Beta RR 400

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Όπως λέει και ο τίτλος , τι ξέρουμε για αυτό το εργαλείο ?
Συντήρηση ,σέρβις ,χρήση? Βγάζει διεκπαιρεωτικά ασφάλτινα χλμ ή καθαρά χρήση βουνό ?
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Το έχουμε κάνα χρόνο τώρα...
Ζημιές ιδιαίτερες δεν βγάζει. Αν βάλει είναι καλές οικονομικά με πολλά έως πάρα πολλά €.
Service πηγαίνει με ώρες και αν πιάνουν τα χέρια σου είναι σχετικά οικονομικό. Ο κινητήρας του είναι τεχνολογία ΚΤΜ, δηλαδή ξεχωριστό κάρτερ μοτέρ, ξεχωριστό καρτερ σασμάν.
Για διεκπαιρεωτικά ασφάλτινα χλμ δεν κάνει. Έχει πολύ στενή σέλα και γενικά το στήσιμο είναι εντουράδικο.
Βγάζει πρόβλημα στα πλαστικά γρανάζια της τρόμπα λαδιού. Αν δεν τα αλλάξεις στο διάστημα που ορίζει ο κατασκευαστής, σπάνε και μετά θέλεις 1500€ για επισκευή (τόσα πληρώσαμε...)

Ότι άλλο θες.....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το έχουμε κάνα χρόνο τώρα...
Ζημιές ιδιαίτερες δεν βγάζει. Αν βάλει είναι καλές οικονομικά με πολλά έως πάρα πολλά €.
Service πηγαίνει με ώρες και αν πιάνουν τα χέρια σου είναι σχετικά οικονομικό. Ο κινητήρας του είναι τεχνολογία ΚΤΜ, δηλαδή ξεχωριστό κάρτερ μοτέρ, ξεχωριστό καρτερ σασμάν.
Για διεκπαιρεωτικά ασφάλτινα χλμ δεν κάνει. Έχει πολύ στενή σέλα και γενικά το στήσιμο είναι εντουράδικο.
Βγάζει πρόβλημα στα πλαστικά γρανάζια της τρόμπα λαδιού. Αν δεν τα αλλάξεις στο διάστημα που ορίζει ο κατασκευαστής, σπάνε και μετά θέλεις 1500€ για επισκευή (τόσα πληρώσαμε...)

Ότι άλλο θες.....
Για την ακρίβεια η ΚΤΜ ακολούθησε την σχολή CRF και μάλιστα με απόλυτη αποτυχία!! Γι αυτό και άλλαξε ρότα πάλι μετά. Μέχρι τότε βέβαια ιδιοκτήτες EXC 08-09 όπως παλαιοτερα εγώ ταλαιπωρούνταν απο προβληματα όπως OIL transfer μεταξύ των κάρτερ.

Μάλιστα και εκείνα τα EXC είχαν το ίδιο θέμα με πλαστικά γρανάζια αντλιας. Αν δεν τα άλλαζες στις 30 ώρες μπορούσαν να σπάσουν και να κάνουν μεγάλη ζημιά. Μου συνέβη αλλά το έσωσα χωρίς ζημιά ευτυχώς ΄τοτε.

Βλέπω και η Beta έκανε σοφές επιλογές ακολουθώντας την ΚΤΜ!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Όπως λέει και ο τίτλος , τι ξέρουμε για αυτό το εργαλείο ?
Συντήρηση ,σέρβις ,χρήση? Βγάζει διεκπαιρεωτικά ασφάλτινα χλμ ή καθαρά χρήση βουνό ?
Μεγάλο μοτέρ κάνεις τα πάντα ,στις φλαταδουρες πατάει πολύ καλά .
Γκαζουκλα,λίγο βαρύ για κλειστά και δεν βγάζει ζημιές.
Κλασικός 400αρης κινητήρας!
Εγώ είχα ένα θέμα στις 150 ώρες έχανε η μέσα τσιμουχα στο λεβιέ ταχυτήτων.
Άλλαξα την εξωτερική αλλά έχανε πάλι ελάχιστα .
Μεγάλη αυτονομία ,χαχαγιας Κώστας πολύ ωραία αντιμετώπιση και άμεσα ανταλλακτικά!
 
Top Bottom