Tkc: την πρώτη φορά το μακρινό 2004 τα έβαλα επάνω ολοκαίνουργια πήγα Μαρόκο δικαβαλλος και τριβαλιτσος έκανα ότι έκανα στην άμμο,στα βουνά και στα λαγκάδια,κάμποσες μερες και ξαναγυρισα πάλι πίσω.17 μέρες σύνολο,τέλη Σεπτεμβρίου το ταξίδι.
Εθνικές με 140,και 150 για προσπέραση σταθερα και μέχρι εκεί.
Τα κράτησα και όλο τον χειμώνα για χωμάτινες μετά.
Το πισω λαστιχο έκανε 13.720 χιλιόμετρα.Τα έκανα και τέλος.
Το μπροστά 19930.
Κάνω ειδική μνεία για αυτό το λαστιχο και αυτο το ταξιδι διότι δεν ξαναέκανα με άλλο χωμάτινο εξωτερικό.
Το επόμενο tkc κράτησε 10870 πίσω ,το μπροστά 19210.
Το επομενο tkc 11910
Εχοντας μολις γυρισει απο το ταξιδι στο Μαροκο οπου εβαλα TKC πισω πριν φυγω, να πω κατι επιπλεον σ'αυτα που ειχε γραψει ο Σταματης σχετικα με το ιδιο ταξιδι το 2004. Τα λαστιχα τα ξερω πολυ καλα στο Τρανσαλπ, καποια χρονια τα ειχα μονιμα πανω και ητανε εξαιρετικα σαν all round χωματινα λαστιχα. Βεβαια γι'αυτους που εχουν δευτερους τροχους υπαρχουν καλυτερα χωματινα, και γι'αυτο αφ'οτου πηρα δευτερο πισω τροχο δεν ξαναβαλα το πισω. Το μονο θεμα που ειχα με τα TKC μονιμα πανω ητανε η διαρκεια του πισω (120/90-17 ή 130/80-17) που εβγαζε με το ζορι 8000-8500χμ μεχρι να γινει "γουλι" στο κεντρο. Γι'αυτο το λογο ειμουνα διστακτικος να ξεκινησω τετοιο μεγαλο ταξιδι με TKC, και ενα μεγαλο μερος του δικαβαλο, αλλα τα παραπανω λεγομενα του Σταματη με προτρεψανε να το επιχειρησω - tnx και παλι Σταμ!
Λοιπον το αποτελεσμα με δικαιωσε 100%
Βγαλανε τα 9000χμ του ταξιδιου μια χαρα, εχουν ακομη και τωρα 3-4χλ τακουνι στο κεντρο για να παει κανεις σε χωμα με οχι πολλες λασπες (αν και εχουν φυσικα τετραγωνισει) και στην ασφαλτο κρατανε ακομη οπως καινουργια και επιτρεπουν να "ξυσει κανεις αυτια". Νομιζω οτι το πισω θα βγαλει 12000χμ μεχρι να θελει πεταμα και θα το κρατησω πανω μεχρι ενα ταξιδι στη Γαλλια τον Ιουνιο οπου θα κανω παλι αρκετο χωμα. Βεβαια "το φυλαξα" στους αυτοκινητοδρομους οπου πηγα πολυ σπανια πανω απο 140χμω πραγματικα (GPS) και συνηθως ταξιδευα με 130χμω πραγματικα. Τωρα πως το καταφερα αυτο (δηλ. να μην παω παραπανω με το δεξι χερι που με τρωει) ειδικα σε ατελειωτες ευρωπαϊκες ευθειες εχει απλη απαντηση: Kaoko cruise control
Μερικες φορες που ξεχναγα να το βαλω, εβλεπα κοντερ στα 165-170χμω και αφου εριχνα μερικες σφαλιαρες με το αριστερο χερι στο δεξι
το ξαναβαζα αμεσως!
Αλλα αυτο που θελω ειδικα να αναφερω, και στο οποιο νομιζω οτι τα TKC ειναι απλα εξαιρετικα
ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο. Απο βρεγμενο-παγωμενο στους 4'C στο Μετσοβο φευγοντας, τους βρεγμενους δρομους του Ραμπατ που κανουν την ασφαλτο μεσα στην Αθηνα να μοιαζει με ασφαλτο πιστας
μεχρι 100δες χιλιομετρα σε Ισπανια και Γαλλια με φοβερες βροχες, τα λαστιχα συμπεριφερθηκανε αψογα με καραφορτωμενο μηχανακι, πραγματικα respect για τακουνατα λαστιχα! Και κατι τελευταιο αλλα εξ'ισου σημαντικο: το πισω λαστιχο ξεζανταρεται και ζανταρεται πολυ ευκολα, τοβαλα πανω μονος μου πριν φυγω για ναμαι ετοιμος σε περιπτωση που επρεπε ν'αλλαξω σαμπρελα στην ακρη του δρομου, κατι που ευτυχως δεν ετυχε
EDIT: και μια φωτό του πίσω μετά από ακριβώς 9000χμ.