε Ισπανια και Γαλλια με φοβερες βροχες, τα λαστιχα συμπεριφερθηκανε αψογα με καραφορτωμενο μηχανακι, πραγματικα respect για τακουνατα λαστιχα! Και κατι τελευταιο αλλα εξ'ισου σημαντικο: το πισω λαστιχο ξεζανταρεται και ζανταρεται πολυ ευκολα, τοβαλα πανω μονος μου πριν φυγω για ναμαι ετοιμος σε περιπτωση που επρεπε ν'αλλαξω σαμπρελα στην ακρη του δρομου, κατι που ευτυχως δεν ετυχε :)


EDIT: και μια φωτό του πίσω μετά από ακριβώς 9000χμ.

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Με τι πιέσεις έγινε η διέλευση των αυτοκινητοδρόμων;
/ Β
Με τις πιεσεις των ασφαλτινων που συνισταει ο κατασκευαστης, οτι ειχε κανει και ο Σταματης στο 950 του οπως ειχα γραψει πιο πανω: http://advride.gr/threads/best-τακούνια-για-χωματινους-Λελους-και-ανΤρες.8215/page-5#post-232568

Η Χονδα δινει 30-36 για αναβατη χωρις αποσκευες και 30-41 για αναβατη-συνεπιβατη και αποσκευες. Εγω βαζω παντα μπροστα περισοτερο απ'οτι λεει η Χονδα, 32 ή 33. Οποτε οι πιεσεις που ειχα στους Ευρωπαϊκους αυτοκινητοδρομους οπου ειμουνα μονος με βαριες αποσκευες ητανε 33-38. Αφ'οτου παρελαβα την συνεπιβατηδα στη Μαλαγα και μεχρι που την αφησα παλι εκει, οι ασφαλτινες πιεσεις γινανε 34-41. Στις χωματινες διελευσεις του Μαροκου δικαβαλος με αποσκευες 30-36 και μονος μου στην αμμο 20-24.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Αλλαξα χθες το πρωι τα TKC80 που φοραγα με TKC70. Το πισω TKC80 με ακριβως 12800χμ ειχε ακομη λιιγο λιγοτερο απο 1χλ τακουνι στο κεντρο. Φυσικα δεν εκανε πια για σοβαρο χωμα αλλα στην - στεγνη - ασφαλτο κραταγε ακομη μια χαρα, μειον το τετραγωνισμα φυσικα. Μουκανε εντυπωση το οτι το πισω εβγαλε τοσα χιλιομετρα, και σχεδον τα μισα απο αυτα δικαβαλα και σχεδον ολα φορτωμενα :ok: Βεβαια το φυλαξα σχετικα στις εθνικες, εκτος απο τα τελευταια 1500χμ (το Γαλλια-Ελλαδα) οπου τουδωσα και καταλαβε καθως ητανε πια για αλλαγμα.

Το παραδοξο ειναι οτι το ιδιο πισω ειχα παλια μονιμα πανω στο Τρανσαλπ (διασταση 120/90-17, δεικτης ταχυτητας S δηλ. 180χμω) εφτανε σε χειροτερη κατασταση απο αυτη σε 8500χμ ενω αυτο στο CRF1000 εβγαλε περιπου 5000 χμ παραπανω (διασταση 180/70-18, δεικτης ταχυτητας Q δηλ. 160χμω). Ισως να εχει να κανει και με το γεγονος οτι σχεδον ολα αυτα τα χιλιομετρα γινανε σε εποχη οχι ψηλων θερμοκρασιων (τελος Μαρτη με αρχες Ιουνη). Θα το ξαναβαζα ανετα για ταξιδι παντος δρομου εκτος Ευρωπης που θατανε μεχρι 12000χμ, και οπως ξαναγραψα παραπανω ειναι μαλακο λαστιχο (το TT - Tube Tybe) και βγαινει-μπαινει σχετικα ευκολα με λεβιεδες.




 
Τελευταία επεξεργασία:

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
dl650
Προς ενημέρωση.
(Κάτι ήξερες Κώστα ;))
Ο αντιπρόσωπος είναι πλέον ο Πετρόπουλος. Είχα τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους πριν από κανα 20ήμερο γιατί έψαχνα το πίσω TrailRider για το Τρανσαλπ μου και η απάντηση ήταν πως επειδή έχει πάρει τώρα την αντιπροσωπεία δεν ξέρει πότε θα γίνει παραγγελία για εισαγωγή..o_O
Λύση βρέθηκε με τη βοήθεια του Γιώργου @Λευκάδιος , σε 4 μέρες είχα το λαστιχάκι (89ευρώ). Από την Παρασκευή είναι φορεμένο (15 ευρώ τοποθέτηση+ζυγοστάθμιση σε γνωστό λαστιχομάγαζο στη Θηβών) και θα ενημερώνω για τις εντυπώσεις μου.
Ξεθαβω γιατί μίλησα σήμερα τηλεφωνικώς μαζί τους (Πετρόπουλος) και μου είπαν ότι ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η μαζική διάθεση /παραγγελίες των ελαστικών μοτό και αν θέλω να με εξυπηρετήσουν ατομικά σε περίπου 3 εβδομάδες.
Πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός ο τύπος που μίλησα.
Περιμένω τηλέφωνο από βδομάδα για τιμές και διαθεσιμότητα ακριβώς.
Έχει κανείς άποψη για το trekrider?
Σε διάφορα δοκιμαστικά λένε ότι είναι πιο smooth από heidenau mitas και καλύτερα σε άσφαλτο στεγνή και βρεγμένη,χωρίς να χάνει απόδοση στο χώμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom